Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з встановлення системи протипожежного захисту в ЗЗСО № 53, вул. Хмельницького, 16/18, м. Київ
Очікувана вартість
2 275 000,00 UAH
UA-2020-02-07-000007-c 2af43d018ce94c25bcc7109428eb2c43
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коваленко Леся Аркадіївна

380444890247 tender@shevruo.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37470086
Вебсайт: http://www.shevruo.kiev.ua/
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., Київ, Зоологічна, 6-а
Контактна особа: Коваленко Леся Аркадіївна
380444890247
tender@shevruo.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 лютого 2020 05:47
Звернення за роз’ясненнями: до 14 лютого 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 лютого 2020 00:00
Початок аукціону: 24 лютого 2020 15:16
Очікувана вартість: 2 275 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,22%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51700000-9: Послуги зі встановлення протипожежного устаткування


Послуги з встановлення системи протипожежного захисту в ЗЗСО № 53, вул. Хмельницького, 16/18, м. Київ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з встановлення системи протипожежного захисту в ЗЗСО № 53, вул. Хмельницького, 16/18, м. Київ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01030, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Хмельницького, 16/180
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги здійснюються на поточний розрахунковий рахунок Виконавця протягом 14 календарних днів з дати підписання та на підставі акту виконаних робіт. Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 лютого 2020 02:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 лютого 2020 02:31
Тендер ЗЗСО № 53.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Відсутня документация
Дата подання: 07 лютого 2020 09:25
Дата відповіді: 07 лютого 2020 12:28
Доброго дня додайте будь ласка тендерну документацию.
Відповідь: Доброго дня. Сьогодні буде оприлюднена тендерна документація.
Проект
Дата подання: 11 лютого 2020 13:15
Дата відповіді: 12 лютого 2020 04:58
Доброго дня! Чи можете Ви надати проект розташування пожежної системи (або фото проекту, креслення) в ЗЗСО №53? karashevich.v@apsgk.com
Відповідь: Щодо проектно-кошторисної документації звертайтесь до спеціаліста Лазарєв В.В. - 044 489-02-50, VVolodimirovic873@gmail.com
Суперечності в специфікації до проекту
Дата подання: 12 лютого 2020 09:40
Дата відповіді: 13 лютого 2020 15:19
Після аналізу технічної документації було виявлено суперечності в специфікації до проекту. Зокрема на 16000 м кабелю в проекті заплановано лише 200м коробу та зовсім відсутня гофра. Питання: 1.Як баче Замовник монтаж данної системи при таких невідповідностях в кількості кабалю та коробу з гофрою? 2. Чи є можливість Замовнику внести зміни до проекту?Адже передбачено, в умовах тендерної документації, здача робіт з залученням представників третьої сторони.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до проектної документації кабель прокладається:
- в пластиковому коробі - по стелям, що не мають підвісних стель та стінам приміщень;
- відкрито за підвісними стелями;
- на вертикальних ділянках - у кабельних проходах для слабкострумових систем;
- у металлорукаві на горищі.
Більшість стель об`єкту є підвісними (Армстронг).
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-07-000007-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: Фізична особа - підприємець Черепанський Петро Леонович, Код ЄДРПОУ:1620619015
Дата подання: 08 лютого 2020 21:44
Про невідповідність умов тендерної документації ЧИННИМ нормативним документам
Шановний Замовнику, ВИМАГАЄМО ВИЛУЧИТИ абзац пункту 4 розділу "ДОДАТКОВО УЧАСНИК НАДАЄ В СКЛАДІ СВОЄЇ ПРОПОЗИЦІЇ НАСТУПНІ ДОКУМЕНТИ" Додатку № 2 до тендерної документації, а саме: "Закінчені роботи оформлюються актом перевірки відповідності систем протипожежного захисту відповідно до затвердженої форми И.1. що передбачена ДБН В.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту». До здачі робіт залучаються представники третьої сторони, інспекційного органу виконавчої влади, що має повноваження контролю і нагляду в сфері пожежної безпеки у відповідності до вимог додатку И ДБН В.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту», ТАК-ЯК 01 ЛИСТОПАДА 2019 РОКУ НАБРАЛА ЧИННОСТІ ЗМІНА № 1 ДО ДБН В.2.5-56:2014 "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ", ЯКОЮ ВИЛУЧЕНО ДОДАТОК "И" і відповідні пункти по тексту. У разі ігнорування даної "ВИМОГИ" і не прийняття її до виконання ми будемо вимушені подати скаргу до уповноваженого органу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 лютого 2020 04:29
Будуть внесені зміни до Тендерної документації
Щодо невідповідності вимог
Номер вимоги: UA-2020-02-07-000007-c.b2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ СБ "Статус", Код ЄДРПОУ:38975608
невідповідність вимогам
дисримчнація
Скасована
Дата: 11 лютого 2020 13:59
Причина: не тей тендер
Номер вимоги: UA-2020-02-07-000007-c.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АПС-КИЇВ", Код ЄДРПОУ:36251341
Дата подання: 06 березня 2020 10:43
Вимога про неправомірне рішення щодо обрання переможцем ТОВ "ПОЖДУМА"
Вимога
Протоколом № 1 від 04.03.2020 року було визнано переможцем Учасника відкритих торгів ТОВ «ПОЖДУМА» по закупівлі «Послуги з встановлення системи протипожежного захисту в ЗЗСО № 53, вул. Хмельницького, 16/18, м. Київ» за кодом ДК 021:2015 (CPV) – 51700000-9.
Ретельно розглянувши документи тендерної пропозиції переможця була виявлена невідповідність вимогам тендерної документації, а саме:
1. Відповідно до пункту 2.2 Додатку № 1 до тендерної документації в складі тендерної пропозиції вимагалося надати копії протоколів перевірки знань, посвідчень працівників Учасника, що матимуть безпосереднє відношення до виконання договору («Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів» (НПАОП 40.1-1.21-98), «Правила експлуатації електрозахисних засобів» (НПАОП 40.1-1.07-01), «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» (НПАОП 0.00-1.71-13), курс з охорони праці, та проходження навчання та перевірки знань з питань пожежної безпеки).
Учасником ТОВ «ПОЖДУМА» не були надані в складі тендерної пропозиції копії протоколів перевірки знань та посвідчень з курсу з охорони праці, видані налагоджувальнику КВП та А Рибалці В.В., електромонтеру ОПС Ярошинському М.Ю., електромонтеру ОПС Сокиринському В.О. та монтажнику Омельченку В.Ю., які будуть безпосередньо надавати послуги зі встановлення системи протипожежного захисту.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника ТОВ «ПОЖДУМА» не відповідає вимогам тендерної документації.
Зважаючи на все вищезазначене, замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію Учасника ТОВ «ПОЖДУМА» відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Виходячи з вищезазначеного, вимагаємо анулювати рішення про визначення переможцем ТОВ «ПОЖДУМА».
У випадку ігнорування даної вимоги ТОВ «АПС-КИЇВ» буде змушений написати скаргу до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 березня 2020 10:18
Необхідні посвідчення та протоколи з перевірки знань з курсу охорони праці, відповідно до вимог діючого законодавства України, що регулює відношення в сфері охорони праці, для працівників, які будуть безпосередньо надавати послуги з встановлення системи протипожежного захисту, надані ТОВ «ПОЖДУМА» в складі своєї тендерної пропозиції і розміщенні в файлах «Посвідчення працівників.pdf» та «Протоколи з перевірки знань.pdf».
Тендерна пропозиція переможця тендеру -ТОВ «ПОЖДУМА» повністю відповідає вимогам тендерної документації Замовника та діючому законодавству України.
Розгорнути Згорнути
Щодо неправомірного рішення про обрання переможцем ТОВ "Пождума"
Номер вимоги: UA-2020-02-07-000007-c.b5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АПС-КИЇВ", Код ЄДРПОУ:36251341
Дата подання: 13 травня 2020 13:41
Вимога анулювати рішення про визначення переможцем ТОВ «ЕЛЕКТРО ПЛЮС!».
Вимога

Протоколом № 1 від 07.05.2020 року розгляду тендерних пропозицій було визнано переможцем Учасника відкритих торгів ТОВ «ЕЛЕКТРО ПЛЮС!» по закупівлі «Послуги з встановлення системи протипожежного захисту в ЗЗСО № 53, вул. Хмельницького, 16/18, м. Київ» за кодом ДК 021:2015 (CPV) – 51700000-9.
Ретельно розглянувши документи тендерної пропозиції переможця була виявлена невідповідність вимогам тендерної документації, а саме:
1. Відповідно до п. 1.1 Додатку № 1до тендерної документації вимагалося надати заповнену довідку за формою, викладеною у таблиці 1, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника, необхідних для виконання умов даної закупівлі (з обов’язковим зазначенням обладнання, інструментів, офісу та складу).
Згідно з даними п. 1.3 Додатку № 1 до тендерної документації вимагалося надати довідку про відповідність матеріально – технічної бази умовам, визначеним в постанові Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852.
Учасник ТОВ «ЕЛЕКТРО ПЛЮС!» надав довідку про наявність обладнання та матеріально – технічної бази, яка не відповідає умовам, визначеним в постанові Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852. В довідці про наявність обладнання та матеріально – технічної бази відсутня інформація про амперметр, вольтметр, омметр та тестер, які вимагаються відповідно п. 16 постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ЕЛЕКТРО ПЛЮС!» не відповідає вимогам тендерної документації.
2. Згідно з даними п. 1 Додатку № 2 до тендерної документації вимагалося надати сертифікати відповідності на обладнання автоматичних систем протипожежного захисту, які будуть встановлюватися.
В складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ЕЛЕКТРО ПЛЮС!» відсутні сертифікати відповідності на сповіщувач пожежний димовий оптичний доточковий СП-2.1, сповіщувач пожежний тепловий максимальний ТПТ-3, сповіщувач пожежний тепловий максимальний FT-A1S та на акустичну систему 3АС100ПН, 6АС100ПН згідно з орієнтовним обсягом робіт та переліком матеріалів, обладнання, які наведені в Додатку № 2 до тендерної документації та відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва.
Таким чином, ТОВ «ЕЛЕКТРО ПЛЮС!» порушило вимогу п. 1 Додатку № 2 до тендерної документації.
3. Відповідно до п. 2 Додатку № 2 до тендерної документації вимагалося надати документальне підтвердження відповідності послуг з відповідним розрахунком договірної ціни. До ціни пропозиції включаються статті витрат у відповідності до ДСТУ БД.1.1-1:2013 з урахуванням змін та доповнень, а саме:
- локальний кошторис;
- зведений кошторисний розрахунок;
- відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку;
- технічні вимоги.
Примітка: кошторисна документація, яка подається Учасником повинна бути затверджена підписом керівника або іншої уповноваженої особи учасника, відбитком печатки (у разі її використання).
В складі тендерної пропозиції ТОВ «ЕЛЕКТРО ПЛЮС!» не надано технічні вимоги як частину розрахунку договірної ціни, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Зважаючи на все вищезазначене, замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію Учасника ТОВ «ЕЛЕКТРО ПЛЮС!» відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Виходячи з вищезазначеного, вимагаємо анулювати рішення про визначення переможцем ТОВ «ЕЛЕКТРО ПЛЮС!».
У випадку ігнорування даної вимоги ТОВ «АПС-КИЇВ» буде змушений написати скаргу до Антимонопольного комітету України.

Додатково зазначаємо невідповідності тендерних пропозицій наступних учасників вимогам тендерної документації, а саме:
І. Тендерна пропозиція ПП «Охорона-004» не відповідає наступним вимогам тендерної документації:
1. Відповідно до п. 2 Додатку № 2 до тендерної документації вимагалося надати документальне підтвердження відповідності послуг з відповідним розрахунком договірної ціни. До ціни пропозиції включаються статті витрат у відповідності до ДСТУ БД.1.1-1:2013 з урахуванням змін та доповнень, а саме:
- локальний кошторис;
- зведений кошторисний розрахунок;
- відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку;
- технічні вимоги.
Примітка: кошторисна документація, яка подається Учасником повинна бути затверджена підписом керівника або іншої уповноваженої особи учасника, відбитком печатки (у разі її використання).
В складі тендерної пропозиції ПП «Охорона-004» не надано технічні вимоги як частину розрахунку договірної ціни, що не відповідає вимогам тендерної документації.
2. Згідно з даними п. 2.2 Додатку № 1 до тендерної документації вимагалося надати копії протоколів перевірки знань, посвідчень працівників Учасника, що матимуть безпосереднє відношення до виконання договору («Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів» (НПАОП 40.1-1.21-98), «Правила експлуатації електрозахисних засобів» (НПАОП 40.1-1.07-01), «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» (НПАОП 0.00-1.71-13), курс з охорони праці, та проходження навчання та перевірки знань з питань пожежної безпеки).
В складі тендерної пропозиції ПП «Охорона-004» надано витяги з протоколу перевірки знань («Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів» (НПАОП 40.1-1.21-98), «Правила експлуатації електрозахисних засобів» (НПАОП 40.1-1.07-01), «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» (НПАОП 0.00-1.71-13), курс з охорони праці, та проходження навчання та перевірки знань з питань пожежної безпеки) працівників, що матимуть безпосереднє відношення до виконання договору, замість саме протоколів перевірки знань, чим порушено вимогу тендерної документації.
Таким чином, тендерна пропозиція ПП «Охорона-004» не відповідає вимогам тендерної документації і повинна бути відхилена на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».

ІІ. Тендерна пропозиція ТОВ «ДОЗОР СЕРВІС» не відповідає наступним вимогам тендерної документації:
1. Відповідно до п. 2.2 Додатку № 1 до тендерної документації вимагалося надати копії протоколів перевірки знань, посвідчень працівників Учасника, що матимуть безпосереднє відношення до виконання договору («Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів» (НПАОП 40.1-1.21-98), «Правила експлуатації електрозахисних засобів» (НПАОП 40.1-1.07-01), «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» (НПАОП 0.00-1.71-13), курс з охорони праці, та проходження навчання та перевірки знань з питань пожежної безпеки).
В складі тендерної пропозиції ТОВ «ДОЗОР СЕРВІС» надано витяги з протоколу перевірки знань («Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів» (НПАОП 40.1-1.21-98), «Правила експлуатації електрозахисних засобів» (НПАОП 40.1-1.07-01), «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» (НПАОП 0.00-1.71-13), курс з охорони праці, та проходження навчання та перевірки знань з питань пожежної безпеки) працівників, що матимуть безпосереднє відношення до виконання договору, замість саме протоколів перевірки знань, чим порушено вимогу тендерної документації.
2. Відповідно до п. 1 Додатку № 2 до тендерної документації вимагалося надати сертифікати відповідності на обладнання автоматичних систем протипожежного захисту, які будуть встановлюватися.
Згідно з орієнтовним обсягом робіт та переліком матеріалів, обладнання, які наведені в Додатку № 2 до тендерної документації та підсумкової відомості ресурсів, серед обладнання є сповіщувач пожежний димовий оптичний доточковий СП-2.1 та акумуляторну батарею 12В, 18,0 А/г, сертифікати відповідності на які відсутні в складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ДОЗОР СЕРВІС».
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ДОЗОР СЕРВІС» не відповідає вимогам тендерної документації.

ІІІ. Тендерна пропозиція ТОВ «Укртехнобез» не відповідає наступним вимогам тендерної документації:
1. Відповідно до п. 2 Додатку № 2 до тендерної документації вимагалося надати документальне підтвердження відповідності послуг з відповідним розрахунком договірної ціни. До ціни пропозиції включаються статті витрат у відповідності до ДСТУ БД.1.1-1:2013 з урахуванням змін та доповнень, а саме:
- локальний кошторис;
- зведений кошторисний розрахунок;
- відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку;
- технічні вимоги.
Примітка: кошторисна документація, яка подається Учасником повинна бути затверджена підписом керівника або іншої уповноваженої особи учасника, відбитком печатки (у разі її використання).
В складі тендерної пропозиції ТОВ «Укртехнобез» не надано технічні вимоги як частину розрахунку договірної ціни, що не відповідає вимогам тендерної документації.
2. Відповідно до п. 1 Додатку № 2 до тендерної документації вимагалося надати сертифікати відповідності на обладнання автоматичних систем протипожежного захисту, які будуть встановлюватися.
В складі тендерної пропозиції ТОВ «Укртехнобез» відсутній сертифікат відповідності на акумуляторну батарею 12В згідно з орієнтовним обсягом робіт та переліком матеріалів, обладнання, які наведені в Додатку № 2 до тендерної документації та підсумкової відомості ресурсів.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «Укртехнобез» не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині.

IV. Тендерна пропозиція ТОВ «Український виробничо-будівельний Альянс Центр» не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
1. Відповідно до п. 2 Додатку № 2 до тендерної документації вимагалося надати документальне підтвердження відповідності послуг з відповідним розрахунком договірної ціни. До ціни пропозиції включаються статті витрат у відповідності до ДСТУ БД.1.1-1:2013 з урахуванням змін та доповнень, а саме:
- локальний кошторис;
- зведений кошторисний розрахунок;
- відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку;
- технічні вимоги.
Примітка: кошторисна документація, яка подається Учасником повинна бути затверджена підписом керівника або іншої уповноваженої особи учасника, відбитком печатки (у разі її використання).
В складі тендерної пропозиції ТОВ «Український виробничо-будівельний Альянс Центр» не надано технічні вимоги як частину розрахунку договірної ціни, що не відповідає вимогам тендерної документації.
2. Згідно з даними п. 2.3 Додатку № 1 до тендерної документації вимагалося надати особові медичні книжки працівників Учасника, які матимуть безпосереднє відношення до виконання договору нової форми первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка», затверджена наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 лютого 2013 року №150., із зазначенням дати проходження останнього медичного огляду, який повинен бути дійсним на дату подання тендерних пропозицій.
В складі тендерної пропозиції ТОВ «Український виробничо-будівельний Альянс Центр» надано медичні книжки Кравченка В.В. (електромонтер ОПС) та Бродяка І.М. (виконавця робіт), які діють до 09.10.2019 року, що не відповідає вимозі тендерної документації, оскільки медичні книжки працівників, які матимуть безпосереднє відношення до виконання договору не дійсні на дату подання тендерної пропозиції.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «Український виробничо-будівельний Альянс Центр» не відповідає вимогам тендерної документації.

V. Тендерна пропозиція ТОВ «ТЕХНОСИСТЕМ» не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
1. Відповідно до п. 1.1 Додатку № 1до тендерної документації вимагалося надати заповнену довідку за формою, викладеною у таблиці 1, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника, необхідних для виконання умов даної закупівлі (з обов’язковим зазначенням обладнання, інструментів, офісу та складу).
Згідно з даними п. 1.3 Додатку № 1 до тендерної документації вимагалося надати довідку про відповідність матеріально – технічної бази умовам, визначеним в постанові Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852.
Учасник ТОВ «ТЕХНОСИСТЕМ» надав довідку про наявність обладнання та матеріально – технічної бази, яка не відповідає умовам, визначеним в постанові Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852. В довідці про наявність обладнання та матеріально – технічної бази відсутня інформація про амперметр, вольтметр, омметр мегомметр та імітатор тепла та диму, які вимагаються відповідно п. 16 постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ТЕХНОСИСТЕМ» не відповідає вимогам тендерної документації.
2. Відповідно до п. 2 Додатку № 2 до тендерної документації вимагалося надати документальне підтвердження відповідності послуг з відповідним розрахунком договірної ціни. До ціни пропозиції включаються статті витрат у відповідності до ДСТУ БД.1.1-1:2013 з урахуванням змін та доповнень, а саме:
- локальний кошторис;
- зведений кошторисний розрахунок;
- відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку;
- технічні вимоги.
Примітка: кошторисна документація, яка подається Учасником повинна бути затверджена підписом керівника або іншої уповноваженої особи учасника, відбитком печатки (у разі її використання).
В складі тендерної пропозиції ТОВ «ТЕХНОСИСТЕМ» не надано технічні вимоги як частину розрахунку договірної ціни, що не від
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 травня 2020 11:45
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо, ТОВ «ЕЛЕКТРО ПЛЮС!» повністю виконав вимоги тендерної документації, а саме надав Заповнену довідку за формою, викладеною у таблиці 1, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника, необхідних для виконання умов даної закупівлі (з обов’язковим зазначенням обладнання, інструментів, офісу та складу) та надав довідку про відповідність матеріально-технічної бази умовам, визначеним в постанові Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852.
Всі умови тендерної документації ТОВ «ЕЛЕКТРО ПЛЮС!» дотримався, так як Замовником не вимагав в довідці про наявність обладнання вказати амперметр, вольтметр, омметр та тестер.
З 01 січня 2018 року вся продукція, яка наразі сертифікується та входить до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, затвердженому Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01 лютого 2015 року, не підлягає обов’язковій сертифікації. Тобто, в Україні відповідно до наказу ДП «Укр НДНЦ» від 29 грудня 2017 року No 500 «Про скасування національних нормативних документів» з 01 січня 2018 року скасовані стандарти державної системи сертифікації. У зв’язку з вищевказаними змінами, державними органами сертифікації припинено видачу сертифікатів відповідності.
Замовник вважає, що ТОВ «ЕЛЕКТРО ПЛЮС!» не порушив жодним чином вимогу про надання сертифікатів.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ЕЛЕКТРО ПЛЮС!» надав документ «29. Технічні вимоги»: Вих № 97885 від 14.02.2020 року. Замовник Вважає що ТОВ «ЕЛЕКТРО ПЛЮС!» в повному обсязі виконав цю вимогу.
Замовник не має підстав для відхилення тентерної прпозиції учасника ТОВ «ЕЛЕКТРО ПЛЮС!»

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-02-07-000007-c.b4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "АПС-КИЇВ", Код ЄДРПОУ:36251341
Дата подання: 14 березня 2020 10:32
Скарга на незаконні дії Замовника щодо обрання переможцем закупівлі ТОВ "ПОЖДУМА"
Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель Prozorro, 07.02.2020 року була оголошена закупівля послуг «Послуги зі встановлення протипожежного устаткування» (послуги з встановлення системи протипожежного захисту в ЗЗСО № 53, вул. Хмельницького, 16/18, м. Київ) – код 51700000-9 згідно ДК 021:2015. Кінцева дата подання учасниками тендерних пропозицій: 24.02.2020, 00:00 Аукціон відбувся: 24.02.2020, 15:16 За результатами аукціону участь взяли учасники: 1) Товариство з обмеженою відповідальністю «ПОЖДУМА» (далі – ТОВ «ПОЖДУМА») – 789 999,00 грн.; 2) Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕЛЕКТРО ПЛЮС!» (далі – ТОВ «ЕЛЕКТРО ПЛЮС!» - 790 000,00 грн.; 3) Приватне підприємство «Охорона-004» (далі – ПП «Охорона-004») – 800 004,00 грн.; 4) Товариство з обмеженою відповідальністю «ДОЗОР СЕРВІС» (далі – ТОВ «ДОЗОР СЕРВІС») – 840 000,00 грн.; 5) Товариство з обмеженою відповідальністю «Укртехнобез» (далі – ТОВ «Укртехнобез») – 899 999,00 грн.; 6) Товариство з обмеженою відповідальністю «Український виробничо-будівельний Альянс Центр» (далі – ТОВ «Український виробничо-будівельний Альянс Центр») – 950 000,00 грн.; 7) Товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕХНОСИСТЕМ» (далі – ТОВ «ТЕХНОСИСТЕМ») – 1 484 900,00 грн.; 8) Товариство з обмеженою відповідальністю «АПС-КИЇВ» (далі – ТОВ «АПС-КИЇВ») – 1 688 697,83 грн. Очікувана вартість закупівлі: 2 275 000,00 грн. В результаті кваліфікації Замовником було оприлюднено рішення у вигляді протоколу № 1 від 04.03.2020 року розгляду тендерних пропозицій, відповідно до якого переможцем було визнано ТОВ «ПОЖДУМА» по закупівлі послуг «Послуги зі встановлення протипожежного устаткування» (послуги з встановлення системи протипожежного захисту в ЗЗСО № 53, вул. Хмельницького, 16/18, м. Київ) – код 51700000-9 згідно ДК 021:2015. Ретельно розглянувши документи тендерної пропозиції переможця була виявлена невідповідність вимогам тендерної документації, а саме: 1. Відповідно до п. 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді, в якій зазначається інформація про ціну, та завантаження файлі у форматі PDF (PortableDocumentFormat) з: 1) інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям. Згідно із даними п. 2.2 Додатку № 1 до тендерної документації Учасники повинні надати копії протоколів перевірки знань, посвідчень працівників Учасника, що матимуть безпосереднє відношення до виконання договору («Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів» (НПАОП 40.1-1.21-98), «Правила експлуатації електрозахисних засобів» (НПАОП 40.1-1.07-01), «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» (НПАОП 0.00-1.71-13), курс з охорони праці, та проходження навчання та перевірки знань з питань пожежної безпеки). В складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ПОЖДУМА» відсутні копії протоколів перевірки знань та посвідчень з курсу з охорони праці працівників налагоджувальника КВП та А Рибалки В.В., електромонтера ОПС Ярошинського М.Ю., електромонтера ОПС Сокиринського В.О. та монтажника Омельченка В.Ю. Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ПОЖДУМА» не відповідає вимогам тендерної документації. 2. Відповідно до п. 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді, в якій зазначається інформація про ціну, та завантаження файлі у форматі PDF (PortableDocumentFormat) з: 3) інформацією та документи, про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Відповідно до п. 1 Додатку № 2 до тендерної документації Учасники повинні надати сертифікати відповідності на обладнання автоматичних систем протипожежного захисту, які будуть встановлюватися. Згідно з орієнтовним обсягом робіт та переліком матеріалів, обладнання, які наведені в Додатку № 2 до тендерної документації, а також даних підсумкової відомості ресурсів, серед обладнання, яке буде встановлюватися, наявна акумуляторна батарея 12В, сертифікат відповідності на яку відсутній в складі тендерної пропозиції ТОВ «ПОЖДУМА». Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ПОЖДУМА» не відповідає вимогам тендерної документації. Отже, враховуючи все вищевикладене, вважаємо, що замовником під час проведення процедури закупівлі було порушено принципи здійснення закупівель, а саме: недискримінації учасників, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій учасників тендеру.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 березня 2020 19:50
рішення від 18.03.2020 № 5154 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 18 березня 2020 19:50
рішення від 03.04.2020 № 6457.pdf
Дата публікації: 08 квітня 2020 19:38
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Антимонопольного комітету України № 6457-р/пк-пз від 03.04.2020 тендерним комітетом скасовано рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ "Пождума"
Дата виконання рішення замовником: 07 травня 2020 16:37
Номер скарги: UA-2020-02-07-000007-c.b6
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ПП "ОХОРОНА-004", Код ЄДРПОУ:39415273
Дата подання: 13 травня 2020 16:57
Скарга
Скарга на неправомірні дії Замовника при визначенні Переможця у закупівлі «Послуги з встановлення системи протипожежного захисту в ЗЗСО № 53, вул. Хмельницького, 16/18, м. Київ. ДК 021:2015: 51700000-9 Послуги зі встановлення протипожежного устаткування»
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: зникла подальша потреба захисту своїх інтересів через відсутність можливості надання послуг
Дата: 18 травня 2020 09:33
рішення від 18.05.2020 № 9610.pdf
Дата публікації: 18 травня 2020 19:25

Документи подані скаржником

14 березня 2020 10:32
Платіжка (1).pdf

Документи подані замовником

01 квітня 2020 16:31
Пояснення по скарзі.pdf

Документи подані скаржником

13 травня 2020 16:57
скарга.pdf
13 травня 2020 16:57
платіжка.pdf

Документи Органу Оскарження

18 травня 2020 19:25
рішення від 18.05.2020 № 9610.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-09-000026 ● 03c2d7cf70994270921a3dccf28f7b6e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 червня 2020 08:40
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

11.06.2020 № 99
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
Від 11.06.2020 № 99

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
20 UA-2020-02-07-000007-c 07.02.2020
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація про усунення порушень

2020-07-13 13:35:48


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 22 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 лютого 2020 16:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПОЖДУМА" 1 172 717,29
UAH з ПДВ
789 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЕЛЕКТРО ПЛЮС! 1 289 581,56
UAH з ПДВ
790 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОХОРОНА-004" 1 625 178,80
UAH з ПДВ
800 004,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС" 1 803 076,00
UAH з ПДВ
840 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Укртехнобез 1 223 106,00
UAH з ПДВ
899 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Український виробничо-будівельний Альянс Центр 1 850 638,80
UAH з ПДВ
950 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНОСИСТЕМ" 1 489 926,89
UAH з ПДВ
1 484 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АПС-КИЇВ" 1 688 697,83
UAH з ПДВ
1 688 697,83
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 березня 2020 13:03
Довідка про несудимість
25 лютого 2020 08:52
Остаточна пропозиція
21 лютого 2020 16:32
Трудові книжки 5.pdf
21 лютого 2020 16:32
Технічний опис.pdf
21 лютого 2020 16:32
Тендерна пропозиція.pdf
21 лютого 2020 16:32
Статут.pdf
21 лютого 2020 16:32
Роз_яснення.pdf
21 лютого 2020 16:32
Проект договору.pdf
21 лютого 2020 16:32
Опис.pdf
21 лютого 2020 16:31
Медичні книжки pdf.pdf
21 лютого 2020 16:31
Лист-відгук.pdf
21 лютого 2020 16:30
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

10 травня 2020 17:34
Електронний підпис
08 травня 2020 20:54
Електронний підпис
08 травня 2020 20:51
ст 17.2
08 травня 2020 20:51
Ст 17.1
08 травня 2020 20:51
Довідка МВС з підписом
08 травня 2020 20:51
МВС
08 травня 2020 20:51
Довідка ДФС з підписом
08 травня 2020 20:51
Довідка ДФС
28 квітня 2020 20:18
Електронний підпис
21 лютого 2020 22:00
Електронний підпис
21 лютого 2020 21:59
37. Ст 17.PDF
21 лютого 2020 21:59
36. НЕ ФО.PDF
21 лютого 2020 21:59
34. Підтвердження.PDF
21 лютого 2020 21:59
33. Довідка банкруцтво.pdf
21 лютого 2020 21:59
31. Кошторис.PDF
21 лютого 2020 21:59
29. Технічні вимоги.PDF
21 лютого 2020 21:59
28. Проект договору.PDF
21 лютого 2020 21:59
27.Тендерна.PDF
21 лютого 2020 21:59
26. Сертифікати.pdf
21 лютого 2020 21:59
24. ст 17 Окремі.PDF
21 лютого 2020 21:59
23. Ст 17 загальна.PDF
21 лютого 2020 21:59
22. Гарант. лист договір.PDF
21 лютого 2020 21:58
21. Працівники.PDF
21 лютого 2020 21:58
11.5 АВР Діалог.PDF
21 лютого 2020 21:58
11.4. Лист Відгук Діалог.pdf
21 лютого 2020 21:58
11.3. Договір Діалог.PDF
21 лютого 2020 21:58
15. Довідка ГБ.PDF
21 лютого 2020 21:58
11.2. Відгук КерамХолл.PDF
21 лютого 2020 21:58
13. Відповідність МТБ.PDF
21 лютого 2020 21:58
11.1 Договір КерамХолл.PDF
21 лютого 2020 21:58
10.1 Трудова Каплунов.PDF
21 лютого 2020 21:58
10. Трудові договора.PDF
21 лютого 2020 21:58
9. Медичні книги.PDF
21 лютого 2020 21:58
8. Перевірка знань.PDF
21 лютого 2020 21:58
6.2. Договір оренди АВто.PDF
21 лютого 2020 21:58
6. Договір оренди офіс.PDF
21 лютого 2020 21:58
5. МВС.PDF
21 лютого 2020 21:58
3. Витяг ПДВ ЕП.PDF
21 лютого 2020 21:58
2. Протокл та наказ ЕП.PDF
21 лютого 2020 21:58
1.1. Опис.pdf
21 лютого 2020 21:58
1. Статут ЕП 18.06.2019.PDF

Публічні документи

21 лютого 2020 20:26
Електронний підпис
21 лютого 2020 20:25
трудові книжки.pdf
21 лютого 2020 20:25
Статут оригінал.pdf
21 лютого 2020 20:25
ст.17.pdf
21 лютого 2020 20:25
сертифікати.pdf
21 лютого 2020 20:25
пропозиція.pdf
21 лютого 2020 20:25
проект договру.pdf
21 лютого 2020 20:25
про учасника.pdf
21 лютого 2020 20:25
про банкрутство.pdf
21 лютого 2020 20:25
Повноваження.pdf
21 лютого 2020 20:25
наказ Щербань.pdf
21 лютого 2020 20:25
наказ Сидоренко.pdf
21 лютого 2020 20:25
медичні книжки.pdf
21 лютого 2020 20:25
матбаза.pdf
21 лютого 2020 20:25
Ліцензія.pdf
21 лютого 2020 20:25
кошторис.pdf
21 лютого 2020 20:25
копія Ліцензії.pdf
21 лютого 2020 20:25
док-ти НПАОП 0.00-1.71-13.pdf
21 лютого 2020 20:25
док-ти на працівників.pdf
21 лютого 2020 20:25
док-ти на Керівника.pdf
21 лютого 2020 20:25
гарантійні листи.pdf
21 лютого 2020 20:25
власний транспорт.pdf
21 лютого 2020 20:25
відгук 292.pdf
21 лютого 2020 20:25
відгук 18.pdf
21 лютого 2020 20:25
Витяг ПДВ.pdf
21 лютого 2020 20:25
Бендрик (переведення).pdf

Публічні документи

21 лютого 2020 18:45
Електронний підпис
21 лютого 2020 18:32
Охорона праці Лащ Б.М..pdf
21 лютого 2020 18:32
медична книжка Сімон.pdf
21 лютого 2020 18:32
медична книжка Лащ.pdf
21 лютого 2020 18:32
Кошторис.pdf
21 лютого 2020 18:32
Технiчнi_вимоги.pdf
21 лютого 2020 18:32
Тендерна_пропозицiя.pdf
21 лютого 2020 18:31
Ліцензія.pdf
21 лютого 2020 18:31
копія статуту.pdf
21 лютого 2020 18:31
Довiдка_про_несудимiст_.pdf
21 лютого 2020 18:31
витяг з ПДВ.pdf
21 лютого 2020 18:31
витяг з ЄДР.pdf
21 лютого 2020 18:31
Виписка_з_протоколу__11.pdf

Публічні документи

23 лютого 2020 00:52
Електронний підпис
23 лютого 2020 00:51
Трудові та накази.pdf
23 лютого 2020 00:51
Технічні вимоги.pdf
23 лютого 2020 00:51
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ (2).pdf
23 лютого 2020 00:51
Статут новий.pdf
23 лютого 2020 00:51
ст 17.pdf
23 лютого 2020 00:51
Погодження з проектом.pdf
23 лютого 2020 00:50
НПАОП.pdf
23 лютого 2020 00:50
Медичні книжки.pdf
23 лютого 2020 00:50
Лист до Статуту.pdf
23 лютого 2020 00:50
Кошториси тендер.pdf
23 лютого 2020 00:50
Договір оренди.pdf
23 лютого 2020 00:50
Договір оренди ТЗ.pdf
23 лютого 2020 00:50
договір оренди складу.pdf
23 лютого 2020 00:50
Договір оренди офісу.pdf
23 лютого 2020 00:50
Договір аналогічний _1.pdf
23 лютого 2020 00:50
Довідка про мтб.pdf
23 лютого 2020 00:49
Гарантія послуг.pdf
23 лютого 2020 00:49
Відповідність мтб.pdf
23 лютого 2020 00:49
витяг ПДВ від 16.10.2019338.pdf
23 лютого 2020 00:49
1.2. Ліцензія.pdf

Публічні документи

22 лютого 2020 18:13
Електронний підпис
22 лютого 2020 18:09
Тендерна пропозиція.pdf
22 лютого 2020 18:09
Сертифікат - коробки.pdf
22 лютого 2020 18:09
Сертифікат - кабель.pdf
22 лютого 2020 18:09
Сертифікат - кабель- 2.pdf
22 лютого 2020 18:09
Сертифікат - Веллез.pdf
22 лютого 2020 18:09
Сертифікат - Веллез -2.pdf
22 лютого 2020 18:09
Сертифікат - АКБ.pdf
22 лютого 2020 18:09
Протокол - ОП 10.2019.pdf
22 лютого 2020 18:09
Посвідчення з ОП.pdf
22 лютого 2020 18:09
Локальні кошториси.pdf
22 лютого 2020 18:09
Ліцензія МНС України.pdf
22 лютого 2020 18:09
Лист - відгук.pdf
22 лютого 2020 18:09
Лист - відгук 2.pdf
22 лютого 2020 18:09
Договірна ціна - СШ № 53.pdf
22 лютого 2020 18:09
Договір оренди складу.pdf
22 лютого 2020 18:09
Договір оренди офісу.pdf
22 лютого 2020 18:09
Договір № 70 (+акт).pdf
22 лютого 2020 18:09
Договір № 21 (+акт).pdf
22 лютого 2020 18:09
Довідка щодо корупції.pdf
22 лютого 2020 18:09
Довідка про відомості.pdf
22 лютого 2020 18:09
Довідка Левченко.pdf
22 лютого 2020 18:09
Відомість ресурсів.pdf

Публічні документи

21 лютого 2020 10:33
Електронний підпис
21 лютого 2020 10:31
Тендерна пропозиція.pdf
21 лютого 2020 10:31
Статут з описом.pdf
21 лютого 2020 10:31
Протокол №14.pdf
21 лютого 2020 10:31
Проект договору.pdf
21 лютого 2020 10:31
Ліцензія.pdf
21 лютого 2020 10:31
Документи ПДВ.pdf
21 лютого 2020 10:31
Довідка МТБ.pdf
21 лютого 2020 10:31
Дов. ДПІ Шевченк..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПОЖДУМА"

ТОВ ЕЛЕКТРО ПЛЮС!

ПП "ОХОРОНА-004"

ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС"

ТОВ Укртехнобез

ТОВ Український виробничо-будівельний Альянс Центр

ТОВ "ТЕХНОСИСТЕМ"

ТОВ "АПС-КИЇВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПОЖДУМА"
#41124150
Рішення скасоване 789 999,00
UAH з ПДВ
16 квітня 2020 15:45
ТОВ "ПОЖДУМА"
#41124150
Відхилено 789 999,00
UAH з ПДВ
28 квітня 2020 04:33
ТОВ ЕЛЕКТРО ПЛЮС!
#39138281
Переможець 790 000,00
UAH з ПДВ
07 травня 2020 16:57

Документи

28 квітня 2020 04:32
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 травня 2020 16:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЕЛЕКТРО ПЛЮС!
#39138281
790 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 червня 2020 15:13
д-у 1 до дог 478.pdf зміни до договору
30 червня 2020 15:12
Електронний підпис укладений
21 травня 2020 13:01
478 договір.pdf укладений
21 травня 2020 12:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 478
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML