Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко коров’яче питне пастеризоване
Очікувана вартість
823 985,00 UAH
UA-2020-02-07-002290-c f98e9979c26e4d8586c1031e8f9d33ee
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Побережна Інна Вікторівна

+380382670224 hmdl-econom@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Хмельницька міська дитяча лікарня" Хмельницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02004674
Місцезнаходження: 29008, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Степана Разіна 1
Контактна особа: Побережна Інна Вікторівна
+380382670224
hmdl-econom@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 лютого 2020 16:08
Звернення за роз’ясненнями: до 14 лютого 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 лютого 2020 18:00
Початок аукціону: 25 лютого 2020 11:07
Очікувана вартість: 823 985,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 119,93 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18219 кг
Молоко коров’яче питне пастеризоване жирністю 2,5 %
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29008, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. С. Разіна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
20063 кг
Молоко коров’яче питне пастеризоване жирністю 3,2 %
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29008, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. С. Разіна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар проводяться на підставі накладних шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 лютого 2020 17:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 лютого 2020 16:10
ТД_молоко.doc
07 лютого 2020 16:10
Додаток_3_молоко.doc
07 лютого 2020 16:10
Додаток_2_молоко.doc
07 лютого 2020 16:10
Додаток 1 молоко.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Усунення вимоги щодо оплати послуг консультанта
Дата подання: 13 лютого 2020 21:18
Дата відповіді: 17 лютого 2020 14:45
Відповідно до рішень Постійно діючої адмінколегії АМКУ з розгляду скарг про порушення у сфері закупівель, встановлено, що вимога про оплату консультаційних послуг переможцем торгів не належить до предмета закупівлі. А положення щодо відшкодування таких витрат не можуть вноситись до тендерної документації. Зазначена вимога є незаконною, адже суперечить статті 3 та статті 22 Закону. Просимо усунути дане порушення з вимог тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Вашу вимогу про внесення змін в тендерну документацію повідомляємо наступне.
Відповідно до вимог п.п. 5.2.3. пункту 2 розділу V тендерної документації на На Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати 7000,00 грн. (сім тисяч гривень), на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Учасник має право ознайомитись з даним договором.
Дані витрати повинні сплачуються у наступному порядку: на рахунок Консультанта торгів, з яким Замовником укладено договір, з моменту укладення договору про закупівлю між Учасником-переможцем процедури закупівлі та Замовником протягом 5 робочих днів.

Стандартною тендерною документацією, затвердженою Наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 13.04.2016р. № 680, передбачено, що в п. 2 розділу 5 тендерної документації («Інша інформація») замовник у тендерній документації може зазначити іншу інформацію відповідно до вимог законодавства, яку вважає за необхідне включити (а не виключно до Закону України «Про публічні закупівлі»).
Цивільним кодексом України та Господарським кодексом України передбачено принцип свободи договору. Відповідно до ст. 204 ЦКУ правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним. Тому, права та обов’язки сторін договору, а також порядок розрахунків між ними визначається відповідно до його умов. Законом не заборонено залучення Замовником на договірних засадах експертів та консультантів до роботи тендерного комітету. Права, обов’язки сторін договору, порядок розрахунків визначається відповідно до умов укладеного з ними договору. Між Замовником та Консультантом укладено договір про надання юридичних послуг, в якому зазначено, що за домовленістю сторін, оплата послуг може здійснювати учасником-переможцем процедури закупівлі, про що повинно бути зазначено в тендерній документації.
У тендерній документації вказано, що на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України).
Тобто, Учасник торгів, за його згодою може оплатити послуги консультанта. Жодної вимоги, що учасник зобов’язаний оплатити такі послуги тендерним комітетом не встановлено у ТД.
Тобто, на етапі між прийняттям рішення про намір укласти договір та укладенням договору про закупівлю жодних додаткових умов, не передбачених чинним законодавством, не встановлено.
Крім того, в разі несплати коштів переможцем процедури закупівлі, не погодження Учасником оплатити послуги не призводить до відхилення тендерної пропозиції учасника. Тому, жодним чином не впливає на зміст предмету закупівлі, тендерної пропозиції та результатів торгів.
Крім того, відповідно до укладеного договору передбачено, що «Послуги, які надаються Консультантом, є безоплатними для Замовника в разі їх сплати учасником-переможцем торгів відповідної процедури закупівлі. Замовник має право оплатити вартість послуг самостійно». В разі необхідності Замовник має право оплатити вартість наданих послуг самостійно.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 лютого 2020 11:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Деражнянський молочний завод" 812 901,66
UAH з ПДВ
812 901,66
UAH з ПДВ
Документи
Приватне акціонерне товариство "Обухівський молочний завод" 817 495,50
UAH з ПДВ
817 495,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 березня 2020 19:10
Електронний підпис
20 лютого 2020 20:05
Електронний підпис
20 лютого 2020 20:04
Експертні висновки.pdf
20 лютого 2020 20:04
Ліцензія 2019.zip
20 лютого 2020 20:04
Довіреність 29.zip
20 лютого 2020 20:04
Гарантия17133.zip
20 лютого 2020 20:04
Довідка про покриття.pdf
20 лютого 2020 20:04
Довідка рахунок.pdf
20 лютого 2020 20:04
Довідка кредит.pdf
20 лютого 2020 20:04
Проект договору.pdf
20 лютого 2020 20:04
Технічне завдання.pdf
20 лютого 2020 20:04
Сертифікат_14001У.pdf
20 лютого 2020 20:04
Сертифікат_9001У.pdf
20 лютого 2020 20:04
Декларація виробника.pdf
20 лютого 2020 20:04
Тендерна пропозиція.pdf
20 лютого 2020 20:04
Сертифікат_22000-2019.pdf
20 лютого 2020 20:04
Лист про перетворення.pdf
20 лютого 2020 20:04
Молоко3,2%, 2,5% ГМО.pdf
20 лютого 2020 20:04
Довідка про рахунки.pdf

Публічні документи

21 лютого 2020 17:25
Електронний підпис
21 лютого 2020 17:24
Електронний підпис
21 лютого 2020 17:23
7.6._Статут_2019.pdf
21 лютого 2020 17:23
Проект договору.pdf
21 лютого 2020 17:23
2.5._Тех_паспорт_Рефриж..pdf
21 лютого 2020 17:23
5.9._Висновок_СЕС.PDF
21 лютого 2020 17:23
Технічні вимоги.pdf
21 лютого 2020 17:23
2.1._Довiдка_МТБ_(1).PDF
21 лютого 2020 17:23
2.5._Техпаспорт_АI_7179_СI.pdf
21 лютого 2020 17:23
4.4._Довiдка_з_банку.PDF
21 лютого 2020 17:23
2.7._Витяг_з_реeстру_ПДВ.pdf
21 лютого 2020 17:23
2.5._Техпаспорт_АI_7478_СК.pdf
21 лютого 2020 17:23
2.5._Техпаспорт_АI_6796_АВ.pdf
21 лютого 2020 17:23
3.5._Довiдка.PDF
21 лютого 2020 17:23
3.1. Наказ на Куц М.О..PDF
21 лютого 2020 17:23
Тендерна пропозиція.pdf
21 лютого 2020 17:23
2.7._Довiдка_працiвники.PDF
21 лютого 2020 17:23
5.6._Довiдка_санобробка.PDF
21 лютого 2020 17:23
3.3. Паспорт, ІНН Куц М.О..pdf
21 лютого 2020 17:23
5.5._Гарантiйний_лист.PDF
21 лютого 2020 17:23
3.3._Довiдка.PDF
21 лютого 2020 17:23
5.5.1._Гарантiйний_лист.PDF
21 лютого 2020 17:23
5.13._Гарантiйний_лист.PDF
21 лютого 2020 17:23
5.4._Гарантiйний_лист.PDF
21 лютого 2020 17:23
5.3._Гарантiйний_лист.PDF
21 лютого 2020 17:23
2.5._Лист_згода_пер_данi.PDF
21 лютого 2020 17:23
5.2._Гарантiйний_лист.PDF
21 лютого 2020 17:23
3.2._Довiдка.PDF
21 лютого 2020 17:23
3.1._Довiдка_(1).PDF
21 лютого 2020 17:22
3.4._Довiдка.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Деражнянський молочний завод"

Приватне акціонерне товариство "Обухівський молочний завод"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Деражнянський молочний завод"
#14146210
Переможець 812 901,66
UAH з ПДВ
02 березня 2020 17:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 березня 2020 17:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Деражнянський молочний завод"
#14146210
812 901,66
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 березня 2021 09:40
Електронний підпис укладений
31 березня 2021 09:37
ДУ 8 молоко.pdf зміни до договору
31 березня 2021 09:37
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 13:35
ДУ 7 ДМЗ (молоко).pdf зміни до договору
19 січня 2021 13:33
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 13:29
ДУ 6 ДМЗ (молоко).pdf зміни до договору
19 січня 2021 13:25
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 11:57
Додаткова угода 5 пролонгація Договору 30.55.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 11:13
Електронний підпис укладений
20 листопада 2020 17:53
Додаткова угоа 4 до 30.55.pdf зміни до договору
20 листопада 2020 17:47
Електронний підпис укладений
17 березня 2020 14:21
підписаний договір укладений
17 березня 2020 13:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.1 та п.2 ч.4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 30/55
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.8 ч.4 та ч.5 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 30/55
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 30/55
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія Договору продовжується на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку року, на суму 80 810,70 грн., що не перевищує 20 відсотків від суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 30/55
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування 20 % угоди
Номер договору про закупівлю: 30/55
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 березня 2020 — 30 березня 2021
Сума оплати за договором: 482 257,20
UAH (в тому числі ПДВ 80 376,20 UAH)