Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37470086 |
Вебсайт: | http://www.shevruo.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., Київ, Зоологічна, 6-а |
Контактна особа: |
Коваленко Леся Аркадіївна 380444890247 tender@shevruo.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 лютого 2020 05:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 лютого 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 лютого 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 24 лютого 2020 15:16 |
Очікувана вартість: | 2 275 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,22% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51700000-9: Послуги зі встановлення протипожежного устаткування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані послуги здійснюються на поточний розрахунковий рахунок Виконавця протягом 14 календарних днів з дати підписання та на підставі акту виконаних робіт. | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 лютого 2020 02:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 лютого 2020 02:31 |
Тендер ЗЗСО № 53.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
- в пластиковому коробі - по стелям, що не мають підвісних стель та стінам приміщень;
- відкрито за підвісними стелями;
- на вертикальних ділянках - у кабельних проходах для слабкострумових систем;
- у металлорукаві на горищі.
Більшість стель об`єкту є підвісними (Армстронг).
Вимоги про усунення порушення
Протоколом № 1 від 04.03.2020 року було визнано переможцем Учасника відкритих торгів ТОВ «ПОЖДУМА» по закупівлі «Послуги з встановлення системи протипожежного захисту в ЗЗСО № 53, вул. Хмельницького, 16/18, м. Київ» за кодом ДК 021:2015 (CPV) – 51700000-9.
Ретельно розглянувши документи тендерної пропозиції переможця була виявлена невідповідність вимогам тендерної документації, а саме:
1. Відповідно до пункту 2.2 Додатку № 1 до тендерної документації в складі тендерної пропозиції вимагалося надати копії протоколів перевірки знань, посвідчень працівників Учасника, що матимуть безпосереднє відношення до виконання договору («Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів» (НПАОП 40.1-1.21-98), «Правила експлуатації електрозахисних засобів» (НПАОП 40.1-1.07-01), «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» (НПАОП 0.00-1.71-13), курс з охорони праці, та проходження навчання та перевірки знань з питань пожежної безпеки).
Учасником ТОВ «ПОЖДУМА» не були надані в складі тендерної пропозиції копії протоколів перевірки знань та посвідчень з курсу з охорони праці, видані налагоджувальнику КВП та А Рибалці В.В., електромонтеру ОПС Ярошинському М.Ю., електромонтеру ОПС Сокиринському В.О. та монтажнику Омельченку В.Ю., які будуть безпосередньо надавати послуги зі встановлення системи протипожежного захисту.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника ТОВ «ПОЖДУМА» не відповідає вимогам тендерної документації.
Зважаючи на все вищезазначене, замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію Учасника ТОВ «ПОЖДУМА» відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Виходячи з вищезазначеного, вимагаємо анулювати рішення про визначення переможцем ТОВ «ПОЖДУМА».
У випадку ігнорування даної вимоги ТОВ «АПС-КИЇВ» буде змушений написати скаргу до Антимонопольного комітету України.
Тендерна пропозиція переможця тендеру -ТОВ «ПОЖДУМА» повністю відповідає вимогам тендерної документації Замовника та діючому законодавству України.
Протоколом № 1 від 07.05.2020 року розгляду тендерних пропозицій було визнано переможцем Учасника відкритих торгів ТОВ «ЕЛЕКТРО ПЛЮС!» по закупівлі «Послуги з встановлення системи протипожежного захисту в ЗЗСО № 53, вул. Хмельницького, 16/18, м. Київ» за кодом ДК 021:2015 (CPV) – 51700000-9.
Ретельно розглянувши документи тендерної пропозиції переможця була виявлена невідповідність вимогам тендерної документації, а саме:
1. Відповідно до п. 1.1 Додатку № 1до тендерної документації вимагалося надати заповнену довідку за формою, викладеною у таблиці 1, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника, необхідних для виконання умов даної закупівлі (з обов’язковим зазначенням обладнання, інструментів, офісу та складу).
Згідно з даними п. 1.3 Додатку № 1 до тендерної документації вимагалося надати довідку про відповідність матеріально – технічної бази умовам, визначеним в постанові Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852.
Учасник ТОВ «ЕЛЕКТРО ПЛЮС!» надав довідку про наявність обладнання та матеріально – технічної бази, яка не відповідає умовам, визначеним в постанові Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852. В довідці про наявність обладнання та матеріально – технічної бази відсутня інформація про амперметр, вольтметр, омметр та тестер, які вимагаються відповідно п. 16 постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ЕЛЕКТРО ПЛЮС!» не відповідає вимогам тендерної документації.
2. Згідно з даними п. 1 Додатку № 2 до тендерної документації вимагалося надати сертифікати відповідності на обладнання автоматичних систем протипожежного захисту, які будуть встановлюватися.
В складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ЕЛЕКТРО ПЛЮС!» відсутні сертифікати відповідності на сповіщувач пожежний димовий оптичний доточковий СП-2.1, сповіщувач пожежний тепловий максимальний ТПТ-3, сповіщувач пожежний тепловий максимальний FT-A1S та на акустичну систему 3АС100ПН, 6АС100ПН згідно з орієнтовним обсягом робіт та переліком матеріалів, обладнання, які наведені в Додатку № 2 до тендерної документації та відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва.
Таким чином, ТОВ «ЕЛЕКТРО ПЛЮС!» порушило вимогу п. 1 Додатку № 2 до тендерної документації.
3. Відповідно до п. 2 Додатку № 2 до тендерної документації вимагалося надати документальне підтвердження відповідності послуг з відповідним розрахунком договірної ціни. До ціни пропозиції включаються статті витрат у відповідності до ДСТУ БД.1.1-1:2013 з урахуванням змін та доповнень, а саме:
- локальний кошторис;
- зведений кошторисний розрахунок;
- відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку;
- технічні вимоги.
Примітка: кошторисна документація, яка подається Учасником повинна бути затверджена підписом керівника або іншої уповноваженої особи учасника, відбитком печатки (у разі її використання).
В складі тендерної пропозиції ТОВ «ЕЛЕКТРО ПЛЮС!» не надано технічні вимоги як частину розрахунку договірної ціни, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Зважаючи на все вищезазначене, замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію Учасника ТОВ «ЕЛЕКТРО ПЛЮС!» відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Виходячи з вищезазначеного, вимагаємо анулювати рішення про визначення переможцем ТОВ «ЕЛЕКТРО ПЛЮС!».
У випадку ігнорування даної вимоги ТОВ «АПС-КИЇВ» буде змушений написати скаргу до Антимонопольного комітету України.
Додатково зазначаємо невідповідності тендерних пропозицій наступних учасників вимогам тендерної документації, а саме:
І. Тендерна пропозиція ПП «Охорона-004» не відповідає наступним вимогам тендерної документації:
1. Відповідно до п. 2 Додатку № 2 до тендерної документації вимагалося надати документальне підтвердження відповідності послуг з відповідним розрахунком договірної ціни. До ціни пропозиції включаються статті витрат у відповідності до ДСТУ БД.1.1-1:2013 з урахуванням змін та доповнень, а саме:
- локальний кошторис;
- зведений кошторисний розрахунок;
- відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку;
- технічні вимоги.
Примітка: кошторисна документація, яка подається Учасником повинна бути затверджена підписом керівника або іншої уповноваженої особи учасника, відбитком печатки (у разі її використання).
В складі тендерної пропозиції ПП «Охорона-004» не надано технічні вимоги як частину розрахунку договірної ціни, що не відповідає вимогам тендерної документації.
2. Згідно з даними п. 2.2 Додатку № 1 до тендерної документації вимагалося надати копії протоколів перевірки знань, посвідчень працівників Учасника, що матимуть безпосереднє відношення до виконання договору («Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів» (НПАОП 40.1-1.21-98), «Правила експлуатації електрозахисних засобів» (НПАОП 40.1-1.07-01), «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» (НПАОП 0.00-1.71-13), курс з охорони праці, та проходження навчання та перевірки знань з питань пожежної безпеки).
В складі тендерної пропозиції ПП «Охорона-004» надано витяги з протоколу перевірки знань («Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів» (НПАОП 40.1-1.21-98), «Правила експлуатації електрозахисних засобів» (НПАОП 40.1-1.07-01), «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» (НПАОП 0.00-1.71-13), курс з охорони праці, та проходження навчання та перевірки знань з питань пожежної безпеки) працівників, що матимуть безпосереднє відношення до виконання договору, замість саме протоколів перевірки знань, чим порушено вимогу тендерної документації.
Таким чином, тендерна пропозиція ПП «Охорона-004» не відповідає вимогам тендерної документації і повинна бути відхилена на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
ІІ. Тендерна пропозиція ТОВ «ДОЗОР СЕРВІС» не відповідає наступним вимогам тендерної документації:
1. Відповідно до п. 2.2 Додатку № 1 до тендерної документації вимагалося надати копії протоколів перевірки знань, посвідчень працівників Учасника, що матимуть безпосереднє відношення до виконання договору («Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів» (НПАОП 40.1-1.21-98), «Правила експлуатації електрозахисних засобів» (НПАОП 40.1-1.07-01), «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» (НПАОП 0.00-1.71-13), курс з охорони праці, та проходження навчання та перевірки знань з питань пожежної безпеки).
В складі тендерної пропозиції ТОВ «ДОЗОР СЕРВІС» надано витяги з протоколу перевірки знань («Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів» (НПАОП 40.1-1.21-98), «Правила експлуатації електрозахисних засобів» (НПАОП 40.1-1.07-01), «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» (НПАОП 0.00-1.71-13), курс з охорони праці, та проходження навчання та перевірки знань з питань пожежної безпеки) працівників, що матимуть безпосереднє відношення до виконання договору, замість саме протоколів перевірки знань, чим порушено вимогу тендерної документації.
2. Відповідно до п. 1 Додатку № 2 до тендерної документації вимагалося надати сертифікати відповідності на обладнання автоматичних систем протипожежного захисту, які будуть встановлюватися.
Згідно з орієнтовним обсягом робіт та переліком матеріалів, обладнання, які наведені в Додатку № 2 до тендерної документації та підсумкової відомості ресурсів, серед обладнання є сповіщувач пожежний димовий оптичний доточковий СП-2.1 та акумуляторну батарею 12В, 18,0 А/г, сертифікати відповідності на які відсутні в складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ДОЗОР СЕРВІС».
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ДОЗОР СЕРВІС» не відповідає вимогам тендерної документації.
ІІІ. Тендерна пропозиція ТОВ «Укртехнобез» не відповідає наступним вимогам тендерної документації:
1. Відповідно до п. 2 Додатку № 2 до тендерної документації вимагалося надати документальне підтвердження відповідності послуг з відповідним розрахунком договірної ціни. До ціни пропозиції включаються статті витрат у відповідності до ДСТУ БД.1.1-1:2013 з урахуванням змін та доповнень, а саме:
- локальний кошторис;
- зведений кошторисний розрахунок;
- відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку;
- технічні вимоги.
Примітка: кошторисна документація, яка подається Учасником повинна бути затверджена підписом керівника або іншої уповноваженої особи учасника, відбитком печатки (у разі її використання).
В складі тендерної пропозиції ТОВ «Укртехнобез» не надано технічні вимоги як частину розрахунку договірної ціни, що не відповідає вимогам тендерної документації.
2. Відповідно до п. 1 Додатку № 2 до тендерної документації вимагалося надати сертифікати відповідності на обладнання автоматичних систем протипожежного захисту, які будуть встановлюватися.
В складі тендерної пропозиції ТОВ «Укртехнобез» відсутній сертифікат відповідності на акумуляторну батарею 12В згідно з орієнтовним обсягом робіт та переліком матеріалів, обладнання, які наведені в Додатку № 2 до тендерної документації та підсумкової відомості ресурсів.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «Укртехнобез» не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині.
IV. Тендерна пропозиція ТОВ «Український виробничо-будівельний Альянс Центр» не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
1. Відповідно до п. 2 Додатку № 2 до тендерної документації вимагалося надати документальне підтвердження відповідності послуг з відповідним розрахунком договірної ціни. До ціни пропозиції включаються статті витрат у відповідності до ДСТУ БД.1.1-1:2013 з урахуванням змін та доповнень, а саме:
- локальний кошторис;
- зведений кошторисний розрахунок;
- відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку;
- технічні вимоги.
Примітка: кошторисна документація, яка подається Учасником повинна бути затверджена підписом керівника або іншої уповноваженої особи учасника, відбитком печатки (у разі її використання).
В складі тендерної пропозиції ТОВ «Український виробничо-будівельний Альянс Центр» не надано технічні вимоги як частину розрахунку договірної ціни, що не відповідає вимогам тендерної документації.
2. Згідно з даними п. 2.3 Додатку № 1 до тендерної документації вимагалося надати особові медичні книжки працівників Учасника, які матимуть безпосереднє відношення до виконання договору нової форми первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка», затверджена наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 лютого 2013 року №150., із зазначенням дати проходження останнього медичного огляду, який повинен бути дійсним на дату подання тендерних пропозицій.
В складі тендерної пропозиції ТОВ «Український виробничо-будівельний Альянс Центр» надано медичні книжки Кравченка В.В. (електромонтер ОПС) та Бродяка І.М. (виконавця робіт), які діють до 09.10.2019 року, що не відповідає вимозі тендерної документації, оскільки медичні книжки працівників, які матимуть безпосереднє відношення до виконання договору не дійсні на дату подання тендерної пропозиції.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «Український виробничо-будівельний Альянс Центр» не відповідає вимогам тендерної документації.
V. Тендерна пропозиція ТОВ «ТЕХНОСИСТЕМ» не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
1. Відповідно до п. 1.1 Додатку № 1до тендерної документації вимагалося надати заповнену довідку за формою, викладеною у таблиці 1, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника, необхідних для виконання умов даної закупівлі (з обов’язковим зазначенням обладнання, інструментів, офісу та складу).
Згідно з даними п. 1.3 Додатку № 1 до тендерної документації вимагалося надати довідку про відповідність матеріально – технічної бази умовам, визначеним в постанові Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852.
Учасник ТОВ «ТЕХНОСИСТЕМ» надав довідку про наявність обладнання та матеріально – технічної бази, яка не відповідає умовам, визначеним в постанові Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852. В довідці про наявність обладнання та матеріально – технічної бази відсутня інформація про амперметр, вольтметр, омметр мегомметр та імітатор тепла та диму, які вимагаються відповідно п. 16 постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ТЕХНОСИСТЕМ» не відповідає вимогам тендерної документації.
2. Відповідно до п. 2 Додатку № 2 до тендерної документації вимагалося надати документальне підтвердження відповідності послуг з відповідним розрахунком договірної ціни. До ціни пропозиції включаються статті витрат у відповідності до ДСТУ БД.1.1-1:2013 з урахуванням змін та доповнень, а саме:
- локальний кошторис;
- зведений кошторисний розрахунок;
- відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку;
- технічні вимоги.
Примітка: кошторисна документація, яка подається Учасником повинна бути затверджена підписом керівника або іншої уповноваженої особи учасника, відбитком печатки (у разі її використання).
В складі тендерної пропозиції ТОВ «ТЕХНОСИСТЕМ» не надано технічні вимоги як частину розрахунку договірної ціни, що не від
Всі умови тендерної документації ТОВ «ЕЛЕКТРО ПЛЮС!» дотримався, так як Замовником не вимагав в довідці про наявність обладнання вказати амперметр, вольтметр, омметр та тестер.
З 01 січня 2018 року вся продукція, яка наразі сертифікується та входить до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, затвердженому Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01 лютого 2015 року, не підлягає обов’язковій сертифікації. Тобто, в Україні відповідно до наказу ДП «Укр НДНЦ» від 29 грудня 2017 року No 500 «Про скасування національних нормативних документів» з 01 січня 2018 року скасовані стандарти державної системи сертифікації. У зв’язку з вищевказаними змінами, державними органами сертифікації припинено видачу сертифікатів відповідності.
Замовник вважає, що ТОВ «ЕЛЕКТРО ПЛЮС!» не порушив жодним чином вимогу про надання сертифікатів.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ЕЛЕКТРО ПЛЮС!» надав документ «29. Технічні вимоги»: Вих № 97885 від 14.02.2020 року. Замовник Вважає що ТОВ «ЕЛЕКТРО ПЛЮС!» в повному обсязі виконав цю вимогу.
Замовник не має підстав для відхилення тентерної прпозиції учасника ТОВ «ЕЛЕКТРО ПЛЮС!»
Скарги до процедури
Дата подання: 14 березня 2020 10:32
Дата подання: 13 травня 2020 16:57
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-09-000026 ● 03c2d7cf70994270921a3dccf28f7b6e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 червня 2020 08:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.06.2020 № 99
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
Від 11.06.2020 № 99
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
20 UA-2020-02-07-000007-c 07.02.2020
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про усунення порушень
2020-07-13 13:35:48
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 липня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 липня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 лютого 2020 16:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ПОЖДУМА" |
1 172 717,29
UAH з ПДВ
|
789 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ЕЛЕКТРО ПЛЮС! |
1 289 581,56
UAH з ПДВ
|
790 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОХОРОНА-004" |
1 625 178,80
UAH з ПДВ
|
800 004,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС" |
1 803 076,00
UAH з ПДВ
|
840 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Укртехнобез |
1 223 106,00
UAH з ПДВ
|
899 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Український виробничо-будівельний Альянс Центр |
1 850 638,80
UAH з ПДВ
|
950 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТЕХНОСИСТЕМ" |
1 489 926,89
UAH з ПДВ
|
1 484 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АПС-КИЇВ" |
1 688 697,83
UAH з ПДВ
|
1 688 697,83
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПОЖДУМА" #41124150 |
Рішення скасоване |
789 999,00
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2020 15:45
|
ТОВ "ПОЖДУМА" #41124150 |
Відхилено |
789 999,00
UAH з ПДВ
|
28 квітня 2020 04:33
|
ТОВ ЕЛЕКТРО ПЛЮС! #39138281 |
Переможець |
790 000,00
UAH з ПДВ
|
07 травня 2020 16:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 червня 2020 15:13
|
д-у 1 до дог 478.pdf | зміни до договору |
30 червня 2020 15:12
|
Електронний підпис | укладений |
21 травня 2020 13:01
|
478 договір.pdf | укладений |
21 травня 2020 12:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 478 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |