Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

за кодом CPV за ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 45000000-7 Будівельні роботи ( роботи з капітального ремонту заміна вікон школа №245, вул. Північна, 26 Оболонського району м. Києва)
Очікувана вартість
985 500,00 UAH
UA-2020-02-07-001849-c 5377477aef714a15a0d128200ca50320
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Кожина Альона Вікторівна

380444197359 obolon_osvita_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37445442
Вебсайт: http://www.ruo-obolon.kiev.ua/
Місцезнаходження: 04211, Україна , Київська обл., Київ, вул. Йорданська, 11-а
Контактна особа: Кожина Альона Вікторівна
380444197359
obolon_osvita_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 лютого 2020 14:58
Звернення за роз’ясненнями: до 13 лютого 2020 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 лютого 2020 12:00
Початок аукціону: 18 лютого 2020 14:37
Очікувана вартість: 985 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 855,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 4927 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
за кодом CPV за ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 45000000-7 Будівельні роботи ( роботи з капітального ремонту заміна вікон школа №245, вул. Північна, 26 Оболонського району м. Києва)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04213, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Північна, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-07-001849-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ " АРКАДА-ПЛАСТ, Код ЄДРПОУ:21662878
Дата подання: 25 лютого 2020 10:52
Вимога про скасування Протоколу 11 від 21 02 2020 р
Вих № 260 від 24.02.2020 р. Голові тендерного комітету


Вимога № 1, що до скасування Протоколу (рішення) засідання комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата №11 від 21.02.2020 р. в закупівлі Ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-07-001849-с, від 07.02.2020 року, за кодом CPV за ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 45000000-7 Будівельні роботи (роботи з капітального ремонту заміна вікон школа №245, вул. Північна, 26 Оболонського району м. Києва)
1.Керуючись Наказом ДП «Прозоро» № 10 від 19.03.2019 року з метою виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 N 166 "Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків" та Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 N 473 "Про визначення веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель та забезпечення його функціонування" та п 14. Усунення порушення … «14.1. У випадку виявлення порушення Користувач може звернутися до Замовника із Вимогою про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі (далі - Вимога) через відповідну електронну форму»…
Вимога повинна містити таку інформацію:
Товариство з обмеженою відповідальністю «АРКАДА-ПЛАСТ»
ЄДРПОУ 21662878, ІПН 216628710071, р/р UA 27 380582 0000026000010311310 в АТ «МІБ»,м. Київ, МФО 380582, юр. адреса : :08631, Київська область, Васильківський р-н, с.м.т. Глеваха, вул., Ботанічна, 15-А, .
Вимога про усунення порушень у процесі проведення закупівлі Замовником.
1.Найменування Замовника , рішення, дії або бездіяльність, щодо якого ініціюється вимога :
- Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації, Код за ЄДРПОУ: 37445442. Місцезнаходження: вул. Йорданська, 11-А, м. Київ поштовий індекс 04211
2. Номер повідомлення про проведення закупівлі, щодо якого ініціюється вимога : дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі: Ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-07-001849-с, від 07.02.2020 року.
3. Найменування предмету закупівлі за кодом CPV за ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 45000000-7 Будівельні роботи (роботи з капітального ремонту заміна вікон школа №245, вул. Північна, 26 Оболонського району м. Києва)
ТОВ « АРКАДА-ПЛАСТ » надає скаргу на Дискваліфікацію нашого підприємства Протоколу (рішення) засідання комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата № 11 від 21.02.2020 р. мотивуючи це наступним:
1. Замовник закупівлі, Протоколом (рішення) засідання комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата № 11 від 21.02.2020 р., відхилив пропозицію ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» обгрунтовуючи це наступним: «Додатком № 3 Оголошення про проведення закупівлі робіт передбачено надання Учасником акту огляду об’єкту за підписом представника замовника – управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації. Огляд об’єкта будівництва мав здійснюватися за участю представника Замовника. Наданий Учасником Акт обстеження та огляду об’єкту представником Замовника не підписаний. Представник замовника не був присутній під час огляду та обстеження обєкту будівництва( що також передбачено оголошенням про закупівлю, зокрема додатку№ 3)».
ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» пояснює наступне:
- Діючи у відповідності до вимог тендерної документації, зокрема Додатку № 3, наше підприємство, як учасник закупівлі, звернулось до Відповідальної особи в закупівлі, а саме Кожиної Альони Василівни з проханням надати представника Управління освіти для виїзду на об’єкт для обстеження. Підприємство отримало відповідь, що спеціаліст, який організує обстеження школи № 245, це Калініченко Олег Петрович, н-к відділу ГЦО. Представники ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» прибувши в Управління освіти Оболонського району, після попередньої домовленості, з’ясували , що Калініченко О.П. відсутній на робочому місті, тоді на наше прохання секретар Олега Петровича Калініченко, на імя Оксана, при наших співробітниках по мобільному зв’язку повідомила його про наш приїзд та наше прохання виїхати на об’єкт. Відповідь н-ка ГЦО була наступна: «Представникам ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» всі вікна, у відповідності то технічного завдання покаже заступник директора СШ № 245, як людина яка відповідає за технічний стан учбового закладу і він як представник замовника підпише акт огляду обєкту та затвердить печаткою учбового закладу, а саме СШ № 245.» На наше запитання, чи достатньо підпису та печатки заступника директора СШ № 245 на Акті огляду об’єкту відповідь Калініченко О.П. була наступна : «Так. У мене відсутній час виїздити на всі об’єкти з усіма учасниками закупівель.»
- Представники ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ», отримавши дозвіл на огляд об’єкту комунальної власності СШ № 245 за адресою: вул. Північна, 26 від представника Управління освіти ( в іншому випадку представники Учасника закупівлі не допускаються до Об’єкту обстеження), виїхали на обєкт, де нас зустрів заступник директора СШ № 245, та розповів про технічне завдання, пояснив вимоги до металопластикових конструкцій, показавши їх місцезнаходження, пояснив особливості роботи при виконанні робіт в учбовому закладі. За результатами огляду було складено в 2-х примірниках «Акт обстеження та огляду об’єкту» проставлені посади, ПІБ, підписи, печатки та дата. Сторонам видано по одному Акту огляду об’єкту.
- ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ», як учасник закупівлі розмістив в складі тендерної документації «Акт обстеження та огляду об’єкту», вих. № 210/1від 11.02.2020 р., у відповідності Додатку № 3 тендерної документації.
- ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» з розумінням віднеслось до того, що один представник Замовника не має можливості виїхати з усіма Учасниками закупівель на всі обєкти.
Відповідно до ст. Конституції України ,органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи, зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Зважаючи на вищенаведене, вважаємо дискваліфікацію ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» безпідставною та протизаконною.
Вимагаємо наступне :
- Прийняти Вимогу № 1 від 24.02.20 р. до розгляду
- Зупинити процедуру Закупівлі
- Відмінити Протокол (рішення) засідання комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата № 11 від 21.02.2020 р., засідання Комітету Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації" про дискваліфікацію.
Дані ідентифікації підприємства що звернулося : Товариство з обмеженою відповідальністю «АРКАДА-ПЛАСТ » ( ЄДРПОУ 21662878), юридична адреса : 08631, Київська область, Васильківський р-н, смт. Глеваха вул. Ботанічна, 15-А.(виробництво).
офіс – 03022, Україна, м. Київ, вул. Козацька буд. 122, Тел. (044) 502-44-89, (044) 501-67-71








Директор ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» Сахацька В.О
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 лютого 2020 15:22
Розглянувши Вимогу № 1 ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» від 24.02.2020 р. щодо скасування протоколу (рішення) комітету Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації про відхилення пропозиції ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» у закупівлі за номером у системі «Prozorro» UA-2020-02-07-001849-c, код ДК 021:2015 - 45450000-6 (Інші завершальні будівельні роботи ) (ДБН А.2.2-3:2014, послуги з поточного ремонту місць загального користування в школі № 245 за адресою: вул. Північна, 26 міста Києва),- зазначаємо наступне:
Вимога до кваліфікації учасників закупівлі та спосіб їх підтвердження визначено п. 4 оголошення про закупівлю, згідно з яким учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі pdf.) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
- заповнену «Форму пропозиції» згідно Додатку№ 1;
- основні умови договору , які будуть включені до договору про закупівлю Додаток №2 ;
- документи зазначені в Додатку № 3;
- гарантійний лист учасника, який підтверджує надання учасником замовнику всіх вищезазначених документів у паперовому вигляді, оформлених належним чином, у разі його визначення переможцем протягом 3 робочих днів з дати визначення його переможцем електронної закупівлі.
Так, Додатком №3 передбачено надання у складі тендерної пропозиції акту огляду об’єкта будівництва, який має бути підписаний представником замовника та представником учасником, датований не раніше дати оголошення торгів.
Замовник робіт та організатором торгів є Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації. Отже, результат обстеження об’єкту має бути оформлений актом, підписаним представником замовника, тобто Управлінням освіти. Наданий акт - ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» - акт огляду об’єкту таким вимогам не відповідає. Підпису та печатки представника закладу освіти , а не представника замовника, недостатньо для виконання вимог оголошення про закупівлю, зважаючи на вимоги до кваліфікації учасника та спосіб їх підтвердження, встановлені оголошенням.
Зважаючи на викладене вище, Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації залишає рішення про відхилення цінової пропозиції ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» залишити без розгляду.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 лютого 2020 14:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ " АРКАДА-ПЛАСТ 647 273,29
UAH з ПДВ
647 273,29
UAH з ПДВ
Документи
"КАСКАД-СД" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПО 985 461,19
UAH з ПДВ
985 461,19
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 лютого 2020 11:06
кошторис після аукціону
13 лютого 2020 15:42
Електронний підпис
13 лютого 2020 15:18
087 r_837 РЗПК.rtf
13 лютого 2020 15:18
087 r_837_ДЦ_ССР3.rtf
13 лютого 2020 15:18
087 r_837_ДЦ_ССР2.rtf
13 лютого 2020 15:18
087 r_837_ДЦ_ССР1.rtf
13 лютого 2020 15:18
087 r_837_ДЦ_ССР.rtf
13 лютого 2020 15:18
087 r_837_ДЦ_СВР.rtf
13 лютого 2020 15:18
087 r_837_ДЦ_ОПР.rtf
13 лютого 2020 15:17
087 r_837_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
13 лютого 2020 15:17
087 r_837_ДЦ_ДЦ.rtf
13 лютого 2020 15:17
087 r_837_ДЦ_ДФ_2-1-1.rtf
13 лютого 2020 15:17
087 r_837_Графiк.rtf
13 лютого 2020 15:16
056 ГЛ захист ДОВКІЛЛЯ.pdf
13 лютого 2020 15:16
039 Свідоцтво ПДВ.pdf
13 лютого 2020 15:16
036 СТАТУТ НОВИЙ 2019.pdf
13 лютого 2020 15:15
01 ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

14 лютого 2020 17:06
Електронний підпис
14 лютого 2020 17:06
7.Забезпечення ТП 245.rar
14 лютого 2020 17:06
4.9. Статут копія.pdf
14 лютого 2020 17:05
4.4.3._Рiшення_Учасника_245.pdf
14 лютого 2020 17:05
4.4.1. Протокол оригінал.pdf
14 лютого 2020 17:05
4.32. Довідка ДПС.pdf
14 лютого 2020 17:05
4.27. Договір сміття.pdf
14 лютого 2020 17:05
4.23. Банкрутство.pdf
14 лютого 2020 17:05
4.2.3. Охорона праці.pdf
14 лютого 2020 17:05
4.2.2. Накази працівники.pdf
14 лютого 2020 17:05
4.2. Довідка працівники.pdf
14 лютого 2020 17:04
4.18. Кошторис 245 ворд.rar
14 лютого 2020 17:04
4.17. Кошторис 245.pdf
14 лютого 2020 17:04
4.10. Витяг ПДВ оригінал.Pdf
14 лютого 2020 17:03
4.1.2. Свідоцтва ТЗ.pdf
14 лютого 2020 17:03
3. Договір (дод.2).pdf
14 лютого 2020 17:03
2. Пропозиція 245.pdf
14 лютого 2020 17:03
1. Реєстр документів 245.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ " АРКАДА-ПЛАСТ

"КАСКАД-СД" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПО

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ " АРКАДА-ПЛАСТ
#21662878
Відхилено 647 273,29
UAH з ПДВ
21 лютого 2020 12:07
"КАСКАД-СД" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПО
#33432911
Переможець 985 461,19
UAH з ПДВ
21 лютого 2020 12:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 лютого 2020 12:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
"КАСКАД-СД" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПО
#33432911
985 461,19
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір № 20-КРД.pdf укладений
05 березня 2020 17:43

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 985 461,19
UAH (в тому числі ПДВ 164 243,53 UAH)