Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт КЗ "Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №15" за адресою: вул. Новоросійська, 12 в м. Маріуполі» м. Маріуполь Донецька обл., (код ДК 021:2015: 45453000-7 – «Капітальний ремонт і реставрація»)
Очікувана вартість
22 408 358,00 UAH
UA-2020-02-07-001161-b c11736ee05cf441c93ea92042976a562
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тимур Свиридовський

+380688651117 m.dep2018eib@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ РОЗВИТКУ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 37426079
Місцезнаходження: 87515, Україна , Донецька обл., м. Маріупол, вул. МИТРОПОЛИТСЬКА, 5
Контактна особа: Тимур Свиридовський
+380688651117
m.dep2018eib@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 лютого 2020 18:48
Звернення за роз’ясненнями: до 13 лютого 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 лютого 2020 00:00
Початок аукціону: 24 лютого 2020 13:14
Очікувана вартість: 22 408 358,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 408,36 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 112000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерелами фінансування робіт за цим договором є субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів у рамках «Надзвичайної кредитної програми для відновлення України» та/або кошти місцевих бюджетів.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
закупівля робіт «Капітальний ремонт КЗ "Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №15" за адресою: вул. Новоросійська, 12 в м. Маріуполі» м. Маріуполь Донецька обл., (код ДК 021:2015: 45453000-7 – «Капітальний ремонт і реставрація»)

Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Новоросійська, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2020  —  31 березня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Перед початком робіт Замовник сплачує Підряднику попередню оплату (аванс) для виконання будівельно-монтажних робіт, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (аванс надається на 3 місяці з моменту виплати) Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Оплата за підряд відбувається шляхом авансу і поточних платежів. Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою Пiсляоплата 45 Календарні 65
Iнша подія Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації. Пiсляоплата 45 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 лютого 2020 12:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2020 12:00
зміни школа 15.docx
11 лютого 2020 12:00
додатки до ТД школа 15 нова редакція.pdf
07 лютого 2020 18:48
ТД школа 15.pdf
11 лютого 2020 12:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 лютого 2020 18:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2020 12:00
зміни школа 15.docx
11 лютого 2020 12:00
додатки до ТД школа 15 нова редакція.pdf
07 лютого 2020 18:48
додатки до ТД школа 15.pdf
07 лютого 2020 18:48
ТД школа 15.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-07-001161-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СТРОИТЕЛЬСТВО И МОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:31298427
Дата подання: 11 березня 2020 12:22
Скасування Протоколу №8 від 06.03.2020 про визначення переможця ТОВ "ДОРІС"
Протоколом № 8 від 06.03.2020 Замовником визначено переможцем процедури закупівлі - «Капітальний ремонт КЗ "Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №15" за адресою: вул. Новоросійська, 12 в м. Маріуполі» м. Маріуполь Донецька обл., (код ДК 021:2015: 45453000-7 – «Капітальний ремонт і реставрація» – Товариства з обмеженою відповідальністю «ДОРІС» з більшою ціною закупівлі у сумі 22 143 106,03грн.

При перевірці тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ДОРІС» (ЄДРПОУ 31317402) на відповідність вимогам тендерної документації, Замовником порушено вимоги ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині максимальної економії та ефективності закупівель та запобіганням корупційним діям та зловживанням, а саме:
Протоколом визначено, що тендерна пропозиція учасника відповідає вимогам та умовам тендерної документації.
Проте, Замовником не враховано ряд грубих порушень тендерної документації, а саме:
Відповідно до розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п. 5 «Кваліфікаційні критерії для учасників» п.п. 5.3. Наявність документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічного договору» не менше 2 (двох) аналогічних договорів протягом останніх чотирьох (4) років із вартістю кожного договору не менше 30% від суми тендерної пропозиції.
Проте, Товариство з обмеженою відповідальністю «ДОРІС» надав на виконання даної вимоги лише 1 договір, який відповідає кваліфікаційним вимогам – договір підряду №3/14.16/16 від 05.03.2018року на суму 9894708,20грн., виконання по договору склало - 9 894 503,00грн.
2 договір - № 27/25.1/1 від 31.10.2018року на суму 6653064,12грн., виконання по договору склало лише 5 952242,58грн., що менш 30% (26,9%) наданої пропозиції, чим порушено п.п. 5.3 п. 5 «Кваліфікаційні критерії для учасників» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» .
Відповідно до розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п. 5 «Кваліфікаційні критерії для учасників» п.п. 5.4. Наявність фінансової спроможності:
Для Учасників торгів – юридичних осіб вимагається надання копій звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) за звітний період та чотири попередні роки.
Проте, Товариством з обмеженою відповідальністю «ДОРІС» надано лише за три попередні роки за 2016-2018 та звітний 2019 рік, чим порушено п.п.5.4.2. пункту 5 «Кваліфікаційні критерії для учасників» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції».

Фінансова спроможність учасника закупівлі: середньорічний оборот коштів за останні 4 (чотири) роки (середнє арифметичне значення річних оборотів) має бути не менше 100% від суми пропозиції.
Проте, Товариство з обмеженою відповідальністю «ДОРІС» надано копії Звітів про фінансові результати (форма № 2) за 2016-2019 роки по рядку 2280 « Разом доходи» обороти складають: 2016 – 8070,5 тис.грн., 2017 – 9495,7 тис.грн., 2018 – 13507,2тис.грн., 2019- 29176,3 тис.грн.
Середнє арифметичне значення річних оборотів складає (8070,5+9495,7+13507,2+29176,3)/4 = 15062,43 тис.грн., що значно менш 100% від суми пропозиції ( 68%), чим порушено п.п. 5.4. Наявність фінансової спроможності п. 5 «Кваліфікаційні критерії для учасників» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції».


З огляду на вищевикладене, Замовник зобов’язаний був відхилити тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ДОРІС» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям, а рішення Замовника про визначення переможцем процедури закупівлі з «Капітальний ремонт КЗ "Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №15" за адресою: вул. Новоросійська, 12 в м. Маріуполі» м. Маріуполь Донецька обл., (код ДК 021:2015: 45453000-7 – «Капітальний ремонт і реставрація» - Товариства з обмеженою відповідальністю «ДОРІС» є неправомірним та таким, що підлягає скасуванню.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 березня 2020 13:54
Розглянувши вимогу UA-2020-02-07-001161-b.b2щодо скасування Протоколу №8 від 06.03.2020 про визначення переможця ТОВ "ДОРІС" інформуємо.
Відповідно до частини 3 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі", у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Вимога №73 від 11.03.2020 містить інформацію щодо незгоди ТОВ СМИ з причинами відхилення тендерної пропозиції товариства:
1. Щодо ненадання оригіналу листа відгуку.
Відповідно до вимог підпункту 5.3.3. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації для підтвердження відповідності критерію "Наявність документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічного договору" учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати оригінали листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічного договору, з зазначенням інформації про належне виконання договору, введення в експлуатацію об’єкту/завершення робіт.
Тендерна документація з даною вимогою була своєчасно розміщення в електронній системі торгів, кожен учасник мав час з нею ознайомитись, надати запитання та оскаржити її положення в уповноваженому органі. ТОВ "СИМ" не надавало запитань та скарг до тендерної документації, таким чином погодилось з її вимогами. Своєю вимогою ТОВ "СИМ" підтвердило, що надало у складі пропозиції саме копію листа – відгуку. Таким чином, ТОВ "СИМ" порушив вимоги пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, що підтверджується змістом вимоги товариства.
2. Щодо ненадання у складі тендерної пропозиції копії документу, який посвідчує особу яку уповноважено підписувати договір про закупівлю.
Тендерна пропозиція ТОВ "СМИ" не відхилялась на підставі її невідповідності пункту 1 розділу 3 тендерної документації. Тому посилання на цей пункту у вимозі є незрозумілим. Причиною відхилення є невиконання пункту 2 розділу VI тендерної документації. Так тендерною документацією вимагалось:
"Для підтвердження правомочності на укладення договору про закупівлю Учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції окрему довідку, в довільній формі, про особу, яку уповноважено підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах з обов’язковим наданням у складі своєї пропозиції копії документу, який посвідчує особу яку уповноважено підписувати договір про закупівлю."
Таким чином, в тендерній документації чітко визначено, що саме у складі тендерної пропозиції учасники повинні надати копію документу, який посвідчує особу яку уповноважено підписувати договір про закупівлю.
Учасник ТОВ "СМИ" у своїй вимозі підтверджує, що не надав такий документ у складі тендерної пропозиції, чим порушив вимоги пункту 2 розділу VI тендерної документації.
Відносно тендерної пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «ДОРІС» інформуємо.
Відносно аналогічних договорів.
Відповідно до вимог тендерної документації відповідний досвід роботи учасника: не менше 2 (двох) аналогічних договорів протягом останніх чотирьох (4) років із вартістю кожного договору не менше 30% від суми тендерної пропозиції. Загальний досвід роботи Учасника має бути не менше 4 років. Тобто, тендерною документацією читко встановлено вимогу щодо саме вартості договору.
Учасник ТОВ «ДОРІС» у складі тендерної пропозиції надав два договори: договір підряду №3/14.16/16 від 05.03.2018року на суму 9894708,20грн. та договір № 27/25.1/1 від 31.10.2018року на суму 6653064,12грн. Тендерна пропозиція учасника ТОВ «ДОРІС» становить 22 143 106,03 грн, тобто вартість кожного договору, який надано у складі тендерної пропозиції перевищує 30% від суми тендерної пропозиції, чим виконано вимоги тендерної документації.
Відносно фінансової спроможності.
Відповідно до вимог тендерної документації фінансова спроможність учасника закупівлі: середньорічний оборот коштів за останні 4 (чотири) роки (середнє арифметичне значення річних оборотів) має бути не менше 100% від суми пропозиції. При цьому, тендерною документацією вимагається надати фінансову звітність за останні 4 роки та звітній період (який, відповідно до законодавства України припадає на 2019 рік, так як звітність за 1-й квартал 2020 року, ще не подавалась).Учасник ТОВ «ДОРІС» у складі тендерної пропозиції надав фінансову звітність за останні 4 роки та довідки з банку, які підтверджують оборот коштів (надходження), а саме: довідка ПРИВАТБАНК № 200214SU11581104 вiд 14.02.2020p обіг коштів за 2016 рік – 11564,8 тис грн; довідка ПРИВАТБАНК № 200214SU11591915 вiд 14.02.2020p. обіг коштів за 2017 рік – 16513.8тис грн, довідка ПРИВАТБАНК № 200214SU12033110 вiд 14.02.2020p. обіг коштів за 2018 рік – 31301.9 тис грн, довідка ПРИВАТБАНК № 200214SU12044315 вiд 14.02.2020p. обіг коштів за 2019 рік – 40595.4 грн. та довідка Державної казначейської служби №13 від 10.02.2020 обіг коштів за 2019 рік – 4 706,0 тис грн. Оборот коштів за 4 роки склав – 104 681,9 тис. грн, середньорічний – 26 170,5 тис. грн., що більше 100% від суми пропозиції учасника.
Виходячи з викладеного, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ДОРІС» відповідає вимогам тендерної документації і у замовника відсутні підстави для її відхилення.

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-02-07-001161-b.b1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "ВЕНДС-ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:39146107
Дата подання: 11 березня 2020 10:01
Скарга на рішення тендерного комітету
Не погодження з рішенням тендерного комітету, згідно протоколу № 8 від 06.03.2020 року
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 16.03.2020 №4887 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 16 березня 2020 20:50
Номер скарги: UA-2020-02-07-001161-b.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "СТРОИТЕЛЬСТВО И МОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:31298427
Дата подання: 16 березня 2020 10:30
Скарга на рішення тендерного комітету
При перевірці тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ДОРІС» (ЄДРПОУ 31317402) на відповідність вимогам тендерної документації, Замовником порушено вимоги ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині максимальної економії та ефективності закупівель та запобіганням корупційним діям та зловживанням, а саме: Протоколом визначено, що тендерна пропозиція учасника відповідає вимогам та умовам тендерної документації. Проте, Замовником не враховано ряд грубих порушень тендерної документації, а саме: Відповідно до розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п. 5 «Кваліфікаційні критерії для учасників» п.п. 5.3. Наявність документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічного договору» не менше 2 (двох) аналогічних договорів протягом останніх чотирьох (4) років із вартістю кожного договору не менше 30% від суми тендерної пропозиції. Тобто, розділом «Кваліфікаційні критерії для учасників» визначено саме «досвід виконання аналогічного договору». Проте, Товариство з обмеженою відповідальністю «ДОРІС» надав на виконання даної вимоги лише 1 договір, який відповідає кваліфікаційним вимогам – договір підряду №3/14.16/16 від 05.03.2018року на суму 9894708,20грн., виконання по договору склало - 9 894 503,00грн. 2 договір - № 27/25.1/1 від 31.10.2018року на суму 6 653 064,42грн., не відповідає кваліфікаційним вимогам , тому як ТОВ «ДОРІС» не додав до пропозиції по договору №27/25.1/1 від 31.10.2018року - Додаткову угоду №2 від 27.12.2019, якою зменшується сума договору на 700821,84 грн., тобто сума договору та виконання по договору склала лише 5 952242,58грн., що менш 30% пропозиції (26,9%), чим порушено п.п. 5.3 п. 5 «Кваліфікаційні критерії для учасників» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» . Відповідно до розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п. 5 «Кваліфікаційні критерії для учасників» п.п. 5.4. Наявність фінансової спроможності: Для Учасників торгів – суб’єктів малого підприємництва – вимагається (п.5.4.2) надання копії фінансового звіту Учасника - суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) за звітний період та чотири попередні роки. Статтею 13 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" визначено - «Звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжна звітність складається щоквартально наростаючим підсумком з початку звітного року в складі балансу та звіту про фінансові результати». Тобто, на момент проведення закупівлі «Капітальний ремонт КЗ "Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №15" за адресою: вул. Новоросійська, 12 в м. Маріуполі» м. Маріуполь Донецька обл., (код ДК 021:2015: 45453000-7 – «Капітальний ремонт і реставрація» станом на 23.02.2020, звітним є 2019 рік, тому як 1 квартал 2020 настане лише 31.03.2020року , тому попередні 4 роки відповідно - це 2015-2018роки. Проте, Товариством з обмеженою відповідальністю «ДОРІС» надано копії Фінансових звітів суб’єкта малого підприємництва, який включає в собі - Баланс(форма №1-м) та звіт про фінансові результати (форма № 2-м) лише за три попередні роки за 2016-2018 та звітний 2019 рік, чим порушено п.п.5.4.2 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії для учасників» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». Фінансова спроможність учасника закупівлі, відповідно до вимог тендерної документації, середньорічний оборот коштів за останні 4 (чотири) роки (середнє арифметичне значення річних оборотів) має бути не менше 100% від суми пропозиції. Замовник в п.5.4 «Наявність фінансової спроможності» п. 5 «Кваліфікаційні критерії для учасників» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» пунктом 5.4.2 визначив, що для підтвердження фінансової спроможності для суб’єктів малого підприємництва це повинно бути Фінансовий звіт (форма № 2-м) та Звіт про рух грошових коштів (п.5.4.3). ТОВ «ДОРІС» довідкою № 29 від 18.02.2020, повідомив, що є суб’єктом малого підприємництва та звіт про рух грошових коштів не передбачено для діяльності їх підприємства. Це дійсно так. Проте, для підтвердження фінансової спроможності ТОВ «ДОРІС» додатково надає документи, які не передбачені тендерною документацією, а саме довідки з АТ КБ «ПРИВАТБАНК», про обіги по всім наявним рахункам підприємства (в тому числі транзитному та депозитному рахунках та іншим) без детальної розшифровки по елементам прибутку та витрат, яку передбачає звіт про рух грошових коштів. Із наданої інформації Замовник не має можливості зробити висновок, які грошові та фінансові потоки були у підприємства за звітний період (або скільки було транзакцій між внутрішніми рахунками підприємства) і які операції не входять до складу руху грошових коштів. Тому із довідок банку, Замовник не має змоги побачити та підтвердити наявність реальної фінансової спроможності підприємства. Вважаємо, що наданої фінансової звітності достатньо, щоб Замовник міг зробити висновки про фінансову спроможність підприємства, Замовник повинен перевірити ту фінансову звітність, яка передбачена Законом та Тендерною документацією. Із Звітів про фінансові результати (форма №-2м) за 2016-2019 роки, наданих Товариством з обмеженою відповідальністю «ДОРІС», по рядку 2280 « Разом доходи» обороти складають: 2016 – 8070,5 тис.грн., 2017 – 9495,7 тис.грн., 2018 – 13507,2тис.грн., 2019- 29176,3 тис.грн. Середнє арифметичне значення річних оборотів складає(8070,5+9495,7+13507,2+29176,3)/4 = 15062,43 тис.грн., що значно менш 100% від суми пропозиції ( 68%), чим порушено п.п. 5.4. Наявність фінансової спроможності п. 5 «Кваліфікаційні критерії для учасників» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». З огляду на вищевикладене, Замовник зобов’язаний був відхилити тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ДОРІС» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям, а рішення Замовника про визначення переможцем процедури закупівлі з «Капітальний ремонт КЗ "Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №15" за адресою: вул. Новоросійська, 12 в м. Маріуполі» м. Маріуполь Донецька обл., (код ДК 021:2015: 45453000-7 – «Капітальний ремонт і реставрація» - Товариства з обмеженою відповідальністю «ДОРІС» є неправомірним та таким, що підлягає скасуванню.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 19 березня 2020 18:07
рішення від 19.03.2020 № 5258.pdf
Дата публікації: 19 березня 2020 18:07
рішення від 03.04.2020 № 6407.pdf
Дата публікації: 08 квітня 2020 20:13
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення від 03.04.2020 №6407 виконано.
Дата виконання рішення замовником: 21 серпня 2023 12:52

Документи подані скаржником

11 березня 2020 10:00
скарга.pdf

Документи Органу Оскарження

Документи Органу Оскарження

19 березня 2020 18:07
рішення від 19.03.2020 № 5258.pdf
08 квітня 2020 20:13
рішення від 03.04.2020 № 6407.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 лютого 2020 13:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВЕНДС-ТРЕЙД" 20 187 346,16
UAH з ПДВ
20 187 346,16
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СТРОИТЕЛЬСТВО И МОНТАЖ" 22 135 939,19
UAH з ПДВ
22 135 939,19
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДОРІС" 22 143 106,03
UAH з ПДВ
22 143 106,03
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІРТУМ СТРОЙ" 22 350 178,00
UAH з ПДВ
22 350 178,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 лютого 2020 14:24
банкрутство.pdf
20 лютого 2020 14:23
МВС Ішкова.pdf
20 лютого 2020 14:02
наказ про призначення.pdf
20 лютого 2020 14:02
статут.pdf
20 лютого 2020 14:02
фін. звітність 2015-2019р..pdf
20 лютого 2020 14:02
транспорт.pdf
20 лютого 2020 14:02
ліцензія та дозволи.pdf
20 лютого 2020 14:02
інструмент.pdf
20 лютого 2020 14:02
право підпису.pdf
20 лютого 2020 14:02
КРАСНОГОРІВСЬКЕ РБП.pdf
20 лютого 2020 14:02
лист-відгук.pdf
20 лютого 2020 14:02
НДС.pdf
20 лютого 2020 14:02
договір Соб.11.pdf
20 лютого 2020 14:02
договір Соб17.pdf
20 лютого 2020 14:02
довідка ДФС.pdf
20 лютого 2020 14:02
довідка про обіг.pdf
20 лютого 2020 14:01
акти Соб.11.pdf
20 лютого 2020 14:01
акти Соб17.pdf
20 лютого 2020 14:01
АБ МАГІСТРАЛЬ.pdf
20 лютого 2020 14:01
АГРОПРОМЕНЕРГО.pdf
20 лютого 2020 14:01
Гарантия.rar
20 лютого 2020 14:01
Локальний кошторис.pdf
20 лютого 2020 14:01
додаток 2.pdf
20 лютого 2020 14:01
додаток 3.pdf
20 лютого 2020 14:01
додаток 8.pdf
20 лютого 2020 14:01
додаток 9.pdf
20 лютого 2020 14:01
додаток 6.pdf
20 лютого 2020 14:01
додаток 7.pdf
20 лютого 2020 14:01
додаток 5.pdf
20 лютого 2020 14:01
додаток 4.pdf
20 лютого 2020 14:01
додаток 1.pdf

Публічні документи

21 лютого 2020 12:23
Електронний підпис
21 лютого 2020 12:22
Довідки банку.pdf
20 лютого 2020 15:11
Електронний підпис
20 лютого 2020 13:36
Електронний підпис
20 лютого 2020 13:34
Статут.pdf
20 лютого 2020 13:34
Довідка за ст.17.pdf
20 лютого 2020 13:34
42.imd
20 лютого 2020 13:34
Повноваження підпису.pdf
20 лютого 2020 13:34
Субпідрядники.pdf
20 лютого 2020 13:34
Проект договору.pdf
20 лютого 2020 13:34
Пакт Додаток №9.pdf
20 лютого 2020 13:34
Ліцензії , дозволи.pdf
20 лютого 2020 13:34
Нарахування ПДВ.pdf
20 лютого 2020 13:34
Баланс.pdf
20 лютого 2020 13:34
МТБ Додаток №3.pdf
20 лютого 2020 13:34
Персонал Додаток №6.pdf
20 лютого 2020 13:34
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
20 лютого 2020 13:34
Гарантія 17215.zip
20 лютого 2020 13:34
ліцензія.zip
20 лютого 2020 13:34
Досвід Додаток №7.pdf

Публічні документи

06 березня 2020 13:45
Довідка МВД.zip
06 березня 2020 13:45
Довідка корупція.zip
06 березня 2020 13:45
Цінова пропозиція.PDF
22 лютого 2020 09:21
31 Цінова пропозиція.PDF
22 лютого 2020 09:21
30 Паспорт директора.PDF
22 лютого 2020 09:21
25 Кошторисна частина.pdf
22 лютого 2020 09:21
24 Довідка ст.17 5.PDF
22 лютого 2020 09:21
23 Довідка ст.17 4.PDF
22 лютого 2020 09:21
22 Довідка ст.17 3.PDF
22 лютого 2020 09:21
20 Довідка ст.17 2.PDF
22 лютого 2020 09:21
19 Довідка ст.17 1.PDF
22 лютого 2020 09:21
18 Пояснення рух коштів.PDF
22 лютого 2020 09:21
17 Фінансова звітність.pdf
22 лютого 2020 09:21
13 Довідка працівники.PDF
22 лютого 2020 09:21
12 Довідка МТБ.PDF
22 лютого 2020 09:21
9 Ліцензія_ дозвіл.pdf
22 лютого 2020 09:21
8 Пакт соціальні.PDF
22 лютого 2020 09:21
7 Пакт про згоду.PDF
22 лютого 2020 09:21
4 Пояснення податки.PDF
22 лютого 2020 09:21
2 Статут.PDF

Публічні документи

20 лютого 2020 16:38
24 Гарантійні листи.pdf
20 лютого 2020 16:38
9. Статут.pdf
20 лютого 2020 16:38
31 Лист-пояснення.pdf
20 лютого 2020 16:38
25 Довідки з банку.pdf
20 лютого 2020 16:38
15. Ліцензія будівельна.PDF
20 лютого 2020 16:38
23 Банківська гарантія.zip
20 лютого 2020 16:38
26 Фінасова звітінсть.pdf
20 лютого 2020 16:38
10. Витяг з ЄДР.pdf
20 лютого 2020 16:38
13.Пакт про згоду.pdf
20 лютого 2020 16:38
16. Пакт екологія.pdf
20 лютого 2020 16:38
22. Платник ПДВ.pdf
20 лютого 2020 16:38
3. Аналогічний договір.pdf
20 лютого 2020 16:38
7. Довідка обладнання.pdf
20 лютого 2020 16:38
30 Кошторис.pdf
20 лютого 2020 16:38
1. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВЕНДС-ТРЕЙД"

ТОВ "СТРОИТЕЛЬСТВО И МОНТАЖ"

ТОВ "ДОРІС"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІРТУМ СТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ВЕНДС-ТРЕЙД"
#39146107
Рішення скасоване 20 187 346,16
UAH з ПДВ
15 квітня 2020 08:31
ТОВ "СТРОИТЕЛЬСТВО И МОНТАЖ"
#31298427
Рішення скасоване 22 135 939,19
UAH з ПДВ
15 квітня 2020 08:31
ТОВ "ДОРІС"
#31317402
Рішення скасоване 22 143 106,03
UAH з ПДВ
15 квітня 2020 08:31
ТОВ "ВЕНДС-ТРЕЙД"
#39146107
Відхилено 20 187 346,16
UAH з ПДВ
15 квітня 2020 08:34
ТОВ "СТРОИТЕЛЬСТВО И МОНТАЖ"
#31298427
Відхилено 22 135 939,19
UAH з ПДВ
15 квітня 2020 08:36
ТОВ "ДОРІС"
#31317402
Відхилено 22 143 106,03
UAH з ПДВ
15 квітня 2020 08:38
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІРТУМ СТРОЙ"
#40317544
Відхилено 22 350 178,00
UAH з ПДВ
15 квітня 2020 08:40
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

06 березня 2020 12:35
Електронний підпис
28 лютого 2020 15:00
Електронний підпис

Документи

06 березня 2020 12:38
Електронний підпис
06 березня 2020 12:35
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

15 квітня 2020 08:34
Електронний підпис

Документи

15 квітня 2020 08:36
Електронний підпис

Документи

15 квітня 2020 08:38
Електронний підпис
15 квітня 2020 08:37
протокол 11.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІРТУМ СТРОЙ" #40317544

№ рішення у справі

122-р/тк

Дата рішення у справі

02.09.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

№ рішення у справі

42-р/тк

Дата рішення у справі

10.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

15 квітня 2020 08:40
Електронний підпис
15 квітня 2020 08:39
протокол 12.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
15 квітня 2020 08:40
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі