Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Дергачівська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04059496 |
Місцезнаходження: | 62303, Україна , Харківська обл., м. Дергачі, вул. Сумський шлях, 79Б |
Контактна особа: |
Олена Христенко +380963916514 derg07@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 лютого 2020 19:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 лютого 2020 08:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 лютого 2020 08:00 |
Початок аукціону: | 13 березня 2020 15:00 |
Очікувана вартість: | 18 522 560,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 370 451,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 90000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 лютого 2020 21:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 лютого 2020 21:09 |
Перелік змін до ТД КР дит садок пров Корсіковський _2020.docx | |
18 лютого 2020 21:07 |
ТД КР дит садок пров Корсіковський _2020_нова ред.docx |
18 лютого 2020 21:13 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 лютого 2020 21:09 |
Перелік змін до ТД КР дит садок пров Корсіковський _2020.docx
|
|||
18 лютого 2020 21:07 |
ТД КР дит садок пров Корсіковський _2020_нова ред.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Скарги до процедури
Дата подання: 21 лютого 2020 22:37
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-04-17-000008 ● fac45d6349714ab5aa49ff47c2b70d2a
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 квітня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 квітня 2020 16:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.04.2020 №76
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 16.04.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 16.04.2020 № 76
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу.
3 UA-2020-02-07-001199-b 07.02.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-04-22 17:54:24
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт дитячого садка по пров.Корсіковському,19 в м.Дергачі, Дергачівського району Харківської області. Коригування (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2020-02-07-001199-b) очікуваною вартістю 18 522 560,20 гривень та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином учасником-переможцем Приватне підприємство фірма «ОБЕРОН» підтверджено наявність будівельних машин щодо перевезення будівельного сміття, згідно вимог Дoдaтoк 3дo тeндepнoї дoкумeнтaцiї ?
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-04-23 10:23:20
Надання пояснень
Тендерний комітет Замовника розглянув Запит про надання пояснень та, керуючись ст.ст. 3, 8, 16, 22 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року №922-VIII надає наступні пояснення згідно заданих питань Північно-східним офісом Держаудитслужби: у складі тендерної пропозиції Приватного підприємства фірми "ОБЕРОН" оприлюднено в системі електронних закупівель 25.02.2020 року об 18 год. 10 хв. документ "Дов про обладнан з докум.pdf", в складі якого міститься довідка від 24.02.2020 року № 29 "Довідка про наявність у учасника переліку обладнання, будівельних машин та іншої матеріально-технічної бази", в котрій зазначено про наявність орендованого автомобіля КАМАЗ та в підтвердження цього надано Договір оренди будівельних механізмів з екіпажом від 10.02.2020 року. Крім того, в довідці від 24.02.2020 року № 29 "Довідка про наявність у учасника переліку обладнання, будівельних машин та іншої матеріально-технічної бази" зазначено про те, що інша будівельна техніка, обладнання та елементи матеріально-технічної бази, необхідні для виконання робіт за об"єктом "Капітальний ремонт дитячого садка по пров.Корсіковському,19 в м.Дергачі, Дергачівського району Харківської області. Коригування (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)" будуть надані субпідрядною організацією - Товариством з обмеженою відповідальністю "Агентство нерухомості "РЕСТРІЕЛТ". Таким чином, виходячи з вищенаведеного, вимоги Додатку 3 до тендерної документації учасником Приватне підприємство фірма "ОБЕРОН" виконано в повному обсязі. Також, слід відмітити, що тендерний комітет Дергачівської міської ради керуються виключно нормативно-правовими актами України.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 квітня 2020 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 березня 2020 15:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "ОБЕРОН" |
15 600 000,00
UAH з ПДВ
|
14 858 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША СЛОБОЖАНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ" |
15 834 818,00
UAH з ПДВ
|
15 069 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ АЛЬЯНЦ" |
17 208 759,00
UAH з ПДВ
|
17 208 759,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "ОБЕРОН" #30560361 |
Переможець |
14 858 000,00
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2020 20:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2022 12:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 травня 2020 10:21
|
Додугода2 догов274.pdf | зміни до договору |
07 травня 2020 10:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 травня 2020 17:59
|
Дод угода 1 догов 274 від 04-05-2020.pdf | зміни до договору |
05 травня 2020 17:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 квітня 2020 21:17
|
Прот. від 29-04-2020-виправле-описки в Річному плані.pdf | зміни до договору |
30 квітня 2020 21:11
|
Електронний підпис | укладений |
29 квітня 2020 18:57
|
Договір_.pdf | укладений |
29 квітня 2020 16:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Протокол №1-29/04 від 29.04.2020 року щодо виправлення технічної (механічної) помилки в Річному плані закупівель на 2020 рік |
Номер договору про закупівлю: | 274 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Протокол №1-29/04 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 274 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 07 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 274 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |