Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 – 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту. Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Марківському, Біловодському, Міловському та Станично-Луганському районах Луганської області
DK 021: 2015 - 63710000-9 - Land transportation services. Maintenance of public roads of public importance and artificial structures on them in Markov, Belovodsk, Milovsk and Stanichno-Luhansk regions of Lugansk region
DK 021: 2015 - 63710000-9 - Land transportation services. Maintenance of public roads of public importance and artificial structures on them in Markov, Belovodsk, Milovsk and Stanichno-Luhansk regions of Lugansk region
Очікувана вартість
181 932 833,53 UAH
UA-2020-02-07-002573-c ● 5113fca45a9c4e47a8fdd18b8398a4b8
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Луганській області |
Код ЄДРПОУ: | 25903424 |
Вебсайт: | http://lg.ukravtodor.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 93400, Україна , Луганська область обл., Сєвєродонецьк, вул. Гагарина, буд. 70 |
Контактна особа: |
Мажар Юлія Олександрівна 380645242037 tender.avtodor@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | ROAD SERVICE IN LUHANSK OBLAST |
National ID: | 25903424 |
Contact point: |
Mazhar Julia A. 380645242037 tender.avtodor@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 07 лютого 2020 17:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 березня 2020 08:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 березня 2020 08:30 |
Очікувана вартість: | 181 932 833,53 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 363 865,67 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,20% |
Publication date: | 07 лютого 2020 17:01 |
Enquiries until: | 02 березня 2020 08:30 |
Complaints submission until: | до 08 березня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 12 березня 2020 08:30 |
Information
Estimated total value: | 181 932 834 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 363 866 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,20 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Scope of the procurement
ДК 021:2015 – 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту. Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Марківському, Біловодському, Міловському та Станично-Луганському районах Луганської області
DK 021: 2015 - 63710000-9 - Land transportation services. Maintenance of public roads of public importance and artificial structures on them in Markov, Belovodsk, Milovsk and Stanichno-Luhansk regions of Lugansk region
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 – 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту. Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Марківському, Біловодському, Міловському та Станично-Луганському районах Луганської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
93400, Україна, Луганська область, Сєвєродонецьк, вул. Гагаріна, б. 70
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
DK 021: 2015 - 63710000-9 - Land transportation services. Maintenance of public roads of public importance and artificial structures on them in Markov, Belovodsk, Milovsk and Stanichno-Luhansk regions of Lugansk region
CPV: 63710000-9
Період постачання:
по 31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Замовник до початку виконання робіт (послуг) може здійснити попередню оплату у розмірі 30% вартості річного обсягу робіт, згідно до постанови КМУ від 04.12.2019 р. № 1070 “Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” та Наказу Державного Агенства Автомобільних Доріг України від 28.12.2020 р. № 16 «Про надання попередньої оплати» строком до трьох календарних місяців, відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів. По закінченню терміну надавання попередньої оплати Підрядник зобов’язаний надати на підписаня Замовнику акти виконаних робіт по формі КБ-2в на суму попередньої оплати. | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Надання послуг | Розрахунки проводяться Замовником Виконавцю після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних стандартів з ціноутворення, які складаються Виконавцем і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця разом із документами, визначеними умовами даного Договору, або поетапної оплати Замовником наданих послуг. Представник Замовника на протязі десяти робочих днів перевіряє виконання робіт згідно представленого акту і підписує його в частині фактично виконаних робіт, в межах виділених бюджетних асигнувань. Замовник має право відмовитися від підписання форм КБ-2в, КБ-3 у разі допущення Виконавцем помилок, неточностей щодо їх складання та/або відсутності у них відомостей, наявність яких передбачена формою зазначених документів, та/або у випадку наявності зауважень щодо обсягів та/або вартості та/або якості заактованих послуг. В такому випадку Замовник у вказаний строк надає Виконавцю мотивовану відмову від підписання форм КБ-2в, КБ-3 | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 березня 2020 15:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 березня 2020 15:48 |
протокол-рішення.pdf | |
03 березня 2020 15:47 |
Нова редакція № 2 Марк.Біл.Міл.Станиця.doc | |
21 лютого 2020 16:04 |
протокол на зміни.pdf | |
21 лютого 2020 16:03 |
Нова редакція Марк.Біл.Міл.Станиця.doc | |
07 лютого 2020 17:04 |
Додаток 2 (перелік автомобільних доріг).pdf | |
07 лютого 2020 17:04 |
Відомість щодо обсягів послуг у Марківському, Біловодському, Міловському та Станично-Луганському районах.pdf | |
07 лютого 2020 17:03 |
ТД Експлуатація 2020.doc |
03 березня 2020 15:50 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
03 березня 2020 15:48 |
протокол-рішення.pdf
|
||||||
03 березня 2020 15:47 |
Нова редакція № 2 Марк.Біл.Міл.Станиця.doc
|
||||||
21 лютого 2020 16:04 |
протокол на зміни.pdf
|
||||||
21 лютого 2020 16:03 |
Нова редакція Марк.Біл.Міл.Станиця.doc
|
||||||
07 лютого 2020 17:04 |
Додаток 2 (перелік автомобільних доріг).pdf
|
||||||
07 лютого 2020 17:04 |
Відомість щодо обсягів послуг у Марківському, Біловодському, Міловському та Станично-Луганському районах.pdf
|
||||||
07 лютого 2020 17:03 |
ТД Експлуатація 2020.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-07-002573-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ " Євро-Буд Компані ", Код ЄДРПОУ:41182929
Дата подання: 13 лютого 2020 09:31
Порушення вимог Закону України "Про публичні закупівлі"
Згідно Тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету від 07.02.2020, у Додатку 2 передбачено наступні вимоги:
1) у розділі: «ІНФОРМАЦІЯ про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (Таблиця 1)» зазначено, що:
«В підтвердження інформації, зазначеної в довідці (Таблиця 1), Учасник надає … копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку).
... Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку … додатково подаються: … копії … договорів: оренди (лізингу), суборенди та ін.»
2) у розділі: «ІНФОРМАЦІЯ про перелік матеріально-технічної бази (Таблиця 2)» зазначено, що
«В підтвердження інформації викладеної в довідці Учасник надає … копії документів, які підтверджують право власності Учасника на об’єкти, перелічені Учасником в графі 2 Таблиці 4.8. або копії … договорів: оренди, суборенди та ін.»
3) у розділі: «Довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт (Таблиця 3)» зазначено, що
«На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно, у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок та копії наказів про призначення на посаду, або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці.»
Проаналізувавши зазначені вище вимоги Тендерної документації встановлено, що:
Вони свідчать, про те, що Учасник повинен планувати виконання робіт тільки власними силами (самостійно залучати всю техніку, самостійно користуватися всіма необхідними приміщеннями та самостійно наймати всіх необхідних працівників), що в свою чергу суперечить ст.22 п.17 Закону «Про публічні закупівлі» та умовам Тендерної документації (Додатку 5), якими обумовлена можливість залучення до виконання робіт субпідрядної організації, яка в свою чергу маючи можливість, планує виконання робіт з використанням власної або орендованої техніки, власних або орендованих приміщень (зокрема виробничих баз), своїх працівників.
Вимогами Тендерної документації такий варіант забезпечення виконання робіт технічними, матеріальними та людськими ресурсами взагалі не передбачено вказаними вище розділами.
У зв’язку з вищевикладеним, вимагаю привести Тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства України, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» та Додатку № 5 «Довідка про субпідрядників» шляхом внесення змін до Додатку 2 Тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету від 07.02.2020, які нададуть можливість відображати ресурси субпідрядника (-ків).
Розгорнути
Згорнути
1) у розділі: «ІНФОРМАЦІЯ про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (Таблиця 1)» зазначено, що:
«В підтвердження інформації, зазначеної в довідці (Таблиця 1), Учасник надає … копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку).
... Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку … додатково подаються: … копії … договорів: оренди (лізингу), суборенди та ін.»
2) у розділі: «ІНФОРМАЦІЯ про перелік матеріально-технічної бази (Таблиця 2)» зазначено, що
«В підтвердження інформації викладеної в довідці Учасник надає … копії документів, які підтверджують право власності Учасника на об’єкти, перелічені Учасником в графі 2 Таблиці 4.8. або копії … договорів: оренди, суборенди та ін.»
3) у розділі: «Довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт (Таблиця 3)» зазначено, що
«На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно, у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок та копії наказів про призначення на посаду, або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці.»
Проаналізувавши зазначені вище вимоги Тендерної документації встановлено, що:
Вони свідчать, про те, що Учасник повинен планувати виконання робіт тільки власними силами (самостійно залучати всю техніку, самостійно користуватися всіма необхідними приміщеннями та самостійно наймати всіх необхідних працівників), що в свою чергу суперечить ст.22 п.17 Закону «Про публічні закупівлі» та умовам Тендерної документації (Додатку 5), якими обумовлена можливість залучення до виконання робіт субпідрядної організації, яка в свою чергу маючи можливість, планує виконання робіт з використанням власної або орендованої техніки, власних або орендованих приміщень (зокрема виробничих баз), своїх працівників.
Вимогами Тендерної документації такий варіант забезпечення виконання робіт технічними, матеріальними та людськими ресурсами взагалі не передбачено вказаними вище розділами.
У зв’язку з вищевикладеним, вимагаю привести Тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства України, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» та Додатку № 5 «Довідка про субпідрядників» шляхом внесення змін до Додатку 2 Тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету від 07.02.2020, які нададуть можливість відображати ресурси субпідрядника (-ків).
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 лютого 2020 15:41
Розглянувши підстави та юридичне обґрунтування вимоги Учасника Замовник залишає її без задоволення із наступних підстав.
Відповідно до умов ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
А тому, незалежно від фактичного права власності на заявлену Учасником у інформаційній довідці Учасником техніку останній повинен довести документально свою відповідність встановленому Замовником кваліфікаційному критерію.
Щодо техніки: З метою відповідного вказування Замовник під таблицею 1 розмістив наступне пояснення
* якщо учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається право користування (договір оренди, лізингу або інший спосіб, визначений законодавством України);
** зазначається номер та дата документу, які Учасник надав як підтверджуючий відповідно до графи 5 Таблиці.
Щодо матеріально-технічної бази: З метою відповідного вказування Замовник під таблицею 2 розмістив наступне пояснення:
* якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається право користування (договір оренди або в інший спосіб, визначений законодавством України);
** зазначається номер та дата документу, які Учасник надав як підтверджуючий приналежності відповідно до графи 4 Таблиці.
Щодо працівників:
У разі залучення Учасником до виконання умов закупівлі фізичних осіб підприємців, або юридичних осіб, що будуть надавати послуги своїм персоналом, машинами і механізмами, що є по своїй правовій природі субпідрядом, останній має право надати Замовнику додаткові пояснення щодо причини не заповнення таблиці 3 із посиланням на інформацію, що буде викладена на умовах Додатоку 5 до Тендерної документації.
У разі ж якщо учасник взагалі не має власного майна, техніки, робітників відповідної кваліфікації, але бажає взяти участь у закупівлі та у подальшому бути по суті посередником, він також повинен надати документальне підтвердження спроможності виконати функцію генпідрядника, в тому числі і залучивши субпідрядні організації у відповідності із приписами абз. 2 п.3 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» «Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.» та в будь якому разі вказати у таблиці 1,2 зазначену техніку та матеріально-технічну базу, яку він погодив із субпідрядником.
Умови залучення субпідрядних організацій в обсязі 20 і більше процентів від вартості договору про закупівлю Замовник виклав у додатку 5 до Тендерної документації.
За відповідними умовами також Є ОБОВЯЗКОВИМ надання інформації про техніку, матеріально-технічну базу та кваліфікованих робітників субпідрядника, яку повинен розмістити на сторінці закупівлі у складі документів до тендерної пропозиції Учасник.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до умов ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
А тому, незалежно від фактичного права власності на заявлену Учасником у інформаційній довідці Учасником техніку останній повинен довести документально свою відповідність встановленому Замовником кваліфікаційному критерію.
Щодо техніки: З метою відповідного вказування Замовник під таблицею 1 розмістив наступне пояснення
* якщо учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається право користування (договір оренди, лізингу або інший спосіб, визначений законодавством України);
** зазначається номер та дата документу, які Учасник надав як підтверджуючий відповідно до графи 5 Таблиці.
Щодо матеріально-технічної бази: З метою відповідного вказування Замовник під таблицею 2 розмістив наступне пояснення:
* якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається право користування (договір оренди або в інший спосіб, визначений законодавством України);
** зазначається номер та дата документу, які Учасник надав як підтверджуючий приналежності відповідно до графи 4 Таблиці.
Щодо працівників:
У разі залучення Учасником до виконання умов закупівлі фізичних осіб підприємців, або юридичних осіб, що будуть надавати послуги своїм персоналом, машинами і механізмами, що є по своїй правовій природі субпідрядом, останній має право надати Замовнику додаткові пояснення щодо причини не заповнення таблиці 3 із посиланням на інформацію, що буде викладена на умовах Додатоку 5 до Тендерної документації.
У разі ж якщо учасник взагалі не має власного майна, техніки, робітників відповідної кваліфікації, але бажає взяти участь у закупівлі та у подальшому бути по суті посередником, він також повинен надати документальне підтвердження спроможності виконати функцію генпідрядника, в тому числі і залучивши субпідрядні організації у відповідності із приписами абз. 2 п.3 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» «Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.» та в будь якому разі вказати у таблиці 1,2 зазначену техніку та матеріально-технічну базу, яку він погодив із субпідрядником.
Умови залучення субпідрядних організацій в обсязі 20 і більше процентів від вартості договору про закупівлю Замовник виклав у додатку 5 до Тендерної документації.
За відповідними умовами також Є ОБОВЯЗКОВИМ надання інформації про техніку, матеріально-технічну базу та кваліфікованих робітників субпідрядника, яку повинен розмістити на сторінці закупівлі у складі документів до тендерної пропозиції Учасник.
Не задоволено Вимогу Учасника
Номер вимоги: UA-2020-02-07-002573-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ " Євро-Буд Компані ", Код ЄДРПОУ:41182929
Дата подання: 13 лютого 2020 09:35
Дискримінаційні вимоги у тендерній документації
Згідно Тендерної документації умовами Додатку 2 передбачено у розділі: «Довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт (Таблиця 3)»:
«На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно, у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок та копії наказів про призначення на посаду, або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці.»
Така вимога є дискримінаційною та такою, що невідповідає ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно ч.1 ст. 11 Закону України «Про інформацію» персональні дані – відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Документами в яких присутні відомості про особу, за допомогою яких вона може бути ідентифікована є зокрема - трудові книжки.
Згідно статті 11 Закону України «Про інформацію» не допускається збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини. До конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров’я, а також адреса, дата і місце народження. Частина конфіденційних даних міститься також в трудовій книжці громадянина України.
Окрім того, згідно Закону України «Про обробку персональних даних» дані про особу не можуть бути оброблені без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.
Тобто у випадку коли працівники підприємства не надають згоди на оприлюднення їхніх персональних даних Учасник не може виконати вищезазначену вимогу Замовника, відповідно пропозиція Учасника може бути відхилена з причини, що не залежить від нього. Тобто така вимога є дискримінаційною по відношенню до потенційних учасників процедури закупівлі.
Аналогічне питання було розглянуте на засіданні антимонопольного комітету України при розгляді скарги UA-2017-05-12-000685-b.b2, за результатами якого у рішенні №4415-р/пк-пз від 05.07.2017р. було висунуто вимогу виключити з Тендерної документації умову про надання копій трудових книжок (або трудових договорів) як дискримінаційну.
Розгорнути
Згорнути
«На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно, у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок та копії наказів про призначення на посаду, або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці.»
Така вимога є дискримінаційною та такою, що невідповідає ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно ч.1 ст. 11 Закону України «Про інформацію» персональні дані – відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Документами в яких присутні відомості про особу, за допомогою яких вона може бути ідентифікована є зокрема - трудові книжки.
Згідно статті 11 Закону України «Про інформацію» не допускається збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини. До конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров’я, а також адреса, дата і місце народження. Частина конфіденційних даних міститься також в трудовій книжці громадянина України.
Окрім того, згідно Закону України «Про обробку персональних даних» дані про особу не можуть бути оброблені без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.
Тобто у випадку коли працівники підприємства не надають згоди на оприлюднення їхніх персональних даних Учасник не може виконати вищезазначену вимогу Замовника, відповідно пропозиція Учасника може бути відхилена з причини, що не залежить від нього. Тобто така вимога є дискримінаційною по відношенню до потенційних учасників процедури закупівлі.
Аналогічне питання було розглянуте на засіданні антимонопольного комітету України при розгляді скарги UA-2017-05-12-000685-b.b2, за результатами якого у рішенні №4415-р/пк-пз від 05.07.2017р. було висунуто вимогу виключити з Тендерної документації умову про надання копій трудових книжок (або трудових договорів) як дискримінаційну.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 лютого 2020 13:14
Уважно вивчивши аргументи запитувача Служба автомобільних доріг у Луганській області дійшла висновку, що зазначена вимога не є аргументованою та не може бути задоволена з наступних міркувань.
Відповідно до п. 2 ст. 11 Закону України «Про інформацію» до конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце народження.
Наказ про призначення особи на посаду, титульний лист та графи Типової трудової книжки не містять конфіденційної інформації у розумінні означеного вище Закону та не є первинними джерелом відомостей у розумінні п.4 (Первинними джерелами відомостей про фізичну особу є: видані на її ім'я документи; підписані нею документи; відомості, які особа надає про себе.) ст. 6 Закону України «Про захист персональних даних».
Відповідно до п. 2 ст. 4 зазначеного Закону України «Про захист персональних даних» володільцем чи розпорядником персональних даних можуть бути підприємства, установи і організації усіх форм власності, органи державної влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні особи - підприємці, які обробляють персональні дані відповідно до закону.
Оскільки Учасник закупівлі, у розумінні Закону України «Про захист персональних даних» є розпорядником персональних даних, якому володільцем персональних даних (працівником) або законом, надано право обробляти ці дані від його імені, то й обов’язок отримання згоди від власника на обробку його персональних даних та відповідальність за порушення Закону покладено виключно на Учасника закупівлі, що є таким розпорядником.
У разі відсутності у розпорядника персональних даних згоди від власника на розповсюдження та обробку персональних даних, Учасник повинен зазначити про це у довільній формі у документах тендерної пропозиції та здійснити максимальне їх знеособлювання щодо персональних даних такого працівника (забілюванням на копіях його Ф.І.П., адреси місця проживання, засобів зв’язку, тощо), щоб виключити можливість несанкціонованого розголошення персональних даних. При цьому інформація про посаду, яку обіймає знеособлюваний працівник повинна бути читабельною як на наказі так і на записі у трудовій книжці.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до п. 2 ст. 11 Закону України «Про інформацію» до конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце народження.
Наказ про призначення особи на посаду, титульний лист та графи Типової трудової книжки не містять конфіденційної інформації у розумінні означеного вище Закону та не є первинними джерелом відомостей у розумінні п.4 (Первинними джерелами відомостей про фізичну особу є: видані на її ім'я документи; підписані нею документи; відомості, які особа надає про себе.) ст. 6 Закону України «Про захист персональних даних».
Відповідно до п. 2 ст. 4 зазначеного Закону України «Про захист персональних даних» володільцем чи розпорядником персональних даних можуть бути підприємства, установи і організації усіх форм власності, органи державної влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні особи - підприємці, які обробляють персональні дані відповідно до закону.
Оскільки Учасник закупівлі, у розумінні Закону України «Про захист персональних даних» є розпорядником персональних даних, якому володільцем персональних даних (працівником) або законом, надано право обробляти ці дані від його імені, то й обов’язок отримання згоди від власника на обробку його персональних даних та відповідальність за порушення Закону покладено виключно на Учасника закупівлі, що є таким розпорядником.
У разі відсутності у розпорядника персональних даних згоди від власника на розповсюдження та обробку персональних даних, Учасник повинен зазначити про це у довільній формі у документах тендерної пропозиції та здійснити максимальне їх знеособлювання щодо персональних даних такого працівника (забілюванням на копіях його Ф.І.П., адреси місця проживання, засобів зв’язку, тощо), щоб виключити можливість несанкціонованого розголошення персональних даних. При цьому інформація про посаду, яку обіймає знеособлюваний працівник повинна бути читабельною як на наказі так і на записі у трудовій книжці.
Не задоволена вимога Учасника
Номер вимоги: UA-2020-02-07-002573-c.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ " Євро-Буд Компані ", Код ЄДРПОУ:41182929
Дата подання: 13 лютого 2020 13:41
Щодо виключення суперечлевих вимог із Тендерної документації
Згідно Тендерної документації, розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, у П.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, зазначено, що:
Учасник завантажує у сканованому вигляді на електронному торгівельному майданчику, який приєднаний до системи електронних закупівель PROZORRO, наступні документи:
…
- гарантія забезпечення тендерної пропозиції та перевірочний файл ЕЦП (відповідно до п. 2 цього розділу) – однак, проаналізувавши Тендерну документацію, виявлено, що п.2 ІІІ розділу (на який йде посилання) взагалі відсутній.
- копія документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію – однак, за умовами Тендерної документації, гарантійне забезпечення пропозиції не вимагається.
- копія дійсного дозвільного документу на здійснення операцій з надання гарантій (дозвіл, ліцензія з додатками, тощо), який видано установі, що надала гарантію, завіреними печаткою цієї установи та підписом уповноваженої особи установи – гарантійне забезпечення пропозиції Тендерною документацією не вимагається.
У зв’язку з вищевикладеним, прошу Вас виключити вищевказані вимоги з Тендерної документації, як такі, що суперечать іншим вимогам Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Учасник завантажує у сканованому вигляді на електронному торгівельному майданчику, який приєднаний до системи електронних закупівель PROZORRO, наступні документи:
…
- гарантія забезпечення тендерної пропозиції та перевірочний файл ЕЦП (відповідно до п. 2 цього розділу) – однак, проаналізувавши Тендерну документацію, виявлено, що п.2 ІІІ розділу (на який йде посилання) взагалі відсутній.
- копія документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію – однак, за умовами Тендерної документації, гарантійне забезпечення пропозиції не вимагається.
- копія дійсного дозвільного документу на здійснення операцій з надання гарантій (дозвіл, ліцензія з додатками, тощо), який видано установі, що надала гарантію, завіреними печаткою цієї установи та підписом уповноваженої особи установи – гарантійне забезпечення пропозиції Тендерною документацією не вимагається.
У зв’язку з вищевикладеним, прошу Вас виключити вищевказані вимоги з Тендерної документації, як такі, що суперечать іншим вимогам Тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 лютого 2020 11:15
Служба автомобільних доріг у Луганській області повідомляє що вимога Учасника про виключення вищевказаної вимоги з Тендерної документації є нікчемною за своєю мало значимістю та не підлягає задоволенню виходячи з наступного:
Перелік документів що підлягає надаванню дійсно містить посилання на документи щодо гарантійних зобов’язань, але їх фактичне надавання залежить від умови Замовника щодо надавання такої гарантії забезпечення тендерної пропозиції.
Оскільки Замовник у своїй тендерній документації із закупівлі за оголошенням UA-2020-02-07-002273-c не передбачив обов’язкове надавання Учасником гарантії забезпечення тендерної пропозиції, надавати зазначені у запиті документи не потрібно.
Розгорнути
Згорнути
Перелік документів що підлягає надаванню дійсно містить посилання на документи щодо гарантійних зобов’язань, але їх фактичне надавання залежить від умови Замовника щодо надавання такої гарантії забезпечення тендерної пропозиції.
Оскільки Замовник у своїй тендерній документації із закупівлі за оголошенням UA-2020-02-07-002273-c не передбачив обов’язкове надавання Учасником гарантії забезпечення тендерної пропозиції, надавати зазначені у запиті документи не потрібно.
Не задоволено вимогу Учасника
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-02-07-002573-c.a4
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "АБЗ ПРОМБУД", Код ЄДРПОУ:36652075
Дата подання: 06 березня 2020 20:23
Дата подання: 06 березня 2020 20:23
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
рішення від 11.03.2020 №4548.pdf
Дата публікації: 11 березня 2020 19:03
Номер скарги: UA-2020-02-07-002573-c.a5
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "АБЗ ПРОМБУД", Код ЄДРПОУ:36652075
Дата подання: 06 березня 2020 20:39
Дата подання: 06 березня 2020 20:39
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
рішення від 12.03.2020 № 4730.pdf
Дата публікації: 12 березня 2020 20:45
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Луганській області |
Код ЄДРПОУ: | 25903424 |
Місцезнаходження: | 93400, Україна, Луганська область обл., Сєвєродонецьк, вул. Гагарина, буд. 70 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
Дочірнє підприємство "Луганський облавтодор" відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" | Документи |
Очікується рішення
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 березня 2020 08:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Дочірнє підприємство "Луганський облавтодор" відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" |
173 389 587,14
UAH з ПДВ
|
173 389 587,14
UAH з ПДВ
|
Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій