Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Муфта з’єднувальна для кабельних ліній на напругу до 10 кВ.
Очікувана вартість
3 476 572,50 UAH
UA-2020-02-07-001549-c ● fb8bd48d9b3d4082b528f96d1d99c1c2
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЛЬВІВОБЛЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 00131587 |
Місцезнаходження: | 79026, Україна , Львівська обл., Львів, Козельницька, 3 |
Контактна особа: |
Борзенкова Вікторія Валеріївна 380322392367 borzenkova@loe.lviv.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 лютого 2020 14:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 лютого 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 лютого 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 25 лютого 2020 12:51 |
Очікувана вартість: | 3 476 572,50 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 34 765,73 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 104000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31340000-1: Приладдя до ізольованих кабелів
Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
950 комплект
Муфта з’єднувальна для кабельних ліній на напругу до 10 кВ.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79052, Україна, Львівська область, Львів, вул. Сяйво, буд. 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
26 лютого 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31340000-1 — Приладдя до ізольованих кабелів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Рахунок виставляється в одноденний строк з моменту поставки предмету закупівлі. Замовник залишає за собою право здійснити оплату раніше вказаного терміну. | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 лютого 2020 14:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 лютого 2020 14:14 |
20VT-104Z-0224-TD-Mufta_zdn_10kV70-120.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги до технічних характеристик муфт кабельних з’єднувальних, призначених для монтажу на трижильних КЛ-6-10 кВ
Дата подання: 10 лютого 2020 14:47
Дата відповіді: 13 лютого 2020 08:32
Замовник висуває наступну вимогу: - з’єднувачі болтові (гільза з двома або чотирма латунними болтами і отвором у формі сегменту).
1. Жодним нормативним документом не регламентована кількість болтів, а тим біль ш матеріал, з якого вони виготовлені .
2. АМК України не раз визнавав такі дескриміціними
3. Дескриміційні умови матеріалу болтів та їх кількості підлягають вилученню.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: «Відповідно статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Вимоги щодо комплектації муфт не регламентуються нормативними документами, але Замовник не обмежений у праві купити те, що йому потрібно для забезпечення своєї діяльності.
Вимога щодо наявності з’єднувачів болтових (гільз з двома або чотирма латунними болтами і отвором у формі сегменту) є вимогою щодо мінімальної комплектації муфт кабельних, не містить посилання на марку, тому, відповідно, не може вважатись дискримінаційною вимогою, оскільки в жодному разі не обмежує можливості постачальників та виробників щодо комплектації муфт такими з’єднувачами.
Для з’єднувачів два болти є мінімально допустимою кількістю, оскільки тільки два болти можуть забезпечити з’єднання жил кабелю у з’єднувачі, тому вважаємо дану вимогу обґрунтованою. Чотири болти у з’єднувачі покращить з’єднання жил кабелю у з’єднувачі за рахунок збільшення площі контакту та більшій кількості точок притискання.
Більшість постачальників комплектують кабельні муфти з’єднувачами, як з двома так і з чотирма болтами, та наконечниками, як з одним, так і з двома болтами, що підтверджується загальнодоступною інформацією з сайтів виробників та паспортами та інструкціями.
Щодо матеріалу болтів, повідомляємо, враховуючи досвід експлуатації та аналіз пошкоджень муфт з болтами з латуні та алюмінію, ми прийшли до висновку, що алюміній в процесі зміни температури має властивість усаджуватись та призводити до погіршення контакту, збільшення тепловиділення і зменшення терміну служби кабельних муфт, а латунь в свою чергу стійкіша до перепадів температур.
Гільзи з двома або чотирма латунними болтами є продукцією широкого вжитку, представлені на ринку України багатьма виробниками. Кожен постачальник не обмежений в своїх діях доукомплектувати муфти гільзами і болтами, необхідними Замовнику.
Таким чином, вимоги до матеріалу болтів та їх кількості не є дискримінаційними і не обмежують коло учасників торгів.»
Вимоги щодо комплектації муфт не регламентуються нормативними документами, але Замовник не обмежений у праві купити те, що йому потрібно для забезпечення своєї діяльності.
Вимога щодо наявності з’єднувачів болтових (гільз з двома або чотирма латунними болтами і отвором у формі сегменту) є вимогою щодо мінімальної комплектації муфт кабельних, не містить посилання на марку, тому, відповідно, не може вважатись дискримінаційною вимогою, оскільки в жодному разі не обмежує можливості постачальників та виробників щодо комплектації муфт такими з’єднувачами.
Для з’єднувачів два болти є мінімально допустимою кількістю, оскільки тільки два болти можуть забезпечити з’єднання жил кабелю у з’єднувачі, тому вважаємо дану вимогу обґрунтованою. Чотири болти у з’єднувачі покращить з’єднання жил кабелю у з’єднувачі за рахунок збільшення площі контакту та більшій кількості точок притискання.
Більшість постачальників комплектують кабельні муфти з’єднувачами, як з двома так і з чотирма болтами, та наконечниками, як з одним, так і з двома болтами, що підтверджується загальнодоступною інформацією з сайтів виробників та паспортами та інструкціями.
Щодо матеріалу болтів, повідомляємо, враховуючи досвід експлуатації та аналіз пошкоджень муфт з болтами з латуні та алюмінію, ми прийшли до висновку, що алюміній в процесі зміни температури має властивість усаджуватись та призводити до погіршення контакту, збільшення тепловиділення і зменшення терміну служби кабельних муфт, а латунь в свою чергу стійкіша до перепадів температур.
Гільзи з двома або чотирма латунними болтами є продукцією широкого вжитку, представлені на ринку України багатьма виробниками. Кожен постачальник не обмежений в своїх діях доукомплектувати муфти гільзами і болтами, необхідними Замовнику.
Таким чином, вимоги до матеріалу болтів та їх кількості не є дискримінаційними і не обмежують коло учасників торгів.»
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-07-001549-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВАІК", Код ЄДРПОУ:38832908
Дата подання: 02 березня 2020 16:58
ВИМОГА
щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Учасник ТОВ "ВАІК" #38832908 не погоджується з рішеннями тендерного комітету Замовника про відхилення своєї пропозиції, про визначення переможцем Процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРЛІНК" #30627766.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 березня 2020 09:45
«Розглянувши вимогу/скаргу Тендерний комітет ПрАТ «Львівобленерго» повідомляє наступне:
1. Щодо рішення Замовника про відхилення пропозиції ТзОВ «ВАІК» повідомляємо наступне:
6 лютого 2018 року був прийнятий Закон України "Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю".
В Главі VIII. Прикінцеві та перехідні положення Закону зазначено, що «протягом року з дня набрання чинності цим Законом положення статуту товариства з обмеженою відповідальністю, товариства з додатковою відповідальністю, що не відповідають цьому Закону, є чинними в частині, що відповідає законодавству станом на день набрання чинності цим Законом.»
Відповідно до ч. 2 ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість товарів, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності (попереднього кварталу), приймаються виключно загальними зборами учасників.
Закон набрав чинності 17 червня 2018 р., тому в питаннях, що регламентуються положеннями статуту товариства, які не було приведено у відповідність до вимог Закону, слід керуватись вимогами, встановленими Законом, оскільки Закон має вищу юридичну силу, ніж статут товариства.
ТзОВ «ВАІК» не було внесено зміни в Статут згідно вимог чинного законодавства України, а саме – згідно вимог Закону.
У вимогах п.7 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що «у випадку наявності обмежень (особливих умов або іншого) повноважень уповноваженої посадової особи учасника на укладання договору/договорів про закупівлю за результатами процедури закупівлі, передбачених протоколами, наказами, Статутом або іншими документами, такий учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати власну довідку в довільній формі.
Оскільки, в статуті ТзОВ «ВАІК» відсутні положення щодо вчинення значних правочинів уповноваженими на те органами товариства у відповідності до вимог ст.44 Закону, учасник торгів – ТзОВ «ВАІК» зобов’язаний був на виконання вимог тендерної документації повідомити Замовника про наявність обмежень на вчинення правочину відповідно Закону або підтвердити документально, що правочин за результатами закупівлі не є значним.
Отже, керуючись вимогами чинного законодавства України, вимогами тендерної документації, пропозицію ТзОВ «ВАІК» було відхилено правомірно.
Вимоги чинного законодавства України є обов’язковими для виконання всіма учасниками процедур публічних закупівель. «Dura lex, sed lex» - Закон суворий, але це Закон.
Додатково зазначимо, що жоден учасник не задавав питань та не вимагав роз’яснень щодо п.7 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Отже, всі пункти цього Розділу були зрозумілими учасниками та не вимагали додаткових пояснень.
Тому скарга ТзОВ «ВАІК» щодо не надання у тендерній документації вичерпної інформації, які саме умови повноважень посадової особи вважаються «особливими» або «іншими», на цьому етапі процедури закупівлі є незрозумілою.
2. Щодо визначення переможцем процедури закупівлі ТзОВ «Інтерлінк» повідомляємо наступне:
Припущення скаржника, що ТзОВ «Інтерлінк» відмовився від укладання договору про закупівлю згідно з умовами тендерної документації, оскільки в ціновій тендерній пропозиції ТзОВ «Інтерлінк» за результатами аукціону містяться позначення болтових з'єднувачів, яких не було в первинній ціновій пропозиції, вважаємо безпідставним і таким, що не відповідає дійсності, враховуючи наступне:
Згідно з пунктом 3 Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції»: «переможець процедури закупівлі буде вважатися таким, що відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю, якщо:
дані (найменування, одиниці виміру, обсяг, виробник), відображені у формі цінової тендерної пропозиції за результатами аукціону, відрізняються за змістом від пропозиції учасника.»
Цінова тендерна пропозиція учасника за результатами аукціону не відрізняється від пропозиції учасника, оскільки в ціновій тендерній пропозиції учасника за результатами аукціону зазначено ті самі марки муфт, які було зазначено в первинній ціновій пропозиції, уточнено назви з‘єднувачів муфт згідно комплектувальних відомостей, які є в складі пропозиції учасника. Отже, пропозиція учасника повністю відповідає даним, відображеним в ціновій тендерній пропозиції за результатами аукціону.
Таким чином, припущення скаржника щодо відмови ТзОВ «Інтерлінк» від укладання договору вважаємо надуманими і такими які не відповідають фактичним обставинам, вимогам тендерної документації.
Водночас, рекомендуємо Вам ознайомитись та використовувати в роботі Лист Мінекономіки № 3301-04/47784-06 «Щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель» та «Настанови щодо етичної поведінки учасників/потенційних учасників під час участі в публічних закупівлях», а саме:
«Під час підготовки тендерних пропозицій та участі у публічних закупівлях учасникам рекомендується:
- користуватися правом щодо внесення змін до тендерної документації та/або надання роз'яснень замовником щодо тендерної документації в разі необхідності, у строки, встановлені законодавством;
- готувати документи у складі тендерної пропозиції у чіткій відповідності до вимог тендерної документації, що зменшуватиме ймовірність дискваліфікації такої пропозиції;
- не допускати зазначення недостовірної інформації в тендерній пропозиції;
- уникати переговорів з іншими учасниками тендеру щодо цінової пропозиції, змісту тендерних пропозицій, оскільки зазначене може кваліфікуватися як прояв антиконкурентних узгоджених дій;
- не демпінгувати цінову пропозицію до рівня, що може викликати ризик не укладення, невиконання та/або неналежного виконання договору про закупівлю та його розірвання;
- аргументовано оскаржувати процедури закупівлі у разі порушення їх прав та законних інтересів. Учасникам не слід використовувати механізм оскарження, з метою умисного затягування та/або зриву процедур публічних закупівель.»
1. Щодо рішення Замовника про відхилення пропозиції ТзОВ «ВАІК» повідомляємо наступне:
6 лютого 2018 року був прийнятий Закон України "Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю".
В Главі VIII. Прикінцеві та перехідні положення Закону зазначено, що «протягом року з дня набрання чинності цим Законом положення статуту товариства з обмеженою відповідальністю, товариства з додатковою відповідальністю, що не відповідають цьому Закону, є чинними в частині, що відповідає законодавству станом на день набрання чинності цим Законом.»
Відповідно до ч. 2 ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість товарів, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності (попереднього кварталу), приймаються виключно загальними зборами учасників.
Закон набрав чинності 17 червня 2018 р., тому в питаннях, що регламентуються положеннями статуту товариства, які не було приведено у відповідність до вимог Закону, слід керуватись вимогами, встановленими Законом, оскільки Закон має вищу юридичну силу, ніж статут товариства.
ТзОВ «ВАІК» не було внесено зміни в Статут згідно вимог чинного законодавства України, а саме – згідно вимог Закону.
У вимогах п.7 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що «у випадку наявності обмежень (особливих умов або іншого) повноважень уповноваженої посадової особи учасника на укладання договору/договорів про закупівлю за результатами процедури закупівлі, передбачених протоколами, наказами, Статутом або іншими документами, такий учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати власну довідку в довільній формі.
Оскільки, в статуті ТзОВ «ВАІК» відсутні положення щодо вчинення значних правочинів уповноваженими на те органами товариства у відповідності до вимог ст.44 Закону, учасник торгів – ТзОВ «ВАІК» зобов’язаний був на виконання вимог тендерної документації повідомити Замовника про наявність обмежень на вчинення правочину відповідно Закону або підтвердити документально, що правочин за результатами закупівлі не є значним.
Отже, керуючись вимогами чинного законодавства України, вимогами тендерної документації, пропозицію ТзОВ «ВАІК» було відхилено правомірно.
Вимоги чинного законодавства України є обов’язковими для виконання всіма учасниками процедур публічних закупівель. «Dura lex, sed lex» - Закон суворий, але це Закон.
Додатково зазначимо, що жоден учасник не задавав питань та не вимагав роз’яснень щодо п.7 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Отже, всі пункти цього Розділу були зрозумілими учасниками та не вимагали додаткових пояснень.
Тому скарга ТзОВ «ВАІК» щодо не надання у тендерній документації вичерпної інформації, які саме умови повноважень посадової особи вважаються «особливими» або «іншими», на цьому етапі процедури закупівлі є незрозумілою.
2. Щодо визначення переможцем процедури закупівлі ТзОВ «Інтерлінк» повідомляємо наступне:
Припущення скаржника, що ТзОВ «Інтерлінк» відмовився від укладання договору про закупівлю згідно з умовами тендерної документації, оскільки в ціновій тендерній пропозиції ТзОВ «Інтерлінк» за результатами аукціону містяться позначення болтових з'єднувачів, яких не було в первинній ціновій пропозиції, вважаємо безпідставним і таким, що не відповідає дійсності, враховуючи наступне:
Згідно з пунктом 3 Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції»: «переможець процедури закупівлі буде вважатися таким, що відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю, якщо:
дані (найменування, одиниці виміру, обсяг, виробник), відображені у формі цінової тендерної пропозиції за результатами аукціону, відрізняються за змістом від пропозиції учасника.»
Цінова тендерна пропозиція учасника за результатами аукціону не відрізняється від пропозиції учасника, оскільки в ціновій тендерній пропозиції учасника за результатами аукціону зазначено ті самі марки муфт, які було зазначено в первинній ціновій пропозиції, уточнено назви з‘єднувачів муфт згідно комплектувальних відомостей, які є в складі пропозиції учасника. Отже, пропозиція учасника повністю відповідає даним, відображеним в ціновій тендерній пропозиції за результатами аукціону.
Таким чином, припущення скаржника щодо відмови ТзОВ «Інтерлінк» від укладання договору вважаємо надуманими і такими які не відповідають фактичним обставинам, вимогам тендерної документації.
Водночас, рекомендуємо Вам ознайомитись та використовувати в роботі Лист Мінекономіки № 3301-04/47784-06 «Щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель» та «Настанови щодо етичної поведінки учасників/потенційних учасників під час участі в публічних закупівлях», а саме:
«Під час підготовки тендерних пропозицій та участі у публічних закупівлях учасникам рекомендується:
- користуватися правом щодо внесення змін до тендерної документації та/або надання роз'яснень замовником щодо тендерної документації в разі необхідності, у строки, встановлені законодавством;
- готувати документи у складі тендерної пропозиції у чіткій відповідності до вимог тендерної документації, що зменшуватиме ймовірність дискваліфікації такої пропозиції;
- не допускати зазначення недостовірної інформації в тендерній пропозиції;
- уникати переговорів з іншими учасниками тендеру щодо цінової пропозиції, змісту тендерних пропозицій, оскільки зазначене може кваліфікуватися як прояв антиконкурентних узгоджених дій;
- не демпінгувати цінову пропозицію до рівня, що може викликати ризик не укладення, невиконання та/або неналежного виконання договору про закупівлю та його розірвання;
- аргументовано оскаржувати процедури закупівлі у разі порушення їх прав та законних інтересів. Учасникам не слід використовувати механізм оскарження, з метою умисного затягування та/або зриву процедур публічних закупівель.»
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-02-07-001549-c.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ВАІК", Код ЄДРПОУ:38832908
Дата подання: 06 березня 2020 16:53
Дата подання: 06 березня 2020 16:53
СКАРГА щодо порушення процедури закупівлі
СКАРГА щодо порушення процедури закупівлі шляхом відхилення тендерної пропозиції Субєкта оскарження та визначення переможцем учасника, чия тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 березня 2020 20:28
Рішення від 11.03.2020 № 4602 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 11 березня 2020 20:28
Інформація про перенесення розгляду скарг.pdf
Дата публікації: 27 березня 2020 10:14
Інформація про резолютивну частину рішення від 30.03.2020 № 6016.pdf
Дата публікації: 31 березня 2020 18:50
Рішення від 30.03.2020 № 6016.pdf
Дата публікації: 02 квітня 2020 21:22
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відміна торгів: ч. 1 ст. 31 – неможливість усунення порушень, які виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Дата виконання рішення замовником: 03 квітня 2020 14:36
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 лютого 2020 13:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Приватне підприємство «Виробничо-комерційна фірма «Сознаніє» |
2 280 000,00
UAH з ПДВ
|
2 280 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВАІК" |
3 100 800,00
UAH з ПДВ
|
2 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРЛІНК" |
2 680 892,40
UAH з ПДВ
|
2 680 892,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "Півнюк Олена Олексіївна" |
3 192 000,00
UAH з ПДВ
|
3 192 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Приватне підприємство «Виробничо-комерційна фірма «Сознаніє» #24737260 |
Очікує рішення |
2 280 000,00
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2020 14:33
|
|
Приватне підприємство «Виробничо-комерційна фірма «Сознаніє» #24737260 |
Рішення скасоване |
2 280 000,00
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2020 14:33
|
|
ТОВ "ВАІК" #38832908 |
Рішення скасоване |
2 600 000,00
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2020 14:33
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРЛІНК" #30627766 |
Рішення скасоване |
2 680 892,40
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2020 14:33
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 03 квітня 2020 14:38 |
Коментар щодо відміни: | ч. 1 ст. 31 – неможливість усунення порушень, які виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. |
Документи:
03 квітня 2020 14:37
|
20VT-104Z-0224-Protokol-PV.docx |