Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-16-47 /Н-33/ - Кароліно-Бугаз – Грибівка – Санжійка - /М-27/, 17+000 – 23+500
The current average repair of the public road of public importance T-16-47 / N-33 / - Carolina Bugaz - Hrybivka - Sanzhika - / M-27 /, 17 + 000 - 23 + 500
Очікувана вартість
54 761 893,00 UAH
UA-2020-02-07-000798-b ce88d879a31d4ca89d2a38814a84563b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Носуленко Анна Сергіївна

+380487932826 asnn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 25829550
Місцезнаходження: 65031, Україна , Одеська область обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49
Контактна особа: Носуленко Анна Сергіївна
+380487932826
asnn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Odesa Oblast of State Motor Road Agency of Ukraine
National ID: 25829550
Contact point: Nosulenko Anna Sergiivna
+380487932826
asnn@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 07 лютого 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 08 березня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 березня 2020 10:00
Початок аукціону: 15 квітня 2020 13:15
Очікувана вартість: 54 761 893,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,74%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1500000 UAH
Publication date: 07 лютого 2020 15:31
Enquiries until: 08 березня 2020 10:00
Complaints submission until: до 14 березня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 18 березня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 54 761 893 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 500 000 UAH
Minimal lowering step, %: 2,74 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-16-47 /Н-33/ - Кароліно-Бугаз – Грибівка – Санжійка - /М-27/, 17+000 – 23+500 (джерело фінансування закупівлі - державний та/або місцевий та/або інші бюджети)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

The current average repair of the public road of public importance T-16-47 / N-33 / - Carolina Bugaz - Hrybivka - Sanzhika - / M-27 /, 17 + 000 - 23 + 500
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг детально викладено в проекті договору Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 березня 2020 13:34
Електронний підпис
10 березня 2020 13:34
перелік змін 3 Т-16-47 17 -23.doc
10 березня 2020 13:34
ЗТД 3 Т-16-47_17-23 10 03.docx
28 лютого 2020 13:50
ПРоект договору зі змінами.docx
10 березня 2020 13:34
Електронний підпис
03 березня 2020 17:11
Електронний підпис
28 лютого 2020 13:50
Електронний підпис
07 лютого 2020 15:28
Електронний підпис
10 березня 2020 13:34
перелік змін 3 Т-16-47 17 -23.doc
03 березня 2020 17:11
перелік змін 2 Т-16-47 17 -23+.doc
28 лютого 2020 13:50
перелік змін Т-16-47 17-23+.doc
10 березня 2020 13:34
ЗТД 3 Т-16-47_17-23 10 03.docx
03 березня 2020 17:11
ЗТД 2 Т-16-47_17-23 03 03.docx
28 лютого 2020 13:50
ЗТД_Т-16-47_17-23 28 02.docx
07 лютого 2020 15:28
ТД_Т-16-47_17-23.docx
28 лютого 2020 13:50
ПРоект договору зі змінами.docx
07 лютого 2020 15:28
проект_договору_Т-16-47.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо ТД
Дата подання: 13 лютого 2020 16:23
Дата відповіді: 18 лютого 2020 15:40
Шановний Замовнику, у тендерній документації вимагається надання копій документів. Що мається на увазі під «скан-копією документу»? Чи можливе подання скан-копії документу з оригіналу? Або ж необхідно роздруковувати оригінали кожного документу та засвідчувати відповідно до вимог ТД (- зі слів - «згідно з оригіналом» або «копія вірна» тощо- назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копії, її ініціалів та прізвища), кожний документ, де написано копія? 😉. Надайте будь-ласка роз’яснення. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. До тендерної документації планується внесення змін. Зокрема буде доповнено п. 1.3. частини 1, розділу ІІІ тендерної документації "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції " підпунктом 1.3.1. та буде викладено п 1.3. в наступній редакції:

"1.3. Усі копії паперових документів (які в подальшому скануються) мають бути засвідчені належним чином. Засвідчення копії повинно складатися:
- зі слів - «згідно з оригіналом» або «копія вірна» тощо;
- назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копії, її ініціалів та прізвища.

1.3.1. Якщо скановану копію зроблено з оригіналу документу, жодного завірення така сканована копія не потребує."
Щодо умов ТД
Дата подання: 17 лютого 2020 10:55
Дата відповіді: 20 лютого 2020 16:32
За умовами ТД, учасник повинен надати: «позитивний(і) відгук(и) Замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, суму договору, суму виконаних робiт, а також iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору, а також перелік залучених субпідрядних організацій. Зазначений відгук має бути виданим замовниками не раніше дати оголошення закупівлі; Відгуки мають бути надані щодо усіх договорів, які вказані в довідці (п.1.3). - Якщо Учасник вказує в якості досвіду – договори, де він виступав субпідрядником, в такому випадку він надає відповідний відгук(и) з вказаним змістом на роботи(послуги), що ним виконувалися, як від свого Замовника (Генпідрядника) та і від Генерального Замовника (балансоутримувача дороги).» Учасник вважає необґрунтованим, безпідставним та дискримінаційним таке обмеження. Дана процедура закупівлі була оголошена 07.02.2020 р. Не зрозуміло, чим відгуки, датовані раніше 07.02.2020р., гірші, аніж ті, що видані пізніше? Відгук що, має строки придатності? Чи інформація, що у ньому міститься, з часом «псується» чи стає недостовірною? Повідомляємо, що будь-яких строків надання відгуків (відповідей на запит про видачу відгуків) не передбачено! Жоден нормативний акт не визначає строків видачі відгуків (як і такого поняття взагалі). Учасник не може бути впевнений, що зможе вчасно отримати необхідний відгук. Так, інформація, що міститься у відгуку, не є «публічною інформацією» у визначенні Закону України «Про доступ до публічної інформації», а замовники за аналогічними договорами – не є «розпорядниками публічної інформації» у розумінні цього Закону, а тому строк у 5 робочих днів, протягом яких розпорядник має надати відповідь на запит, - не може бути застосований до видачі відгуків. Так само: оскільки учасник є юридичною особою, то на звернення учасника не розповсюджуються і вимоги Закону України «Про звернення громадян», стаття 20 якого встановлює терміни розгляду звернень громадян. Не існує (щонайменше учаснику про це невідомо) жодного закону, який би встановлював конкретні строки надання контрагентами відгуків за аналогічними договорами, чи хоча б встановлював сам обов’язок по наданню таких відгуків. На практиці учасник звертається до замовників за попередніми договорами з проханням надати відгук по конкретному договору та вимушений просто чекати на відповідь від контрагента. Іноді відгуки надходять протягом 30 днів, іноді – пізніше, а іноді –учасник взагалі не отримує будь-якої відповіді на свій запит (і зробити з цього приводу нічого не може, оскільки замовники не порушують жодної норми законодавства: правової регламентації цього питання не існує). Натомість Замовник, скориставшись механізмом, передбаченим ч.7 ст. 28 Закону, в змозі перевірити достовірність будь-якої інформації, у тому числі і наданої у складі «старих» відгуків. Таким чином, вищезазначена вимога має бути виключеною з умов Тендерної документації. Вважаємо за необхідне нагадати також про усталену практику Органу оскарження щодо часових обмежень вимог до відгуків. Зокрема, у рішенні №10965-р/пк-пз від 09.08.2019 Орган оскарження, розглядаючи аналогічну вимогу документації, зазначив наступне: «документ повинен бути датований не раніше дати оприлюднення на веб-порталі оголошення про дану закупівлю. 3 Оголошення про проведення Процедури закупівлі оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 27.06.2019. Замовник не довів необхідність встановлення наведеної вище умови Документації саме у наведеній редакції та неможливість надання відгуків, виданих до початку проведення Процедури закупівлі. За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають відгук, датований не раніше 27.06.2019, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі, Скаржника». А у рішенні від № 11656-р/пк-пз від 21.08.2019 та п.2 рішення №13019-р/пк-пз від 16.09.2019 Орган оскарження встановив, що «за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають відгук саме від балансоутримувача автомобільної дороги, датований саме не більш місячної давнини до дати кінцевого строку подання Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі, Скаржника». Враховуючи вищевикладене умова, щодо надання відгуку: «виданого замовниками не раніше дати оголошення закупівлі»має бути виключеною з Тендерної документації з метою приведення останньої у відповідність із ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до ст. 16 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно до частини 3 ст. 22 тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Пунктом 1.3.1. тендерної документації передбачено вимогу:
«Для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) до тендерної пропозиції Учасника має бути долучений(і) позитивний(і) відгук(и) Замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено:
дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, суму договору, суму виконаних робiт, а також iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору, а також перелік залучених субпідрядних організацій. Зазначений відгук має бути виданим замовниками не раніше дати оголошення закупівлі;
Відгуки мають бути надані щодо усіх договорів, які вказані в довідці (п.1.3).
- Якщо Учасник вказує в якості досвіду – договори, де він виступав субпідрядником, в такому випадку він надає відповідний відгук(и) з вказаним змістом на роботи(послуги), що ним виконувалися, як від свого Замовника (Генпідрядника) та і від Генерального Замовника (балансоутримувача дороги).»

Стосовно встановлення умови про строки видачі відгуку повідомляємо, що інформація зазначена в ньому не «псується», але дійсно з часом може стати недостовірною. В минулому році, ми як Замовник неодноразово з цим зтикалися на власній практиці та на практиці інших Замовників. Задля уникнення подібних ситуацій встановлено умову про дату видачі відгуку. Замовник має бути впевнений, що до Учасника відсутні зауваження на протязі періоду виконання договору, що ним, належним чином виконуються гарантійні умови по завершеному договору тощо. І така інформація має бути актуальною на час проведення процедури закупівлі, а не одно -дворічної давнини, наприклад. Якщо Учасник належним чином виконував/виконує умови договорів та звернеться за отриманням відгуку заздалегідь (часу на це більш ніж достатньо), ми абсолютно впевнені, що ніяких проблем з отриманням такого документу у нього не буде. Адже Замовники навпаки будуть раді порекомендувати відповідального, надійного Підрядника, який якісно, дотримуючись умов договору виконує роботи.
Жодних дискримінаційних умов тендерна документація не містить.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-02-07-000798-b.a1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ Миколаївбудцентр, Код ЄДРПОУ:40984166
Дата подання: 05 березня 2020 18:21
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації (детальніше у доданій скарзі).
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Скаржник втратив інтерес до предмету закупівлі.
Дата: 06 березня 2020 13:55
Рішення від 10.03.2020 №4458.pdf
Дата публікації: 10 березня 2020 18:22

Документи подані скаржником

Документи Органу Оскарження

10 березня 2020 18:22
Рішення від 10.03.2020 №4458.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-18-000057 ● 0db635413c774538b2a3644c8b75a3c0
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 вересня 2020 14:26
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

18.09.2020 № 173.

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.


Начальник Роман КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 18.09.2020 № 173.


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-02-07-000798-b, 07.02.2020. Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-11-18 16:02:00

номер провадження

номер провадження - П/420/11635/20

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовник категорично заперечує проти наданого висновку з огляду на наступне: По питанню 1: Дата оголошення процедури 07.02.2020р. На дату оголошення діяв Наказ 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель». Згідно даного наказу ФОРМА ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника*. 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 3. Місцезнаходження замовника*. 4. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. 4-1. Вид предмета закупівлі. 5. Конкретна назва предмета закупівлі. 6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності). 7. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. 8. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. 9. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. 9-1. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). 10. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі. 10-1. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності). 10-2. Джерело фінансування закупівлі. 11. Розмір мінімального кроку пониження ціни. 12. Математична формула, яка буде застосовуватися при проведенні електронного аукціону для визначення показників інших критеріїв оцінки *. 12-1. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності). 13. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій. 14. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати). 15. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати). 16. Дата та час розкриття тендерних пропозицій*. 17. Дата та час проведення електронного аукціону*. 18. Строк, на який укладається рамкова угода**. 19. Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду**. Тобто зазначення інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій, згідно даного наказу, не вимагалося. По питанню 2: Відповідно до вимог тендерної документації учасник мав надати інформаційну довідку про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів). Учасником ТОВ «Автомагістраль-Південь» надано таку довідку. І дійсно в ній вказано найменування ЩМАС-15. Разом з цим, на підтвердження поставки асфальтобетонних сумішей учасником надано договір поставки від 16.03.2020р. №0316/2020 і додатком 1 «перелік матеріалів» до договору підтверджено, що поставлятися буде саме ЩМАС-20. При цьому вказано найменування об’єктів по предметам закупівель та кількість матеріалів. Тобто сумнівів, що саме ЩМАС-20 буде поставлятися по об’єктам – не має. Разом з цим, відповідно до п. 1.7. частини 1, розділу ІІІ тендерної документації: Допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок при складанні тендерної пропозиції не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, наприклад: - зазначення неповного/невірного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції Учасника. Наприклад: у відомостях про Учасника не зазначено/невірно зазначено номер розрахункового рахунку, відкритого в банківській установі, проте вся інформація про відкритий рахунок зазначена на фірмовому бланку документів Учасника; Замовником було направлено звернення за роз’ясненням до Учасника, яким у відповідь було підтверджено, що дійсно була допущена технічна описка при складані довідки. Враховуючи все вищевикладене підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Автомагістраль-Південь» , а отже і підстави для відміни торгів – відсутні. По питанню 3: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ стверджує, що Замовником не відображено інформацію, передбачену полями 14 «Сума договору після внесення змін» та 15 «Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін». Разом з цим звертаємо увагу, що Замовник ЗАПОВНЮЄ інформацію на електронному майданчику, але ніяким чином НЕ ВІДОБРАЖАЄ її в системі Прозорро. Вся інформація яка вимагалася формами документів Замовником внесена. А відображення її в системі Прозорро не відноситься до функцій Замовників. Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі», саме Уповноважений орган забезпечує функціонування веб-порталу Уповноваженого органу та інформаційного ресурсу Уповноваженого органу. Також додається у вигляді додатку, сформоване веб-порталом повідомлення про внесення змін до договору, згідно якого ясно видно, що в повідомлені відсутні САМЕ ПОЛЯ 14 «Сума договору після внесення змін» та 15 «Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін», а не інформація по ним. Тому ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ навіть не мав змоги зробити висновок, що Замовником не внесена відповідна інформація. Він лише міг зауважити недосконалу роботу веб-порталу Уповноваженого органу, але чомусь це абсолютно неправомірно віднесено до порушень Замовника.

2020-10-21 19:13:11


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 29 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  4. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог частини 2 статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: позовна зява
Дата публікації: 29 жовтня 2020

Документи:

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 09 квітня 2020
UA-2020-02-07-000798-bce88d879a31d4ca89d2a38814a84563b
Найменування: Служба автомобільних доріг в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 25829550
Місцезнаходження: 65031, Україна, Одеська область обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

18 березня 2020 10:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

22 квітня 2020 15:22
Довідка ДФС.pdf
17 березня 2020 17:33
Працівники 2020.pdf
17 березня 2020 17:33
ISSO 9001.pdf
17 березня 2020 17:33
АКТ КБ3иКБ2 к дог 87П №4.pdf
17 березня 2020 17:33
АБЗ.pdf
17 березня 2020 17:33
Техніка 2020.pdf
17 березня 2020 17:33
АКТ КБ3иКБ2 к дог 87П №6.pdf
17 березня 2020 17:33
Договір 47П.pdf
17 березня 2020 17:33
Лабораторія.pdf
17 березня 2020 17:33
Договір 87П.pdf
17 березня 2020 17:33
АКТ КБ3иКБ2 к дог 87П №5.pdf
17 березня 2020 17:33
АКТ КБ3иКБ2 к дог 87П №2.pdf
17 березня 2020 17:33
АКТ КБ3иКБ2 к дог 47П №1.pdf
17 березня 2020 17:33
акти прийняття робіт 47П.pdf
17 березня 2020 17:33
АКТ КБ3иКБ2 к дог 47П №6.pdf
17 березня 2020 17:33
АКТ КБ3иКБ2 к дог 47П №5.pdf
17 березня 2020 17:33
АКТ КБ3иКБ2 к дог 87П №1.pdf
17 березня 2020 17:33
АКТ КБ3иКБ2 к дог 87П №3.pdf
17 березня 2020 17:33
ISSO 9001 Звіт (1).pdf
17 березня 2020 17:33
АКТ КБ3иКБ2 к дог 47П №2.pdf
17 березня 2020 17:33
АКТ КБ3иКБ2 к дог 47П №3.pdf
17 березня 2020 17:33
АКТ КБ3иКБ2 к дог 47П №4.pdf
17 березня 2020 17:33
акти прийняття робіт87П.pdf
17 березня 2020 17:33
Аттестат производства.pdf
17 березня 2020 17:33
Позитивні відгуки .pdf
17 березня 2020 17:33
Договірна ціна 47П.pdf
17 березня 2020 17:33
Дозвіл.pdf
17 березня 2020 17:33
Транспортная схема.pdf
17 березня 2020 17:33
Транспортная схема 2.pdf
17 березня 2020 17:33
Працівники word.docx
17 березня 2020 17:33
Техніка word.docx
17 березня 2020 17:33
Інші документи.pdf
17 березня 2020 17:33
Повноваження.pdf
17 березня 2020 17:33
ДД 49 (1).pdf
17 березня 2020 17:33
016-001-10177-2020.zip

Документи

18 березня 2020 10:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

18 березня 2020 09:17
Електронний підпис
18 березня 2020 09:17
Електронний підпис
18 березня 2020 09:12
6. Інші документи.pdf
18 березня 2020 09:12
5. Банківська гарантія.7z
18 березня 2020 09:12
1.3. Наявність досвіду.pdf
18 березня 2020 09:12
1.2. Довідка працівників.docx
18 березня 2020 09:12
1.1. Довідка обладнання.docx
18 березня 2020 09:12
1.2.1. Ярлигін Д.С..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 квітня 2020 13:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор" 54 261 893,00
UAH з ПДВ
52 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 54 700 893,00
UAH з ПДВ
52 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 квітня 2020 15:22
Довідка ДФС.pdf
17 березня 2020 17:33
Працівники 2020.pdf
17 березня 2020 17:33
ISSO 9001.pdf
17 березня 2020 17:33
АКТ КБ3иКБ2 к дог 87П №4.pdf
17 березня 2020 17:33
АБЗ.pdf
17 березня 2020 17:33
Техніка 2020.pdf
17 березня 2020 17:33
АКТ КБ3иКБ2 к дог 87П №6.pdf
17 березня 2020 17:33
Договір 47П.pdf
17 березня 2020 17:33
Лабораторія.pdf
17 березня 2020 17:33
Договір 87П.pdf
17 березня 2020 17:33
АКТ КБ3иКБ2 к дог 87П №5.pdf
17 березня 2020 17:33
АКТ КБ3иКБ2 к дог 87П №2.pdf
17 березня 2020 17:33
АКТ КБ3иКБ2 к дог 47П №1.pdf
17 березня 2020 17:33
акти прийняття робіт 47П.pdf
17 березня 2020 17:33
АКТ КБ3иКБ2 к дог 47П №6.pdf
17 березня 2020 17:33
АКТ КБ3иКБ2 к дог 47П №5.pdf
17 березня 2020 17:33
АКТ КБ3иКБ2 к дог 87П №1.pdf
17 березня 2020 17:33
АКТ КБ3иКБ2 к дог 87П №3.pdf
17 березня 2020 17:33
ISSO 9001 Звіт (1).pdf
17 березня 2020 17:33
АКТ КБ3иКБ2 к дог 47П №2.pdf
17 березня 2020 17:33
АКТ КБ3иКБ2 к дог 47П №3.pdf
17 березня 2020 17:33
АКТ КБ3иКБ2 к дог 47П №4.pdf
17 березня 2020 17:33
акти прийняття робіт87П.pdf
17 березня 2020 17:33
Аттестат производства.pdf
17 березня 2020 17:33
Позитивні відгуки .pdf
17 березня 2020 17:33
Договірна ціна 47П.pdf
17 березня 2020 17:33
Дозвіл.pdf
17 березня 2020 17:33
Транспортная схема.pdf
17 березня 2020 17:33
Транспортная схема 2.pdf
17 березня 2020 17:33
Працівники word.docx
17 березня 2020 17:33
Техніка word.docx
17 березня 2020 17:33
Інші документи.pdf
17 березня 2020 17:33
Повноваження.pdf
17 березня 2020 17:33
ДД 49 (1).pdf
17 березня 2020 17:33
016-001-10177-2020.zip

Публічні документи

18 березня 2020 09:17
Електронний підпис
18 березня 2020 09:17
Електронний підпис
18 березня 2020 09:12
6. Інші документи.pdf
18 березня 2020 09:12
5. Банківська гарантія.7z
18 березня 2020 09:12
1.3. Наявність досвіду.pdf
18 березня 2020 09:12
1.2. Довідка працівників.docx
18 березня 2020 09:12
1.1. Довідка обладнання.docx
18 березня 2020 09:12
1.2.1. Ярлигін Д.С..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор"
#33387560
Переможець 52 600 000,00
UAH з ПДВ
17 квітня 2020 16:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 квітня 2020 16:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор"
#33387560
52 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 травня 2020 10:20
2П 20 Т-16-47 17-23 Евродор 07 05 20.pdf укладений
08 травня 2020 10:20
Електронний підпис зміни до договору
02 листопада 2020 09:22
Електронний підпис зміни до договору
23 жовтня 2020 11:19
Електронний підпис зміни до договору
11 вересня 2020 11:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 5.7. розділу V. «Строк та місце надання послуг», Сторони домовились пункт 5.1. розділу V. «Строк та місце надання послуг» та пункт 19.1. розділу XIX. «Cтрок дії Договору», викласти у наступній редакції: п. 5.1. Строк надання послуг: з дати підписання Договору до 31 грудня 2020 року. п. 19.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2020 року, а в частині оплати до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 2П/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з закінченням надання послуг, Сторони дійшли згоди зменшити суму договору відповідно до п. 3.5. розділу ІІІ. «Ціна договору» та п.п. 4. п. 18.3. розділу ХVІІІ. «Внесення змін до Договору і його розірвання» (узгодження ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості робіт) на 331 757,50 грн. В зв’язку з цим п. 3.1. розділу ІІІ. «Ціна договору», п. 5.1. розділу V «Строк та місце надання послуг» та п. 19.1 розділу ХІХ «Строк дії договору» викласти в наступній редакції: п. 3.1. Ціна договору становить 52 268 242,50 грн. (п’ятдесят два мільйони двісті шістдесят вісім тисяч двісті сорок дві грн. 50 коп.), у тому числі ПДВ – 8 711 373,75 грн. (вісім мільйонів сімсот одинадцять тисяч триста сімдесят три грн. 75 коп.). п. 5.1. Строк надання послуг: з дати підписання Договору до 30 жовтня 2020 року. п. 19.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 30 жовтня 2020 року, а в частині оплати до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 2П/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 травня 2020 — 30 жовтня 2020
Сума оплати за договором: 52 268 242,50
UAH (в тому числі ПДВ 8 711 373,75 UAH)