"Капітальний ремонт комунального закладу "Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №7 Маріупольської міської ради Донецької області" за адресою: вул. Леваневського, 7 у Центральному районі м. Маріуполя" (код ДК 021:2015: 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)
Очікувана вартість
79 080 093,00 UAH
UA-2020-02-07-001122-b 0bbe3787d7d2495a8c13c9da8502ea74
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: КП "Міське управління капітального будівництва"
Код ЄДРПОУ: 04011733
Місцезнаходження замовника: 87535, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. КУПРІНА, 23А
Контактна особа замовника: Тимур Свиридовський
+380688651117
m.uks2018eib@gmail.com

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 лютого 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 13 лютого 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 лютого 2020 00:00
Початок аукціону: 24 лютого 2020 11:44
Очікувана вартість: 79 080 093,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 390 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 79 080,09 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерелами фінансування робіт за цим договором є субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів у рамках «Надзвичайної кредитної програми для відновлення України» та/або кошти місцевих бюджетів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
закупівля робіт "Капітальний ремонт комунального закладу "Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №7 Маріупольської міської ради Донецької області" за адресою: вул. Леваневського, 7 у Центральному районі м. Маріуполя" (код ДК 021:2015: 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)



Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Леваневського, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2020  —  31 березня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Перед початком робіт Замовник сплачує Підряднику попередню оплату (аванс) для виконання будівельно-монтажних робіт, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (аванс надається на 3 місяці з моменту виплати) Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Оплата за підряд відбувається шляхом авансу і поточних платежів. Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою Пiсляоплата 45 Календарні 65
Iнша подія Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації. Пiсляоплата 45 Календарні 5

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

11 лютого 2020 12:12
Електронний цифровий підпис
11 лютого 2020 12:12
зміни школа 7.docx
11 лютого 2020 12:12
додатки ТД школа 7 нова редакція.pdf
07 лютого 2020 18:21
ТД школа 7.pdf
11 лютого 2020 12:12
Електронний цифровий підпис
07 лютого 2020 18:21
Електронний цифровий підпис
11 лютого 2020 12:12
зміни школа 7.docx
11 лютого 2020 12:12
додатки ТД школа 7 нова редакція.pdf
07 лютого 2020 18:21
додатки ТД школа 7.pdf
07 лютого 2020 18:21
ТД школа 7.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 лютого 2020 12:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СКАЙБУД ГРУП" 78 684 692,00
UAH з ПДВ
78 684 692,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ПАМПАД 79 080 093,00
UAH з ПДВ
79 080 093,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 березня 2020 08:46
Довідка податкова.pdf
03 березня 2020 08:46
Довідка НАЗК.pdf
03 березня 2020 08:46
Довідка МВС.pdf
20 лютого 2020 21:40
9 Пакт про згоду.pdf
20 лютого 2020 21:40
6 Пояснення податки.pdf
20 лютого 2020 21:40
5 Витяг ПДВ.PDF
20 лютого 2020 21:40
43 Цінова пропозиція.pdf
20 лютого 2020 21:40
4 Статут.pdf
20 лютого 2020 21:40
37 Кошторисна частина.imd
20 лютого 2020 21:40
36 Кошторисна частина.pdf
20 лютого 2020 21:40
35 Відомості з ЄДРПОУ.pdf
20 лютого 2020 21:40
34 Довідка ст.17 5.pdf
20 лютого 2020 21:40
33 Довідка ст.17 4.pdf
20 лютого 2020 21:40
32 Довідка ст.17 3.pdf
20 лютого 2020 21:40
30 Довідка ст.17 2.pdf
20 лютого 2020 21:40
3 Паспорт директора.pdf
20 лютого 2020 21:40
29 Довідка ст.17 1.pdf
20 лютого 2020 21:40
28 Виписки по рахункам.pdf
20 лютого 2020 21:40
27 Пояснення рух коштів.pdf
20 лютого 2020 21:40
26 Фінансова звітність.pdf
20 лютого 2020 21:40
22 Штатний розпис.pdf
20 лютого 2020 21:40
21 Довідка 1-ДФ.pdf
20 лютого 2020 21:40
20 Довідка працівники.pdf
20 лютого 2020 21:40
19 Договір оренди МТБ.pdf
20 лютого 2020 21:40
18 Довідка МТБ.pdf
20 лютого 2020 21:40
14 Довідки з банку.pdf
20 лютого 2020 21:40
10 Пакт соціальні 1.pdf

Публічні документи

19 лютого 2020 16:14
Цінова пропозиція.pdf
19 лютого 2020 16:14
Строк дії пропозиції.pdf
19 лютого 2020 16:14
Нарахування ПДВ.pdf
19 лютого 2020 16:14
Кошторис.zip
19 лютого 2020 16:14
Копія Статуту.pdf
19 лютого 2020 16:14
Копія ліцензії.pdf
19 лютого 2020 16:14
Копія дозвілу.pdf
19 лютого 2020 16:14
Згода ціна.pdf
19 лютого 2020 16:14
Згода з договором.pdf
19 лютого 2020 16:14
Захист довкілля.pdf
19 лютого 2020 16:14
Договір 887-2017 та КБ-3.pdf
19 лютого 2020 16:14
Договір 3-2017 та КБ-3.pdf
19 лютого 2020 16:14
Довідка субпідрядник.pdf
19 лютого 2020 16:14
Довідка с.17.pdf
19 лютого 2020 16:14
Довідка працівники.pdf
19 лютого 2020 16:14
Довідка платник ПДВ.pdf
19 лютого 2020 16:14
Довідка МТБ.pdf
19 лютого 2020 16:14
Гарантіний лист.pdf
19 лютого 2020 16:14
Відомоті ЄДРПОУ.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СКАЙБУД ГРУП"
#39861149
Переможець 78 684 692,00
UAH з ПДВ
02 березня 2020 12:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 березня 2020 12:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СКАЙБУД ГРУП"
#39861149
78 684 692,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
17 березня 2020 12:13
договір шк7.pdf укладений
17 березня 2020 12:11

Актуальні тендери

До пошуку