Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вікна, карнизи, кожухи, меблі до туалетних кімнат
Очікувана вартість
1 610 446,20 UAH
UA-2020-02-07-000476-b ● 7f28ed8a2f7f4b63874b21a7ab76b490
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41022900 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
Контактна особа: |
Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку +38044-309-73-53 pk_tend@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 лютого 2020 13:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 лютого 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 лютого 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 27 лютого 2020 14:43 |
Очікувана вартість: | 1 610 446,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 104,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 48312 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Співак В'ячеслав Валерійович – менеджер-начальник відділу забезпечення виробництва філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.301, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-75-09, e-mail відсутній. Вид предмета закупівлі: Товари. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2020 року (до 31.12.2020 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських днів з моменту підписання акту прийому-передачі, але не раніше дати реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
240 шт
Пластина (Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
10 шт
Полиця туалету велика (Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
10 шт
Комплект умивальника туалету (Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
95 шт
Карниз (Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
15 шт
Карниз (Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
40 шт
Вікно широке з кватиркою (Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
15 шт
Вікно вузьке з кватиркою (Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
35 шт
Вікно широке глухе (Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
20 шт
Вікно широке аварійне (Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
10 шт
Вікно вузьке з кватиркою (туалетне) (Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
95 шт
Наличник (Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
1390 шт
Клямер (Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
95 шт
Проєм вікна в сборі (Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
25 шт
Проєм вікна в сборі (Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
25 шт
Наличник (Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських днів з моменту підписання акту прийому-передачі, але не раніше дати реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 лютого 2020 16:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 лютого 2020 16:57 |
ТД_84-20_нова ред.doc | |
18 лютого 2020 16:57 |
Перелік змін.docx | |
18 лютого 2020 16:57 |
ТД_84-20_з закресл.даними.doc | |
07 лютого 2020 12:58 |
Проект договору 308 (5).docx | |
07 лютого 2020 12:58 |
Оголошення.doc |
18 лютого 2020 16:57 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 лютого 2020 16:57 |
ТД_84-20_нова ред.doc
|
|||
18 лютого 2020 16:57 |
Перелік змін.docx
|
|||
18 лютого 2020 16:57 |
ТД_84-20_з закресл.даними.doc
|
|||
07 лютого 2020 12:58 |
Проект договору 308 (5).docx
|
|||
07 лютого 2020 12:58 |
Оголошення.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
По оформленню тендерної пропозиції
Дата подання: 13 лютого 2020 16:17
Дата відповіді: 18 лютого 2020 16:54
Добрий день. Згідно п.3.1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД - «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки», проте у додатку 3 «ІНФОРМАЦІЯ ДО ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ на участь у відкритих торгах на закупівлю» ТД надано зразок заповнення електронної форми цінової пропозиції, який не відповідає п.3.1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» (відсутні поля для зазначення цін за продукцію). Питання: чи треба зазначати ціну за одиницю продукції, суму з ПДВ та загальну вартість?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до частини 1 статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Відповідно до п.3.1. тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення Замовником), та завантаження файлів.
Отже, під час подання тендерної пропозиції інформація про ціну зазначається учасником у відповідному полі у електронних формах, іншими словами, зазначає загальну ціну про позиції у відповідному полі на майданчику, через який подає пропозицію. При цьому учасник керується п. 5.1 тендерної документації «В разі якщо Учасник є платником ПДВ відповідно до законодавства, такий Учасник обов’язково зазначає ціну з урахування ПДВ.».
Пунктом 3.1. тендерної документації визначено, які документи надає учасник, серед яких, зокрема, на вимогу п.4.1. учасник надає «Інформацію до тендерної пропозиції» за формою додатку 3 тендерної документації без цін. Дякуємо за звернення!
Відповідно до п.3.1. тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення Замовником), та завантаження файлів.
Отже, під час подання тендерної пропозиції інформація про ціну зазначається учасником у відповідному полі у електронних формах, іншими словами, зазначає загальну ціну про позиції у відповідному полі на майданчику, через який подає пропозицію. При цьому учасник керується п. 5.1 тендерної документації «В разі якщо Учасник є платником ПДВ відповідно до законодавства, такий Учасник обов’язково зазначає ціну з урахування ПДВ.».
Пунктом 3.1. тендерної документації визначено, які документи надає учасник, серед яких, зокрема, на вимогу п.4.1. учасник надає «Інформацію до тендерної пропозиції» за формою додатку 3 тендерної документації без цін. Дякуємо за звернення!
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-07-000476-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ", Код ЄДРПОУ:40526699
Дата подання: 14 лютого 2020 16:24
Вимога 1 стосовно протоколів іспитів продукції
1. Згідно умов тендерної документації Додаток № 1. Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі п.3,3 - учасник повинен надати -Для неметалевої продукції/матеріалів, які застосовані у конструкціях рухомого складу: -
3.3. Для неметалевих матеріалів, а саме позиції з специфікації 10,11,13,14, учасник повинен надати:
- копію висновку санітарно-епідеміологічної експертизи щодо можливості застосування продукції;
- копію листа-узгодження Головного управління воєнізованої охорони АТ «Укрзалізниці» щодо можливості використання даної неметалевої продукції на залізничному транспорті України.
- копії документів про відповідність нормам пожежної безпеки, видані органами оцінки відповідності на бланках Укр СЕПРО (для сертифікатів, виданих до 01.01.2018 року) або на бланках за формою, встановленою органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який видав документ про відповідність (для документів, виданих після 01.01.2018 року), та чинні до закінчення строку поставки продукції;…»
Доводимо до відома Замовника, що п.10,11,13,14 є не металевими виробами, та для постачання не якісної ГОРЮЧОЇ продукції Вимагаємо викласти в п.3.3 наступним чином, так як у 2019 р ЦЕ БУЛО ОБОВ ЯЗКОВОЮ ВИМОГОЮ ЗАМОВНИКА ПРИЗАКУПІВЛІ ДАНОЇ ПРОДУКЦІЇ:
«…3.3. Для неметалевих матеріалів, які застосовані у продукції залізничного призначення учасник повинен надати:
- копії документів про відповідність нормам пожежної безпеки, видані органами оцінки відповідності на бланках УкрСЕПРО (для сертифікатів, виданих до 01.01.2018 року) або на бланках за формою, встановленою органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який видав документ про відповідність (для документів, виданих після 01.01.2018 року), та чинні до закінчення строку поставки продукції;
- копії протоколів випробувань продукції щодо визначення показників пожежної безпеки;
- копію висновку санітарно-епідеміологічної експертизи щодо можливості застосування продукції;
- копію листа-узгодження Головного управління воєнізованої охорони АТ «Укрзалізниці» щодо можливості використання даної неметалевої продукції на залізничному транспорті України…»
Розгорнути
Згорнути
3.3. Для неметалевих матеріалів, а саме позиції з специфікації 10,11,13,14, учасник повинен надати:
- копію висновку санітарно-епідеміологічної експертизи щодо можливості застосування продукції;
- копію листа-узгодження Головного управління воєнізованої охорони АТ «Укрзалізниці» щодо можливості використання даної неметалевої продукції на залізничному транспорті України.
- копії документів про відповідність нормам пожежної безпеки, видані органами оцінки відповідності на бланках Укр СЕПРО (для сертифікатів, виданих до 01.01.2018 року) або на бланках за формою, встановленою органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який видав документ про відповідність (для документів, виданих після 01.01.2018 року), та чинні до закінчення строку поставки продукції;…»
Доводимо до відома Замовника, що п.10,11,13,14 є не металевими виробами, та для постачання не якісної ГОРЮЧОЇ продукції Вимагаємо викласти в п.3.3 наступним чином, так як у 2019 р ЦЕ БУЛО ОБОВ ЯЗКОВОЮ ВИМОГОЮ ЗАМОВНИКА ПРИЗАКУПІВЛІ ДАНОЇ ПРОДУКЦІЇ:
«…3.3. Для неметалевих матеріалів, які застосовані у продукції залізничного призначення учасник повинен надати:
- копії документів про відповідність нормам пожежної безпеки, видані органами оцінки відповідності на бланках УкрСЕПРО (для сертифікатів, виданих до 01.01.2018 року) або на бланках за формою, встановленою органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який видав документ про відповідність (для документів, виданих після 01.01.2018 року), та чинні до закінчення строку поставки продукції;
- копії протоколів випробувань продукції щодо визначення показників пожежної безпеки;
- копію висновку санітарно-епідеміологічної експертизи щодо можливості застосування продукції;
- копію листа-узгодження Головного управління воєнізованої охорони АТ «Укрзалізниці» щодо можливості використання даної неметалевої продукції на залізничному транспорті України…»
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 лютого 2020 16:54
Вашу вимогу опрацьовано та повідомляється наступне. До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Номер вимоги: UA-2020-02-07-000476-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ТЕРА-ЛТД", Код ЄДРПОУ:39998322
Дата подання: 14 лютого 2020 16:51
вимога
Наше підприємство є виробником алюмінієвих вікон для рухомого складу АТ «Укрзалізниця». Не один рік постачає дану продукцію на вагонобудівні та вагоно-ремогтні заводи. Мі маємо всі погоджені з АТ «Укрзалізниця» ТУ та креслення, однак не можемо прийняти участь у даній закупівлі у зв язку з тим, що наше підприємство не є виробником склопластикових виробів, а саме п.9 по п.14.
Просимо Вас виділити в даній закупівлі два лота:
Лот №1- поз.1, 2,3,4,5,6,7,8-що стосується закупівлі товару-Вікна та
Лот №2 –поз.9, 10,11,12,13,14, що стосується закупівлі зовсім іншої продукції-а саме склопластикові вироби _а саме запасні частини та деталі туалету) які закуповується за іншим кодом ДКПП, ніж продукція за поз.1,2,3,4,5,6,7,8
Інакше ЦЕ Є ПОРУШЕННЯМ «ЗАКОНУ ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» і обмежує кількість УЧАНИКІВ-виробників даного виробу продукції.
Хочемо зазначити, що в 2019 р Філією «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» проводилася аналогічна закупівля даної продукції, однак без позицій-9,10,11,12,13,14, а ці позиції були закуплені за окремими тендерами
Розгорнути
Згорнути
Просимо Вас виділити в даній закупівлі два лота:
Лот №1- поз.1, 2,3,4,5,6,7,8-що стосується закупівлі товару-Вікна та
Лот №2 –поз.9, 10,11,12,13,14, що стосується закупівлі зовсім іншої продукції-а саме склопластикові вироби _а саме запасні частини та деталі туалету) які закуповується за іншим кодом ДКПП, ніж продукція за поз.1,2,3,4,5,6,7,8
Інакше ЦЕ Є ПОРУШЕННЯМ «ЗАКОНУ ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» і обмежує кількість УЧАНИКІВ-виробників даного виробу продукції.
Хочемо зазначити, що в 2019 р Філією «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» проводилася аналогічна закупівля даної продукції, однак без позицій-9,10,11,12,13,14, а ці позиції були закуплені за окремими тендерами
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 лютого 2020 16:54
Вашу вимогу опрацьовано та повідомляється наступне.
Поділ предмету закупівлю на лоти недоцільний.
Вікна, карнизи, кожухи, меблі до туалетних кімнат встановлюються комплексно при ремонті вагонів. Предмет закупівлі визначено з огляду на потребу та комплектність товару.
Крім того, предмет закупівлі визначено замовником у порядку, встановленому законодавством. Код та назва відповідного класифікатору предмета закупівлі 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Вікна, карнизи, кожухи, меблі до туалетних кімнат). Дякуємо за звернення!
Поділ предмету закупівлю на лоти недоцільний.
Вікна, карнизи, кожухи, меблі до туалетних кімнат встановлюються комплексно при ремонті вагонів. Предмет закупівлі визначено з огляду на потребу та комплектність товару.
Крім того, предмет закупівлі визначено замовником у порядку, встановленому законодавством. Код та назва відповідного класифікатору предмета закупівлі 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Вікна, карнизи, кожухи, меблі до туалетних кімнат). Дякуємо за звернення!
Номер вимоги: UA-2020-02-07-000476-b.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЛАДАР УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:39290839
Дата подання: 14 лютого 2020 17:24
вимога
07 февраля 2020 года, Покупателем было объявлено шесть абсолютно идентичных аукционов на покупку Вікна, карнизи, кожухи, меблі до туалетних кімнат на общую сумму 11 355 556,8 гривен с учетом НДС, номера этих аукционов в системе Prozorro:
1. UA-2020-02-07-000476-b
2. UA-2020-02-07-001540-a
3. UA-2020-02-07-000369-b
4. UA-2020-02-07-001909-a
5. UA-2020-02-07-001237-c
6. UA-2020-02-07-001244-c
. Обращаемся к Покупателю, с просьбой создать закупку по правилам, соблюсти условия, согласно ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про публічні закупівлі», а также разделить продукцию соответственно их кодам ДКПП, а именно :
Лот №1-п.1-8-Окна
Лот №2-9-14-Стеклопластиковые изделия для туалетных комнат
Хотим обратить ВНИМАНИЕ ЗАКАЗЧИКА что в тендерной документации указана продукция и чертежи только одного производителя –монополиста-ООО «НВО «РОСТ» г Вольнянск, соответственно и подготовленна данній тендер под одного производителя-ООО НВО "РОСТ".
Просим Заказчика внести изменения в тендерную документации и предоставить чертежи на закупаемую продукцию или их характеристики и размеры, чтобы аналогичная продукция могла соответствовать требованиям Заказчика.
Заказчик тем самым создаст конкурентную среду и прозрачные условия закупки данной продукции у ПРОИЗВОДИТЕЛЕЙ, снизив свои затраты на закупку данной продукции
Розгорнути
Згорнути
1. UA-2020-02-07-000476-b
2. UA-2020-02-07-001540-a
3. UA-2020-02-07-000369-b
4. UA-2020-02-07-001909-a
5. UA-2020-02-07-001237-c
6. UA-2020-02-07-001244-c
. Обращаемся к Покупателю, с просьбой создать закупку по правилам, соблюсти условия, согласно ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про публічні закупівлі», а также разделить продукцию соответственно их кодам ДКПП, а именно :
Лот №1-п.1-8-Окна
Лот №2-9-14-Стеклопластиковые изделия для туалетных комнат
Хотим обратить ВНИМАНИЕ ЗАКАЗЧИКА что в тендерной документации указана продукция и чертежи только одного производителя –монополиста-ООО «НВО «РОСТ» г Вольнянск, соответственно и подготовленна данній тендер под одного производителя-ООО НВО "РОСТ".
Просим Заказчика внести изменения в тендерную документации и предоставить чертежи на закупаемую продукцию или их характеристики и размеры, чтобы аналогичная продукция могла соответствовать требованиям Заказчика.
Заказчик тем самым создаст конкурентную среду и прозрачные условия закупки данной продукции у ПРОИЗВОДИТЕЛЕЙ, снизив свои затраты на закупку данной продукции
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 лютого 2020 16:55
Вашу вимогу опрацьовано та повідомляється наступне.
Поділ предмету закупівлю на лоти недоцільний. Вікна, карнизи, кожухи, меблі до туалетних кімнат встановлюються комплексно при ремонті вагонів. Предмет закупівлі визначено з огляду на потребу та комплектність товару.
Крім того, предмет закупівлі визначено замовником у порядку, встановленому законодавством. Код та назва відповідного класифікатору предмета закупівлі 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Вікна, карнизи, кожухи, меблі до туалетних кімнат).
Щодо можливості поставки товарів не лише по передбаченим ТД кресленням та надання креслень повідомляємо наступне.
Продукція, вказана в Додатку №1 тендерної документації, погоджена до застосування при ремонтах вагонів та зазначена у відповідності до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» - з приміткою «або еквівалент».
Для ознайомлення з детальними характеристиками товару, Вам необхідно звернутися до філії НДКТІ АТ «Укрзалізниця». Дякуємо за звернення!
Поділ предмету закупівлю на лоти недоцільний. Вікна, карнизи, кожухи, меблі до туалетних кімнат встановлюються комплексно при ремонті вагонів. Предмет закупівлі визначено з огляду на потребу та комплектність товару.
Крім того, предмет закупівлі визначено замовником у порядку, встановленому законодавством. Код та назва відповідного класифікатору предмета закупівлі 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Вікна, карнизи, кожухи, меблі до туалетних кімнат).
Щодо можливості поставки товарів не лише по передбаченим ТД кресленням та надання креслень повідомляємо наступне.
Продукція, вказана в Додатку №1 тендерної документації, погоджена до застосування при ремонтах вагонів та зазначена у відповідності до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» - з приміткою «або еквівалент».
Для ознайомлення з детальними характеристиками товару, Вам необхідно звернутися до філії НДКТІ АТ «Укрзалізниця». Дякуємо за звернення!
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-02-07-000476-b.b4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ТД "ГЕРМЕС ТРЕЙДІНГ", Код ЄДРПОУ:42113176
Дата подання: 27 березня 2020 21:12
Дата подання: 27 березня 2020 21:12
Скарга UA-2020-02-07-000476-b від 27.03.2020
Скарга на дії замовника у відповідності до ст. 18 Закону України "Про публічні закупівлі"
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 01 квітня 2020 09:25
рішення від 31.03.2020 № 6107 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 01 квітня 2020 09:25
Інформація про резолютивну частину рішення від 16.04.2020 № 7338.pdf
Дата публікації: 17 квітня 2020 16:44
рішення від 16.04.2020 № 7338.pdf
Дата публікації: 22 квітня 2020 21:08
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішенням № 7338-р/пк-пз від 16.04.2020 постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель філію «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "СЕАЛ" переможцем процедури закупівлі.
Відповідно рішення № 7338-р/пк-пз від 16.04.2020 - пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ" не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
«У складі Пропозиції Переможця містяться, зокрема: - форма "Інформацію до тендерної пропозиції" (файл "Ценовая 476.pdf"), відповідно до якої учасник пропонує, зокрема, полицю туалету велику АТОР.735213.008 10 ТУ У 22.2-38381956-001:2018 та комплект умивальника туалету ТУ У 22.2- 38381956- 001:2018; - декларація постачальника про відповідність (згідно з ISO/IEC 17050-1) № 20/1 (файл "Тех ч 476_1.0.pdf"), в якій зазначено, зокрема, що об'єкт декларації: полиця туалету велика АТОР.735213.008 ТУ У 22.2-38381956-001:2018 відповідає вимогам ТУ У 22.2- 38381956-001:2018; - декларація постачальника про відповідність (згідно з ISO/IEC 17050-1) № 21/1 (файл "Тех ч 476_1.0.pdf"), в якій зазначено, зокрема, що об'єкт декларації: комплект умивальника туалету ТУ У 22.2-38381956-001:2018 відповідає вимогам ТУ У 22.2- 38381956-001:2018; - ТУ У 22.2-38381956-001:2018 (файл "Тех частина 476_3.pdf"), в яких зазначено, зокрема, що ТУ поширюються на елементи сантехнічних приміщень, зокрема, тумбу умивальника; - лист від 05.04.2019 № 09/222 (файл "Тех часть 476_1.0.pdf"), в якому зазначено: "СП "Київське ПКТБ РС" філії "НДКТІ" АТ "Укрзалізниця" розглянув Вашого листа № 01.04 від 01.04.2019 та повідомляє наступне, що кресленики: "Окно широкое с форточкой" А.0102010100.00.000 СБ, "Проем окна", А.0102010104.00.000 СБ, "Узел прижимной" А.0102010102.00.000 СБ, "Наличник" А.0102010101.00.000 СБ, "Окно узкое с форточкой" А.0102060100.00.000 СБ, "Проем окна" А.0102060104.00.000 СБ, "Окно узкое с форточкой (туалетное)" А.0102020100.00.000 СБ, "Окно широкое аварийное" А.0102050100.00.000 СБ, "Карниз" А.0102010102.00.006, "Клямер" А.0102010103.00.000, "Наличник" А.0102060101.00.000 СБ, "Карниз" А.0102060102.00.006 та специфікації "Установка окна широкого с форточкой" А.0102010100.00.000 виконано у відповідності до вимог ЄСКД та діючої нормативній документації та підтверджує їх актуальність". Разом з тим, у складі Пропозиції Переможця щодо кресленика АТОР.735213.008 відсутній лист виробника або визначеного філією НДКТІ АТ "Укрзалізниця" структурного підрозділу, який підтверджує, що кресленик на запропоновану до постачання продукцію входить до повного комплекту конструкторської документації на основний виріб залізничного призначення (локомотив, світлофор, комплект рейкового скріплення тощо) або підтвердження про актуальність креслеників, шляхом їх письмового узгодження визначеним філією НДКТІ АТ "Укрзалізниця" структурним підрозділом або сканована копія зазначеного кресленика, що не відповідає умовам Документації в цій частині. Враховуючи наведене, Пропозиція Переможця не відповідала умовам Документації в цій частині.»
Скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "СЕАЛ" переможцем процедури закупівлі
Пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ" відхилити на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 29 квітня 2020 07:20
Номер скарги: UA-2020-02-07-000476-b.a5
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ", Код ЄДРПОУ:40526699
Дата подання: 09 травня 2020 23:14
Дата подання: 09 травня 2020 23:14
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 14 травня 2020 21:00
рішення від 14.05.2020 №9336 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 14 травня 2020 21:00
інформація про перенесення розгляду скарг Сеал.pdf
Дата публікації: 29 травня 2020 19:54
Інформація про резолютивну частину рішення від 01.06.2020 №10753 .pdf
Дата публікації: 02 червня 2020 15:46
рішення від 01.06.2020 №10753 .pdf
Дата публікації: 04 червня 2020 20:38
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 лютого 2020 15:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ" |
1 545 570,00
UAH з ПДВ
|
1 545 570,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТД "ГЕРМЕС ТРЕЙДІНГ" |
1 605 444,00
UAH з ПДВ
|
1 605 444,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Частное предприятие "ДОН" |
1 610 446,20
UAH з ПДВ
|
1 610 446,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ" #40526699 |
Рішення скасоване |
1 545 570,00
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2020 07:19
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ" #40526699 |
Відхилено |
1 545 570,00
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2020 07:20
|
ТОВ "ТД "ГЕРМЕС ТРЕЙДІНГ" #42113176 |
Переможець |
1 605 444,00
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2020 07:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2021 15:04
|
ЗВІТ про виконання 20361.docx | укладений |
13 січня 2021 15:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 липня 2020 17:17
|
20361 ДУ-1 (1).pdf | зміни до договору |
22 липня 2020 17:17
|
пов (1).docx | зміни до договору |
22 липня 2020 17:17
|
Електронний підпис | укладений |
11 червня 2020 07:53
|
20361.pdf | укладений |
11 червня 2020 07:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертою статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі". П. 3 ч. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" - покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі, П. 5 ч. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" - узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору. Викласти в новій редакції п. 2.1, 2.7, 2.8, доповнити п. 2.11, 2.12, змінити специфікацію 1, загальна сума договору після змін 1 544 268,00 грн. з ПДВ. 13. Номер додаткової угоди. УЗ/ЦЛ-20361/ю/ду1 14. Сума договору після внесення змін. 1 544 268,00 грн. з ПДВ 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. Відповідно до умов договору, без змін. |
Номер договору про закупівлю: | уз/цл-20361/ю |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | уз/цл-20361/ю/д |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |