Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015 -09310000-5 Електрична енергія (Постачання електричної енергії )
Очікувана вартість
3 544 740,00 UAH
UA-2020-02-07-001449-c ● 11cc050bb30446d589ec3122f0851c71
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП КП "Мелітопольжитлосервіс" ММР ЗО |
Код ЄДРПОУ: | 13636707 |
Місцезнаходження: | 72312, Україна , Запорізька обл., Мелітополь, вул.Університетська,б.4 |
Контактна особа: |
Кравцова Наталя Миколаївна +380680793552 central_market_2017@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 лютого 2020 13:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 лютого 2020 13:59 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 лютого 2020 13:59 |
Початок аукціону: | 02 березня 2020 12:28 |
Очікувана вартість: | 3 544 740,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 723,70 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1257000 кВт*год
Код ДК 021:2015 -09310000-5 Електрична енергія (Постачання електричної енергії )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
72312, Україна, Запорізька область, місто Мелітополь, вулиця Університетська, будинок 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 березня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 60 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 лютого 2020 11:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 лютого 2020 11:37 |
Додаток 1.docx | |
21 лютого 2020 11:36 |
ТД 2020електроенергія 0931.docx | |
21 лютого 2020 11:32 |
зміни ТД 2020електроенергія 0931.docx | |
07 лютого 2020 13:55 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ додаток3 (1).doc | |
07 лютого 2020 13:55 |
додаток _5.docx | |
07 лютого 2020 13:55 |
Додаток 4.doc | |
07 лютого 2020 13:55 |
Додаток 2.doc |
21 лютого 2020 11:51 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||
21 лютого 2020 11:37 |
Додаток 1.docx
|
||||
21 лютого 2020 11:36 |
ТД 2020електроенергія 0931.docx
|
||||
21 лютого 2020 11:32 |
зміни ТД 2020електроенергія 0931.docx
|
||||
07 лютого 2020 13:55 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ додаток3 (1).doc
|
||||
07 лютого 2020 13:55 |
додаток _5.docx
|
||||
07 лютого 2020 13:55 |
Додаток 4.doc
|
||||
07 лютого 2020 13:55 |
Додаток 2.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-07-001449-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ЗАПОРІЖЖЯЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ, Код ЄДРПОУ:42093239
Дата подання: 13 березня 2020 13:44
Вимога щодо скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Запоріжжяелектропостачання»
Вимога щодо скасування рішення про
відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Запоріжжяелектропостачання»
Детально проаналізувавши Протокол розгляду тендерних пропозицій № 7 від 06.03.2020 вважаємо рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Запоріжжяелектропостачання» не правомірним, таким що суперечить ЗУ «Про публічні закупівлі» та чинному законодавству:
1. Відповідно п. 7.1 Протоколу розгляду тендерних пропозицій № 7 від 06.03.2020, Замовник зазначає, що Учасник ТОВ «Запоріжжяелектропостачання» не надав відповідно до п. 11 Додатку 1 тендерної документації документи та не приймає до уваги лист – роз’яснення учасника № ПТЕ/0037-1.11 від 28.02.2020.
ТОВ «Запоріжжяелектропостачання» не скористалось своїм правом звернутися за роз’ясненнями відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», бо Замовником надано чітку інструкцію та зазначено відповідно до п. 1 Розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, що: «У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом/переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця/переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі використання), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз`яснення/нь державних органів». Таким чином, згідно вищенаведеної вимоги Замовника у тендерній документації - ТОВ «Запоріжжяелектропостачання» скористався своїм правом надати Лист-роз’яснення вих.№ ПТЕ/0037-1.11 від 28.02.2020 у складі своєї тендерної пропозиції, в якому зазначив законодавчі підстави ненадання відповідних документів.
Звертаємо Вашу увагу, що «Втручання в взаємовідносини між Споживачем КП «Мелітопольжитлосервіс» Мелітопольської міської ради Запорізької області та діючим Постачальником ТОВ «Вільна енергетична компанія «Палівенерго» - ТОВ «Запоріжжяелектропостачання» не має жодних юридичних прав та повноважень, не мають жодних юридичних підстав, не має підписаних договорів та інших юридичних документів.
Таким чином наведені вимоги, зазначені у п. 11 Додатку 1 тендерної документації є дискримінаційними та суперечать принципам здійснення дій, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі», та є необґрунтованою причиною для ухилення від сплати за електричну енергію попередніх періодів, непогашення заборгованості перед діючим Постачальником. Цей факт свідчить про обмеженням права (небажання) переходу до іншого Постачальника з вигідних - корисливих мотивів.
Наголошуємо, що така вимога є дискримінаційної та може бути виконана тільки одним учасником - «Потрібним для Замовника учасником». На підтвердження даного факту вже є опубліковано в системі Prozorro рішення Замовника - Протокол розгляду тендерних пропозицій № 7 від 06.03.2020), за яким Замовник відхилив усіх учасників, крім діючого Постачальника, який мав змогу надати документи відповідно до п. 11 Додатку 1 тендерної документації.
2. Відповідно п. 7.1 Протоколу розгляду тендерних пропозицій № 7 від 06.03.2020 Замовником було встановлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «Запоріжжяелектропостачання» не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: «не надання фінансової звітності за 4 квартал 2019р.» та не надав підтвердження повноважень посадової особи щодо підпису документів та підписання договору про закупівлю» - на що ТОВ «Запоріжжяелектропостачання» надало у складі тендерної пропозиції Лист роз’яснення вих.№ ПТЕ/0037-13 від 28.02.2020, на який Замовник не звернув уваги.
Згідно законодавства України фінансова звітність за 2019 рік подається до органів статистики за місцем реєстрації юридичної особи до 28.02.2020 (включно). Звертаємо увагу, що тендерна пропозиція ТОВ «Запоріжжяелектропостачання» була підготовлена та завантажено в ЦБД Prozorro: о 13:47 28 лютого 2020 року, на підтвердження інформації щодо фінансової спроможності учасника, згідно вимог тендерної документації, нами будо надано останню фінансову звітність Форма №1-м; 2-м – за 3 квартал 2019 року.
У статуті ТОВ «Запоріжжяелектропостачання» зазначена інформація, про випадки обмеження щодо вчинення тих чи інших правочинів, що впливають на повноваження особи, яка підписує тендерну пропозицію. Але зазначаємо, що загальна вартість закупівлі (у подальшому укладений договір) не підпадає під випадки обмежень згідно Статуту ТОВ «Запоріжжяелектропостачання», на підтвердження зазначеної нами інформації, у складі своєї тендерної пропозиції надано завірену копію Фінансового звіту та завірену копію витягу на вчинення значних правочинів (витяг з протокольного рішення № 4 від 11 грудня 2018 року).
3. Відповідно п. 7.1 Протоколу розгляду тендерних пропозицій № 7 від 06.03.2020, Замовник зазначає, що ТОВ «Запоріжжяелектропостачання» не надав підтвердження повноважень посадової особи щодо підпису документів та підписання договору про закупівлю та не приймає до розгляду лист № ПТЕ/0037-1.41 від 28.02.2020.
На підставі ст. 1 розділу 1 п. 20 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» «Кінцевий бенефіціарним власник (контролер) - фізична особа, яка незалежно від формального володіння має можливість здійснювати вирішальний вплив на управління або господарську діяльність юридичної особи безпосередньо або через інших осіб, що здійснюється, зокрема, шляхом реалізації права володіння або користування всіма активами чи їх значною часткою, права вирішального впливу на формування складу, результати голосування, а також вчинення правочинів, які надають можливість визначати умови господарської діяльності, давати обов'язкові до виконання вказівки або виконувати функції органу управління, або яка має можливість здійснювати вплив шляхом прямого або опосередкованого (через іншу фізичну чи юридичну особу) володіння однією особою самостійно або спільно з пов'язаними фізичними та/або юридичними особами часткою в юридичній особі у розмірі 25 чи більше відсотків статутного капіталу або прав голосу в юридичній особі. При цьому кінцевим бенефіціарним власником (контролером) не може бути особа, яка має формальне право на 25 чи більше відсотків статутного капіталу або прав голосу в юридичній особі, але є агентом, номінальним утримувачем (номінальним власником) або є тільки посередником щодо такого права».
ТОВ «Запоріжжяелектропостачання надало лист вих. №ПТЕ/0037-1.41 від 28.02.2020 з інформацією про кінцевого бенефіціарного власника в ЄДР: про те що ЖОДНА ФІЗИЧНА ОСОБА НЕ ВОЛОДІЄ ПАКЕТОМ АКЦІЙ, ЩО ПЕРЕВИЩУЄ 25% СТАТУТНОГО КАПІТАЛУ ТОВ "ЗАПОРІЖЖЯЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ, що не є порушенням чинного законодавства та не може бути підставою для відхилення учасника.
Відповідно до вищевикладених нами роз’яснення - було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право в період кваліфікації бути оголошеним Переможцем даних торгів згідно встановленого законом порядку, а також встановлення у тендерній документації «прихованих» вимог до учасників у розділах, які не стосуються змісту тендерної пропозиції.
Вимагаємо скасувати рішення щодо дискваліфікації ТОВ «Запоріжжяелектропостачання», враховуючи зауваження стосовно неправомірності відхилення нашої тендерної пропозиції та докази щодо дискримінації нас як учасника процедури закупівлі. У разі не вирішення даної вимоги - рішення будуть оскаржені у Антимонопольному комітеті України.
Розгорнути
Згорнути
відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Запоріжжяелектропостачання»
Детально проаналізувавши Протокол розгляду тендерних пропозицій № 7 від 06.03.2020 вважаємо рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Запоріжжяелектропостачання» не правомірним, таким що суперечить ЗУ «Про публічні закупівлі» та чинному законодавству:
1. Відповідно п. 7.1 Протоколу розгляду тендерних пропозицій № 7 від 06.03.2020, Замовник зазначає, що Учасник ТОВ «Запоріжжяелектропостачання» не надав відповідно до п. 11 Додатку 1 тендерної документації документи та не приймає до уваги лист – роз’яснення учасника № ПТЕ/0037-1.11 від 28.02.2020.
ТОВ «Запоріжжяелектропостачання» не скористалось своїм правом звернутися за роз’ясненнями відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», бо Замовником надано чітку інструкцію та зазначено відповідно до п. 1 Розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, що: «У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом/переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця/переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі використання), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз`яснення/нь державних органів». Таким чином, згідно вищенаведеної вимоги Замовника у тендерній документації - ТОВ «Запоріжжяелектропостачання» скористався своїм правом надати Лист-роз’яснення вих.№ ПТЕ/0037-1.11 від 28.02.2020 у складі своєї тендерної пропозиції, в якому зазначив законодавчі підстави ненадання відповідних документів.
Звертаємо Вашу увагу, що «Втручання в взаємовідносини між Споживачем КП «Мелітопольжитлосервіс» Мелітопольської міської ради Запорізької області та діючим Постачальником ТОВ «Вільна енергетична компанія «Палівенерго» - ТОВ «Запоріжжяелектропостачання» не має жодних юридичних прав та повноважень, не мають жодних юридичних підстав, не має підписаних договорів та інших юридичних документів.
Таким чином наведені вимоги, зазначені у п. 11 Додатку 1 тендерної документації є дискримінаційними та суперечать принципам здійснення дій, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі», та є необґрунтованою причиною для ухилення від сплати за електричну енергію попередніх періодів, непогашення заборгованості перед діючим Постачальником. Цей факт свідчить про обмеженням права (небажання) переходу до іншого Постачальника з вигідних - корисливих мотивів.
Наголошуємо, що така вимога є дискримінаційної та може бути виконана тільки одним учасником - «Потрібним для Замовника учасником». На підтвердження даного факту вже є опубліковано в системі Prozorro рішення Замовника - Протокол розгляду тендерних пропозицій № 7 від 06.03.2020), за яким Замовник відхилив усіх учасників, крім діючого Постачальника, який мав змогу надати документи відповідно до п. 11 Додатку 1 тендерної документації.
2. Відповідно п. 7.1 Протоколу розгляду тендерних пропозицій № 7 від 06.03.2020 Замовником було встановлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «Запоріжжяелектропостачання» не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: «не надання фінансової звітності за 4 квартал 2019р.» та не надав підтвердження повноважень посадової особи щодо підпису документів та підписання договору про закупівлю» - на що ТОВ «Запоріжжяелектропостачання» надало у складі тендерної пропозиції Лист роз’яснення вих.№ ПТЕ/0037-13 від 28.02.2020, на який Замовник не звернув уваги.
Згідно законодавства України фінансова звітність за 2019 рік подається до органів статистики за місцем реєстрації юридичної особи до 28.02.2020 (включно). Звертаємо увагу, що тендерна пропозиція ТОВ «Запоріжжяелектропостачання» була підготовлена та завантажено в ЦБД Prozorro: о 13:47 28 лютого 2020 року, на підтвердження інформації щодо фінансової спроможності учасника, згідно вимог тендерної документації, нами будо надано останню фінансову звітність Форма №1-м; 2-м – за 3 квартал 2019 року.
У статуті ТОВ «Запоріжжяелектропостачання» зазначена інформація, про випадки обмеження щодо вчинення тих чи інших правочинів, що впливають на повноваження особи, яка підписує тендерну пропозицію. Але зазначаємо, що загальна вартість закупівлі (у подальшому укладений договір) не підпадає під випадки обмежень згідно Статуту ТОВ «Запоріжжяелектропостачання», на підтвердження зазначеної нами інформації, у складі своєї тендерної пропозиції надано завірену копію Фінансового звіту та завірену копію витягу на вчинення значних правочинів (витяг з протокольного рішення № 4 від 11 грудня 2018 року).
3. Відповідно п. 7.1 Протоколу розгляду тендерних пропозицій № 7 від 06.03.2020, Замовник зазначає, що ТОВ «Запоріжжяелектропостачання» не надав підтвердження повноважень посадової особи щодо підпису документів та підписання договору про закупівлю та не приймає до розгляду лист № ПТЕ/0037-1.41 від 28.02.2020.
На підставі ст. 1 розділу 1 п. 20 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» «Кінцевий бенефіціарним власник (контролер) - фізична особа, яка незалежно від формального володіння має можливість здійснювати вирішальний вплив на управління або господарську діяльність юридичної особи безпосередньо або через інших осіб, що здійснюється, зокрема, шляхом реалізації права володіння або користування всіма активами чи їх значною часткою, права вирішального впливу на формування складу, результати голосування, а також вчинення правочинів, які надають можливість визначати умови господарської діяльності, давати обов'язкові до виконання вказівки або виконувати функції органу управління, або яка має можливість здійснювати вплив шляхом прямого або опосередкованого (через іншу фізичну чи юридичну особу) володіння однією особою самостійно або спільно з пов'язаними фізичними та/або юридичними особами часткою в юридичній особі у розмірі 25 чи більше відсотків статутного капіталу або прав голосу в юридичній особі. При цьому кінцевим бенефіціарним власником (контролером) не може бути особа, яка має формальне право на 25 чи більше відсотків статутного капіталу або прав голосу в юридичній особі, але є агентом, номінальним утримувачем (номінальним власником) або є тільки посередником щодо такого права».
ТОВ «Запоріжжяелектропостачання надало лист вих. №ПТЕ/0037-1.41 від 28.02.2020 з інформацією про кінцевого бенефіціарного власника в ЄДР: про те що ЖОДНА ФІЗИЧНА ОСОБА НЕ ВОЛОДІЄ ПАКЕТОМ АКЦІЙ, ЩО ПЕРЕВИЩУЄ 25% СТАТУТНОГО КАПІТАЛУ ТОВ "ЗАПОРІЖЖЯЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ, що не є порушенням чинного законодавства та не може бути підставою для відхилення учасника.
Відповідно до вищевикладених нами роз’яснення - було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право в період кваліфікації бути оголошеним Переможцем даних торгів згідно встановленого законом порядку, а також встановлення у тендерній документації «прихованих» вимог до учасників у розділах, які не стосуються змісту тендерної пропозиції.
Вимагаємо скасувати рішення щодо дискваліфікації ТОВ «Запоріжжяелектропостачання», враховуючи зауваження стосовно неправомірності відхилення нашої тендерної пропозиції та докази щодо дискримінації нас як учасника процедури закупівлі. У разі не вирішення даної вимоги - рішення будуть оскаржені у Антимонопольному комітеті України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 березня 2020 11:10
Щодо розгляду вимоги щодо скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Запоріжжяелектропостачання», № UA-2020-02-07-001449-c.b1
Вимога учасника відхиляється, оскільки усі рішення тендерного комітету Замовника прийняті із дотриманням норм чинного законодавства.
Інформація щодо розгляду окремих пунктів вимоги:
1. Відповідно п. 7.1 Протоколу розгляду тендерних пропозицій № 7 від 06.03.2020, Замовник зазначає, що Учасник ТОВ «Запоріжжяелектропостачання» не надав відповідно до п. 11 Додатку 1 тендерної документації документи та не приймає до уваги лист – роз’яснення учасника № ПТЕ/0037-1.11 від 28.02.2020.
Учасником не було реалізоване право, передбачене Законом «Про публічні закупівлі» щодо оскарження тендерної документації та/або звернення за роз’ясненнями. Таким чином, учасник повинен надати усі передбачені тендерною документацією документи, в тому числі довідки, про які йдеться мова в цьому пункті вимоги.
Норма тендерної документації «У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом/переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі» застосовується у випадках, коли учасник не повинен складати передбачений у тендерній документації документ (зокрема, у випадку подання тендерної пропозиції учасником – фізичною особою-підприємцем не вимагається статут, тощо) та не поширюється на цей випадок.
Тобто відхилення є правомірним.
2. Відповідно п. 7.1 Протоколу розгляду тендерних пропозицій № 7 від 06.03.2020 Замовником було встановлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «Запоріжжяелектропостачання» не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: «не надання фінансової звітності за 4 квартал 2019р.» та не надав підтвердження повноважень посадової особи щодо підпису документів та підписання договору про закупівлю».
Чинне законодавство пов’язує необхідність узгодження значних правочинів саме із розміром чистих активів за останній фінансовий квартал. Також вимога надання фінансової звітності за цей квартал була передбачена тендерною документацією.
Подання фінансової звітності за інший період є неналежним виконанням вимог тендерної документації.
Факт подання учасником звітності в останній день строку може свідчити про недоліки у організації фінансового та бухгалтерського обліку учасника, але не є підставою для відступлення замовника від вимог чинного законодавства та/або тендерної документації.
Тобто відхилення є правомірним.
3. Щодо відсутності зазначення у єдиному державному реєстрі інформації про кінцевого бенефіціарного власника.
Як учасник зазначає, на підставі ст. 1 розділу 1 п. 20 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»: «Кінцевий бенефіціарним власник (контролер) - фізична особа, яка незалежно від формального володіння має можливість здійснювати вирішальний вплив на управління або господарську діяльність юридичної особи безпосередньо або через інших осіб».
Тобто під час оцінки того, хто є кінцевим бенефіціарним власником, оцінюється в першу чергу можливість реально здійснювати вирішальний вплив на товариства, при цьому наявність формального впливу (володіння більш ніж 25% статутного капіталу) не є єдиними фактором, що враховується.
Перелік юридичних осіб, які мають право не зазначати кінцевого бенефіціарного власника у зв’язку з його відсутністю, наведений у законі «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців», він є вичерпаним та не підлягає розширеному тлумаченню.
Оскільки учасник не належить до виключень, він зобов’язаний зазначити свого кінцевого бенефіціарного власника у ЄДР.
Звертаємо увагу, що в квітні 2020 р. вступають в дію зміни до закону «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», які посилюють вимоги до надання інформації про кінцевого бенефіціарного власника та встановлюють штрафні санкції для керівника юридичної особи.
Тобто відхилення є правомірним.
Вимога учасника відхиляється, оскільки усі рішення тендерного комітету Замовника прийняті із дотриманням норм чинного законодавства.
Інформація щодо розгляду окремих пунктів вимоги:
1. Відповідно п. 7.1 Протоколу розгляду тендерних пропозицій № 7 від 06.03.2020, Замовник зазначає, що Учасник ТОВ «Запоріжжяелектропостачання» не надав відповідно до п. 11 Додатку 1 тендерної документації документи та не приймає до уваги лист – роз’яснення учасника № ПТЕ/0037-1.11 від 28.02.2020.
Учасником не було реалізоване право, передбачене Законом «Про публічні закупівлі» щодо оскарження тендерної документації та/або звернення за роз’ясненнями. Таким чином, учасник повинен надати усі передбачені тендерною документацією документи, в тому числі довідки, про які йдеться мова в цьому пункті вимоги.
Норма тендерної документації «У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом/переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі» застосовується у випадках, коли учасник не повинен складати передбачений у тендерній документації документ (зокрема, у випадку подання тендерної пропозиції учасником – фізичною особою-підприємцем не вимагається статут, тощо) та не поширюється на цей випадок.
Тобто відхилення є правомірним.
2. Відповідно п. 7.1 Протоколу розгляду тендерних пропозицій № 7 від 06.03.2020 Замовником було встановлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «Запоріжжяелектропостачання» не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: «не надання фінансової звітності за 4 квартал 2019р.» та не надав підтвердження повноважень посадової особи щодо підпису документів та підписання договору про закупівлю».
Чинне законодавство пов’язує необхідність узгодження значних правочинів саме із розміром чистих активів за останній фінансовий квартал. Також вимога надання фінансової звітності за цей квартал була передбачена тендерною документацією.
Подання фінансової звітності за інший період є неналежним виконанням вимог тендерної документації.
Факт подання учасником звітності в останній день строку може свідчити про недоліки у організації фінансового та бухгалтерського обліку учасника, але не є підставою для відступлення замовника від вимог чинного законодавства та/або тендерної документації.
Тобто відхилення є правомірним.
3. Щодо відсутності зазначення у єдиному державному реєстрі інформації про кінцевого бенефіціарного власника.
Як учасник зазначає, на підставі ст. 1 розділу 1 п. 20 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»: «Кінцевий бенефіціарним власник (контролер) - фізична особа, яка незалежно від формального володіння має можливість здійснювати вирішальний вплив на управління або господарську діяльність юридичної особи безпосередньо або через інших осіб».
Тобто під час оцінки того, хто є кінцевим бенефіціарним власником, оцінюється в першу чергу можливість реально здійснювати вирішальний вплив на товариства, при цьому наявність формального впливу (володіння більш ніж 25% статутного капіталу) не є єдиними фактором, що враховується.
Перелік юридичних осіб, які мають право не зазначати кінцевого бенефіціарного власника у зв’язку з його відсутністю, наведений у законі «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців», він є вичерпаним та не підлягає розширеному тлумаченню.
Оскільки учасник не належить до виключень, він зобов’язаний зазначити свого кінцевого бенефіціарного власника у ЄДР.
Звертаємо увагу, що в квітні 2020 р. вступають в дію зміни до закону «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», які посилюють вимоги до надання інформації про кінцевого бенефіціарного власника та встановлюють штрафні санкції для керівника юридичної особи.
Тобто відхилення є правомірним.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-02-07-001449-c.a3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ НВФ ЕНЕРГОСИСТЕМИ, Код ЄДРПОУ:35764186
Дата подання: 16 березня 2020 15:03
Дата подання: 16 березня 2020 15:03
Оскарження результатів тендеру
просимо:
1. Прийняти скаргу до розгляду;
2. Зобов’язати Замовника скасувати протокол засідання тендерного комітету №7 від 06.03.2020р. в частині відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НВФ «ЕНЕРГОСИСТЕМИ» та визначення переможцем ТОВ «ВЕК «ПАЛІВЕНЕРГО».
3. У разі неможливості виправити допущені порушення, зобов’язати Замовника відмінити процедуру закупівлі у зв’язку із численними порушеннями під час процедури розгляду тендерної пропозиції на відповідність технічним вимогам та відповідність учасників кваліфікаційним критеріям.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 19 березня 2020 17:31
рішення від 19.03.2020 №5223 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 19 березня 2020 17:31
Інформація про перенесення розгляду Скарги від 16.03.2020 № UA-2020-02-07-001449-c.a3.pdf
Дата публікації: 03 квітня 2020 22:09
Інформація про резолютивну частину рішення від 06.04.2020 №6544 .pdf
Дата публікації: 07 квітня 2020 15:40
рішення від 06.04.2020 №6544 .pdf
Дата публікації: 09 квітня 2020 19:46
Номер скарги: UA-2020-02-07-001449-c.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ Альтернативенерго, Код ЄДРПОУ:42090458
Дата подання: 14 березня 2020 16:41
Дата подання: 14 березня 2020 16:41
Скарга щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівель_325.20 від 13.03.2020
Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АЛЬТЕРАНТИВЕНЕРГО» (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-07-001449-c) (протокол розгляду тендерних пропозицій №7 від 06 березня 2020р.) та рішення про обрання переможцем ТОВ «Вільна енергетична компанія «Палівенерго» (протокол розгляду тендерних пропозицій №7 від 06 березня 2020р.) за процедурою закупівлі Електрична енергія (ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-02-07-001449-c.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 18 березня 2020 19:45
рішення від 18.03.2020 № 5152 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 18 березня 2020 19:45
Інформація про резолютивну частину рішення від 01.04.2020 № 6225.pdf
Дата публікації: 02 квітня 2020 16:14
рішення від 01.04.2020 № 6225 .pdf
Дата публікації: 06 квітня 2020 19:40
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 березня 2020 13:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ЗАПОРІЖЖЯЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ |
2 174 610,00
UAH з ПДВ
|
2 174 610,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ НВФ ЕНЕРГОСИСТЕМИ |
3 094 859,69
UAH з ПДВ
|
3 094 859,69
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Альтернативенерго |
3 332 960,64
UAH з ПДВ
|
3 332 960,64
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВІЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "ПАЛІВЕНЕРГО" |
3 532 170,00
UAH з ПДВ
|
3 532 170,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ТРЕЙДРЕСУРС" |
3 544 740,00
UAH з ПДВ
|
3 544 740,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ЗАПОРІЖЖЯЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ #42093239 |
Відхилено |
2 174 610,00
UAH з ПДВ
|
06 березня 2020 12:10
|
ТОВ НВФ ЕНЕРГОСИСТЕМИ #35764186 |
Відхилено |
3 094 859,69
UAH з ПДВ
|
06 березня 2020 12:15
|
ТОВ Альтернативенерго #42090458 |
Відхилено |
3 332 960,64
UAH з ПДВ
|
06 березня 2020 12:20
|
ТОВ "ВІЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "ПАЛІВЕНЕРГО" #38563752 |
Переможець |
3 532 170,00
UAH з ПДВ
|
06 березня 2020 12:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2021 15:41
|
Доп угода 6 договір Палівенерго.pdf | зміни до договору |
19 січня 2021 15:29
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2020 13:51
|
додаткова угода 4 строк 2021.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2020 13:48
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2020 13:29
|
додаткова _3 Палівенерго скан.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2020 13:15
|
Електронний підпис | укладений |
30 вересня 2020 14:37
|
Додаткова угода 2 Палівенерго.pdf | зміни до договору |
30 вересня 2020 14:34
|
Електронний підпис | укладений |
30 вересня 2020 14:22
|
Електронний підпис | укладений |
28 серпня 2020 09:35
|
Додаткова угода зміна ціни Палівенерго.pdf | зміни до договору |
28 серпня 2020 09:26
|
Електронний підпис | укладений |
14 квітня 2020 13:26
|
договір | укладений |
14 квітня 2020 13:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв'язку зі зміною ціни на послугу з передачі електричної енергії та послугу з розподілу електричної енергії |
Номер договору про закупівлю: | 290 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна середньозваженої ціни купівлі-продажу електричної енергії |
Номер договору про закупівлю: | 290 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна середньозваженої ціни купівлі-продажу електричної енергії |
Номер договору про закупівлю: | 290 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення розміру тарифу на послуги з передачі електричної енергії ПРАТ "НЕК "УКРЕНЕРГО" |
Номер договору про закупівлю: | 290 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ч.5 ст.36 ЗУ "Про публічны закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 290 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни регульованих цін (тарифів) і нормативів |
Номер договору про закупівлю: | 290 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |