Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 – 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту. Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Сватівському, Троїцькому, Білокуракінському та Новопсковському районах Луганської області
DK 021: 2015 - 63710000-9 - Land transportation services. Maintenance of public roads of public importance and artificial structures on them in the Svativ, Trinity, Belokurakin and Novopsk districts of Lugansk region
DK 021: 2015 - 63710000-9 - Land transportation services. Maintenance of public roads of public importance and artificial structures on them in the Svativ, Trinity, Belokurakin and Novopsk districts of Lugansk region
Очікувана вартість
191 029 318,74 UAH
UA-2020-02-07-002688-c ● 06e0d16da2bf4669ad06956c3f381924
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Луганській області |
Код ЄДРПОУ: | 25903424 |
Вебсайт: | http://lg.ukravtodor.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 93400, Україна , Луганська область обл., Сєвєродонецьк, вул. Гагарина, буд. 70 |
Контактна особа: |
Мажар Юлія Олександрівна 380645242037 tender.avtodor@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | ROAD SERVICE IN LUHANSK OBLAST |
National ID: | 25903424 |
Contact point: |
Mazhar Julia A. 380645242037 tender.avtodor@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 07 лютого 2020 17:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 березня 2020 09:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 березня 2020 09:30 |
Початок аукціону: | 13 квітня 2020 12:58 |
Очікувана вартість: | 191 029 318,74 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 382 058,64 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,20% |
Publication date: | 07 лютого 2020 17:19 |
Enquiries until: | 01 березня 2020 09:30 |
Complaints submission until: | до 07 березня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 11 березня 2020 09:30 |
Information
Estimated total value: | 191 029 319 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 382 059 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,20 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Scope of the procurement
ДК 021:2015 – 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту. Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Сватівському, Троїцькому, Білокуракінському та Новопсковському районах Луганської області
DK 021: 2015 - 63710000-9 - Land transportation services. Maintenance of public roads of public importance and artificial structures on them in the Svativ, Trinity, Belokurakin and Novopsk districts of Lugansk region
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 – 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту. Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Сватівському, Троїцькому, Білокуракінському та Новопсковському районах Луганської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
93400, Україна, Луганська область, Сєвєродонецьк, вул. Гагаріна, б. 70
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
DK 021: 2015 - 63710000-9 - Land transportation services. Maintenance of public roads of public importance and artificial structures on them in the Svativ, Trinity, Belokurakin and Novopsk districts of Lugansk region
CPV: 63710000-9
Період постачання:
по 31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Замовник до початку виконання робіт (послуг) може здійснити попередню оплату у розмірі 30% вартості річного обсягу робіт, згідно до постанови КМУ від 04.12.2019 р. № 1070 “Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” та Наказу Державного Агенства Автомобільних Доріг України від 28.12.2020 р. № 16 «Про надання попередньої оплати» строком до трьох календарних місяців, відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів. По закінченню терміну надавання попередньої оплати Підрядник зобов’язаний надати на підписаня Замовнику акти виконаних робіт по формі КБ-2в на суму попередньої оплати. | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Надання послуг | Розрахунки проводяться Замовником Виконавцю після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних стандартів з ціноутворення, які складаються Виконавцем і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця разом із документами, визначеними умовами даного Договору, або поетапної оплати Замовником наданих послуг. Представник Замовника на протязі десяти робочих днів перевіряє виконання робіт згідно представленого акту і підписує його в частині фактично виконаних робіт, в межах виділених бюджетних асигнувань. Замовник має право відмовитися від підписання форм КБ-2в, КБ-3 у разі допущення Виконавцем помилок, неточностей щодо їх складання та/або відсутності у них відомостей, наявність яких передбачена формою зазначених документів, та/або у випадку наявності зауважень щодо обсягів та/або вартості та/або якості заактованих послуг. В такому випадку Замовник у вказаний строк надає Виконавцю мотивовану відмову від підписання форм КБ-2в, КБ-3 | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 березня 2020 16:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 березня 2020 16:02 |
протокол на зміни.pdf | |
03 березня 2020 16:02 |
Нова редакція № 2 Сват.Трой.Білокур.Новопсков.doc | |
21 лютого 2020 15:56 |
протокол на зміни.pdf | |
21 лютого 2020 15:55 |
Нова редакція Сват.Трой.Білокур.Новопсков.doc | |
07 лютого 2020 17:23 |
Перелік автомобільних доріг.pdf | |
07 лютого 2020 17:23 |
Відомість щодо обсягів послуг.pdf | |
07 лютого 2020 17:22 |
ТД Експлуатація 2020.doc |
03 березня 2020 16:03 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
03 березня 2020 16:02 |
протокол на зміни.pdf
|
||||||
03 березня 2020 16:02 |
Нова редакція № 2 Сват.Трой.Білокур.Новопсков.doc
|
||||||
21 лютого 2020 15:56 |
протокол на зміни.pdf
|
||||||
21 лютого 2020 15:55 |
Нова редакція Сват.Трой.Білокур.Новопсков.doc
|
||||||
07 лютого 2020 17:23 |
Перелік автомобільних доріг.pdf
|
||||||
07 лютого 2020 17:23 |
Відомість щодо обсягів послуг.pdf
|
||||||
07 лютого 2020 17:22 |
ТД Експлуатація 2020.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-07-002688-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ " Євро-Буд Компані ", Код ЄДРПОУ:41182929
Дата подання: 13 лютого 2020 09:42
Невідповідність вимогам Закону України "Про публичні закупівлі"
Згідно Тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету від 07.02.2020, у Додатку 2 передбачено наступні вимоги:
1) у розділі: «ІНФОРМАЦІЯ про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (Таблиця 1)» зазначено, що:
«В підтвердження інформації, зазначеної в довідці (Таблиця 1), Учасник надає … копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку).
... Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку … додатково подаються: … копії … договорів: оренди (лізингу), суборенди та ін.»
2) у розділі: «ІНФОРМАЦІЯ про перелік матеріально-технічної бази (Таблиця 2)» зазначено, що
«В підтвердження інформації викладеної в довідці Учасник надає … копії документів, які підтверджують право власності Учасника на об’єкти, перелічені Учасником в графі 2 Таблиці 4.8. або копії … договорів: оренди, суборенди та ін.»
3) у розділі: «Довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт (Таблиця 3)» зазначено, що
«На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно, у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок та копії наказів про призначення на посаду, або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці.»
Проаналізувавши зазначені вище вимоги Тендерної документації встановлено, що:
Вони свідчать, про те, що Учасник повинен планувати виконання робіт тільки власними силами (самостійно залучати всю техніку, самостійно користуватися всіма необхідними приміщеннями та самостійно наймати всіх необхідних працівників), що в свою чергу суперечить ст.22 п.17 Закону «Про публічні закупівлі» та умовам Тендерної документації (Додатку 5), якими обумовлена можливість залучення до виконання робіт субпідрядної організації, яка в свою чергу маючи можливість, планує виконання робіт з використанням власної або орендованої техніки, власних або орендованих приміщень (зокрема виробничих баз), своїх працівників.
Вимогами Тендерної документації такий варіант забезпечення виконання робіт технічними, матеріальними та людськими ресурсами взагалі не передбачено вказаними вище розділами.
У зв’язку з вищевикладеним, вимагаю привести Тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства України, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» та Додатку № 5 «Довідка про субпідрядників» шляхом внесення змін до Додатку 2 Тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету від 07.02.2020, які нададуть можливість відображати ресурси субпідрядника (-ків).
Розгорнути
Згорнути
1) у розділі: «ІНФОРМАЦІЯ про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (Таблиця 1)» зазначено, що:
«В підтвердження інформації, зазначеної в довідці (Таблиця 1), Учасник надає … копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку).
... Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку … додатково подаються: … копії … договорів: оренди (лізингу), суборенди та ін.»
2) у розділі: «ІНФОРМАЦІЯ про перелік матеріально-технічної бази (Таблиця 2)» зазначено, що
«В підтвердження інформації викладеної в довідці Учасник надає … копії документів, які підтверджують право власності Учасника на об’єкти, перелічені Учасником в графі 2 Таблиці 4.8. або копії … договорів: оренди, суборенди та ін.»
3) у розділі: «Довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт (Таблиця 3)» зазначено, що
«На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно, у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок та копії наказів про призначення на посаду, або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці.»
Проаналізувавши зазначені вище вимоги Тендерної документації встановлено, що:
Вони свідчать, про те, що Учасник повинен планувати виконання робіт тільки власними силами (самостійно залучати всю техніку, самостійно користуватися всіма необхідними приміщеннями та самостійно наймати всіх необхідних працівників), що в свою чергу суперечить ст.22 п.17 Закону «Про публічні закупівлі» та умовам Тендерної документації (Додатку 5), якими обумовлена можливість залучення до виконання робіт субпідрядної організації, яка в свою чергу маючи можливість, планує виконання робіт з використанням власної або орендованої техніки, власних або орендованих приміщень (зокрема виробничих баз), своїх працівників.
Вимогами Тендерної документації такий варіант забезпечення виконання робіт технічними, матеріальними та людськими ресурсами взагалі не передбачено вказаними вище розділами.
У зв’язку з вищевикладеним, вимагаю привести Тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства України, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» та Додатку № 5 «Довідка про субпідрядників» шляхом внесення змін до Додатку 2 Тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету від 07.02.2020, які нададуть можливість відображати ресурси субпідрядника (-ків).
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 лютого 2020 15:39
Розглянувши підстави та юридичне обґрунтування вимоги Учасника Замовник залишає її без задоволення із наступних підстав.
Відповідно до умов ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
А тому, незалежно від фактичного права власності на заявлену Учасником у інформаційній довідці Учасником техніку останній повинен довести документально свою відповідність встановленому Замовником кваліфікаційному критерію.
Щодо техніки: З метою відповідного вказування Замовник під таблицею 1 розмістив наступне пояснення
* якщо учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається право користування (договір оренди, лізингу або інший спосіб, визначений законодавством України);
** зазначається номер та дата документу, які Учасник надав як підтверджуючий відповідно до графи 5 Таблиці.
Щодо матеріально-технічної бази: З метою відповідного вказування Замовник під таблицею 2 розмістив наступне пояснення:
* якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається право користування (договір оренди або в інший спосіб, визначений законодавством України);
** зазначається номер та дата документу, які Учасник надав як підтверджуючий приналежності відповідно до графи 4 Таблиці.
Щодо працівників:
У разі залучення Учасником до виконання умов закупівлі фізичних осіб підприємців, або юридичних осіб, що будуть надавати послуги своїм персоналом, машинами і механізмами, що є по своїй правовій природі субпідрядом, останній має право надати Замовнику додаткові пояснення щодо причини не заповнення таблиці 3 із посиланням на інформацію, що буде викладена на умовах Додатоку 5 до Тендерної документації.
У разі ж якщо учасник взагалі не має власного майна, техніки, робітників відповідної кваліфікації, але бажає взяти участь у закупівлі та у подальшому бути по суті посередником, він також повинен надати документальне підтвердження спроможності виконати функцію генпідрядника, в тому числі і залучивши субпідрядні організації у відповідності із приписами абз. 2 п.3 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» «Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.» та в будь якому разі вказати у таблиці 1,2 зазначену техніку та матеріально-технічну базу, яку він погодив із субпідрядником.
Умови залучення субпідрядних організацій в обсязі 20 і більше процентів від вартості договору про закупівлю Замовник виклав у додатку 5 до Тендерної документації.
За відповідними умовами також Є ОБОВЯЗКОВИМ надання інформації про техніку, матеріально-технічну базу та кваліфікованих робітників субпідрядника, яку повинен розмістити на сторінці закупівлі у складі документів до тендерної пропозиції Учасник.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до умов ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
А тому, незалежно від фактичного права власності на заявлену Учасником у інформаційній довідці Учасником техніку останній повинен довести документально свою відповідність встановленому Замовником кваліфікаційному критерію.
Щодо техніки: З метою відповідного вказування Замовник під таблицею 1 розмістив наступне пояснення
* якщо учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається право користування (договір оренди, лізингу або інший спосіб, визначений законодавством України);
** зазначається номер та дата документу, які Учасник надав як підтверджуючий відповідно до графи 5 Таблиці.
Щодо матеріально-технічної бази: З метою відповідного вказування Замовник під таблицею 2 розмістив наступне пояснення:
* якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається право користування (договір оренди або в інший спосіб, визначений законодавством України);
** зазначається номер та дата документу, які Учасник надав як підтверджуючий приналежності відповідно до графи 4 Таблиці.
Щодо працівників:
У разі залучення Учасником до виконання умов закупівлі фізичних осіб підприємців, або юридичних осіб, що будуть надавати послуги своїм персоналом, машинами і механізмами, що є по своїй правовій природі субпідрядом, останній має право надати Замовнику додаткові пояснення щодо причини не заповнення таблиці 3 із посиланням на інформацію, що буде викладена на умовах Додатоку 5 до Тендерної документації.
У разі ж якщо учасник взагалі не має власного майна, техніки, робітників відповідної кваліфікації, але бажає взяти участь у закупівлі та у подальшому бути по суті посередником, він також повинен надати документальне підтвердження спроможності виконати функцію генпідрядника, в тому числі і залучивши субпідрядні організації у відповідності із приписами абз. 2 п.3 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» «Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.» та в будь якому разі вказати у таблиці 1,2 зазначену техніку та матеріально-технічну базу, яку він погодив із субпідрядником.
Умови залучення субпідрядних організацій в обсязі 20 і більше процентів від вартості договору про закупівлю Замовник виклав у додатку 5 до Тендерної документації.
За відповідними умовами також Є ОБОВЯЗКОВИМ надання інформації про техніку, матеріально-технічну базу та кваліфікованих робітників субпідрядника, яку повинен розмістити на сторінці закупівлі у складі документів до тендерної пропозиції Учасник.
Вимога Учасника не задоволена
Номер вимоги: UA-2020-02-07-002688-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ " Євро-Буд Компані ", Код ЄДРПОУ:41182929
Дата подання: 13 лютого 2020 09:46
Дискримінаційні вимоги у тендерній документації
Згідно Тендерної документації умовами Додатку 2 передбачено у розділі: «Довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт (Таблиця 3)»:
«На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно, у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок та копії наказів про призначення на посаду, або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці.»
Така вимога є дискримінаційною та такою, що невідповідає ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно ч.1 ст. 11 Закону України «Про інформацію» персональні дані – відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Документами в яких присутні відомості про особу, за допомогою яких вона може бути ідентифікована є зокрема - трудові книжки.
Згідно статті 11 Закону України «Про інформацію» не допускається збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини. До конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров’я, а також адреса, дата і місце народження. Частина конфіденційних даних міститься також в трудовій книжці громадянина України.
Окрім того, згідно Закону України «Про обробку персональних даних» дані про особу не можуть бути оброблені без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.
Тобто у випадку коли працівники підприємства не надають згоди на оприлюднення їхніх персональних даних Учасник не може виконати вищезазначену вимогу Замовника, відповідно пропозиція Учасника може бути відхилена з причини, що не залежить від нього. Тобто така вимога є дискримінаційною по відношенню до потенційних учасників процедури закупівлі.
Аналогічне питання було розглянуте на засіданні антимонопольного комітету України при розгляді скарги UA-2017-05-12-000685-b.b2, за результатами якого у рішенні №4415-р/пк-пз від 05.07.2017р. було висунуто вимогу виключити з Тендерної документації умову про надання копій трудових книжок (або трудових договорів) як дискримінаційну.
Розгорнути
Згорнути
«На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно, у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок та копії наказів про призначення на посаду, або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці.»
Така вимога є дискримінаційною та такою, що невідповідає ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно ч.1 ст. 11 Закону України «Про інформацію» персональні дані – відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Документами в яких присутні відомості про особу, за допомогою яких вона може бути ідентифікована є зокрема - трудові книжки.
Згідно статті 11 Закону України «Про інформацію» не допускається збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини. До конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров’я, а також адреса, дата і місце народження. Частина конфіденційних даних міститься також в трудовій книжці громадянина України.
Окрім того, згідно Закону України «Про обробку персональних даних» дані про особу не можуть бути оброблені без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.
Тобто у випадку коли працівники підприємства не надають згоди на оприлюднення їхніх персональних даних Учасник не може виконати вищезазначену вимогу Замовника, відповідно пропозиція Учасника може бути відхилена з причини, що не залежить від нього. Тобто така вимога є дискримінаційною по відношенню до потенційних учасників процедури закупівлі.
Аналогічне питання було розглянуте на засіданні антимонопольного комітету України при розгляді скарги UA-2017-05-12-000685-b.b2, за результатами якого у рішенні №4415-р/пк-пз від 05.07.2017р. було висунуто вимогу виключити з Тендерної документації умову про надання копій трудових книжок (або трудових договорів) як дискримінаційну.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 лютого 2020 13:10
Уважно вивчивши аргументи запитувача Служба автомобільних доріг у Луганській області дійшла висновку, що зазначена вимога не є аргументованою та не може бути задоволена з наступних міркувань.
Відповідно до п. 2 ст. 11 Закону України «Про інформацію» до конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце народження.
Наказ про призначення особи на посаду, титульний лист та графи Типової трудової книжки не містять конфіденційної інформації у розумінні означеного вище Закону та не є первинними джерелом відомостей у розумінні п.4 (Первинними джерелами відомостей про фізичну особу є: видані на її ім'я документи; підписані нею документи; відомості, які особа надає про себе.) ст. 6 Закону України «Про захист персональних даних».
Відповідно до п. 2 ст. 4 зазначеного Закону України «Про захист персональних даних» володільцем чи розпорядником персональних даних можуть бути підприємства, установи і організації усіх форм власності, органи державної влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні особи - підприємці, які обробляють персональні дані відповідно до закону.
Оскільки Учасник закупівлі, у розумінні Закону України «Про захист персональних даних» є розпорядником персональних даних, якому володільцем персональних даних (працівником) або законом, надано право обробляти ці дані від його імені, то й обов’язок отримання згоди від власника на обробку його персональних даних та відповідальність за порушення Закону покладено виключно на Учасника закупівлі, що є таким розпорядником.
У разі відсутності у розпорядника персональних даних згоди від власника на розповсюдження та обробку персональних даних, Учасник повинен зазначити про це у довільній формі у документах тендерної пропозиції та здійснити максимальне їх знеособлювання щодо персональних даних такого працівника (забілюванням на копіях його Ф.І.П., адреси місця проживання, засобів зв’язку, тощо), щоб виключити можливість несанкціонованого розголошення персональних даних. При цьому інформація про посаду, яку обіймає знеособлюваний працівник повинна бути читабельною як на наказі так і на записі у трудовій книжці.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до п. 2 ст. 11 Закону України «Про інформацію» до конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце народження.
Наказ про призначення особи на посаду, титульний лист та графи Типової трудової книжки не містять конфіденційної інформації у розумінні означеного вище Закону та не є первинними джерелом відомостей у розумінні п.4 (Первинними джерелами відомостей про фізичну особу є: видані на її ім'я документи; підписані нею документи; відомості, які особа надає про себе.) ст. 6 Закону України «Про захист персональних даних».
Відповідно до п. 2 ст. 4 зазначеного Закону України «Про захист персональних даних» володільцем чи розпорядником персональних даних можуть бути підприємства, установи і організації усіх форм власності, органи державної влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні особи - підприємці, які обробляють персональні дані відповідно до закону.
Оскільки Учасник закупівлі, у розумінні Закону України «Про захист персональних даних» є розпорядником персональних даних, якому володільцем персональних даних (працівником) або законом, надано право обробляти ці дані від його імені, то й обов’язок отримання згоди від власника на обробку його персональних даних та відповідальність за порушення Закону покладено виключно на Учасника закупівлі, що є таким розпорядником.
У разі відсутності у розпорядника персональних даних згоди від власника на розповсюдження та обробку персональних даних, Учасник повинен зазначити про це у довільній формі у документах тендерної пропозиції та здійснити максимальне їх знеособлювання щодо персональних даних такого працівника (забілюванням на копіях його Ф.І.П., адреси місця проживання, засобів зв’язку, тощо), щоб виключити можливість несанкціонованого розголошення персональних даних. При цьому інформація про посаду, яку обіймає знеособлюваний працівник повинна бути читабельною як на наказі так і на записі у трудовій книжці.
Не задоволена вимога Учасника
Номер вимоги: UA-2020-02-07-002688-c.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ " Євро-Буд Компані ", Код ЄДРПОУ:41182929
Дата подання: 13 лютого 2020 13:44
Щодо виключення суперечлевих вимог із Тендерної документації
Згідно Тендерної документації, розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, у П.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, зазначено, що:
Учасник завантажує у сканованому вигляді на електронному торгівельному майданчику, який приєднаний до системи електронних закупівель PROZORRO, наступні документи:
…
- гарантія забезпечення тендерної пропозиції та перевірочний файл ЕЦП (відповідно до п. 2 цього розділу) – однак, проаналізувавши Тендерну документацію, виявлено, що п.2 ІІІ розділу (на який йде посилання) взагалі відсутній.
- копія документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію – однак, за умовами Тендерної документації, гарантійне забезпечення пропозиції не вимагається.
- копія дійсного дозвільного документу на здійснення операцій з надання гарантій (дозвіл, ліцензія з додатками, тощо), який видано установі, що надала гарантію, завіреними печаткою цієї установи та підписом уповноваженої особи установи – гарантійне забезпечення пропозиції Тендерною документацією не вимагається.
У зв’язку з вищевикладеним, прошу Вас виключити вищевказані вимоги з Тендерної документації, як такі, що суперечать іншим вимогам Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Учасник завантажує у сканованому вигляді на електронному торгівельному майданчику, який приєднаний до системи електронних закупівель PROZORRO, наступні документи:
…
- гарантія забезпечення тендерної пропозиції та перевірочний файл ЕЦП (відповідно до п. 2 цього розділу) – однак, проаналізувавши Тендерну документацію, виявлено, що п.2 ІІІ розділу (на який йде посилання) взагалі відсутній.
- копія документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію – однак, за умовами Тендерної документації, гарантійне забезпечення пропозиції не вимагається.
- копія дійсного дозвільного документу на здійснення операцій з надання гарантій (дозвіл, ліцензія з додатками, тощо), який видано установі, що надала гарантію, завіреними печаткою цієї установи та підписом уповноваженої особи установи – гарантійне забезпечення пропозиції Тендерною документацією не вимагається.
У зв’язку з вищевикладеним, прошу Вас виключити вищевказані вимоги з Тендерної документації, як такі, що суперечать іншим вимогам Тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 лютого 2020 11:25
Служба автомобільних доріг у Луганській області повідомляє що вимога Учасника про виключення вищевказаної вимоги з Тендерної документації є нікчемною за своєю мало значимістю та не підлягає задоволенню виходячи з наступного:
Перелік документів що підлягає надаванню дійсно містить посилання на документи щодо гарантійних зобов’язань, але їх фактичне надавання залежить від умови Замовника щодо надавання такої гарантії забезпечення тендерної пропозиції.
Оскільки Замовник у своїй тендерній документації із закупівлі за оголошеннями UA-2020-02-07-002273-c, UA-2020-02-07-002688-c, UA-2020-02-07-002573-c не передбачив обов’язкове надавання Учасником гарантії забезпечення тендерної пропозиції, надавати зазначені у запиті документи не потрібно.
Розгорнути
Згорнути
Перелік документів що підлягає надаванню дійсно містить посилання на документи щодо гарантійних зобов’язань, але їх фактичне надавання залежить від умови Замовника щодо надавання такої гарантії забезпечення тендерної пропозиції.
Оскільки Замовник у своїй тендерній документації із закупівлі за оголошеннями UA-2020-02-07-002273-c, UA-2020-02-07-002688-c, UA-2020-02-07-002573-c не передбачив обов’язкове надавання Учасником гарантії забезпечення тендерної пропозиції, надавати зазначені у запиті документи не потрібно.
Не задоволено Вимогу Учасника
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-02-07-002688-c.a4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "АБЗ ПРОМБУД", Код ЄДРПОУ:36652075
Дата подання: 06 березня 2020 20:31
Дата подання: 06 березня 2020 20:31
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 12 березня 2020 10:53
рішення від 11.03.2020 № 4549 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 12 березня 2020 10:52
Інформація про резолютивну частину рішення від 25.03.2020 № 5712.pdf
Дата публікації: 26 березня 2020 16:06
рішення від 25.03.2020 № 5712.pdf
Дата публікації: 30 березня 2020 20:37
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 06 квітня 2020
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Луганській області |
Код ЄДРПОУ: | 25903424 |
Місцезнаходження: | 93400, Україна, Луганська область обл., Сєвєродонецьк, вул. Гагарина, буд. 70 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "БК ЄВРОДОР" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Дочірнє підприємство "Луганський облавтодор" відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ Данко | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 квітня 2020 13:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Дочірнє підприємство "Луганський облавтодор" відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" |
183 903 115,32
UAH з ПДВ
|
183 903 115,32
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Данко |
191 000 000,00
UAH з ПДВ
|
184 853 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Дочірнє підприємство "Луганський облавтодор" відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" #31995774 |
Переможець |
183 903 115,32
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2020 11:43
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 16 квітня 2020 11:43
Учасник | Пропозиція | Документи |
Дочірнє підприємство "Луганський облавтодор" відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" #31995774 |
183 903 115,32
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 січня 2021 11:20
|
Додаткова угода № 8.pdf | зміни до договору |
28 січня 2021 11:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 січня 2021 11:05
|
Додаткова угода № 7.pdf | зміни до договору |
28 січня 2021 11:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 січня 2021 16:32
|
Додаткова угода № 6.pdf | зміни до договору |
25 січня 2021 16:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 17:27
|
ДУ 5 до дог 6-2020.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 17:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2020 16:05
|
ДУ 4 до дог 6-2020.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2020 15:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2020 13:33
|
Додаткова угода № 3.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2020 13:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 жовтня 2020 16:13
|
Додаткова угода № 2.pdf | зміни до договору |
02 жовтня 2020 16:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 липня 2020 11:08
|
Додаткова угода № 1.pdf | зміни до договору |
30 липня 2020 11:05
|
Електронний підпис | укладений |
30 квітня 2020 11:52
|
Договір № 6-2020.pdf | укладений |
30 квітня 2020 11:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із погодженням розпорядником бюджетних коштів додаткового фінансування на експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у луганській області Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору шляхом прийняття нової редакції |
Номер договору про закупівлю: | 6-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна до п. 3.1 Договору та Додатку 3 |
Номер договору про закупівлю: | 6-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до п. 3.1 Договору; Додатку 2; |
Номер договору про закупівлю: | 6-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із нагальною потребою Замовника у піддержанні автодоріг і дорожнього господарства у Сватівському, Троїцькому, Білокуракінському та Новопсковському районах Луганської області у належному технічному стані на зимовий період (січень-лютий 2021 року) та у зв’язку із тривалим терміном проведення нової закупівлі послуг з експлуатаційного утримання, що оголошена (UA-2020-12-11-007155-b) на 2021-2022 роки, Сторони, керуючись п. 6 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» (Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку) Сторони погодилися подовжити дію договору до 31.03.2020 року на суму в розмірі 20 % від вартості договору. З метою приведення у відповідність до вище узгодженого Сторони погодились внести зміни до пунктів договору та до додатку 3 наступним чином: 1.1. П. 3.1 Договору : «3.1. Ціна Договору визначена на 2021 рік і становить: 137 493 298,48 (сто тридцять сім мільйонів чотириста дев’яносто три тисячі двісті ) грн.., у тому числі ПДВ 20% - 22 915 549, 75 грн., з яких: На 2020 рік - 89 387 837, 71 грн. в тому числі ПДВ 20% - 19 096 291,46 грн. На 2021 рік – 22 915 549,75 грн., в тому числі ПДВ 20% - 3 819 258,29 грн. 1.2. П. 6.1 Договору викласти в наступній редакції: «6.1 Термін надання послуг - по 31 березня 2021 року відповідно до планів завдань». 1.3. П. 11.1 Договору викласти в наступній редакції: «Цей договір набирає чинності з 30 квітня 2020 року і діє до 31 березня 2021 року, але у будь якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань». |
Номер договору про закупівлю: | 6-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 25 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із коригуванням обсягу фінансування відповідно до погодних умов, за якими планується обсяг послуг, Сторони погодилися внести зміни до договору та додатку 2 наступним чином: 1.1. П. 3.1 Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна Договору визначена на 2021 рік і становить: 129 370 731,34 (сто двадцять дев’ять мільйонів триста сімдесят одна тисяча сімсот тридцять одна ) грн., 34 коп. у тому числі ПДВ 20% - 21 561 788,56 грн., з яких: На 2020 рік – 107 808 942,79 грн. в тому числі ПДВ 20% - 17 968 157,13 грн. На 2021 рік – 21 561 788, 55 грн., в тому числі ПДВ 20% - 3 593 631,43 грн. 1.4. Додаток 3 до Договору «План фінансування» викласти в іншій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 6-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із допущеною технічною помилкою при заповненні граф додаткової угоди № 5 від 30.12.2020 року до Договору № 6-2020 від 30.04.2020 р. в частині розрахунків за Додатком 3 Сторони погодилися усунути виявленні невідповідності шляхом внесення змін до Додатку 3 до договору. |
Номер договору про закупівлю: | 6-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із необхідністю усунення технічної помилки, що була допущена у додатковій угоді № 4 від 28.12.2020 року до договору № 6-2020 від 30.04.2020 року Сторони погодилися здійснити усунення помилки. |
Номер договору про закупівлю: | 6-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із необхідністю усунення технічної помилки, що була допущена у додатковій угоді № 5 від 30.12.2020 року до договору № 6-2020 від 30.04.2020 року Сторони погодилися здійснити усунення помилки |
Номер договору про закупівлю: | 6-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |