Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (НК 024:2019 код 58093- набір для проведення гемодіалізу, код 47739 фільтр для очистки діалізату від пірогенів для системи гемодіалізу)
Functional support (NK:024:2019 (GMDN) code 58093 - Haemodialysis treatment kit; code 47739 - Haemodialysis system dialysate pyrogen filter)
Functional support (NK:024:2019 (GMDN) code 58093 - Haemodialysis treatment kit; code 47739 - Haemodialysis system dialysate pyrogen filter)
Очікувана вартість
9 350 000,00 UAH
UA-2020-02-07-001943-c ● 211929abd7c242fe971384a772424818
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Центральна районна лікарня Калуської міської та районної рад Івано-Франківської області" |
Код ЄДРПОУ: | 33578224 |
Місцезнаходження: | 77300, Україна , Івано-Франківська область обл., Калуш, Медична,6 |
Контактна особа: |
Паляниця Валерій Васильович 380504331207 kalush.tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | MUNICIPAL NON-COMMERCIAL ENTERPRISE "DISTRICT CENTRAL HOSPITAL OF KALUSH CITY COUNCIL AND KALUSH DISTRICT COUNCIL" |
National ID: | 33578224 |
Contact point: |
Palyanucya Valeriy Vasyl 380504331207 kalush.tender@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 07 лютого 2020 15:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 лютого 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 березня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 19 березня 2020 15:14 |
Початок аукціону: | 19 березня 2020 15:14 |
Очікувана вартість: | 9 350 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 93 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Publication date: | 07 лютого 2020 15:13 |
Enquiries until: | 29 лютого 2020 10:00 |
Complaints submission until: | до 06 березня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 10 березня 2020 10:00 |
Planned auction date: | 19 березня 2020 15:14 |
Information
Estimated total value: | 9 350 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 93 500 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
Scope of the procurement
Закупівля здійснюється на очікувану вартість на 2020 рік.
The purchase is carried out at an estimated cost of 2020
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2200 комплект
Комплект витратних матеріалів для проведення 1 процедури бікарбонатного гемодіалізу з середньопоточним діалізатором 1,3 -1,5 м2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
77312, Україна, Івано-Франківська область, Калуш, вул.Медична,6
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
НК 024:2019: 58093 — Набір для проведення гемодіалізу
Set of consumables for carrying out 1 procedure of bicarbonate hemodialysis with the average flow dialyzer 1,3 -1,5 m2
CPV: 33180000-5
Період постачання:
по 31 грудня 2020
950 комплект
Комплект витратних матеріалів для проведення 1 процедури бікарбонатного гемодіалізу з високопоточним діалізатором 1,3 -1,5 м2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
77312, Україна, Івано-Франківська область, Калуш, вул.Медична,6
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
НК 024:2019: 58093 — Набір для проведення гемодіалізу
Set of consumables for carrying out 1 procedure of bicarbonate hemodialysis with high-precision dialyzer 1.3 - 1.5 m2
CPV: 33180000-5
Період постачання:
по 31 грудня 2020
2200 комплект
Комплект витратних матеріалів для проведення 1 процедури бікарбонатного гемодіалізу з середньопоточним діалізатором 1,6 -1,7 м2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
77312, Україна, Івано-Франківська область, Калуш, вул.Медична,6
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
НК 024:2019: 58093 — Набір для проведення гемодіалізу
Set of consumables for carrying out 1 procedure of bicarbonate hemodialysis with the average flow dialyzer 1,6 -1,7 m2
CPV: 33180000-5
Період постачання:
по 31 грудня 2020
950 комплект
Комплект витратних матеріалів для проведення 1 процедури бікарбонатного гемодіалізу з високопоточним діалізатором 1,6 -1,7 м2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
77312, Україна, Івано-Франківська область, Калуш, вул.Медична,6
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
НК 024:2019: 58093 — Набір для проведення гемодіалізу
Set of consumables for carrying out 1 procedure of bicarbonate hemodialysis with high-precision dialyzer 1.6 - 1.7 m2
CPV: 33180000-5
Період постачання:
по 31 грудня 2020
1100 комплект
Комплект витратних матеріалів для проведення 1 процедури бікарбонатного гемодіалізу з середньопоточним діалізатором 1,9 - 2,0 м2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
77312, Україна, Івано-Франківська область, Калуш, вул.Медична,6
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
НК 024:2019: 58093 — Набір для проведення гемодіалізу
Set of consumables for carrying out 1 procedure of bicarbonate hemodialysis with the average flow dialyzer 1,9 -2,0 m2
CPV: 33180000-5
Період постачання:
по 31 грудня 2020
470 комплект
Комплект витратних матеріалів для проведення 1 процедури бікарбонатного гемодіалізу з високопоточним діалізатором 1,9 - 2,0 м2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
77312, Україна, Івано-Франківська область, Калуш, вул.Медична,6
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
НК 024:2019: 58093 — Набір для проведення гемодіалізу
Set of consumables for carrying out 1 procedure of bicarbonate hemodialysis with high-precision dialyzer 1.9 - 2,0 m2
CPV: 33180000-5
Період постачання:
по 31 грудня 2020
80 комплект
Ультрафільтр для додаткової очистки діалізуючого розчину, сумісний з апаратами типу Surdial X виробництва Nipro
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
77312, Україна, Івано-Франківська область, Калуш, вул.Медична,6
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
НК 024:2019: 47739 — Фільтр для очистки діалізату від пірогенів для системи гемодіалізу
Ultrafilter for further purification of dialysis solution, for NiproSurdialX apparatus
CPV: 33180000-5
Період постачання:
по 31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 лютого 2020 09:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 лютого 2020 09:20 |
зміни до ТД гемодіаліз.doc | |
13 лютого 2020 09:20 |
зміни до ТД гемодіаліз.doc | |
13 лютого 2020 09:19 |
тенд.док. гемодіаліз 2020 р.doc | |
13 лютого 2020 09:19 |
додаток 1.docx | |
07 лютого 2020 15:18 |
додаток 7.docx | |
07 лютого 2020 15:17 |
додаток 6.docx | |
07 лютого 2020 15:17 |
додаток 5.docx | |
07 лютого 2020 15:17 |
додаток 4.docx | |
07 лютого 2020 15:17 |
додаток 3.docx | |
07 лютого 2020 15:17 |
додаток 2.docx |
13 лютого 2020 09:22 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 лютого 2020 09:20 |
зміни до ТД гемодіаліз.doc
|
|||
13 лютого 2020 09:20 |
зміни до ТД гемодіаліз.doc
|
|||
13 лютого 2020 09:19 |
тенд.док. гемодіаліз 2020 р.doc
|
|||
13 лютого 2020 09:19 |
додаток 1.docx
|
|||
07 лютого 2020 15:18 |
додаток 7.docx
|
|||
07 лютого 2020 15:17 |
додаток 6.docx
|
|||
07 лютого 2020 15:17 |
додаток 5.docx
|
|||
07 лютого 2020 15:17 |
додаток 4.docx
|
|||
07 лютого 2020 15:17 |
додаток 3.docx
|
|||
07 лютого 2020 15:17 |
додаток 2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-07-001943-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Діалайф», Код ЄДРПОУ:40340772
Дата подання: 11 лютого 2020 16:46
Щодо надання довідок переможцем тендеру
Шановний Замовнику! У Додатку 1 до тендерної документацію ви виклали вимоги до учасників тендеру, зокрема, які документи має надати переможець торгів у 5-ти денний термін після оприлюдненн я рішення про намір укласти договір. Так, вимагається надання довідок з МВС та ДФС, відсканованих з оригіналів або з нотаріально завірених копій.
Просимо взяти до уваги, що Наказом МВС від 29.11.2016 №1256 «Про організацію доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України» затверджено «Порядок доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України». Відповідно до п.4. цього порядку надання інформації з персонально-довідкового обліку здійснюється на запити державних органів або за запитами фізичних осіб, що оформлені з дотриманням вимог законодавства, у письмовій або електронній формі. Наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 №733 затверджено Порядок надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи. П. 7 Цього порядку зазначено, що Довідка надається за вибором платника у паперовій або електронній формі, про що він зазначає у Заяві. На підставі Законів України "Про електронні документи та електронний документообіг, "Про електронні довірчі послуги" документи в електронній формі, підписані ЕЦП або КЕП, прирівнюються до оригіналів документів та підлягають обов’язковому прийняттю всіма органами влади, суб’єктами господарювання тощо.
Система електронних торгів Prozorro передбачає надання учасниками торгів всіх документів в електронній формі, а також відскановані оригінали, завірені електронними підписами уповноважених осіб. Відсутність можливості надання учасником електронного документу, завіреного ЕЦП або КЕП, порушує права учасника, передбачені діючим законодавством України.
Базуючись на цьому, просимо вас внести зміни в Додаток 1 до тендерної документації в частині вимог до документів учасника - переможця із включенням можливості надання учасником-переможцем електронних довідок, виданих відповідним органом, який має такі повноваження, з інформацією про те, що фізичну особу, яка є переможцем, до кримінальної відповідальності не було притягнуто, засуджено (за кримінальними справами), що вона не значиться та в розшуку не перебуває, та довідки про відсутність/наявність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), видана відповідним органом Державної фіскальної служби. Пропонуємо викласти цей розділ Додатку 1 у такій редакції:
Переможець торгів у строк, що не перевищує п'яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику:
• Сканкопію зроблену з оригіналу або нотаріально завіреної копія документа(-ів), або довідку в електронному вигляді, яка підписана електронним цифровим підписом (ЕЦП) або кваліфікованим електронним підписом (КЕП) посадових осіб відповідного органу, виданого(-их) відповідним органом, який має такі повноваження, з інформацією про те, що фізичну особу, яка є переможцем, до кримінальної відповідальності не було притягнуто, засуджено (за кримінальними справами), що вона не значиться та в розшуку не перебуває. Документ повинен бути не більше 60-денної давнини відносно дати подання документа;
• Сканкопію зроблену з оригіналу або нотаріально завіреної копія документа(-ів), або довідку в електронному вигляді, яка підписана електронним цифровим підписом (ЕЦП) або кваліфікованим електронним підписом (КЕП) посадових осіб відповідного органу, виданого(-их) відповідним органом, який має такі повноваження, з інформацією про те, що службову (посадову) особу переможця, яку уповноважено переможцем представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, до кримінальної відповідальності не притягують, засудженою (за кримінальними справами) вона не значиться та в розшуку не перебуває. Документ повинен бути не більше 60-денної давнини відносно дати подання документа;
• Сканкопію зроблену з оригіналу або нотаріально завіреної копії довідки або довідку в електронному вигляді, яка підписана електронним цифровим підписом (ЕЦП) або кваліфікованим електронним підписом (КЕП) посадових осіб відповідного органу , про відсутність/наявність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), видана відповідним органом Державної фіскальної служби, що діє станом на дату подання документа.
Розгорнути
Згорнути
Просимо взяти до уваги, що Наказом МВС від 29.11.2016 №1256 «Про організацію доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України» затверджено «Порядок доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України». Відповідно до п.4. цього порядку надання інформації з персонально-довідкового обліку здійснюється на запити державних органів або за запитами фізичних осіб, що оформлені з дотриманням вимог законодавства, у письмовій або електронній формі. Наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 №733 затверджено Порядок надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи. П. 7 Цього порядку зазначено, що Довідка надається за вибором платника у паперовій або електронній формі, про що він зазначає у Заяві. На підставі Законів України "Про електронні документи та електронний документообіг, "Про електронні довірчі послуги" документи в електронній формі, підписані ЕЦП або КЕП, прирівнюються до оригіналів документів та підлягають обов’язковому прийняттю всіма органами влади, суб’єктами господарювання тощо.
Система електронних торгів Prozorro передбачає надання учасниками торгів всіх документів в електронній формі, а також відскановані оригінали, завірені електронними підписами уповноважених осіб. Відсутність можливості надання учасником електронного документу, завіреного ЕЦП або КЕП, порушує права учасника, передбачені діючим законодавством України.
Базуючись на цьому, просимо вас внести зміни в Додаток 1 до тендерної документації в частині вимог до документів учасника - переможця із включенням можливості надання учасником-переможцем електронних довідок, виданих відповідним органом, який має такі повноваження, з інформацією про те, що фізичну особу, яка є переможцем, до кримінальної відповідальності не було притягнуто, засуджено (за кримінальними справами), що вона не значиться та в розшуку не перебуває, та довідки про відсутність/наявність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), видана відповідним органом Державної фіскальної служби. Пропонуємо викласти цей розділ Додатку 1 у такій редакції:
Переможець торгів у строк, що не перевищує п'яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику:
• Сканкопію зроблену з оригіналу або нотаріально завіреної копія документа(-ів), або довідку в електронному вигляді, яка підписана електронним цифровим підписом (ЕЦП) або кваліфікованим електронним підписом (КЕП) посадових осіб відповідного органу, виданого(-их) відповідним органом, який має такі повноваження, з інформацією про те, що фізичну особу, яка є переможцем, до кримінальної відповідальності не було притягнуто, засуджено (за кримінальними справами), що вона не значиться та в розшуку не перебуває. Документ повинен бути не більше 60-денної давнини відносно дати подання документа;
• Сканкопію зроблену з оригіналу або нотаріально завіреної копія документа(-ів), або довідку в електронному вигляді, яка підписана електронним цифровим підписом (ЕЦП) або кваліфікованим електронним підписом (КЕП) посадових осіб відповідного органу, виданого(-их) відповідним органом, який має такі повноваження, з інформацією про те, що службову (посадову) особу переможця, яку уповноважено переможцем представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, до кримінальної відповідальності не притягують, засудженою (за кримінальними справами) вона не значиться та в розшуку не перебуває. Документ повинен бути не більше 60-денної давнини відносно дати подання документа;
• Сканкопію зроблену з оригіналу або нотаріально завіреної копії довідки або довідку в електронному вигляді, яка підписана електронним цифровим підписом (ЕЦП) або кваліфікованим електронним підписом (КЕП) посадових осіб відповідного органу , про відсутність/наявність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), видана відповідним органом Державної фіскальної служби, що діє станом на дату подання документа.
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 лютого 2020 09:31
Шановний учаснику, Ваша вимога щодо надання документів переможцем тендеру задоволена шляхом внесення змін до Додотку 1 тендерної документації
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 13 березня 2020
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Центральна районна лікарня Калуської міської та районної рад Івано-Франківської області" |
Код ЄДРПОУ: | 33578224 |
Місцезнаходження: | 77300, Україна, Івано-Франківська область обл., Калуш, Медична,6 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Діалайф» | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Еврика Медикал Фаундейшн" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 березня 2020 15:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Діалайф» |
9 341 009,05
UAH з ПДВ
|
9 341 009,05
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Еврика Медикал Фаундейшн" |
9 346 139,70
UAH з ПДВ
|
9 346 139,70
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Діалайф» #40340772 |
Переможець |
9 341 009,05
UAH з ПДВ
|
23 березня 2020 15:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 березня 2021 11:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 лютого 2021 14:20
|
д.у діалайф.PDF | зміни до договору |
04 лютого 2021 14:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 грудня 2020 12:11
|
діалайф д.у.PDF | зміни до договору |
16 грудня 2020 12:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 грудня 2020 12:09
|
діалайф д.у.PDF | зміни до договору |
16 грудня 2020 12:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 грудня 2020 12:06
|
діалайф д.у.PDF | зміни до договору |
16 грудня 2020 12:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 листопада 2020 13:33
|
діалайф д.у..PDF | зміни до договору |
27 листопада 2020 13:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 жовтня 2020 10:40
|
д.у діалайф.PDF | зміни до договору |
27 жовтня 2020 10:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 вересня 2020 10:18
|
д.у діалайф.PDF | зміни до договору |
24 вересня 2020 10:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 серпня 2020 11:51
|
д.у.діалайф.PDF | зміни до договору |
27 серпня 2020 11:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 липня 2020 13:12
|
д.у діалайф.PDF | зміни до договору |
30 липня 2020 13:11
|
Електронний підпис | укладений |
03 квітня 2020 10:06
|
дог.гемодіаліз.PDF | укладений |
03 квітня 2020 10:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни на товар відповідно до пп.7 п 3.4. Договору, який інпортуються в євро і вказані в специфікації Додатку №1 до Додаткової угоди №1 |
Номер договору про закупівлю: | 228 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни на товар відповідно до пп.7 п 3.4. Договору, який інпортуються в євро і вказані в специфікації Додатку №1 до Додаткової угоди №2 |
Номер договору про закупівлю: | 228 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни на товар відповідно до пп.7 п 3.4. Договору, який інпортуються в євро і вказані в специфікації Додатку №1 до Додаткової угоди №3 |
Номер договору про закупівлю: | 228 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни на товар відповідно до пп.7 п 3.4. Договору, який інпортуються в євро і вказані в специфікації Додатку №1 до Додаткової угоди №3 |
Номер договору про закупівлю: | 228 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни на товар відповідно до пп.7 п 3.4. Договору, який інпортуються в євро і вказані в специфікації Додатку №1 до Додаткової угоди №3 |
Номер договору про закупівлю: | 228 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни на товар відповідно до пп.7 п 3.4. Договору, який інпортуються в євро і вказані в специфікації Додатку №1 до Додаткової угоди №6 |
Номер договору про закупівлю: | 228 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі та відповідно суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 228 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року |
Номер договору про закупівлю: | 228 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни на товар відповідно до пп.7 п 3.4. Договору, який інпортуються в євро і вказані в специфікації Додатку №1 до Додаткової угоди №7 |
Номер договору про закупівлю: | 228 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |