Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт будівлі з благоустрієм території Лівобережного центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів за адресою: вул. Меотиди, 20а в м.Маріуполі» м. Маріуполь Донецька обл., (код ДК 021:2015: 45453000-7 – «Капітальний ремонт і реставрація»)
Очікувана вартість
29 003 202,00 UAH
UA-2020-02-07-001149-b 01e31deda0f04ced910663170850a0d9
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тимур Свиридовський

+380688651117 m.dep2018eib@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ РОЗВИТКУ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 37426079
Місцезнаходження: 87515, Україна , Донецька обл., м. Маріупол, вул. МИТРОПОЛИТСЬКА, 5
Контактна особа: Тимур Свиридовський
+380688651117
m.dep2018eib@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 лютого 2020 18:37
Звернення за роз’ясненнями: до 13 лютого 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 лютого 2020 00:00
Початок аукціону: 24 лютого 2020 12:21
Очікувана вартість: 29 003 202,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 29 003,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 145000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерелами фінансування робіт за цим договором є субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів у рамках «Надзвичайної кредитної програми для відновлення України» та/або кошти місцевих бюджетів.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
закупівля робіт «Капітальний ремонт будівлі з благоустрієм території Лівобережного центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів за адресою: вул. Меотиди, 20а в м.Маріуполі» м. Маріуполь Донецька обл., (код ДК 021:2015: 45453000-7 – «Капітальний ремонт і реставрація»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Меотиди, 20а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2020  —  31 березня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Перед початком робіт Замовник сплачує Підряднику попередню оплату (аванс) для виконання будівельно-монтажних робіт, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (аванс надається на 3 місяці з моменту виплати) Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Оплата за підряд відбувається шляхом авансу і поточних платежів. Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою Пiсляоплата 45 Календарні 65
Iнша подія Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації. Пiсляоплата 45 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 лютого 2020 12:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2020 12:04
зміни соццентр.docx
11 лютого 2020 12:04
додатки до ТД соццентр нова редакція.pdf
07 лютого 2020 18:37
ТД соццентр.pdf
11 лютого 2020 12:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 лютого 2020 18:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2020 12:04
зміни соццентр.docx
11 лютого 2020 12:04
додатки до ТД соццентр нова редакція.pdf
07 лютого 2020 18:37
додатки до ТД соццентр.pdf
07 лютого 2020 18:37
ТД соццентр.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 18 лютого 2020 17:08
Коментар щодо відміни: Відповідно до частини 1 статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі" (неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель). Технічна помилка при оформленні технічного завдання
Документи:
18 лютого 2020 17:08
Електронний підпис