Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
71320000-7 Послуги з інженерного проектування
Очікувана вартість
250 000,00 UAH
UA-2020-02-07-001025-b ● f30a337ff98d4ce4ab3b807af364095b
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР "СОЛОНИЙ ЛИМАН" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 01988692 |
Вебсайт: | http://dz.prom.ua |
Місцезнаходження: | 51291, Україна , Дніпропетровська обл., с.Новотроїцьке, вул. Герасименка, буд. 94 |
Контактна особа: |
Олена Олійник +380508505687,+380678660207 tender_comitet@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 лютого 2020 17:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 лютого 2020 14:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 лютого 2020 14:00 |
Очікувана вартість: | 250 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
12 лютого 2020 17:28 |
Зміни Оголошення.doc |
07 лютого 2020 17:35 |
Додаток№8.jpg |
07 лютого 2020 17:35 |
Додаток№6..jpg |
07 лютого 2020 17:35 |
Додаток №7.jpg |
07 лютого 2020 17:35 |
Додаток №6.jpg |
12 лютого 2020 17:28 |
Зміни Оголошення.doc
|
||||
07 лютого 2020 17:35 |
Додаток№8.jpg
|
||||
07 лютого 2020 17:35 |
Додаток№6..jpg
|
||||
07 лютого 2020 17:35 |
Додаток №7.jpg
|
||||
07 лютого 2020 17:35 |
Додаток №6.jpg
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Додатки
Дата подання: 08 лютого 2020 21:29
Дата відповіді: 11 лютого 2020 15:14
У прикріплених файлах додатків, згідно оголошення, мають бути три дефектних акти (лот 1, 2, 3) та один додаток №5 "Проект договору".
наразі розміщено чотири дефектних акти (з номерами 6, 6.., 7, 8), без проекту договору.
Прохання- викласти додатки згідно оголошення.
Відповідь: Доброго дня, додаток №5 "Проект договору" розміщений в оголошенні.
Некорректне завдання на проектування
Дата подання: 10 лютого 2020 17:54
Дата відповіді: 12 лютого 2020 17:01
У завданні на проектування у склад проектно-кошторисної документації включено розділ " Відомості про інженерному устаткуванні, про мережах інженерно-технічного забезпечення, перелік інженерно-технічних заходів, утримання технологічних рішень." Такого розділу, згідно ДБН А_.2.2-3-2014" Склад та зміст проектної документації" не існує.
Прохання внести коригування з зазначенням конкретного розділу (ЕТР, ЕМ, ОВ, тощо)
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! У завданні на проектування будуть внесені коригування. Дякуємо.
Експертиза
Дата подання: 10 лютого 2020 23:02
Дата відповіді: 11 лютого 2020 15:12
Хто є замовником експертизи та хто її оплачує?
Відповідь: Доброго дня, екпертиза входитьу вартість закупівлі.
Кількість людей
Дата подання: 13 лютого 2020 01:15
Дата відповіді: 13 лютого 2020 13:46
Вкажіть будь ласка, скільки людей перебуває в малому та великому басейнах та з якою періодичністю. Це необхідно для розуміння класу наслідків та розрахунку ціни на експертизу та проект.
Відповідь: Доброго дня! В басейнах перебувають щодня по 20-30 осіб, періодичністю 1 години. Дякуємо.
2 покрівлі чи 1?
Дата подання: 13 лютого 2020 01:20
Дата відповіді: 13 лютого 2020 13:47
Все ж таки вкажіть будь ласка, Лот 1 - це 2 покрівлі чи 1?. Бо в документах є 2 дефектних акта на покрівлі!!!
Відповідь: Доброго дня! Лот№1-це дві покрівлі. Дякуємо.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-07-001025-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Потапов Роман Михайлович, Код ЄДРПОУ:2940412593
Дата подання: 12 лютого 2020 00:28
Технічний Звіт
Просимо прибрати з закупівлі складання Технічного звіту з декількох причин:
1. Звіт не входить до складу проектної документації, а це закупівля саме проектних робіт.
2. Не можна в рамках однієї закупівлі виконувати Звіт та проект. Це призводить до лобіювання власних інтересів проектної організації. Наприклад, можна навмисно приховати такі дефекти, які призведуть до збільшення обсягів робіт по проекту. Багато випадків існує, коли проектувальнику важливо виконати роботу найшвидше та заробити тут і зараз, а що буде через декілька років - неважливо. Тому звіт і проект повинні виконувати або різні організації, або одна, але по різним закупівлям, які проходять не одночасно.
3. Навіщо Вам звіт, якщо ви комісійно склали дефектний акт. Це ремонт покрівлі та приміщень в кінці кінців.
Також просимо прибрати з п.4 сертифікат ГАП. Законодавство дозволяє виконувати роботи на чолі з ГІПом. Тому необхідно вказати "ГІП або ГАП".
Розгорнути
Згорнути
1. Звіт не входить до складу проектної документації, а це закупівля саме проектних робіт.
2. Не можна в рамках однієї закупівлі виконувати Звіт та проект. Це призводить до лобіювання власних інтересів проектної організації. Наприклад, можна навмисно приховати такі дефекти, які призведуть до збільшення обсягів робіт по проекту. Багато випадків існує, коли проектувальнику важливо виконати роботу найшвидше та заробити тут і зараз, а що буде через декілька років - неважливо. Тому звіт і проект повинні виконувати або різні організації, або одна, але по різним закупівлям, які проходять не одночасно.
3. Навіщо Вам звіт, якщо ви комісійно склали дефектний акт. Це ремонт покрівлі та приміщень в кінці кінців.
Також просимо прибрати з п.4 сертифікат ГАП. Законодавство дозволяє виконувати роботи на чолі з ГІПом. Тому необхідно вказати "ГІП або ГАП".
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 лютого 2020 17:24
Доброго дня! На Вашу вимогу відповідаємо наступне:
1. Для якісного виконання робіт вважаємо за необхідне виконати Технічний звіт конструкцій покрівлі та приміщень, тому що, звіт робиться та підписується сертифікованими спеціалістами з наданням не тільки опису стану конструкцій, а й пропозиціями для розробки проектної документації. Члени комісії, які виконали дефектний акт, не мають сертифікатів та не є спеціалістами з пректування.
2. Відносно якості виконання робіт вважаємо, що якість робіт залежить від кваліфікації виконавця, який несе відповідальність, включно до кримінальної.
3. Виконання робіт одним виконавцем не призведе до здорощення проектних робіт, тому що в зведеному кошторисі вартість проектних робіт зазначається окремо від вартості технічного обстеження. Кошториси на ці роботи складаються окремо та додаються до зведеного кошторису.
4. Заміну фрази "сертифікат ГАПа" на "ГІП" або "ГАП" вважаємо можливим. Дякуємо!
1. Для якісного виконання робіт вважаємо за необхідне виконати Технічний звіт конструкцій покрівлі та приміщень, тому що, звіт робиться та підписується сертифікованими спеціалістами з наданням не тільки опису стану конструкцій, а й пропозиціями для розробки проектної документації. Члени комісії, які виконали дефектний акт, не мають сертифікатів та не є спеціалістами з пректування.
2. Відносно якості виконання робіт вважаємо, що якість робіт залежить від кваліфікації виконавця, який несе відповідальність, включно до кримінальної.
3. Виконання робіт одним виконавцем не призведе до здорощення проектних робіт, тому що в зведеному кошторисі вартість проектних робіт зазначається окремо від вартості технічного обстеження. Кошториси на ці роботи складаються окремо та додаються до зведеного кошторису.
4. Заміну фрази "сертифікат ГАПа" на "ГІП" або "ГАП" вважаємо можливим. Дякуємо!
Номер вимоги: UA-2020-02-07-001025-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Потапов Роман Михайлович, Код ЄДРПОУ:2940412593
Дата подання: 27 лютого 2020 14:27
Оскарження переможця
У переможця відсутній досвід виконання аналогічних договорів, тобто договорів з бюджетними замовниками. Саме такі договори є аналогічними, по яким виконується не тільки проект, але й кошторис з проходженням експертизи. Комерційні проекти не проходять експертизу, а в більшості випадках навіть не складається кошторисна документація. Прийміть правомірне рішення будь ласка.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 березня 2020 10:57
Доброго дня! Шановний учасник допорогової закупівлі ФОП ПОТАПОВ Р.М.!
Щодо вашої вимоги тендерний комітет замовника відповідає наступне:
враховуючи, що Закон України «Про публічні закупівлі» , крім того Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» затверджені наказом № 10 від 19.03.2019 року Державним підприємством «ПРОЗОРРО», Рекомендацій стосовно порядку придбання товарів, робіт і послуг у сфері публічних закупівель затверджених дорученням Голови Дніпропетровської обласної адміністрації «Про вдосконалення проведення публічних закупівель та впровадження електронних каталогів» № 08-82/0/35-19 від 19.12.2019 року, не визначає точного переліку істотних умов договору про закупівлю, тому, питання визначення їх має бути виключно на підставі норм Цивільного та Господарського кодексів.
Також вважаємо, що за загальним правилом аналогічним договором слід вважати такий договір, який відповідає запропонованому за видом та за предметом, не залежно від того, зазначено це замовником в тендерній документації, чи ні. Всі інші вимоги щодо ціни, строку, контрагентів, та інші, можуть вважатися аналогічними лише у випадку, якщо замовник не тільки зазначив про них в тендерній документації, але й об’єктивно довів та підтвердив необхідність їх встановлення. Наразі для уникнення тлумачення даного договору як такий, що носить дискримінаційний характер з боку учасників, замовником було прийнято рішення вважати аналогічний договір за загальним правилом визначеним цивільним правом.
Тендерний комітет вдячний Вам за участь у публічній закупівлі.
З повагою,
тендерний комітет Замовника.
Щодо вашої вимоги тендерний комітет замовника відповідає наступне:
враховуючи, що Закон України «Про публічні закупівлі» , крім того Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» затверджені наказом № 10 від 19.03.2019 року Державним підприємством «ПРОЗОРРО», Рекомендацій стосовно порядку придбання товарів, робіт і послуг у сфері публічних закупівель затверджених дорученням Голови Дніпропетровської обласної адміністрації «Про вдосконалення проведення публічних закупівель та впровадження електронних каталогів» № 08-82/0/35-19 від 19.12.2019 року, не визначає точного переліку істотних умов договору про закупівлю, тому, питання визначення їх має бути виключно на підставі норм Цивільного та Господарського кодексів.
Також вважаємо, що за загальним правилом аналогічним договором слід вважати такий договір, який відповідає запропонованому за видом та за предметом, не залежно від того, зазначено це замовником в тендерній документації, чи ні. Всі інші вимоги щодо ціни, строку, контрагентів, та інші, можуть вважатися аналогічними лише у випадку, якщо замовник не тільки зазначив про них в тендерній документації, але й об’єктивно довів та підтвердив необхідність їх встановлення. Наразі для уникнення тлумачення даного договору як такий, що носить дискримінаційний характер з боку учасників, замовником було прийнято рішення вважати аналогічний договір за загальним правилом визначеним цивільним правом.
Тендерний комітет вдячний Вам за участь у публічній закупівлі.
З повагою,
тендерний комітет Замовника.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | 71320000-7 Послуги з інженерного проектування |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 100 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 500,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
1 роб
Лот №1 Виготовлення проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт покрівлі КП «ДОСРЦ «Солоний лиман» ДОР»
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51291, Україна, Дніпропетровська область, с.Новотроїцьке, вул. Герасименка,94
Дата доставки:
15 березня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 лютого 2020 14:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІАЛ ІНЖИНІРІНГ" |
100 000,00
UAH з ПДВ
|
42,90
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СТС-ІНЖИНІРИНГ" |
45 000,00
UAH з ПДВ
|
26 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Потапов Роман Михайлович |
57 000,00
UAH з ПДВ
|
26 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКРО ІНЖИНІРИНГ" |
67 500,00
UAH з ПДВ
|
27 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АВАНГАРД-ПЛЮС ЮА" |
83 842,11
UAH з ПДВ
|
52 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВЕЛИЧКО ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА |
96 394,54
UAH з ПДВ
|
53 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КОВАЛЬОВ ЄВГЕН ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
99 000,00
UAH з ПДВ
|
81 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СОЛАРПРОЕКТ" |
82 800,00
UAH з ПДВ
|
80 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІАЛ ІНЖИНІРІНГ" #42331335 |
Відхилено |
42,90
UAH з ПДВ
|
25 лютого 2020 10:17
|
ТОВ "СТС-ІНЖИНІРИНГ" #42796515 |
Переможець |
26 990,00
UAH з ПДВ
|
27 лютого 2020 11:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2021 14:56
|
Scan_20200512_183323.jpg | зміни до договору |
12 травня 2020 18:35
|
Scan_20200407_104311.jpg | зміни до договору |
07 квітня 2020 10:49
|
Scan_20200306_145711.jpg | укладений |
06 березня 2020 15:16
|
Scan_20200306_145735.jpg | укладений |
06 березня 2020 15:16
|
Scan_20200306_145758.jpg | укладений |
06 березня 2020 15:16
|
Scan_20200306_145822.jpg | укладений |
06 березня 2020 15:16
|
Scan_20200306_145845.jpg | укладений |
06 березня 2020 15:15
|
Scan_20200306_145909.jpg | укладений |
06 березня 2020 15:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 07 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 03/03-04-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 12 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 03/03-04-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |