Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональний комп'ютер)
Очікувана вартість
90 900,00 UAH
UA-2020-02-07-002533-c d3e3dcc15ce7471b9d346acb994d9b4a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Олена Михайлівна

+380671664584 bahcrl1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Бахмацька центральна районна лікарня" Бахмацької районної ради Чернігівської області
Код ЄДРПОУ: 02006159
Місцезнаходження: 16500, Україна , Чернігівська обл., м. Бахмач, вул. Соборності, 66
Контактна особа: Олена Михайлівна
+380671664584
bahcrl1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 лютого 2020 16:55
Звернення за роз’ясненнями: до 13 лютого 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 лютого 2020 11:00
Початок аукціону: 19 лютого 2020 15:40
Очікувана вартість: 90 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 454,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штуки
персональний комп'ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16500, Україна, Чернігівська область, м. Бахмач, вул. Соборності, 66 (головний корпус КНП "Бахмацька ЦРЛ")
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 березня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 лютого 2020 16:55
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 10 лютого 2020 09:59
Дата відповіді: 10 лютого 2020 10:27
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Всі посилання в оголошенні до закупівлі на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати та інтерпретувати як з виразом «або еквівалент». Інформація про необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі вказано в п.5 оголошення «Технічні (якісні) вимоги до товару». Технічні характеристики запропонованого Учасником товару повинні відповідати або бути не гіршими за ті, що наведені в п. 5 оголошення «Технічні (якісні) вимоги до товару».

2) Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Оцінка пропозицій Учасників проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію – ціна, шляхом застосування електронного аукціону. Цінові пропозиції Учасників (платників ПДВ, неплатників ПДВ) розглядаються, як остаточні, додавання або віднімання від них ПДВ не передбачено Законом України «Про публічні закупівлі».
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 10 лютого 2020 11:33
Дата відповіді: 10 лютого 2020 14:37
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Повідомляємо, що Всі посилання в оголошенні до закупівлі на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати та інтерпретувати як з виразом «або еквівалент». Інформацію про необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі вказано в п.5 оголошення «Технічні (якісні) вимоги до товару». Технічні характеристики запропонованого Учасником товару повинні відповідати або бути не гіршими за ті, що наведені в п. 5 оголошення «Технічні (якісні) вимоги до товару». Таким чином, оскільки відповідно до технічних вимог передбачено еквівалент, тому Ви можете надавати пропозиції комп’ютерів на базі процесорів AMD. Разом з тим, технічні характеристики «аналогу» повинні бути не гірші ніж у Intel.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 лютого 2020 16:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 81 114,12
UAH з ПДВ
77 508,00
UAH з ПДВ
Документи
фізична особа-підприємець Северін Микита Володимирович 79 871,40
UAH з ПДВ
79 416,72
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" 86 893,02
UAH з ПДВ
86 438,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 87 192,00
UAH з ПДВ
86 736,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 90 360,00
UAH з ПДВ
90 360,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 лютого 2020 16:33
Microsoft_Letter_certificate_Silver_Komel.pdf
17 лютого 2020 17:38
Додаток до СЕС-2.jpg
17 лютого 2020 17:38
Додаток до СЕС-1.jpg
17 лютого 2020 17:38
ISO 9001_effective 2017-11-02.pdf
17 лютого 2020 17:38
CЕС.jpg
17 лютого 2020 17:38
Acer-ISO 14001.pdf
17 лютого 2020 17:38
Acer-ISO 9001.pdf
17 лютого 2020 17:05
1 Ф1. Баланс_9міс_2019.pdf
17 лютого 2020 17:05
Цінова пропозиція.jpg
17 лютого 2020 17:05
Санкції.jpg
17 лютого 2020 17:05
Рахунок.jpg
17 лютого 2020 17:05
ПК Сертифікат ISO 9001_2020.pdf
17 лютого 2020 17:05
ПК Інструкція.pdf
17 лютого 2020 17:05
ПК Висновок СЕС ТУ.pdf
17 лютого 2020 17:05
ПК Висновок СЕС ПК 2018.pdf
17 лютого 2020 17:05
Охорона довкілля.jpg
17 лютого 2020 17:05
Отзыв.pdf
17 лютого 2020 17:05
Лист-згода.jpg
17 лютого 2020 17:05
Лист-довідка.jpg
17 лютого 2020 17:05
Копія довідки ЄДРПОУ.PDF
17 лютого 2020 17:05
Договір 58.pdf
17 лютого 2020 17:05
Договір 46.pdf
17 лютого 2020 17:05
Гарантійний лист.jpg
17 лютого 2020 17:05
Витяг Комел 16.09.2019.pdf
17 лютого 2020 17:05
Видаткова.jpg

Публічні документи

14 лютого 2020 17:00
Електронний підпис
14 лютого 2020 16:58
Проєкт договору.pdf
14 лютого 2020 16:58
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

21 лютого 2020 11:11
лист microsoft.pdf
18 лютого 2020 10:30
Цінова.pdf
18 лютого 2020 10:30
Таблиця відповідності.pdf
18 лютого 2020 10:30
ст. 17 Гарантійний лист.pdf
18 лютого 2020 10:30
Інформаційна довідка.pdf
18 лютого 2020 10:30
Довідки повноваження.pdf
18 лютого 2020 10:30
Довідка-пояснення.pdf
18 лютого 2020 10:30
Гарантійні листи.pdf
18 лютого 2020 10:30
Витяг з реєстру пдв.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМЕЛ"

фізична особа-підприємець Северін Микита Володимирович

ТОВ "ЮДІТРЕЙД"

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
Відхилено 77 508,00
UAH з ПДВ
20 лютого 2020 18:08
фізична особа-підприємець Северін Микита Володимирович
#3351310259
Відхилено 79 416,72
UAH з ПДВ
21 лютого 2020 09:18
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
#42036301
Переможець 86 438,00
UAH з ПДВ
21 лютого 2020 13:46

Документи

Документи

21 лютого 2020 09:17
рішення відхилення.pdf

Документи

21 лютого 2020 13:46
рішення переможець.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 лютого 2020 13:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
#42036301
86 438,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 лютого 2020 13:46
рішення переможець.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
27 лютого 2020 10:22
Договір № 2020-1.pdf укладений
27 лютого 2020 10:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
27 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни згідно п. 3.3. розділу ІІІ Договору № 1-2020 від 27.02.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 1-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML