Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт дитячого садка по пров.Корсіковському,19 в м.Дергачі, Дергачівського району Харківської області. Коригування (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
18 522 560,20 UAH
UA-2020-02-07-001199-b 17242ff9cc1442f19e97114244e21719
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Христенко

+380963916514 derg07@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дергачівська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04059496
Місцезнаходження: 62303, Україна , Харківська обл., м. Дергачі, вул. Сумський шлях, 79Б
Контактна особа: Олена Христенко
+380963916514
derg07@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 лютого 2020 19:35
Звернення за роз’ясненнями: до 16 лютого 2020 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 лютого 2020 08:00
Початок аукціону: 13 березня 2020 15:00
Очікувана вартість: 18 522 560,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 370 451,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 90000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт дитячого садка по пров.Корсіковському,19 в м.Дергачі, Дергачівського району Харківської області. Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62300, Україна, Харківська область, Дергачівський р-н, м. Дергачі, пров. Корсіковський, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Клас наслідків
Дата подання: 10 лютого 2020 11:10
Дата відповіді: 13 лютого 2020 17:09
До якого класу наслідків (відповідальності) будівель і споруд належить об'єкт будівництва?
Відповідь: Керуючись ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року, тендерний комітет Замовника розглянув ваше звернення та повідомляє, що об'єкт будівництва належить до класу наслідків СС2.
Яка назва предмета закупівлі
Дата подання: 12 лютого 2020 16:28
Дата відповіді: 13 лютого 2020 17:33
Яка вірна назва предмету закупівлі: Згідно п.п. 4.1 п. 4 "Загальні положення" тендерної документації назва наступна : "Капітальний ремонт дитячого садка по пров. Корсіковському,19 в м. Дергачі, Дергачівського району Харківської області. Коригування". Згідно назви до тендерної документації на титульній сторінці вказано з кодом ДК, а саме: ""Капітальний ремонт дитячого садка по пров.Корсіковському,19 в м.Дергачі, Дергачівського району Харківської області. Коригування" (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)" Яка назва вірна, згідно п.п. 4.1 розділу "Загальні положення" тендерної документації, чи згідно титульного листа тендерної документації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Керуючись ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року, тендерний комітет Замовника розглянув ваше звернення та повідомляє, що визначення предмету закупівлі робіт здійснено Замовником згідно з розділом ІІІ Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 року № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі», що зареєстрований в Міністерстві юстиції України від 25.03.2016 року за № 448/28578, а саме: визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої – п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника. Враховуючи вищенаведене, предмет закупівлі - «Капітальний ремонт дитячого садка по пров.Корсіковському,19 в м.Дергачі, Дергачівського району Харківської області. Коригування (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)», а конкретне найменування предмету закупівлі – «Капітальний ремонт дитячого садка по пров.Корсіковському,19 в м.Дергачі, Дергачівського району Харківської області. Коригування»
Гарантійний лист
Дата подання: 12 лютого 2020 18:36
Дата відповіді: 13 лютого 2020 17:12
Згідно п.п. 5.1.1 п 5 р. ІІІ "Учасник має надати гарантійний лист про наявність на момент укладання договору всіх необхідних машин, механізмів та устаткування для виконання всього обсягу робіт, що вказаний у Додатку 3 до тендерної документації" 1. Це стосується власного обладнання, будівельних машин, механізмів та устаткування? 2. Чи це стосується обладнання, будівельних машин, механізмів та устаткування, яке орендується чи надається за договорами надання послуг? Будь ласка, надайте відповідь на ці запитання!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Керуючись ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року, тендерний комітет Замовника розглянув ваше звернення та повідомляє, що вказаний гарантійний лист стосується як наявного обладнання, машин та механізмів, так і тих, що учасник планує залучати, незалежно від форми власності
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-02-07-001199-b.c1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "ГОЛДЕН КОНСТРАКТ", Код ЄДРПОУ:39763605
Дата подання: 21 лютого 2020 22:37
СКАРГА на незаконні умови тендерної документації
ДЕТАЛЬНО К СКАРГІ
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 26 лютого 2020 17:24
Скарга відкликана скаржником
Причина: У зв"язку з відмовою у подальшій участі
Дата: 26 лютого 2020 23:11
рішення від 25.02.2020№3567+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 26 лютого 2020 17:24
рішення від 06.03.2020№4425.pdf
Дата публікації: 10 березня 2020 20:32

Документи подані скаржником

21 лютого 2020 22:37
СКАРГА _АМК.pdf
21 лютого 2020 22:37
Квитанція.pdf

Документи Органу Оскарження

10 березня 2020 20:32
рішення від 06.03.2020№4425.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-17-000008 ● fac45d6349714ab5aa49ff47c2b70d2a
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 квітня 2020 16:43
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
16.04.2020 №76
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 16.04.2020 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 16.04.2020 № 76

Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу.
3 UA-2020-02-07-001199-b 07.02.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-04-22 17:54:24

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт дитячого садка по пров.Корсіковському,19 в м.Дергачі, Дергачівського району Харківської області. Коригування (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2020-02-07-001199-b) очікуваною вартістю 18 522 560,20 гривень та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином учасником-переможцем Приватне підприємство фірма «ОБЕРОН» підтверджено наявність будівельних машин щодо перевезення будівельного сміття, згідно вимог Дoдaтoк 3дo тeндepнoї дoкумeнтaцiї ?
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-04-23 10:23:20

Надання пояснень

Тендерний комітет Замовника розглянув Запит про надання пояснень та, керуючись ст.ст. 3, 8, 16, 22 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року №922-VIII надає наступні пояснення згідно заданих питань Північно-східним офісом Держаудитслужби: у складі тендерної пропозиції Приватного підприємства фірми "ОБЕРОН" оприлюднено в системі електронних закупівель 25.02.2020 року об 18 год. 10 хв. документ "Дов про обладнан з докум.pdf", в складі якого міститься довідка від 24.02.2020 року № 29 "Довідка про наявність у учасника переліку обладнання, будівельних машин та іншої матеріально-технічної бази", в котрій зазначено про наявність орендованого автомобіля КАМАЗ та в підтвердження цього надано Договір оренди будівельних механізмів з екіпажом від 10.02.2020 року. Крім того, в довідці від 24.02.2020 року № 29 "Довідка про наявність у учасника переліку обладнання, будівельних машин та іншої матеріально-технічної бази" зазначено про те, що інша будівельна техніка, обладнання та елементи матеріально-технічної бази, необхідні для виконання робіт за об"єктом "Капітальний ремонт дитячого садка по пров.Корсіковському,19 в м.Дергачі, Дергачівського району Харківської області. Коригування (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)" будуть надані субпідрядною організацією - Товариством з обмеженою відповідальністю "Агентство нерухомості "РЕСТРІЕЛТ". Таким чином, виходячи з вищенаведеного, вимоги Додатку 3 до тендерної документації учасником Приватне підприємство фірма "ОБЕРОН" виконано в повному обсязі. Також, слід відмітити, що тендерний комітет Дергачівської міської ради керуються виключно нормативно-правовими актами України.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 29 квітня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 березня 2020 15:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "ОБЕРОН" 15 600 000,00
UAH з ПДВ
14 858 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША СЛОБОЖАНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ" 15 834 818,00
UAH з ПДВ
15 069 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ АЛЬЯНЦ" 17 208 759,00
UAH з ПДВ
17 208 759,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 квітня 2020 14:32
Електронний підпис
26 лютого 2020 07:43
Електронний підпис
25 лютого 2020 18:14
Електронний підпис
25 лютого 2020 18:10
Досвід-ВІДГУК.pdf
25 лютого 2020 18:10
Тех.документи.PDF
25 лютого 2020 18:10
ТП-частина-3-ЛІЦЕНЗІЇ.pdf
25 лютого 2020 18:10
Проект договору.PDF
25 лютого 2020 18:10
Гар.Оберон.zip
25 лютого 2020 18:10
Витяг ПДВ-Витяг ЄДР.PDF
25 лютого 2020 18:10
Документи пропозиції.PDF
25 лютого 2020 18:10
Гар лист про праців.pdf
25 лютого 2020 18:10
Тенд пропоз.pdf
25 лютого 2020 18:10
Витяг_ПДВ_1.pdf
25 лютого 2020 18:10
Витяг ЄДР -2020.pdf
25 лютого 2020 18:10
Рішення 10-2020.PDF
25 лютого 2020 18:10
Наказ д-р.pdf
25 лютого 2020 18:10
Квитанция_на_Витяг_ПДВ.pdf
25 лютого 2020 18:10
Дов.ст.17.PDF
25 лютого 2020 18:10
Дов.працівники.PDF
25 лютого 2020 18:10
Гар.лист -маттех.PDF

Публічні документи

25 лютого 2020 13:45
Електронний підпис
25 лютого 2020 13:43
Ліцензія Витяг.rar
24 лютого 2020 15:37
Електронний підпис
24 лютого 2020 15:37
ТГ-200219-3.rar
24 лютого 2020 15:37
Свiдоцтво.rar
24 лютого 2020 15:37
Наказ_директор.rar
24 лютого 2020 15:37
Лицензия.rar
24 лютого 2020 15:37
Лист_Лiцензiя.rar
24 лютого 2020 15:37
Витяг.rar
24 лютого 2020 15:36
4. Проект договору.pdf
24 лютого 2020 15:36
1. Документи (правочин).pdf

Публічні документи

25 лютого 2020 17:26
Електронний підпис
25 лютого 2020 17:26
Частина 2.pdf
25 лютого 2020 17:26
Частина 1.pdf
25 лютого 2020 17:26
ТГ-200219-4.rar
25 лютого 2020 17:26
Свідоцтво (2).rar
25 лютого 2020 17:26
Наказ директор.rar
25 лютого 2020 17:26
Ліцензія Витяг.rar
25 лютого 2020 17:26
Лицензия.rar
25 лютого 2020 17:26
Лист Ліцензія.rar
25 лютого 2020 17:26
Витяг.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "ОБЕРОН"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША СЛОБОЖАНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ АЛЬЯНЦ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "ОБЕРОН"
#30560361
Переможець 14 858 000,00
UAH з ПДВ
10 квітня 2020 20:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 квітня 2020 20:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "ОБЕРОН"
#30560361
14 858 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2022 12:21
Електронний підпис зміни до договору
07 травня 2020 10:21
Додугода2 догов274.pdf зміни до договору
07 травня 2020 10:18
Електронний підпис зміни до договору
05 травня 2020 17:59
Дод угода 1 догов 274 від 04-05-2020.pdf зміни до договору
05 травня 2020 17:57
Електронний підпис зміни до договору
30 квітня 2020 21:17
Прот. від 29-04-2020-виправле-описки в Річному плані.pdf зміни до договору
30 квітня 2020 21:11
Електронний підпис укладений
29 квітня 2020 18:57
Договір_.pdf укладений
29 квітня 2020 16:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Протокол №1-29/04 від 29.04.2020 року щодо виправлення технічної (механічної) помилки в Річному плані закупівель на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 274
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол №1-29/04
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 274
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 274
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 квітня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: відсутність фінансування