Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

SSD накопичувач та блоки безперебійного живлення
Очікувана вартість
17 000,00 UAH
UA-2020-02-07-002202-c 49248be1dcc24b919c2af1a674dedc54
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ткаченко Катерина Сергіївна

380964696241 molody-teatr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Театрально-видовищний заклад культури "Київський академічний Молодий театр"
Код ЄДРПОУ: 05509470
Вебсайт: http://molodyytheatre.com/
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, Прорізна, 17
Контактна особа: Ткаченко Катерина Сергіївна
380964696241
molody-teatr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 лютого 2020 15:52
Звернення за роз’ясненнями: до 10 лютого 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 лютого 2020 16:00
Початок аукціону: 12 лютого 2020 14:51
Очікувана вартість: 17 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,59%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


SSD накопичувач та блоки безперебійного живлення, зазначені в технічних характеристиках. Товар має бути якісним та новим. Обов'язково надати гарантію. Доставка за рахунок Постачальника. Строки поставки та умови розрахунку вказані в договорі.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 Одиниця
SSD накопичувач та блоки безперебійного живлення, зазначені в технічних характеристиках. Товар має бути якісним та новим. Обов'язково надати гарантію. Доставка за рахунок Постачальника. Строки поставки та умови розрахунку вказані в договорі.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, Прорізна, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 лютого 2020  —  17 лютого 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 лютого 2020 15:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 лютого 2020 15:53
Проект договору.docx
07 лютого 2020 15:53
Вимоги до кваліфікації учасників.doc
07 лютого 2020 15:52
Технічні характеристики комп. обладнання.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 10 лютого 2020 09:58
Дата відповіді: 10 лютого 2020 15:54
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Ні, необхідні саме ті товари, які зазначені в технічних характеристиках. Ми згодні з Вами, тож в вимогах до кваліфікації зазначили, що Учасники мають подати підписаний договір зі сторони Учасника з детальною специфікацією, в якій і зазначається детальний опис товару. Так, допускаємо. Закупівля розраховується з ПДВ, отже до ціни ФОПа без ПДВ дадаватиметься ПДВ та розраховуватиметься остаточна ціна як економічно вигідна. Учасники мають врахувати всі витрати та податки і збори в своїй ціновій пропозиції та врахувати, що якщо учасник-неплатник ПДВ подаватиме свою пропозицію, вона порівнюватиметься з пропозиціями інших Учасників та дана цінова пропозиціїя без ПДВ має бути найвигідніша серед всіх інших пропозицій, розглядаючи їх без ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 лютого 2020 15:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ" 17 000,00
UAH з ПДВ
16 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ФУРТУНЕ Д.В. 16 950,00
UAH з ПДВ
16 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ"

ФОП ФУРТУНЕ Д.В.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ"
#3039917031
Відхилено 16 900,00
UAH з ПДВ
13 лютого 2020 12:22
ФОП ФУРТУНЕ Д.В.
#3558900510
Відхилено 16 950,00
UAH з ПДВ
13 лютого 2020 12:27

Документи

Документи

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій