Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Муфта з’єднувальна та кінцева для кабельних ліній на напругу до 10 кВ
Очікувана вартість
3 553 704,45 UAH
UA-2020-02-07-001523-c ● 6ea9c8402dac4b31a8f626fe45b4ddf5
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЛЬВІВОБЛЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 00131587 |
Місцезнаходження: | 79026, Україна , Львівська обл., Львів, Козельницька, 3 |
Контактна особа: |
Борзенкова Вікторія Валеріївна 380322392367 borzenkova@loe.lviv.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 лютого 2020 14:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 лютого 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 лютого 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 25 лютого 2020 13:52 |
Очікувана вартість: | 3 553 704,45 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 35 537,04 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 106000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31340000-1: Приладдя до ізольованих кабелів
Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1145 комплект
Муфта з’єднувальна та кінцева для кабельних ліній на напругу до 10 кВ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79052, Україна, Львівська область, Львів, вул. Сяйво, буд. 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
26 лютого 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31340000-1 — Приладдя до ізольованих кабелів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Рахунок виставляється з моменту поставки предмету закупівлі. Замовник залишає за собою право здійснити оплату раніше вказаного терміну | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 лютого 2020 14:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 лютого 2020 14:08 |
20VT-102Z-0224-TD-mufty_LEN_10 - ZDZ.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-07-001523-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Приватне підприємство «Виробничо-комерційна фірма «Сознаніє», Код ЄДРПОУ:24737260
Дата подання: 14 лютого 2020 09:56
Дискримінаційні вимоги
Надаємо належне фаховості ваших спеціалістів, але аргумент «покращить з’єднання жил кабелю у з’єднувачі за рахунок збільшення площі контакту та більшій кількості точок притискання» не має нічого спільного з дійсністю. Просимо взяти до уваги наступний аргумент
Переходное контактное сопротивление – это резкое увеличение активного со-противления в месте перехода тока из одной детали в другую.
Его величина определяется по формуле, которая вываедена опытным путем в резуль-тате многочисленных исследований:
Rп = ε / (0,102 Fm ),
где ε – коэффициент, который зависит от свойств материала контактов, а также от способа обработки и чистоты контактной поверхности (ε зависит от физиче-ских свойств материалов контактов, удельного электрического сопротивления, меха-нической прочности, способности материалов контактов к окислению, теплопроводно-сти), F – сила контактного нажатия, Н, m – коэффициент, зависящий от числа точек соприкосновения контактных поверхностей. Этот коэффициент может прини-мать значения от 0,5 до 1. Для плоскостного контакта m = 1.
Из уравнения также следует, что сопротивление контакта не зависит от размера контактных поверхностей и для контакта определяется прежде всего силой давления (контактного нажатия).
Тобто, ваш аргумент щодо площі контакту, спростовано.
Ваше стведження «ми прийшли до висновку, що алюміній в процесі зміни температу-ри має властивість усаджуватись та призводити до погіршення контакту, збільшення тепловиділення і зменшення терміну служби кабельних муфт, а латунь в свою чергу стійкіша до перепадів температур» не спирається, хоча би, на фізико-хімічні власти-вості металів, та фізико-хімічні процеси, які проходять під час експлуатації муфт, і то-му не може, і не є щонайменшим обгрунтуванням ваших вимог.
У Вашій відповіді вказано наступне «Більшість постачальників комплектують кабельні муфти з’єднувачами, як з двома так і з чотирма болтами, та наконечниками, як з од-ним, так і з двома болтами»
По перше.
Постачальники не мають права вносити (на забаганки покупця) будь які зміни в конс-трукцію муф, які виготовлені виробником по ТУ виробника. В ішному разі жодний про-токол іспитів Є НЕДІЙСНИМ.
Виробники ТЕЖ НЕ МАЮТЬ ПРАВА (на забаганки покупця) порушувати норми конс-труктивної документації (в тому числі ТУ).
По друге.
Більшість, АЛЕ НЕ ВСІ, комплектують кабельні муфти з’єднувачами, як з двома так і з чотирма болтами, та наконечниками, як з одним, так і з двома болтами.
Тому, ЯКЩО ХОЧ ОДИН виробник не використовує в муфтах гільзи або наконечники з латунними болтами, або з секторним отвором, це визнється АМК України як дис-кримінаційні вимоги.
Зважаючи на вищенаведені факти, вимагаємо виключити з технічного завдання вимо-ги, що стосуються:
1. Кількості болтів
2. Болти з латуні
3. Секторний отвір
Повідомяємо, що в подальшому, такі технічні вимоги, з відповідним поданням, будуть розцінюватись як лобіювання інтересів продукції ООО «Термофит», офіційним пред-ставникрм в Україні є ТОВ ТД «Термофіт», м. Харків.
Розгорнути
Згорнути
Переходное контактное сопротивление – это резкое увеличение активного со-противления в месте перехода тока из одной детали в другую.
Его величина определяется по формуле, которая вываедена опытным путем в резуль-тате многочисленных исследований:
Rп = ε / (0,102 Fm ),
где ε – коэффициент, который зависит от свойств материала контактов, а также от способа обработки и чистоты контактной поверхности (ε зависит от физиче-ских свойств материалов контактов, удельного электрического сопротивления, меха-нической прочности, способности материалов контактов к окислению, теплопроводно-сти), F – сила контактного нажатия, Н, m – коэффициент, зависящий от числа точек соприкосновения контактных поверхностей. Этот коэффициент может прини-мать значения от 0,5 до 1. Для плоскостного контакта m = 1.
Из уравнения также следует, что сопротивление контакта не зависит от размера контактных поверхностей и для контакта определяется прежде всего силой давления (контактного нажатия).
Тобто, ваш аргумент щодо площі контакту, спростовано.
Ваше стведження «ми прийшли до висновку, що алюміній в процесі зміни температу-ри має властивість усаджуватись та призводити до погіршення контакту, збільшення тепловиділення і зменшення терміну служби кабельних муфт, а латунь в свою чергу стійкіша до перепадів температур» не спирається, хоча би, на фізико-хімічні власти-вості металів, та фізико-хімічні процеси, які проходять під час експлуатації муфт, і то-му не може, і не є щонайменшим обгрунтуванням ваших вимог.
У Вашій відповіді вказано наступне «Більшість постачальників комплектують кабельні муфти з’єднувачами, як з двома так і з чотирма болтами, та наконечниками, як з од-ним, так і з двома болтами»
По перше.
Постачальники не мають права вносити (на забаганки покупця) будь які зміни в конс-трукцію муф, які виготовлені виробником по ТУ виробника. В ішному разі жодний про-токол іспитів Є НЕДІЙСНИМ.
Виробники ТЕЖ НЕ МАЮТЬ ПРАВА (на забаганки покупця) порушувати норми конс-труктивної документації (в тому числі ТУ).
По друге.
Більшість, АЛЕ НЕ ВСІ, комплектують кабельні муфти з’єднувачами, як з двома так і з чотирма болтами, та наконечниками, як з одним, так і з двома болтами.
Тому, ЯКЩО ХОЧ ОДИН виробник не використовує в муфтах гільзи або наконечники з латунними болтами, або з секторним отвором, це визнється АМК України як дис-кримінаційні вимоги.
Зважаючи на вищенаведені факти, вимагаємо виключити з технічного завдання вимо-ги, що стосуються:
1. Кількості болтів
2. Болти з латуні
3. Секторний отвір
Повідомяємо, що в подальшому, такі технічні вимоги, з відповідним поданням, будуть розцінюватись як лобіювання інтересів продукції ООО «Термофит», офіційним пред-ставникрм в Україні є ТОВ ТД «Термофіт», м. Харків.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 лютого 2020 14:09
Відповідно до пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. №922-VIІІ (із змінами) (далі – Закон), тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент».
Крім того, частиною третьою статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи вищенаведене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі, виходячи з його специфіки, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Вимоги щодо комплектації муфт не регламентуються нормативними документами, але Замовник не обмежений у праві купити те, що йому потрібно для забезпечення своєї діяльності.
Вимоги до технічних параметрів визначені як мінімально необхідні.
Учасники повинні запропонувати муфти будь-якого виробника, за умови, що їх технічні характеристики будуть відповідати вимогам до технічних характеристик предмету закупівлі, що пропонується на відкриті торги, наведеним в Додатку №№4.1-4.3 тендерної документації.
Багатьма виробниками на ринку України пропонуються муфти, які укомплектовані гільзами з двома або з чотирма латунними болтами та отвором у формі сегменту.
Враховуючи наведене, вважаємо, що вимога щодо виключення з технічної документації вимог щодо гільз з двома або чотирма латунними болтами і отвором у формі сегменту не може бути задоволена.
Крім того, частиною третьою статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи вищенаведене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі, виходячи з його специфіки, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Вимоги щодо комплектації муфт не регламентуються нормативними документами, але Замовник не обмежений у праві купити те, що йому потрібно для забезпечення своєї діяльності.
Вимоги до технічних параметрів визначені як мінімально необхідні.
Учасники повинні запропонувати муфти будь-якого виробника, за умови, що їх технічні характеристики будуть відповідати вимогам до технічних характеристик предмету закупівлі, що пропонується на відкриті торги, наведеним в Додатку №№4.1-4.3 тендерної документації.
Багатьма виробниками на ринку України пропонуються муфти, які укомплектовані гільзами з двома або з чотирма латунними болтами та отвором у формі сегменту.
Враховуючи наведене, вважаємо, що вимога щодо виключення з технічної документації вимог щодо гільз з двома або чотирма латунними болтами і отвором у формі сегменту не може бути задоволена.
Номер вимоги: UA-2020-02-07-001523-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВАІК", Код ЄДРПОУ:38832908
Дата подання: 03 березня 2020 09:24
ВИМОГА щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Учасник ТОВ "ВАІК" #38832908 не погоджується з рішенням тендерного комітету Замовника про визначення переможцем Процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРЛІНК" #30627766.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 березня 2020 10:11
Припущення скаржника, що ТзОВ «Інтерлінк» відмовився від укладання договору про закупівлю згідно з умовами тендерної документації, оскільки в ціновій тендерній пропозиції ТзОВ «Інтерлінк» за результатами аукціону містяться позначення болтових з'єднувачів, яких не було в первинній ціновій пропозиції, вважаємо безпідставним і таким, що не відповідає дійсності, враховуючи наступне:
Згідно з пунктом 3 Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції»: «переможець процедури закупівлі буде вважатися таким, що відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю, якщо:
дані (найменування, одиниці виміру, обсяг, виробник), відображені у формі цінової тендерної пропозиції за результатами аукціону, відрізняються за змістом від пропозиції учасника.»
Цінова тендерна пропозиція учасника за результатами аукціону не відрізняється від пропозиції учасника, оскільки в ціновій тендерній пропозиції учасника за результатами аукціону зазначено ті самі марки муфт, які було зазначено в первинній ціновій пропозиції, уточнено назви з‘єднувачів муфт згідно комплектувальних відомостей, які є в складі пропозиції учасника. Отже, пропозиція учасника повністю відповідає даним, відображеним в ціновій тендерній пропозиції за результатами аукціону.
Таким чином, припущення скаржника щодо відмови ТзОВ «Інтерлінк» від укладання договору вважаємо надуманими і такими які не відповідають фактичним обставинам, вимогам тендерної документації.
Водночас, рекомендуємо Вам ознайомитись та використовувати в роботі Лист Мінекономіки № 3301-04/47784-06 «Щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель» та «Настанови щодо етичної поведінки учасників/потенційних учасників під час участі в публічних закупівлях», а саме:
«Під час підготовки тендерних пропозицій та участі у публічних закупівлях учасникам рекомендується:
- користуватися правом щодо внесення змін до тендерної документації та/або надання роз'яснень замовником щодо тендерної документації в разі необхідності, у строки, встановлені законодавством;
- готувати документи у складі тендерної пропозиції у чіткій відповідності до вимог тендерної документації, що зменшуватиме ймовірність дискваліфікації такої пропозиції;
- не допускати зазначення недостовірної інформації в тендерній пропозиції;
- уникати переговорів з іншими учасниками тендеру щодо цінової пропозиції, змісту тендерних пропозицій, оскільки зазначене може кваліфікуватися як прояв антиконкурентних узгоджених дій;
- не демпінгувати цінову пропозицію до рівня, що може викликати ризик не укладення, невиконання та/або неналежного виконання договору про закупівлю та його розірвання;
- аргументовано оскаржувати процедури закупівлі у разі порушення їх прав та законних інтересів. Учасникам не слід використовувати механізм оскарження, з метою умисного затягування та/або зриву процедур публічних закупівель.
Згідно з пунктом 3 Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції»: «переможець процедури закупівлі буде вважатися таким, що відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю, якщо:
дані (найменування, одиниці виміру, обсяг, виробник), відображені у формі цінової тендерної пропозиції за результатами аукціону, відрізняються за змістом від пропозиції учасника.»
Цінова тендерна пропозиція учасника за результатами аукціону не відрізняється від пропозиції учасника, оскільки в ціновій тендерній пропозиції учасника за результатами аукціону зазначено ті самі марки муфт, які було зазначено в первинній ціновій пропозиції, уточнено назви з‘єднувачів муфт згідно комплектувальних відомостей, які є в складі пропозиції учасника. Отже, пропозиція учасника повністю відповідає даним, відображеним в ціновій тендерній пропозиції за результатами аукціону.
Таким чином, припущення скаржника щодо відмови ТзОВ «Інтерлінк» від укладання договору вважаємо надуманими і такими які не відповідають фактичним обставинам, вимогам тендерної документації.
Водночас, рекомендуємо Вам ознайомитись та використовувати в роботі Лист Мінекономіки № 3301-04/47784-06 «Щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель» та «Настанови щодо етичної поведінки учасників/потенційних учасників під час участі в публічних закупівлях», а саме:
«Під час підготовки тендерних пропозицій та участі у публічних закупівлях учасникам рекомендується:
- користуватися правом щодо внесення змін до тендерної документації та/або надання роз'яснень замовником щодо тендерної документації в разі необхідності, у строки, встановлені законодавством;
- готувати документи у складі тендерної пропозиції у чіткій відповідності до вимог тендерної документації, що зменшуватиме ймовірність дискваліфікації такої пропозиції;
- не допускати зазначення недостовірної інформації в тендерній пропозиції;
- уникати переговорів з іншими учасниками тендеру щодо цінової пропозиції, змісту тендерних пропозицій, оскільки зазначене може кваліфікуватися як прояв антиконкурентних узгоджених дій;
- не демпінгувати цінову пропозицію до рівня, що може викликати ризик не укладення, невиконання та/або неналежного виконання договору про закупівлю та його розірвання;
- аргументовано оскаржувати процедури закупівлі у разі порушення їх прав та законних інтересів. Учасникам не слід використовувати механізм оскарження, з метою умисного затягування та/або зриву процедур публічних закупівель.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-02-07-001523-c.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ВАІК", Код ЄДРПОУ:38832908
Дата подання: 07 березня 2020 17:50
Дата подання: 07 березня 2020 17:50
СКАРГА щодо порушення процедури закупівлі
СКАРГА щодо порушення процедури закупівлі шляхом визначення переможцем учасника, чия тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 12 березня 2020 17:51
Рішення від 12.03.2020 № 4683 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 12 березня 2020 17:51
Інформація про перенесення розгляду скарг.pdf
Дата публікації: 27 березня 2020 10:15
Інформація про резолютивну частину рішення від 30.03.2020 № 6018.pdf
Дата публікації: 31 березня 2020 17:36
рішення від 30.03.2020 № 6018.pdf
Дата публікації: 02 квітня 2020 20:21
Коментар замовника щодо усунення порушення: відміна торгів: ч. 1 ст. 31 – неможливість усунення порушень, які виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Дата виконання рішення замовником: 03 квітня 2020 14:20
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 лютого 2020 14:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРЛІНК" |
2 178 800,26
UAH з ПДВ
|
2 178 800,26
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВАІК" |
3 169 722,00
UAH з ПДВ
|
2 869 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "Півнюк Олена Олексіївна" |
3 229 080,00
UAH з ПДВ
|
3 229 080,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРЛІНК" #30627766 |
Очікує рішення |
2 178 800,26
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2020 10:36
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРЛІНК" #30627766 |
Рішення скасоване |
2 178 800,26
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2020 10:36
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 03 квітня 2020 14:23 |
Коментар щодо відміни: | ч. 1 ст. 31 – неможливість усунення порушень, які виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. |
Документи:
03 квітня 2020 14:22
|
20VT-102Z-0224-Protokol-PV.docx |