Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015: 33110000-4 «Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини» (код НК 024:2019: 40761 «Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації») (Цифрова ультразвукова діагностична система експертного класу - 1 комплект)
Очікувана вартість
1 400 000,00 UAH
UA-2020-02-07-003201-a fe50e7a2e7314a579f49764105882de1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Кобеляш

+380312637268 ftiztender@uoz-zak.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ФТИЗІОПУЛЬМОНОЛОГІЧНИЙ ЛІКУВАЛЬНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР" ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 26098930
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., м. Ужгород, вул. Нахімова, буд. 4
Контактна особа: Ольга Кобеляш
+380312637268
ftiztender@uoz-zak.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 лютого 2020 15:35
Звернення за роз’ясненнями: до 15 лютого 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 лютого 2020 17:00
Початок аукціону: 26 лютого 2020 15:22
Очікувана вартість: 1 400 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини


процедура закупівлі здійснюється в рамках реалізації та за рахунок коштів Проекту, що фінансується Європейським Союзом через Орган управління СОП «Польща-Білорусь-Україна» ЄІС 2014-2020, представлений Міністерством інвестицій та економічного розвитку Республіки Польща в рамках Грантового контракту PLBU.03.01.00-UA-0010/17-00 згідно програми (проекту) „Зменшення ризику епідемії туберкульозу на прикордонних територіях України і Польщі шляхом будівництва туберкульозної лікарні на 100 ліжок в Закарпатській області та впровадження інноваційних методів моніторингу, профілактики і лікування туберкульозуˮ
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Цифрова ультразвукова діагностична система експертного класу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, місто Ужгород, вулиця Нахімова,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Договором проводяться шляхом перерахування грошових коштів у національній валюті України на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 5 (п’яти) днів з дня підписання акту приймання-передачі Товару або надання Постачальником накладної. Покупець проводить розрахунки за цим Договором після отримання товарів на підставі ч.1 ст. 49 Бюджетного кодексу України. Оплата здійснюється по факту поставки товару. Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 лютого 2020 16:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 лютого 2020 15:35
Додаток 1.doc
07 лютого 2020 15:35
Додаток 2.doc
07 лютого 2020 15:35
Додаток 5.doc
07 лютого 2020 15:35
Додаток 6.doc
07 лютого 2020 15:35
Додаток 4.doc
07 лютого 2020 15:35
Додаток 3.doc
07 лютого 2020 15:35
Тендерна документація_УЗД.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 лютого 2020 15:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» 1 397 600,00
UAH
1 397 600,00
UAH
Документи
ПП АНКОН 1 398 200,00
UAH
1 398 200,00
UAH
Документи

Публічні документи

06 березня 2020 10:30
Електронний підпис
06 березня 2020 10:29
ДФС до 11.03.pdf
05 березня 2020 09:53
Електронний підпис
05 березня 2020 09:52
МВС та ДФС.pdf
25 лютого 2020 14:23
Електронний підпис
25 лютого 2020 14:23
9-18. Технічна частина.pdf
25 лютого 2020 14:15
Електронний підпис
25 лютого 2020 14:15
9-18. Технічна частина.pdf
25 лютого 2020 14:15
24-33. Інші документи.pdf
25 лютого 2020 14:15
19-23. Повноваження.pdf

Публічні документи

24 лютого 2020 13:17
19_Проект договору.pdf
24 лютого 2020 13:17
15_Довідка про ПП АНКОН.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА»

ПП АНКОН

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА»
#36519759
Переможець 1 397 600,00
UAH
03 березня 2020 17:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 березня 2020 17:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА»
#36519759
1 397 600,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 червня 2020 10:36
ЗпВД.pdf укладений
17 червня 2020 10:10
Електронний підпис зміни до договору
23 квітня 2020 17:13
Додаткова угода_№1.pdf зміни до договору
23 квітня 2020 13:44
Електронний підпис укладений
16 березня 2020 15:18
Договір №3_2020_Г.pdf укладений
16 березня 2020 14:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з внесенням змін до Грантової угоди №PLBU.03.01.00-UA-0010/17-00 та відповідно проведенням перереєстрації проекту, реєстраційну картку проекту викладено в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 3/2020/Г
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 397 600,00
UAH