Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

енергія електрична
Очікувана вартість
553 109,00 UAH
UA-2020-02-07-000493-a bf1a55705f5941c0a97099fff96b8b49
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Щепка Наталія Михайлівна

+380663063807 zyarschool@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ "ЗЕЛЕНОЯРСЬКА ЗОШ І-ІІІ СТ. НІКОЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ДОН.ОБ"
Код ЄДРПОУ: 30348911
Місцезнаходження: 87023, Україна , Донецька обл., с Зелений Яр, 87023, Донецька обл., Нікольський р-н, с. Зелений Яр, вул. Центральна, 31 Б
Контактна особа: Щепка Наталія Михайлівна
+380663063807
zyarschool@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
відсутність конкуренції

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 лютого 2020 10:27
Оскарження наміру укласти договір: 13 лютого 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
176712 кВт*год
енергія електрична
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87023, Україна, Донецька область, село Зелений Яр, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА будинок 31 Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

07 лютого 2020 10:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 лютого 2020 10:08
проект угоди_.pdf
07 лютого 2020 10:08
Постанова ліцензія_.pdf
07 лютого 2020 10:08
Довіреність_.pdf
07 лютого 2020 10:08
виписка з Єдиного державного реєстру_.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-13-000019 ● 2dccc2f25d094c67be3d5f050de144e7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 лютого 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 лютого 2020 17:40
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В
ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

13.02.2020 № 8
Маріуполь


Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами)


НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник управління Ігор БЄЛІК

Додаток
до наказу управління
від 13.02.2020 № 8
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 Комунальний заклад «Зеленоярська загальноосвітня школа I-III ступенів Нікольської районної ради Донецької області" UA-2020-02-07-000493-a 07.02.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 17 лютого 2020
Кінцевий строк оскарження: 03 березня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДОНЕЦЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ"
#42086719
Переможець 553 109,00
UAH з ПДВ
07 лютого 2020 10:27

Документи

07 лютого 2020 10:27
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 лютого 2020 10:27

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДОНЕЦЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ"
#42086719
553 109,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 лютого 2020 10:27
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 09:25
додаткова угода _4.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 09:16
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2020 12:26
додаткова угода 4.pdf зміни до договору
09 жовтня 2020 11:45
Електронний підпис укладений
13 лютого 2020 11:55
угода на закупівлю електроенергії укладений
13 лютого 2020 11:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зеншення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 2
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML