Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Муфта з’єднувальна для кабельних ліній на напругу до 10 кВ.
Очікувана вартість
3 478 208,00 UAH
UA-2020-02-07-001633-c f304dc0cc2b441cbb4d9acdbf48fe0bf
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Борзенкова Вікторія Валеріївна

380322392367 borzenkova@loe.lviv.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЛЬВІВОБЛЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00131587
Місцезнаходження: 79026, Україна , Львівська обл., Львів, Козельницька, 3
Контактна особа: Борзенкова Вікторія Валеріївна
380322392367
borzenkova@loe.lviv.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 лютого 2020 14:24
Звернення за роз’ясненнями: до 14 лютого 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 лютого 2020 10:00
Початок аукціону: 25 лютого 2020 12:52
Очікувана вартість: 3 478 208,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 34 782,08 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 104000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31340000-1: Приладдя до ізольованих кабелів


Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
800 комплект
Муфта з’єднувальна для кабельних ліній на напругу до 10 кВ.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79052, Україна, Львівська область, Львів, вул. Сяйво, буд. 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31340000-1 — Приладдя до ізольованих кабелів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Рахунок виставляється в одноденний строк з моменту поставки предмету закупівлі. Замовник залишає за собою право здійснити оплату раніше вказаного терміну Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 лютого 2020 14:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 лютого 2020 14:26
20VT-105Z-0224-TD-Mufta_zdn_10kV150-240.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Болти та їх кількість
Дата подання: 10 лютого 2020 14:50
Дата відповіді: 13 лютого 2020 08:33
Замовник висуває наступну вимогу: - з’єднувачі болтові (гільза з двома або чотирма латунними болтами і отвором у формі сегменту). 1. Жодним нормативним документом не регламентована кількість болтів, а тим біль ш матеріал, з якого вони виготовлені . 2. АМК України не раз визнавав такі дескриміціними 3. Дескриміційні умови матеріалу болтів та їх кількості підлягають вилученню.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: «Відповідно статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Вимоги щодо комплектації муфт не регламентуються нормативними документами, але Замовник не обмежений у праві купити те, що йому потрібно для забезпечення своєї діяльності.
Вимога щодо наявності з’єднувачів болтових (гільз з двома або чотирма латунними болтами і отвором у формі сегменту) є вимогою щодо мінімальної комплектації муфт кабельних, не містить посилання на марку, тому, відповідно, не може вважатись дискримінаційною вимогою, оскільки в жодному разі не обмежує можливості постачальників та виробників щодо комплектації муфт такими з’єднувачами.
Для з’єднувачів два болти є мінімально допустимою кількістю, оскільки тільки два болти можуть забезпечити з’єднання жил кабелю у з’єднувачі, тому вважаємо дану вимогу обґрунтованою. Чотири болти у з’єднувачі покращить з’єднання жил кабелю у з’єднувачі за рахунок збільшення площі контакту та більшій кількості точок притискання.
Більшість постачальників комплектують кабельні муфти з’єднувачами, як з двома так і з чотирма болтами, та наконечниками, як з одним, так і з двома болтами, що підтверджується загальнодоступною інформацією з сайтів виробників та паспортами та інструкціями.
Щодо матеріалу болтів, повідомляємо, враховуючи досвід експлуатації та аналіз пошкоджень муфт з болтами з латуні та алюмінію, ми прийшли до висновку, що алюміній в процесі зміни температури має властивість усаджуватись та призводити до погіршення контакту, збільшення тепловиділення і зменшення терміну служби кабельних муфт, а латунь в свою чергу стійкіша до перепадів температур.
Гільзи з двома або чотирма латунними болтами є продукцією широкого вжитку, представлені на ринку України багатьма виробниками. Кожен постачальник не обмежений в своїх діях доукомплектувати муфти гільзами і болтами, необхідними Замовнику.
Таким чином, вимоги до матеріалу болтів та їх кількості не є дискримінаційними і не обмежують коло учасників торгів.»

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-07-001633-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Приватне підприємство «Виробничо-комерційна фірма «Сознаніє», Код ЄДРПОУ:24737260
Дата подання: 14 лютого 2020 09:56
Дискримінаційні вимоги
Надаємо належне фаховості ваших спеціалістів, але аргумент «покращить з’єднання жил кабелю у з’єднувачі за рахунок збільшення площі контакту та більшій кількості точок притискання» не має нічого спільного з дійсністю. Просимо взяти до уваги наступний аргумент

Переходное контактное сопротивление – это резкое увеличение активного со-противления в месте перехода тока из одной детали в другую.
Его величина определяется по формуле, которая вываедена опытным путем в резуль-тате многочисленных исследований:
Rп = ε / (0,102 Fm ),
где ε – коэффициент, который зависит от свойств материала контактов, а также от способа обработки и чистоты контактной поверхности (ε зависит от физиче-ских свойств материалов контактов, удельного электрического сопротивления, меха-нической прочности, способности материалов контактов к окислению, теплопроводно-сти), F – сила контактного нажатия, Н, m – коэффициент, зависящий от числа точек соприкосновения контактных поверхностей. Этот коэффициент может прини-мать значения от 0,5 до 1. Для плоскостного контакта m = 1.
Из уравнения также следует, что сопротивление контакта не зависит от размера контактных поверхностей и для контакта определяется прежде всего силой давления (контактного нажатия).
Тобто, ваш аргумент щодо площі контакту, спростовано.

Ваше стведження «ми прийшли до висновку, що алюміній в процесі зміни температу-ри має властивість усаджуватись та призводити до погіршення контакту, збільшення тепловиділення і зменшення терміну служби кабельних муфт, а латунь в свою чергу стійкіша до перепадів температур» не спирається, хоча би, на фізико-хімічні власти-вості металів, та фізико-хімічні процеси, які проходять під час експлуатації муфт, і то-му не може, і не є щонайменшим обгрунтуванням ваших вимог.

У Вашій відповіді вказано наступне «Більшість постачальників комплектують кабельні муфти з’єднувачами, як з двома так і з чотирма болтами, та наконечниками, як з од-ним, так і з двома болтами»

По перше.
Постачальники не мають права вносити (на забаганки покупця) будь які зміни в конс-трукцію муф, які виготовлені виробником по ТУ виробника. В ішному разі жодний про-токол іспитів Є НЕДІЙСНИМ.
Виробники ТЕЖ НЕ МАЮТЬ ПРАВА (на забаганки покупця) порушувати норми конс-труктивної документації (в тому числі ТУ).
По друге.
Більшість, АЛЕ НЕ ВСІ, комплектують кабельні муфти з’єднувачами, як з двома так і з чотирма болтами, та наконечниками, як з одним, так і з двома болтами.
Тому, ЯКЩО ХОЧ ОДИН виробник не використовує в муфтах гільзи або наконечники з латунними болтами, або з секторним отвором, це визнється АМК України як дис-кримінаційні вимоги.

Зважаючи на вищенаведені факти, вимагаємо виключити з технічного завдання вимо-ги, що стосуються:
1. Кількості болтів
2. Болти з латуні
3. Секторний отвір
Повідомяємо, що в подальшому, такі технічні вимоги, з відповідним поданням, будуть розцінюватись як лобіювання інтересів продукції ООО «Термофит», офіційним пред-ставникрм в Україні є ТОВ ТД «Термофіт», м. Харків.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 лютого 2020 13:59
Відповідно до пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. №922-VIІІ (із змінами) (далі – Закон), тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент».
Крім того, частиною третьою статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи вищенаведене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі, виходячи з його специфіки, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Вимоги щодо комплектації муфт не регламентуються нормативними документами, але Замовник не обмежений у праві купити те, що йому потрібно для забезпечення своєї діяльності.
Вимоги до технічних параметрів визначені як мінімально необхідні.
Учасники повинні запропонувати муфти будь-якого виробника, за умови, що їх технічні характеристики будуть відповідати вимогам до технічних характеристик предмету закупівлі, що пропонується на відкриті торги, наведеним в Додатку №4 тендерної документації.
Багатьма виробниками на ринку України пропонуються муфти, які укомплектовані гільзами з двома або з чотирма латунними болтами та отвором у формі сегменту.
Враховуючи наведене, вважаємо, що вимога щодо виключення з технічної документації вимог щодо гільз з двома або чотирма латунними болтами і отвором у формі сегменту не може бути задоволена.
Номер вимоги: UA-2020-02-07-001633-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВАІК", Код ЄДРПОУ:38832908
Дата подання: 02 березня 2020 17:35
ВИМОГА щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Учасник ТОВ "ВАІК" #38832908 не погоджується з рішеннями тендерного комітету Замовника про відхилення своєї пропозиції, про визначення переможцем Процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРЛІНК" #30627766.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 березня 2020 09:52
«Розглянувши вимогу/скаргу Тендерний комітет ПрАТ «Львівобленерго» повідомляє наступне:
1. Щодо рішення Замовника про відхилення пропозиції ТзОВ «ВАІК» повідомляємо наступне:
6 лютого 2018 року був прийнятий Закон України "Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю".
В Главі VIII. Прикінцеві та перехідні положення Закону зазначено, що «протягом року з дня набрання чинності цим Законом положення статуту товариства з обмеженою відповідальністю, товариства з додатковою відповідальністю, що не відповідають цьому Закону, є чинними в частині, що відповідає законодавству станом на день набрання чинності цим Законом.»
Відповідно до ч. 2 ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість товарів, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності (попереднього кварталу), приймаються виключно загальними зборами учасників.
Закон набрав чинності 17 червня 2018 р., тому в питаннях, що регламентуються положеннями статуту товариства, які не було приведено у відповідність до вимог Закону, слід керуватись вимогами, встановленими Законом, оскільки Закон має вищу юридичну силу, ніж статут товариства.
ТзОВ «ВАІК» не було внесено зміни в Статут згідно вимог чинного законодавства України, а саме – згідно вимог Закону.
У вимогах п.7 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що «у випадку наявності обмежень (особливих умов або іншого) повноважень уповноваженої посадової особи учасника на укладання договору/договорів про закупівлю за результатами процедури закупівлі, передбачених протоколами, наказами, Статутом або іншими документами, такий учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати власну довідку в довільній формі.
Оскільки, в статуті ТзОВ «ВАІК» відсутні положення щодо вчинення значних правочинів уповноваженими на те органами товариства у відповідності до вимог ст.44 Закону, учасник торгів – ТзОВ «ВАІК» зобов’язаний був на виконання вимог тендерної документації повідомити Замовника про наявність обмежень на вчинення правочину відповідно Закону або підтвердити документально, що правочин за результатами закупівлі не є значним.
Отже, керуючись вимогами чинного законодавства України, вимогами тендерної документації, пропозицію ТзОВ «ВАІК» було відхилено правомірно.
Вимоги чинного законодавства України є обов’язковими для виконання всіма учасниками процедур публічних закупівель. «Dura lex, sed lex» - Закон суворий, але це Закон.
Додатково зазначимо, що жоден учасник не задавав питань та не вимагав роз’яснень щодо п.7 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Отже, всі пункти цього Розділу були зрозумілими учасниками та не вимагали додаткових пояснень.
Тому скарга ТзОВ «ВАІК» щодо не надання у тендерній документації вичерпної інформації, які саме умови повноважень посадової особи вважаються «особливими» або «іншими», на цьому етапі процедури закупівлі є незрозумілою.
2. Щодо визначення переможцем процедури закупівлі ТзОВ «Інтерлінк» повідомляємо наступне:
Припущення скаржника, що ТзОВ «Інтерлінк» відмовився від укладання договору про закупівлю згідно з умовами тендерної документації, оскільки в ціновій тендерній пропозиції ТзОВ «Інтерлінк» за результатами аукціону містяться позначення болтових з'єднувачів, яких не було в первинній ціновій пропозиції, вважаємо безпідставним і таким, що не відповідає дійсності, враховуючи наступне:
Згідно з пунктом 3 Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції»: «переможець процедури закупівлі буде вважатися таким, що відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю, якщо:
дані (найменування, одиниці виміру, обсяг, виробник), відображені у формі цінової тендерної пропозиції за результатами аукціону, відрізняються за змістом від пропозиції учасника.»

Цінова тендерна пропозиція учасника за результатами аукціону не відрізняється від пропозиції учасника, оскільки в ціновій тендерній пропозиції учасника за результатами аукціону зазначено ті самі марки муфт, які було зазначено в первинній ціновій пропозиції, уточнено назви з‘єднувачів муфт згідно комплектувальних відомостей, які є в складі пропозиції учасника. Отже, пропозиція учасника повністю відповідає даним, відображеним в ціновій тендерній пропозиції за результатами аукціону.

Таким чином, припущення скаржника щодо відмови ТзОВ «Інтерлінк» від укладання договору вважаємо надуманими і такими які не відповідають фактичним обставинам, вимогам тендерної документації.

Водночас, рекомендуємо Вам ознайомитись та використовувати в роботі Лист Мінекономіки № 3301-04/47784-06 «Щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель» та «Настанови щодо етичної поведінки учасників/потенційних учасників під час участі в публічних закупівлях», а саме:
«Під час підготовки тендерних пропозицій та участі у публічних закупівлях учасникам рекомендується:
- користуватися правом щодо внесення змін до тендерної документації та/або надання роз'яснень замовником щодо тендерної документації в разі необхідності, у строки, встановлені законодавством;
- готувати документи у складі тендерної пропозиції у чіткій відповідності до вимог тендерної документації, що зменшуватиме ймовірність дискваліфікації такої пропозиції;
- не допускати зазначення недостовірної інформації в тендерній пропозиції;
- уникати переговорів з іншими учасниками тендеру щодо цінової пропозиції, змісту тендерних пропозицій, оскільки зазначене може кваліфікуватися як прояв антиконкурентних узгоджених дій;
- не демпінгувати цінову пропозицію до рівня, що може викликати ризик не укладення, невиконання та/або неналежного виконання договору про закупівлю та його розірвання;
- аргументовано оскаржувати процедури закупівлі у разі порушення їх прав та законних інтересів. Учасникам не слід використовувати механізм оскарження, з метою умисного затягування та/або зриву процедур публічних закупівель.»

Документи

19 лютого 2020 13:58
20VT-105Z-0224-Protokol-PC-2.docx

Документи

06 березня 2020 09:50
20VT-105Z-0224-Protokol-PS.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-02-07-001633-c.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ВАІК", Код ЄДРПОУ:38832908
Дата подання: 06 березня 2020 17:15
СКАРГА щодо порушення процедури закупівлі
СКАРГА щодо порушення процедури закупівлі шляхом відхилення тендерної пропозиції Субєкта оскарження та визначення переможцем учасника, чия тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 березня 2020 20:30
Рішення від 11.03.2020 № 4604 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 11 березня 2020 20:30
Інформація про перенесення розгляду скарг.pdf
Дата публікації: 27 березня 2020 10:14
Рішення від 30.03.2020 № 6017.pdf
Дата публікації: 02 квітня 2020 21:20
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відміна торгів: ч. 1 ст. 31 – неможливість усунення порушень, які виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Дата виконання рішення замовником: 03 квітня 2020 14:42

Документи подані скаржником

06 березня 2020 17:15
Скарга_UA-2020-02-07-001633-c.pdf

Документи подані замовником

03 квітня 2020 14:41
20VT-105Z-0224-Protokol-PV.docx
03 квітня 2020 14:41
20VT-105Z-0224-Protokol-SR-1_ВAIK.docx
03 квітня 2020 14:41
20VT-105Z-0224-Protokol-SR-2_INTERLINK.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 лютого 2020 13:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВАІК" 3 102 720,00
UAH з ПДВ
2 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРЛІНК" 2 553 600,00
UAH з ПДВ
2 553 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Півнюк Олена Олексіївна" 2 880 000,00
UAH з ПДВ
2 880 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 лютого 2020 15:17
Електронний підпис
23 лютого 2020 15:16
Папка №1.rar
22 лютого 2020 18:59
Електронний підпис
22 лютого 2020 18:59
Папка №7.rar
22 лютого 2020 18:59
Папка №6.rar
22 лютого 2020 18:59
Папка №5.rar
22 лютого 2020 18:59
Папка №4.rar
22 лютого 2020 18:59
Папка №3.rar
22 лютого 2020 18:59
Папка №2.rar
22 лютого 2020 18:59
Папка №1.rar

Публічні документи

28 лютого 2020 13:57
Електронний підпис
28 лютого 2020 13:56
Додаток 3 новий.pdf
28 лютого 2020 13:56
Додаток 3.xls
27 лютого 2020 16:08
Електронний підпис
27 лютого 2020 16:07
Довідка МВС 16.02.2020.pdf
27 лютого 2020 16:07
Довідка ДПІ.pdf
21 лютого 2020 17:59
Електронний підпис
21 лютого 2020 17:57
Папка _ 4.rar
21 лютого 2020 17:56
Папка _ 3.rar
21 лютого 2020 17:56
Папка _ 6.rar
21 лютого 2020 17:56
Папка _ 7.rar
21 лютого 2020 17:56
Папка _ 5.rar
21 лютого 2020 17:56
Папка _ 2.rar
21 лютого 2020 17:56
Папка _ 1.rar

Публічні документи

24 лютого 2020 09:43
Електронний підпис
24 лютого 2020 09:42
Папка № 3.rar
21 лютого 2020 18:27
Папка № 4.rar
21 лютого 2020 18:27
Папка № 7.rar
21 лютого 2020 18:27
Папка № 6.rar
21 лютого 2020 18:27
Папка № 5.rar
21 лютого 2020 18:27
Папка № 2.rar
21 лютого 2020 18:27
Папка № 1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВАІК"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРЛІНК"

ФОП "Півнюк Олена Олексіївна"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ВАІК"
#38832908
Очікує рішення 2 500 000,00
UAH з ПДВ
03 квітня 2020 14:40
ТОВ "ВАІК"
#38832908
Рішення скасоване 2 500 000,00
UAH з ПДВ
03 квітня 2020 14:40
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРЛІНК"
#30627766
Рішення скасоване 2 553 600,00
UAH з ПДВ
03 квітня 2020 14:40
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

Документи

27 лютого 2020 11:27
Електронний підпис
27 лютого 2020 11:26
20VT-105Z-0224-РПУ-1.docx

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРЛІНК" #30627766

№ рішення у справі

54/29-р/к

Дата рішення у справі

22.06.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 03 квітня 2020 14:43
Коментар щодо відміни: ч. 1 ст. 31 – неможливість усунення порушень, які виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
03 квітня 2020 14:43
20VT-105Z-0224-Protokol-PV.docx