Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Підсвічувані вказівники і вивіски (елементи фасадної вивіски для ТВБВ № 10002/0119)
Очікувана вартість
259 000,00 UAH
UA-2020-02-07-002149-a 7c3dc2f43ede43bca8f8e676061ac99d
Спрощена закупівля    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Віктор Гриценко

+380332776125 torbykos@oschadbank.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Ощадбанк” філія – Волинське обласне управління"
Код ЄДРПОУ: 09303328
Місцезнаходження: 43016, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, вул. Червоного Хреста, 8
Контактна особа: Віктор Гриценко
+380332776125
torbykos@oschadbank.ua
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 лютого 2020 13:46
Звернення за роз’ясненнями: до 12 лютого 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 лютого 2020 17:00
Початок аукціону: 18 лютого 2020 12:02
Очікувана вартість: 259 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,39%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Вироби пластмасові інші, н.в.і.у. (елементи фасадної вивіски для ТВБВ № 10002/0119)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 лютого 2020  —  31 березня 2020
ДК 021:2015: 31523000-8 — Підсвічувані вказівники і вивіски

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 5 Банківські 50
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-07-002149-a.c1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПП "КОМПАНІЯ "ПРІМАВЕРА", Код ЄДРПОУ:35539161
Дата подання: 18 березня 2020 14:25
Неправомірне визначення переможця
Шановний Замовнику.
Пропозиція ФОП Зьомба І.В. неправомірно визначена переможцем торгів, оскільки не відповідає вимогам закупівлі.

У п.11. "Кваліфікаційні критерії до учасників" ДОКУМЕНТАЦІЇ
на закупівлю Замовником чітко вимагалися "наступні документи", які мав надати Учасник торгів у складі своєї пропозиції. І, оскільки, пропозиція подається до початку торгів (до проведення аукціону), тож і документи "в її складі" мали бути надані в період подання пропозицій по 17 лютого 2020, 17:00 год. (крім зміни ціни за результатами аукціону).
Зокрема, серед іншого, Замовником вимагалися пунктом 11.1.3. "документи, що визначені розділом 12 цієї документації та розділом ІІІ Додатку № 2 до документації конкурсних торгів (технічного завдання)", а саме:
- 1.1.1. Товар повинен відповідати технічним характеристикам згідно Таблиці 1 та слайдам візуального зображення, згідно додатку № 4 до цієї документації конкурсних торгів;
- 1.1.2. Встановлення Товару повинно бути виконано в відповідності з вимогами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013;
- довідку у довільній формі про детальний опис основних технічних характеристик матеріалів та комплектуючих для виготовлення Товару;
- гарантійний лист від Учасника щодо терміну безкоштовного гарантійного обслуговування Товару (не менше 1 року з дати їх установлення).

По цих пунктах ФОП Зьомба І.В. не виконано вимоги закупівлі, відповідні документи не подано:
- у гарантійному листі Учасника відсутня відповідність товару, що пропонується "Таблиці 1 та слайдам візуального зображення", серед іншого, відсутні розміри, кількість товару та адреса монтажу, а, також, не підтверджено, що сталеві "елементи з’єднання виконуватимуться за допомогою електрозварювання" - п. 1.1.1. НЕ ВИКОНАНО;
- документ про те, що встановлення Товару буде виконано у відповідності з вимогами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. - НЕ НАДАНО;
- довідка Учасника з описом основних технічних характеристик матеріалів та комплектуючих не містить інформації про "світлодіодні модулі; (на 6 світлодіодів вологозахисні, пряме підключення 220 V) ТЕХ самонарізний; сталева труба 20х20х2 мм; сталева пластина 5 мм." (вивіска ж має бути світлова і з каркасом?)- НЕ ВИКОНАНО;
- гарантія саме на "безкоштовне гарантійне обслуговування Товару (не менше 1 року з дати їх установлення)" - НЕ НАДАНО.

Ненадання ФОП Зьомба І.В. цих документів не підпадає і під визначення "формальних (несуттєвих) помилок" (частина третя статті 22 Закону). Бо "технічні помилки та описки" - це пропущена механічно/технічно цифра, неправильно написане слово (наприклад: ПВХ чи ПХВ) та й навіть по іншому сформоване речення. І аж ніяк не невідповідність документації пропозиції тим пунктам, які вимагались.

Згідно підпункту 5 пункту ІІ Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 р. "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель..." Учасник має право подати пропозицію (відповідно, і прикріпити в електронному вигляді усі документи, що вимагаються) "на етапі подання пропозицій до кінця строку його завершення", а "пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, ЕСЗ не приймаються". ФОП Зьомба І.В. не подано відповідні документи "в складі своєї пропозиції" до дати проведення аукціону. А внесення змін до Пропозиції чи подання документів після проведення аукціону суперечить підпункту 6 пункту ІІ того ж Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 р., де чітко прописано, що "Учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників". Це означає, що подання Замовнику після аукціону документів, які вимагались, але попередньо не прикріплювались в електронному виді, не те що на майданчику торгів та й навіть в паперовому вигляді суперечить законодавству про проведення торгів за державні кошти.

Замовник зобов'язаний відхилити пропозицію Учасника згідно підпункту 4 пункту 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, де чітко зазначено, що неподання Учасником будь-яких документів є підставою для дискваліфікації тендерної пропозиції та її відхилення через невідповідність тендерної пропозиції "умовам тендерної документації", незалежно від того, яку ціну запропонував Учасник.

Відповідно до вимог законодавства України у сфері державних закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель як "об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій".
На підставі вищенаведеного вимагаємо від Замовника відхилити пропозицію ФОП Зьомба І.В. як таку, що не відповідає умовам Закупівлі.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2020-02-07-002149-a.c2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПП "КОМПАНІЯ "ПРІМАВЕРА", Код ЄДРПОУ:35539161
Дата подання: 18 березня 2020 14:54
Не виконані вимоги після аукціону
Шановний Замовнику.

Також, пунктом 11.2. ДОКУМЕНТАЦІЇ Замовником вимагалось, що "Переможець аукціону у строк, що не перевищує 1 (один) календарний день з дати закінчення аукціону, повинен надати (завантажити на майданчик) у сканованому вигляді (формат .pdf) наступні документи, а саме:
11.2.1 довідку у довільній формі, що засвідчує наявність у учасника кваліфікованого персоналу (не менше 3 осіб)".

Довідку, про наявність у учасника кваліфікованого персоналу "не менше 3 осіб" ФОП Зьомба І.В. НЕ НАДАНО.

Згідно до вимог п.17 цієї ДОКУМЕНТАЦІЇ, де чітко зазначено, у разі "неподання переможцем" "документів передбачених п.11 цієї документації, замовник повторно визначає найбільш економічно вигідну пропозицію", тобто, відхиляє пропозицію попереднього Учасника, який не виконав вимоги.

Чекаємо відхилення пропозиції ФОП Зьомба І.В. відповідно до вимог нормативно правових актів законодавства України (уже зазначено в нашій вимозі "Неправомірне визначення переможця") та вимог п.17 цієї ДОКУМЕНТАЦІЇ Замовника.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 лютого 2020 13:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗЬОМБРА ІРИНА ВАСИЛІВНА 140 000,00
UAH з ПДВ
93 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Бумеранг" 151 000,00
UAH з ПДВ
94 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "КОМПАНІЯ "ПРІМАВЕРА" 154 554,00
UAH з ПДВ
96 414,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВАШІМІДЖ 174 180,00
UAH з ПДВ
96 420,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЖИЧУК ІРИНА МИКОЛАЇВНА" 172 660,00
UAH з ПДВ
98 798,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІПРОН" 143 700,00
UAH з ПДВ
128 895,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФІРМА АРТ ДИЗАЙН" 189 990,00
UAH з ПДВ
183 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Рекламно-виробнича компанія "Бінго" 198 470,00
UAH з ПДВ
187 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Л-АРТ" 206 800,00
UAH з ПДВ
187 990,00
UAH з ПДВ
Документи
"РЕКЛАМО-ВИДАВНИЧЕ АГЕНСТВО "АУКУБА" ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 232 050,00
UAH з ПДВ
188 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 лютого 2020 09:29
Електронний підпис
17 лютого 2020 13:24
Електронний підпис
17 лютого 2020 13:23
цінова пропозиція.pdf
17 лютого 2020 13:23
Свідоцтво2.pdf
17 лютого 2020 13:23
Свідоцтво1.pdf
17 лютого 2020 13:23
Паспорт.pdf
17 лютого 2020 13:23
Контактна інформація.pdf
17 лютого 2020 13:23
ІПН.pdf
17 лютого 2020 13:23
Єдиний.pdf
17 лютого 2020 13:23
довідка про тех базу.pdf
17 лютого 2020 13:23
гарантійний лист.pdf
17 лютого 2020 13:23
витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

17 лютого 2020 16:46
Пропозиція.pdf

Публічні документи

14 лютого 2020 09:30
гарантійний лист 2.pdf
14 лютого 2020 09:30
гарантійний лист 1.pdf

Публічні документи

Публічні документи

17 лютого 2020 16:31
Nipron_Dovidka_Mozhlyv.pdf
17 лютого 2020 16:31
Nipron_Dovidka_TZ.pdf
17 лютого 2020 16:31
Nipron_Garant_Obslug.pdf
17 лютого 2020 16:31
Nipron_Garant_Vstanovl.pdf
17 лютого 2020 16:31
Nipron_Garant_Tech.pdf
17 лютого 2020 16:31
Nipron_Cinova.pdf

Публічні документи

17 лютого 2020 16:17
21.16а Серт.на матеріали.pdf
17 лютого 2020 16:17
21.16 Довкілля.pdf
17 лютого 2020 16:17
21.14 відповідність ст.17.pdf
17 лютого 2020 16:17
21.12 Право підпису.pdf
17 лютого 2020 16:17
21.9 Проєкт договору.pdf
17 лютого 2020 16:17
21.4 Працівники.pdf
17 лютого 2020 16:17
21.3а Листи-відгуки.pdf
17 лютого 2020 16:17
21.2 Мат.тех. база.pdf
17 лютого 2020 16:17
21.1 Цінова пропозиція.pdf
17 лютого 2020 16:17
5 Витяг на 17.02.2020.pdf
17 лютого 2020 16:17
4 СТАТИСТИКА.pdf
17 лютого 2020 16:17
3 Св-во ПДВ.pdf
17 лютого 2020 16:17
2 ДЕРЖРЕЄСТРАЦІЯ.pdf
17 лютого 2020 16:17
1 СТАТУТ АРТ ДИЗАЙН.pdf

Публічні документи

17 лютого 2020 11:25
Пропозиція.pdf
13 лютого 2020 10:33
Технічні можливості.pdf
13 лютого 2020 10:33
Пропозиція.pdf
13 лютого 2020 10:33
Гарантійний лист.pdf
13 лютого 2020 10:33
Гарантійний лист 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗЬОМБРА ІРИНА ВАСИЛІВНА

ТОВ "Бумеранг"

ПП "КОМПАНІЯ "ПРІМАВЕРА"

ТОВ ВАШІМІДЖ

ФОП "ЖИЧУК ІРИНА МИКОЛАЇВНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІПРОН"

ТОВ "ФІРМА АРТ ДИЗАЙН"

ТОВ Рекламно-виробнича компанія "Бінго"

ПП "Л-АРТ"

"РЕКЛАМО-ВИДАВНИЧЕ АГЕНСТВО "АУКУБА" ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗЬОМБРА ІРИНА ВАСИЛІВНА
#3228204945
Переможець 93 999,00
UAH з ПДВ
16 березня 2020 15:28

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 березня 2020 15:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗЬОМБРА ІРИНА ВАСИЛІВНА
#3228204945
93 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 09 квітня 2020 11:48
Коментар щодо відміни: У зв"язку із допущеними неточностями у документації із конкурсних торгів