Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональний комп’ютер у комплектації згідно технічного завдання)
Очікувана вартість
1 118 850,00 UAH
UA-2020-02-07-000603-b 7c9ea86ba6d24fa28c5c41b9b158dff6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабінець Світлана Сергіївна

+380567135116; +380957181411 tender.dnepr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ "Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І.І. Мечникова"
Код ЄДРПОУ: 01985423
Вебсайт: http://www.mechnikova.com
Місцезнаходження: 49005, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14
Контактна особа: Бабінець Світлана Сергіївна
+380567135116; +380957181411
tender.dnepr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 лютого 2020 14:14
Звернення за роз’ясненнями: до 14 лютого 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 лютого 2020 17:00
Початок аукціону: 25 лютого 2020 15:10
Очікувана вартість: 1 118 850,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 595,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 комплект
(Персональний комп’ютер у комплектації згідно технічного завдання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, площа Соборна, будинок 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі п.1 ст.49 Бюджетного кодексу України згідно рахунків та накладних на умовах відстрочки платежу до 30 календарних днів. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 лютого 2020 14:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 лютого 2020 14:11
Додаток 2.doc
07 лютого 2020 14:11
Додаток 3.doc
07 лютого 2020 14:11
Додаток 6.doc
07 лютого 2020 14:11
ТД.doc
07 лютого 2020 14:11
Додаток 7.doc
07 лютого 2020 14:11
Додаток 5.doc
07 лютого 2020 14:11
Додаток 4.doc
07 лютого 2020 14:11
Додаток 1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Підтвердження ліцензійності програмного забезпечення Microsoft та Уточнення
Дата подання: 07 лютого 2020 16:12
Дата відповіді: 12 лютого 2020 13:24
Шановний Замовник! 1)З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» 2)Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? 3)Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. В тендерній закупівлі персональних комп’ютерів у комплектації згідно технічного завдання ми замовили Windows версії коробочки, носій USB 3.0 (зам.FQC-10151)(HAV-00106), а не версію OEM, на яку потрібно надання офіційного листа від виробника або офіційного дистриб’ютора виробника в україні для підтвердження ліцензійності поставленого програмного забезпечення з метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі неліцензійної продукції Windows.
2. Нас задовольнить тільки поставка товару. Ми плануємо встановлювати це програмне забезпечення самостійно зі збереженням корпоративних стандартів системних налаштувань на комп’ютерах користувачів лікарні.
3. В технічних характеристиках товару чітко вказано, що можна пропонувати еквівалент товару з характеристиками, не гіршими ніж заявлені. Системні блоки на базі процесора AMD будуть розглядатись як варіант.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 10 лютого 2020 09:50
Дата відповіді: 12 лютого 2020 13:24
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. В технічних характеристиках тендерної документації чітко прописано, що крім запрошених торгових марок, моделей комп’ютерного обладнання Учасник може пропонувати еквівалентне комп’ютерне обладнання з наданням порівняльної таблиці з детальними технічними характеристиками еквівалента запропонованого товару, що неможливо зробити без вказівки конкретної марки, моделі еквівалентного комп’ютерного обладнання.
2. До участі в закупівлі допускаються юридичні особи та фізичні особи-підприємці, не платники ПДВ. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. При розгляданні пропозиції фізичної особи-підприємця, не платника ПДВ, його ціна буде остаточною.
Щодо вимог до ПЗ
Дата подання: 11 лютого 2020 16:47
Дата відповіді: 13 лютого 2020 17:07
Шановний Замовник. Просимо уточнити- вам дійсно потрібна версія Windows 10 Професійна HAV-00106, тобто з російською мовою інтерфейсу?
Відповідь: Нам дійсно потрібна версія Windows 10 Професійна 32/64-bit Русский на 1ПК (коробкова версія, на носії USB 3.0 (зам. FQC-10151)(HAV-00106)), бо, на жаль, локалізація Microsoft Windows 10 українською мовою проведена не в такому обсязі, як російською. А у відношенні деякого програмного забезпечення спеціального призначення, яке використовується в лікарні, локалізація українською мовою взагалі відсутня, і в цьому разі користувач одержить інтерфейс англійською мовою.
Проект договору
Дата подання: 13 лютого 2020 16:06
Дата відповіді: 13 лютого 2020 17:10
Шановний Замовнику! В п. 3.1. проекту договору зазначено: "3.1. Ціна Договору складає: __________________________________________________________ , з урахуванням ПДВ – ________________________., в т.ч. за рахунок коштів загального фонду обласного бюджету - ________________ грн., за рахунок коштів спеціального фонду - _____________ грн.. В ціну включається вартість податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, тощо." Прохання надати роз’ясненя щодо страхування . Що саме Ви маєте на увазі? При підписані договору про закупівлю товарів за державні кошти, учасник - переможець повинен надати договір страхування майна?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Договір страхування надавати не потрібно.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-07-000603-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 07 лютого 2020 14:39
Інформація щодо запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі неліцензійної продукції
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: "Кожний примірник программного забезпечення Windows має бути попередньо встановлений без його активації. Учасник повинен підтвердити це шляхом надання офіційного листа від виробника або офіційного дистриб’ютора виробника в Україні".
Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладенні.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 лютого 2020 13:23
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі неліцензійної продукції Windows приведений Вами приклад на офіційному сайті Microsoft відноситься до Windows версії OEM, а не версії коробочки, носій USB 3.0 (зам.FQC-10151)(HAV-00106), яка замовлена в нашій заявці по тендерній закупівлі персональних комп’ютерів у комплектації згідно технічного завдання. Ми плануємо встановлювати це програмне забезпечення самостійно у відповідності до наших корпоративних стандартів системних налаштувань на комп’ютерах користувачів лікарні.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 лютого 2020 16:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВКФ "Промтехпостачання" 899 100,00
UAH з ПДВ
868 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" 912 393,00
UAH з ПДВ
869 997,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 930 000,00
UAH з ПДВ
870 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ" 951 000,00
UAH з ПДВ
945 405,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 951 300,00
UAH з ПДВ
945 705,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК 978 000,00
UAH з ПДВ
950 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Систематика Україна" 999 960,00
UAH з ПДВ
950 460,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІМ-2000" 997 062,00
UAH з ПДВ
950 466,00
UAH з ПДВ
Документи
фізична особа-підприємець Северін Микита Володимирович 1 016 544,00
UAH з ПДВ
991 461,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 1 066 176,00
UAH з ПДВ
1 066 176,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 лютого 2020 16:55
Електронний підпис
24 лютого 2020 16:54
дод2_2.pdf
24 лютого 2020 16:49
дод2.pdf
24 лютого 2020 16:49
лист-гарантія3.pdf
24 лютого 2020 16:49
лист-гарантія2.pdf
24 лютого 2020 16:49
лист-гарантія1.pdf
24 лютого 2020 16:49
досвід3.pdf
24 лютого 2020 16:49
досвід2.pdf
24 лютого 2020 16:49
досвід1.pdf
24 лютого 2020 16:49
дод6.pdf
24 лютого 2020 16:49
дод1.pdf
24 лютого 2020 16:49
дог_оренди.pdf
24 лютого 2020 16:49
довідка_фахівці.pdf
24 лютого 2020 16:49
довідка_МТБ3.pdf
24 лютого 2020 16:49
довідка_МТБ2.pdf
24 лютого 2020 16:49
довідка_МТБ1.pdf
24 лютого 2020 16:49
довідка_ЕЦП.pdf
24 лютого 2020 16:49
Протокол засед.учред..jpg
24 лютого 2020 16:49
Приказ о назнач.дир..jpg
24 лютого 2020 16:49
документы_ПТП.pdf

Публічні документи

20 лютого 2020 10:20
Електронний підпис
20 лютого 2020 10:19
4. Статут (копія).pdf
20 лютого 2020 10:19
36. Тендерна пропозиція.pdf
20 лютого 2020 10:18
35. Проект договору.pdf
20 лютого 2020 10:18
32. Порівняльна таблиця.pdf
20 лютого 2020 10:18
31. Технічне завдання.pdf
20 лютого 2020 10:18
3. Витяг ПДВ (копія).pdf
20 лютого 2020 10:18
23. Лист-згода Лєбєдєва.pdf
20 лютого 2020 10:18
22. Паспорт Лєбєдєва.pdf
20 лютого 2020 10:18
2. Витяг ЄДРПОУ 06.02.2020.pdf

Публічні документи

10 березня 2020 16:30
Електронний підпис
06 березня 2020 10:36
Електронний підпис
06 березня 2020 10:35
public_doc.p7s
04 березня 2020 10:45
Електронний підпис
21 лютого 2020 15:53
Електронний підпис
21 лютого 2020 15:51
Тендерна Пропозиція (4).pdf
21 лютого 2020 15:51
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ 1.pdf
21 лютого 2020 15:51
Сертификаты.pdf
21 лютого 2020 15:51
Проект договору.pdf
21 лютого 2020 15:51
Порівняльна таблиця.pdf
21 лютого 2020 15:51
Certificate-190699().pdf
21 лютого 2020 15:51
Certificate-183351().pdf
21 лютого 2020 15:51
Certificate-177135.pdf
21 лютого 2020 15:51
Certificate-177131.pdf
21 лютого 2020 15:51
Certificate-177130.pdf
21 лютого 2020 15:51
Certificate-169950().pdf
21 лютого 2020 15:51
про довкілля.pdf
21 лютого 2020 15:51
Довідка про підпис.pdf
21 лютого 2020 15:51
Довідка про упаковку.pdf
21 лютого 2020 15:51
Довідка про ПО.pdf
21 лютого 2020 15:51
Довідка про ref.pdf
21 лютого 2020 15:51
Гарантійний лист_1.pdf
21 лютого 2020 15:51
Досвід 2000.rar
21 лютого 2020 15:51
сертификатWindows-10-Pro (1).jpg
21 лютого 2020 15:51
Сервіс_центри.pdf

Публічні документи

24 лютого 2020 15:52
Електронний підпис
24 лютого 2020 15:52
Технічна частина.pdf
24 лютого 2020 15:52
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

24 лютого 2020 13:22
Електронний підпис
24 лютого 2020 13:21
Технічні вимоги.pdf
24 лютого 2020 11:39
Електронний підпис
24 лютого 2020 11:35
довідка санкції.pdf
24 лютого 2020 11:35
15163712_пропозиція.pdf
24 лютого 2020 11:35
Витяг ПДВ_копія.pdf
24 лютого 2020 11:35
Технічні вимоги.pdf

Публічні документи

24 лютого 2020 12:53
Електронний підпис
24 лютого 2020 12:52
Технічний опис.7z
24 лютого 2020 12:52
Тендерна пропозиція.pdf
24 лютого 2020 12:52
Проект договору.pdf

Публічні документи

24 лютого 2020 16:30
Електронний підпис
24 лютого 2020 16:29
Технічна частина.pdf
24 лютого 2020 16:29
Тендерна пропозиція.pdf
24 лютого 2020 16:29
Проект договору.pdf

Публічні документи

24 лютого 2020 14:05
Електронний підпис
24 лютого 2020 13:39
про захист довкілля.pdf
24 лютого 2020 13:39
Досвiд виконання.zip
24 лютого 2020 13:38
УСТАВ РІМ-2000.pdf
24 лютого 2020 13:38
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

21 лютого 2020 16:27
Електронний підпис
21 лютого 2020 16:26
Проект договору.pdf
21 лютого 2020 16:26
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

24 лютого 2020 16:33
Електронний підпис
24 лютого 2020 16:32
Електронний підпис
24 лютого 2020 16:29
Статут.pdf
24 лютого 2020 16:28
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВКФ "Промтехпостачання"

ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК

ТОВ "Систематика Україна"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІМ-2000"

фізична особа-підприємець Северін Микита Володимирович

Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВКФ "Промтехпостачання"
#23071310
Відхилено 868 500,00
UAH з ПДВ
02 березня 2020 10:49
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"
#42246444
Відхилено 869 997,00
UAH з ПДВ
03 березня 2020 13:34
ТОВ "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Переможець 870 000,00
UAH з ПДВ
04 березня 2020 13:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 березня 2020 13:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
870 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 липня 2020 16:50
Електронний підпис зміни до договору
22 квітня 2020 11:17
Доп.угода_ТОВ Компаком-2000 (Персональний комп’ютер у комплектації згідно ТЗ_12- (1).pdf зміни до договору
22 квітня 2020 11:16
Електронний підпис зміни до договору
13 квітня 2020 15:08
Доп.угода_ТОВ Компаком-2000 (Персональний комп’ютер у комплектації згідно ТЗ_12- (2).pdf зміни до договору
13 квітня 2020 15:07
Електронний підпис зміни до договору
02 квітня 2020 12:58
Доп.угода_ТОВ Компаком-2000 (Персональний комп’ютер у комплектації згідно ТЗ_12- (1).jpg зміни до договору
02 квітня 2020 12:58
Електронний підпис укладений
25 березня 2020 11:13
Договір_ТОВ Компаком-2000 (Персональний комп’ютер у комплектації згідно ТЗ_12-ЕВ.pdf укладений
25 березня 2020 11:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно п.4 ч.4 ст.36 Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, "продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі",у зв’язку з впровадженням в Україні режиму надзвичайної ситуації через поширення коронавірусу (Кількість товару після внесення змін - без змін, сума договору після внесення змін - без змін)
Номер договору про закупівлю: 12-ЕВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно п.4 ч.4 ст.36 Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, "продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі",у зв’язку з впровадженням в Україні режиму надзвичайної ситуації через поширення коронавірусу (Кількість товару після внесення змін - без змін, сума договору після внесення змін - без змін)
Номер договору про закупівлю: 12-ЕВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно п.3 ч.4 ст.36 Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, "покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі" (Кількість товару після внесення змін - без змін, сума договору після внесення змін - без змін)
Номер договору про закупівлю: 12-ЕВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 березня 2020 — 30 червня 2020
Сума оплати за договором: 870 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 145 000,00 UAH)