Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дрова для непромислового використання (деревина твердих порід)
Очікувана вартість
1 508 900,00 UAH
UA-2020-02-07-003798-a e1bc963c125240c89be7a8516f3a2e86
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сидоренко Наталія Павлівна

+380974872147 pogrebosvita_b@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Погребищенської райдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 02141437
Місцезнаходження: 22200, Україна , Вінницька обл., місто Погребище, вулиця Шевченка, будинок 106
Контактна особа: Сидоренко Наталія Павлівна
+380974872147
pogrebosvita_b@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 лютого 2020 17:43
Звернення за роз’ясненнями: до 14 лютого 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 лютого 2020 00:00
Початок аукціону: 24 лютого 2020 11:21
Очікувана вартість: 1 508 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 544,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1540 м.куб
Дрова для непромислового використання (деревина твердих порід)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22200, Україна, Вінницька область, відділ освіти Погребищенської РДА,, та загальноосвітні школи Погребищенського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 лютого 2020 09:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 лютого 2020 08:58
Перелік змін - дрова.doc
10 лютого 2020 08:58
ТД дрова 2020 ЗМІНИ.doc
10 лютого 2020 08:58
Додаток 3 ЗМІНИ.doc
07 лютого 2020 17:44
Додаток 8.doc
07 лютого 2020 17:44
Додаток 7.doc
07 лютого 2020 17:44
Додаток 6.doc
07 лютого 2020 17:44
Додаток 5.doc
07 лютого 2020 17:44
Додаток 4.doc
07 лютого 2020 17:44
Додаток 2.doc
07 лютого 2020 17:44
Додаток 1.doc
10 лютого 2020 09:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 лютого 2020 17:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 лютого 2020 08:58
Перелік змін - дрова.doc
10 лютого 2020 08:58
ТД дрова 2020 ЗМІНИ.doc
07 лютого 2020 17:44
ТД дрова 2020.doc
10 лютого 2020 08:58
Додаток 3 ЗМІНИ.doc
07 лютого 2020 17:44
Додаток 3.doc
07 лютого 2020 17:44
Додаток 8.doc
07 лютого 2020 17:44
Додаток 7.doc
07 лютого 2020 17:44
Додаток 6.doc
07 лютого 2020 17:44
Додаток 5.doc
07 лютого 2020 17:44
Додаток 4.doc
07 лютого 2020 17:44
Додаток 2.doc
07 лютого 2020 17:44
Додаток 1.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-07-003798-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТЕД", Код ЄДРПОУ:42940293
Дата подання: 05 березня 2020 23:32
Оскарження рішення про визнання переможця
Відділом освіти Погребищенської райдержадміністрації оголошено закупівлю дров для непромислового використання (деревина твердих порід) (ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина) на загальну вартість 1 508 900,00 гривень.
Проаналізувавши відповідність документів тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Крупко Василь Григорович (далі – ФОП Крупко В. Г.) вимогам тендерної документації ми переконані, що тендерна пропозиція переможця не відповідає кваліфікаційним вимогам, що були встановлені Замовником, а тому підлягає відхиленню, з таких підстав.
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», одним з принципів здійснення закупівель є об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.

По-перше, абзацом 6 частиною «Інші документи» Розділу «Перелік документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених частиною першою та другою статті 17 Закону, та інші вимогу до учасника торгів» додатку 2 до тендерної документації встановлено вимогу надати: «Копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ чи копія витягу з реєстру платників ПДВ (у разі сплати учасником ПДВ), або копія свідоцтва про право сплати єдиного податку чи копія витягу з реєстру платників єдиного податку (у разі сплати учасником єдиного податку)», тобто на підтвердження статусу учасника як платника єдиного податку або податку на додану вартість у складі тендерної пропозиції необхідно було надати копію чинного документу, який засвідчує статус учасника як платника податку.
На виконання вищезазначеної вимоги Замовника, у складі тендерної пропозиції ФОП Крупко В. Г. було подано витяг з реєстру платників єдиного податку №1902223400385 від 03.12.2019 року (далі – Витяг), зі змісту якого підтверджується інформація про статус учасника як платника єдиного податку 3 групи.
Водночас, виходячи зі змісту примітки, що розташована в нижній частині Витягу (під графою «дата видачі витягу»), «Витяг є чинним до внесення змін до Реєстру. Якщо до Реєстру внесені зміни щодо відомостей, які зазначені у витягу, витяг втрачає чинність».
Звертаємо увагу тендерного комітету, що у наданому учасником витязі з реєстру платників єдиного податку у таблиці з переліком видів господарської діяльності першої та другої груп згідно з КВЕД ДК 009:2010 (КВЕД-2005) зазначено 4 (чотири) види економічної діяльності, а саме: за кодами КВЕД _47.72, _46.73, _46.43, _46.51.
При цьому, відповідно до інформації з витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 19.02.2020 року за №1006361923, що міститься у тендерній пропозиції ФОП Крупко В. Г., за учасником зареєстровано 5 (п’ять) видів економічної діяльності, а саме: за кодами КВЕД 47.72, 46.73, 46.43, 46.51, 46.36.

З огляду на те, що витяг з реєстру платників єдиного податку датований 03.12.2019 року, а витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань - 19.02.2020 року, виходить, що у період з 04.12.2019 по 19.02.2020 року ФОП Крупко В. Г. зареєстрував новий вид економічної діяльності за кодом КВЕД 46.36. Оптова торгівля цукром, шоколадом і кондитерськими виробами, а отже, також вніс зміни в реєстр платників єдиного податку.
Таким чином, оскільки витяг з реєстру платників єдиного податку №1902223400385 від 03.12.2019 року містить інформацію лише про чотири з п’яти зареєстрованих видів діяльності ФОП Крупко В. Г., зазначений документ є таким, що втратив чинність з моменту внесення інформації про п’ятий вид господарської діяльності учасника за кодом КВЕД 46.36.до Реєстру.
Отже, учасник ФОП Крупко В. Г. не виконав пряму вимогу Замовника та не надав у складі тендерної пропозиції копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ чи копію витягу з реєстру платників ПДВ (у разі сплати учасником ПДВ), або копію свідоцтва про право сплати єдиного податку чи копію витягу з реєстру платників єдиного податку (у разі сплати учасником єдиного податку), а тому тендерна пропозиція учасник не відповідає умовам тендерної документації в цій частині.


По-друге, у частині 3 Розділу «Перелік документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених частиною першою та другою статті 17 Закону, та інші вимогу до учасника торгів» додатку 2 до тендерної документації Замовник висунув вимогу надати: «Інформація в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі наявності) з посиланням на Зведені відомості про рішення органів АМКУ щодо визнання вчинення суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції у вигляді антиконкурентних узгоджених дій, які стосувалися спотворення результатів торгів (тендерів), а також щодо можливого подальшого судового розгляду цих рішень, їх перевірки, перегляду органами Антимонопольного комітету України, розміщена на офіційному веб-порталі Антимонопольного комітету України www.amc.gov.ua в розділі «Діяльність у сфері державних/публічних закупівель», в якій учасник підтверджує, що протягом останніх трьох років він не був притягнений до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів)».
Для підтвердження відсутності підстав для відмови за статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник ФОП Крупко В. Г. надав у складі тендерної пропозиції зведену довідку за вих. №198 від 19.02.2020 року, в якій не відсутні посилання на Зведені відомості про рішення органів АМКУ щодо визнання вчинення суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції у вигляді антиконкурентних узгоджених дій, які стосувалися спотворення результатів торгів (тендерів), а також щодо можливого подальшого судового розгляду цих рішень, їх перевірки, перегляду органами Антимонопольного комітету України, розміщена на офіційному веб-порталі Антимонопольного комітету України www.amc.gov.ua в розділі «Діяльність у сфері державних/публічних закупівель».
Таким чином, учасник ФОП Крупко В. Г. не виконав вимогу тендерної документації, а отже, тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам Замовника в цій частині.

По-третє, у додатку 2 до тендерної документації Замовником було встановлено кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, згідно з яким вимагалось надати: «Лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі використання), в якому зазначається наступна інформація щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази».
Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Замовника, ФОП Крупко В. Г. було надано довідку за вих. №207 від 19.02.2020 року, в якій учасник зазначив про наявність у нього в користуванні матеріально-технічної бази, спецтехніки та вантажні автомобілі. При цьому, учасник не надав жодної інформації про наявність необхідного обладнання, що вимагалося Замовником для виконання умов договору.
З огляду на відсутність інформації про наявність необхідного обладнання, тендерна пропозиція ФОП Крупко В. Г. не містить підтвердження про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям Замовника. Більше того, підписання договору про закупівлю з учасником, в якого відсутнє належне обладнання для виконання умов Замовника, ставить під сумнів можливість повного виконання умов договору та доцільність використання бюджтних коштів.

Відповідно до умов тендерної документації, Замовник приймає рішення про відмову Учаснику в участі у процедурі закупівлі та відхиляє тендерну пропозицію учасника, у разі якщо учасник не надав в повному обсязі документальне підтвердження відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям згідно вимог цієї документації.

Беручи до уваги вищевикладене та керуючись чинним Законом України «Про публічні закупівлі», просимо відхилити тендерну пропозицію ФОП Крупко В. Г. як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, та перейти до розгляду наступної економічно доцільної тендерної пропозиції. У випадку невиконання вимог, Учасник-скаржник буде вимушений звернутися із скаргою до Антимонопольного комітету України та Державної аудиторської служби України для захисту своїх порушених прав.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 березня 2020 15:06
Тендерним комітетом отримано скаргу від ТОВ "ТЕД", яку було розглянуто і взято до уваги всі вказані скаржником зауваження. Враховуючи те, що скаржник подав оскарження кваліфікації учасника з найнижчою ціною до АМКУ, комітет повідомляє, що упродовж доби прийме рішення по закупівлі "Дрова для непромислового використання (деревина твердих порід)"

Документи подані скаржником

05 березня 2020 23:32
Вимога UA-2020-02-07-003798-a (1).pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-02-07-003798-a.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ТЕД", Код ЄДРПОУ:42940293
Дата подання: 08 березня 2020 21:31
Оскарження рішення про визначення переможцем
Вих. №24 Від 08 березня 2020 року Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Антимонопольний комітет України 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, буд. 45 Скаржник: ТОВ «Трейдінг енд Делівері» Код ЄДРПОУ 42940293 Україна, 04053, м. Київ, вул. Велика Житомирська, 26. тел. +38 (097) 575-92-06 Замовник: Відділ освіти Погребищенської райдержадміністрації код ЄДРПОУ 02141437 35000, Україна, Рівненська область, місто Костопіль, вулиця Степанська, 52а Номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-02-07-003798-a СКАРГА на неправомірні дії тендерного комітету Відділу освіти Погребищенської райдержадміністрації про оголошення переможцем фізичної особи-підприємця Крупко Василь Григорович у відкритих торгах на закупівлю товару дров для непромислового використання (деревина твердих порід) (ідентифікатор закупівлі: UA-2020-02-07-003798-a) Відділом освіти Погребищенської райдержадміністрації оголошено закупівлю дров для непромислового використання (деревина твердих порід) (ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина) на загальну вартість 1 508 900,00 гривень. Проаналізувавши відповідність документів тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Крупко Василь Григорович (далі – ФОП Крупко В. Г.) вимогам тендерної документації ми переконані, що тендерна пропозиція переможця не відповідає кваліфікаційним вимогам, що були встановлені Замовником, а тому підлягає відхиленню, з таких підстав. Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», одним з принципів здійснення закупівель є об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Визнання переможцем ФОП Крупко Василь Григорович порушує права ТОВ «Трейдінг енд Делівері» з таких підстав. По-перше, абзацом 6 частиною «Інші документи» Розділу «Перелік документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених частиною першою та другою статті 17 Закону, та інші вимогу до учасника торгів» додатку 2 до тендерної документації встановлено вимогу надати: «Копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ чи копія витягу з реєстру платників ПДВ (у разі сплати учасником ПДВ), або копія свідоцтва про право сплати єдиного податку чи копія витягу з реєстру платників єдиного податку (у разі сплати учасником єдиного податку)», тобто на підтвердження статусу учасника як платника єдиного податку або податку на додану вартість у складі тендерної пропозиції необхідно було надати копію чинного документу, який засвідчує статус учасника як платника податку. На виконання вищезазначеної вимоги Замовника, у складі тендерної пропозиції ФОП Крупко В. Г. було подано витяг з реєстру платників єдиного податку №1902223400385 від 03.12.2019 року (далі – Витяг), зі змісту якого підтверджується інформація про статус учасника як платника єдиного податку 3 групи. Водночас, зі змісту примітки, що розташована в нижній частині Витягу (під графою «дата видачі витягу»), «Витяг є чинним до внесення змін до Реєстру. Якщо до Реєстру внесені зміни щодо відомостей, які зазначені у витягу, витяг втрачає чинність». Звертаємо увагу колегії, що у наданому учасником витязі з реєстру платників єдиного податку, у таблиці з переліком видів господарської діяльності першої та другої груп згідно з КВЕД ДК 009:2010 (КВЕД-2005) зазначено 4 (чотири) види економічної діяльності, а саме: за кодами КВЕД _47.72, _46.73, _46.43, _46.51. При цьому, відповідно до інформації з витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 19.02.2020 року за №1006361923, що міститься у тендерній пропозиції ФОП Крупко В. Г., за учасником зареєстровано 5 (п’ять) видів економічної діяльності, а саме: за кодами КВЕД 47.72, 46.73, 46.43, 46.51, 46.36. З огляду на те, що витяг з реєстру платників єдиного податку датований 03.12.2019 року, а витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань - 19.02.2020 року, виходить, що у період з 04.12.2019 по 19.02.2020 року ФОП Крупко В. Г. зареєстрував новий вид економічної діяльності за кодом КВЕД 46.36. Оптова торгівля цукром, шоколадом і кондитерськими виробами, а отже, вніс зміни в реєстр платників єдиного податку. Таким чином, оскільки витяг з реєстру платників єдиного податку №1902223400385 від 03.12.2019 року містить інформацію лише про чотири з п’яти зареєстрованих видів діяльності ФОП Крупко В. Г., зазначений документ є таким, що втратив чинність з моменту внесення інформації про п’ятий вид господарської діяльності учасника за кодом КВЕД 46.36.до Реєстру. Отже, учасник ФОП Крупко В. Г. не виконав пряму вимогу Замовника та не надав у складі тендерної пропозиції копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ чи копію витягу з реєстру платників ПДВ (у разі сплати учасником ПДВ), або копію свідоцтва про право сплати єдиного податку чи копію витягу з реєстру платників єдиного податку (у разі сплати учасником єдиного податку), а тому тендерна пропозиція учасник не відповідає умовам тендерної документації в цій частині. По-друге, у частині 3 Розділу «Перелік документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених частиною першою та другою статті 17 Закону, та інші вимоги до учасника торгів» додатку 2 до тендерної документації Замовник висунув вимогу надати: «Інформація в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі наявності) з посиланням на Зведені відомості про рішення органів АМКУ щодо визнання вчинення суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції у вигляді антиконкурентних узгоджених дій, які стосувалися спотворення результатів торгів (тендерів), а також щодо можливого подальшого судового розгляду цих рішень, їх перевірки, перегляду органами Антимонопольного комітету України, розміщена на офіційному веб-порталі Антимонопольного комітету України www.amc.gov.ua в розділі «Діяльність у сфері державних/публічних закупівель», в якій учасник підтверджує, що протягом останніх трьох років він не був притягнений до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів)». Для підтвердження відсутності підстав для відмови за статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник ФОП Крупко В. Г. надав у складі тендерної пропозиції зведену довідку за вих. №198 від 19.02.2020 року, в якій відсутні посилання на Зведені відомості про рішення органів АМКУ щодо визнання вчинення суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції у вигляді антиконкурентних узгоджених дій, які стосувалися спотворення результатів торгів (тендерів), а також щодо можливого подальшого судового розгляду цих рішень, їх перевірки, перегляду органами Антимонопольного комітету України, розміщена на офіційному веб-порталі Антимонопольного комітету України www.amc.gov.ua в розділі «Діяльність у сфері державних/публічних закупівель». Таким чином, учасник ФОП Крупко В. Г. не виконав вимогу тендерної документації, а отже, тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам Замовника в цій частині. По-третє, у додатку 2 до тендерної документації Замовником було встановлено кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, згідно з яким вимагалось надати: «Лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі використання), в якому зазначається наступна інформація щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази». Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Замовника, ФОП Крупко В. Г. було надано довідку за вих. №207 від 19.02.2020 року, в якій учасник зазначив про наявність у нього в користуванні матеріально-технічної бази, спецтехніки та вантажних автомобілів. При цьому, учасник не надав жодної інформації про наявність необхідного обладнання, що вимагалося Замовником для виконання умов договору. З огляду на відсутність інформації про наявність необхідного обладнання, тендерна пропозиція ФОП Крупко В. Г. не містить підтвердження про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям Замовника. Більше того, підписання договору про закупівлю з учасником, в якого відсутнє належне обладнання для виконання умов Замовника, ставить під сумнів можливість повного виконання умов договору та доцільність використання бюджетних коштів. Відповідно до умов тендерної документації, Замовник приймає рішення про відмову Учаснику в участі у процедурі закупівлі та відхиляє тендерну пропозицію учасника, у разі якщо учасник не надав в повному обсязі документальне підтвердження відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям згідно вимог цієї документації. В ст. 18 Закону наведено вичерпний перелік підстав, за яких скарга може бути залишена без розгляду, а саме: «суб’єкт оскарження подає скаргу щодо того самого порушення, у тій самій процедурі закупівлі та з тих самих підстав, що вже були предметом розгляду органу оскарження і щодо яких органом оскарження було прийнято відповідне рішення; скарга не відповідає вимогам частини першої або другої цієї статті; суб’єктом оскарження не внесено плату, передбачену частиною першою цієї статті; замовником відповідно до цього Закону усунено порушення, зазначені в скарзі». На виконання ч.1 ст. 18 Закону, скарга містить «найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються; ім’я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження; підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати; обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи; вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування». Скарга подана з дотриманням строку, встановленого електронною системою закупівель. У зв’язку з вищевикладеним, керуючись ст. ст. 8, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушення у процедурі закупівель. 3. Визнати протокол розгляду тендерних пропозицій від 28 лютого 2020 року тендерного комітету Відділ освіти Погребищенської райдержадміністрації у процедурі закупівлі незаконним та таким, що порушує права учасника закупівлі – ТОВ «Трейдінг енд Делівері». 4. Зобов’язати Замовника – Відділ освіти Погребищенської райдержадміністрації скасувати своє рішення щодо визнання переможцем процедури закупівлі ФОП Крупко Василь Григорович Додаток: 1. Платіжне доручення №311 від 08.03.2020. Директор ТОВ «Трейдінг енд Делівері» Пирогов М.І.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 12 березня 2020 20:12
Рішення від 12.03.2020 №4696.pdf
Дата публікації: 12 березня 2020 20:12
Рішення від 24.03.2020 №5606.pdf
Дата публікації: 27 березня 2020 20:44

Документи подані скаржником

08 березня 2020 21:31
Скарга АМКУ Погребище.docx
08 березня 2020 21:31
Скарга АМКУ Погребище.pdf
08 березня 2020 21:31
Платіжне доручення АМКУ.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 лютого 2020 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Крупко Василь Григорович 1 232 000,00
UAH з ПДВ
1 185 723,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП "Дочірнє підприємство "Погребищенський Райагроліс" Вінницького обласного комунального спеціалізованого лісогосподарського підприємства "Віноблагроліс"" 1 508 900,00
UAH з ПДВ
1 185 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕД" 1 379 840,00
UAH з ПДВ
1 220 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛАУШКІН СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ 1 430 660,00
UAH з ПДВ
1 224 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП Іллінецьке лісове господарство 1 367 520,00
UAH з ПДВ
1 367 520,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 березня 2020 18:15
Електронний підпис
02 березня 2020 18:12
цінова пропозиція.PDF
02 березня 2020 18:12
уповноважена особа.PDF
02 березня 2020 18:12
ст 17.PDF
02 березня 2020 18:12
паспорт та код.PDF
02 березня 2020 18:12
п 6 ст 17.PDF
02 березня 2020 18:12
п 3 ст 17.PDF
02 березня 2020 18:12
довідка ДПС.PDF
02 березня 2020 18:12
витяг з ЄДР новий.PDF
02 березня 2020 18:12
виписка та витяг.PDF
20 лютого 2020 01:19
Електронний підпис
20 лютого 2020 01:15
цінова пропозиція.PDF
20 лютого 2020 01:15
Управління держ праці.PDF
20 лютого 2020 01:15
уповноважена особа.PDF
20 лютого 2020 01:15
ст 17.PDF
20 лютого 2020 01:15
сертифікат.PDF
20 лютого 2020 01:15
пояснення ПДВ.PDF
20 лютого 2020 01:15
персональні дані.PDF
20 лютого 2020 01:15
паспорт та код.PDF
20 лютого 2020 01:15
мат тех база.PDF
20 лютого 2020 01:15
ліцензія.PDF
20 лютого 2020 01:15
екологія.PDF
20 лютого 2020 01:15
довкілля.PDF
20 лютого 2020 01:15
довідка про Санкції.PDF
20 лютого 2020 01:15
довідка працівники.PDF
20 лютого 2020 01:15
довідка аналогічні.PDF
20 лютого 2020 01:15
витяг з ЄДР новий.PDF
20 лютого 2020 01:15
виписка та витяг.PDF

Публічні документи

21 лютого 2020 17:10
Тендерна пропозиція.PDF
21 лютого 2020 17:10
Статут підприємства.PDF
21 лютого 2020 17:10
Свідоцтво ПДВ.PDF
21 лютого 2020 17:10
Пояснювальна записка.PDF
21 лютого 2020 17:10
Наказ на директора.PDF
21 лютого 2020 17:10
Лист згода.PDF
21 лютого 2020 17:10
Договір Ліщинецьке.PDF
21 лютого 2020 17:10
Довідка ст 17.PDF
21 лютого 2020 17:10
Довідка про корупцію.PDF
21 лютого 2020 17:10
Відгук ФГ Ліщинецьке.PDF
21 лютого 2020 17:10
Витяг з ЄДР.PDF
21 лютого 2020 17:10
Виписка з ЄДР.PDF

Публічні документи

21 лютого 2020 17:48
Електронний підпис
21 лютого 2020 17:48
Технічне завдання.pdf
21 лютого 2020 17:48
Тендерна пропозиція.pdf
21 лютого 2020 17:48
Сертифікат якості.pdf
21 лютого 2020 17:48
Рішення печатка.pdf
21 лютого 2020 17:48
Радіаційний протокол.PDF
21 лютого 2020 17:48
Проект договору.pdf
21 лютого 2020 17:48
Пояснювальна записка.pdf
21 лютого 2020 17:48
Лист-згода.pdf
21 лютого 2020 17:48
Лист-гарантія санкції.pdf
21 лютого 2020 17:48
Критерії та методика.pdf
21 лютого 2020 17:48
Копія Статуту.pdf
21 лютого 2020 17:48
Копія опису.pdf
21 лютого 2020 17:48
Копія витягу ПДВ.pdf
21 лютого 2020 17:48
Копія виписки.pdf
21 лютого 2020 17:48
Довідка про санкції.pdf
21 лютого 2020 17:48
Довідка працівники.pdf
21 лютого 2020 17:48
Довідка МТБ.pdf
21 лютого 2020 17:48
Довідка - стаття 17.pdf
21 лютого 2020 17:48
Відгук Камянка.pdf
21 лютого 2020 17:48
Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

23 лютого 2020 14:15
Електронний підпис
23 лютого 2020 14:14
17. Довідка про санкції.pdf
23 лютого 2020 14:14
6. Ст 17.pdf
23 лютого 2020 14:14
24. Додаток 7.pdf
23 лютого 2020 14:14
25. Додаток 8.pdf
23 лютого 2020 14:14
19. Довідка досвід.pdf
23 лютого 2020 14:14
12. Не надання статуту.pdf
23 лютого 2020 14:14
18. Довідка про МТБ.pdf
23 лютого 2020 14:14
5. Довідка про ліцензію.pdf
23 лютого 2020 14:14
3. Довідка про ПДВ.pdf

Публічні документи

21 лютого 2020 16:50
Електронний підпис
21 лютого 2020 16:48
Аналогічні договори.PDF
21 лютого 2020 16:48
ст 16 17.PDF
21 лютого 2020 16:48
сертифікат FSCкопія.pdf
21 лютого 2020 16:48
свідоцтво пдв.pdf
21 лютого 2020 16:48
наказ про призначення.PDF
21 лютого 2020 16:48
витяг.pdf
21 лютого 2020 16:48
Копія Статуту.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Крупко Василь Григорович

ДП "Дочірнє підприємство "Погребищенський Райагроліс" Вінницького обласного комунального спеціалізованого лісогосподарського підприємства "Віноблагроліс""

ТОВ "ТЕД"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛАУШКІН СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ

ДП Іллінецьке лісове господарство

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Крупко Василь Григорович
#1975613134
Переможець 1 185 723,00
UAH з ПДВ
28 лютого 2020 10:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 лютого 2020 10:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Крупко Василь Григорович
#1975613134
1 185 723,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 18:01
ДУ 1.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 18:00
Електронний підпис укладений
30 березня 2020 17:02
договір укладений
30 березня 2020 17:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 1/Д
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML