Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування світлофорів
Traffic-signal maintenance services
Очікувана вартість
4 826 870,00 UAH
UA-2020-02-06-003523-b e0dce628f8b94cca96971a3f2d6279c6
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гайдуков Микола Олександрович

+380939187480 DGKK_CK@I.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 26323404
Вебсайт: http://www.rada.cherkasy.ua
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська область обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ БАЙДИ ВИШНЕВЕЦЬКОГО, будинок 36
Контактна особа: Гайдуков Микола Олександрович
+380939187480
DGKK_CK@I.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of housing and communal services of Cherkasy city council
National ID: 26323404
Contact point: Gaidukov Mykola
+380939187480
DGKK_CK@I.UA

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 06 лютого 2020 16:58
Звернення за роз’ясненнями: до 29 лютого 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 березня 2020 10:00
Початок аукціону: 01 квітня 2020 14:05
Очікувана вартість: 4 826 870,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 24 134,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 144806.1 UAH
Publication date: 06 лютого 2020 16:58
Enquiries until: 29 лютого 2020 10:00
Complaints submission until: до 06 березня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 10 березня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 4 826 870 UAH including VAT
Minimal lowering step: 24 134 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з технічного обслуговування світлофорів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, вулиці міста Черкаси
ДК 021:2015: 50232200-2 — Послуги з технічного обслуговування світлофорів

Traffic-signal maintenance services
CPV: 50232200-2
Період постачання: з 01 березня 2020 по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги здійснюються на умовах відстрочки платежу до 10 (десяти) календарних днів з моменту підписання актів наданих послуг Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 лютого 2020 16:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 лютого 2020 16:55
світлофори ТО 2020.doc
06 лютого 2020 16:55
Проект договору.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-21-000035 ● e8dd9aaa017f4286b1fb2332f895500a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 липня 2020 14:47
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

21.07.2020 № 135

Херсон

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2020-02-06-003523-b
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до Наказу Державної аудиторської служби України №23 від 02 червня 2016 року «Про затвердження положень про офіси Держаудитслужби та їх підрозділи» прийнятого згідно з абзацем першим частини третьої статті 21 Закону України "Про центральні органи виконавчої влади" та пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року N 43, затверджено: Положення про Західний офіс Держаудитслужби; Положення про Південний офіс Держаудитслужби; Положення про Північний офіс Держаудитслужби; Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби; Положення про Східний офіс Держаудитслужби. Відповідно до пункту 1 Положення про Північний офіс держаудитслужби, Північний офіс Держаудитслужби (далі - Офіс) підпорядковується Держаудитслужбі та є її міжрегіональним територіальним органом. У складі Офісу утворюються як структурні підрозділи управління у Вінницькій, Житомирській, Черкаській, Чернігівській областях (далі - управління). Управління здійснюють свої повноваження на території адміністративно-територіальної одиниці за їх місцезнаходженням відповідно. У місті Києві та на території Київської області реалізацію державного фінансового контролю здійснює апарат Офісу. Пунктом 3 Положення про Північний офіс Держаудитслужби основним завданням Офісу є реалізація повноважень Держаудитслужби на території Вінницької, Житомирської, Київської, Черкаської, Чернігівської областей та в місті Києві. Підпунктом 2 пункту 4 Положення про Північний офіс Держаудитслужби визначено, що Офіс відповідно до покладених на нього завдань реалізує державний фінансовий контроль через здійснення: державного фінансового аудиту; перевірки закупівель; інспектування (ревізії); моніторингу закупівель. Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Таким чином право проведення моніторингу у Черкаській області має право Управління Держаудитслужби у Черкаській області . Проведення вами моніторингу, а також подальші дії та вимоги, які походять від моніторингу, виходять за межі ваших повноважень та являються протиправними та не законними. Будь які ваші вимоги, являються незаконними, та не підлягають задоволенню.

2020-08-21 18:27:42


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 27 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 26 березня 2020
UA-2020-02-06-003523-be0dce628f8b94cca96971a3f2d6279c6
Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 26323404
Місцезнаходження: 18000, Україна, Черкаська область обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ БАЙДИ ВИШНЕВЕЦЬКОГО, будинок 36
Учасник Документи Рішення
ПП "ТЕКС-БУД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ДОРРУХ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

10 березня 2020 10:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

07 квітня 2020 12:23
довідка дфс
03 квітня 2020 13:52
ДФС
03 квітня 2020 13:40
МВС
03 квітня 2020 12:55
Корупція юр
03 квітня 2020 12:55
Корупція фіз
06 березня 2020 17:29
Трудова_Юзефович-2.pdf
06 березня 2020 17:29
Трудова_Юзефович-1.pdf
06 березня 2020 17:29
Штатний_розпис_Текс-буд.pdf
06 березня 2020 17:29
Тех паспорт АП 18 Дорбуд.pdf
06 березня 2020 17:29
Посвiдчення_Кулeша.pdf
06 березня 2020 17:29
Посвiдчення_Красiлiч.pdf
06 березня 2020 17:29
Корчан_трудова.pdf
06 березня 2020 17:29
Колосов_трудова.pdf
06 березня 2020 17:29
Дозвіл екпл підйомники.pdf
06 березня 2020 17:29
Калитенко_трудова.pdf
06 березня 2020 17:29
довіреність.pdf
06 березня 2020 17:29
довідки.pdf
06 березня 2020 17:29
Гончар_трудова.pdf
06 березня 2020 17:29
Гарантия.7z
06 березня 2020 17:29
Відгук.pdf
06 березня 2020 17:29
Аналог дог 42 світлоф.pdf

Документи

10 березня 2020 10:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ТЕКС-БУД"

ТОВ "ДОРРУХ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 квітня 2020 14:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ТЕКС-БУД" 4 807 700,00
UAH з ПДВ
4 783 565,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДОРРУХ" 4 814 930,00
UAH з ПДВ
4 790 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 квітня 2020 12:23
довідка дфс
03 квітня 2020 13:52
ДФС
03 квітня 2020 13:40
МВС
03 квітня 2020 12:55
Корупція юр
03 квітня 2020 12:55
Корупція фіз
06 березня 2020 17:29
Трудова_Юзефович-2.pdf
06 березня 2020 17:29
Трудова_Юзефович-1.pdf
06 березня 2020 17:29
Штатний_розпис_Текс-буд.pdf
06 березня 2020 17:29
Тех паспорт АП 18 Дорбуд.pdf
06 березня 2020 17:29
Посвiдчення_Кулeша.pdf
06 березня 2020 17:29
Посвiдчення_Красiлiч.pdf
06 березня 2020 17:29
Корчан_трудова.pdf
06 березня 2020 17:29
Колосов_трудова.pdf
06 березня 2020 17:29
Дозвіл екпл підйомники.pdf
06 березня 2020 17:29
Калитенко_трудова.pdf
06 березня 2020 17:29
довіреність.pdf
06 березня 2020 17:29
довідки.pdf
06 березня 2020 17:29
Гончар_трудова.pdf
06 березня 2020 17:29
Гарантия.7z
06 березня 2020 17:29
Відгук.pdf
06 березня 2020 17:29
Аналог дог 42 світлоф.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ТЕКС-БУД"

ТОВ "ДОРРУХ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ТЕКС-БУД"
#40393007
Переможець 4 783 565,00
UAH з ПДВ
02 квітня 2020 17:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 квітня 2020 17:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ТЕКС-БУД"
#40393007
4 783 565,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 березня 2021 11:16
Електронний підпис зміни до договору
29 березня 2021 11:15
додаткова угода № 6 до договору № 101 (1).pdf зміни до договору
29 березня 2021 11:15
Електронний підпис зміни до договору
26 лютого 2021 15:42
Додаткова угода № 5 до договору № 101 (1).pdf зміни до договору
26 лютого 2021 15:41
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 14:15
Додаткова угода № 3 до договору № 101 (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 14:14
Електронний підпис зміни до договору
21 квітня 2020 14:29
Повідомлення про внесення змін до договору (1).doc зміни до договору
21 квітня 2020 14:29
Додаткова угода № 1 до договору надання послуг № 101 (1).pdf зміни до договору
21 квітня 2020 14:29
Електронний підпис укладений
21 квітня 2020 08:05
Договір надання послуг № 101.pdf укладений
21 квітня 2020 08:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись підпунктом 3 пункту 4 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», розділом 11 договору про надання послуг від 21.04.2020 № 101 (далі – Договір), дійшли згоди про наступне: 1. Пункт 5.1 Договору викласти в наступній редакції: «5.1. Надання послуг за Договором здійснюється цілодобово в обсягах і у терміни, визначені Замовником. Останнє доводиться Постачальнику окремими заявками Замовника. Період надання Послуг: квітень-грудень 2020 року.» 2. Інші пункти Договору залишити без змін. 3. Дана додаткова угода вступає в силу з моменту підписання її Сторонами і діє в термін, визначений Договором. 4. Додаткова угода складена українською мовою в 2 (двох) примірниках, які мають однакову юридичну силу, є невід’ємною частиною Договору та зберігається по одному примірнику у кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 101
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись підпунктом 8 пункту 4, пунктом 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», розділом 11 договору про надання послуг від 21.04.2020 № 101 (далі – Договір), дійшли згоди про наступне: 1. Викласти пункт 3.1 Договору в новій редакції: «3.1. Ціна Договору становить: 5 740 278,00 грн. (п’ять мільйонів сімсот сорок тисяч двісті сімдесят вісім гривень 00 копійок), без ПДВ, в т.ч.: - фінансування 2020 року – 4 783 565,00 грн. (чотири мільйони сімсот вісімдесят три тисячі п’ятсот шістдесят п’ять гривень 00 копійок); - фінансування 2021 року – 956 713,00 грн. (дев’ятсот п’ятдесят шість тисяч сімсот тринадцять гривень 00 копійок).» 2. Викласти пункт 10.1 Договору в новій редакції: «Договір вважається укладеним і набирає чинності після його підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін, діє до 31.03.2021 року, але, в будь-якому випадку, до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за Договором» 3. Викласти розділ 14 Договору в новій редакції: «Додаток № 1 – Специфікація Послуг в 2020 році; Додаток № 2 – Специфікація Послуг в 2021 році.» 4. Викласти Додаток № 1 та Додаток № 2 в редакції, що додається. 5. Інші пункти Договору залишити без змін. 6. Дана додаткова угода вступає в силу з моменту підписання її Сторонами і діє в термін, визначений Договором. 7. Додаткова угода складена українською мовою в 2 (двох) примірниках, які мають однакову юридичну силу, є невід’ємною частиною Договору та зберігається по одному примірнику у кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 101
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
26 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись підпунктом 1 пункту 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», розділом 11 договору про надання послуг від 21.04.2020 № 101 (далі – Договір), дійшли згоди про наступне: 1. Викласти пункт 3.1 Договору в новій редакції: «3.1. Ціна Договору становить: 5 736 822,00 грн. (п’ять мільйонів сімсот тридцять шість тисяч вісімсот двадцять дві гривні 00 копійок), без ПДВ, в т. ч.: - фінансування 2020 року – 4 783 565,00 грн. (чотири мільйони сімсот вісімдесят три тисячі п’ятсот шістдесят п’ять гривень 00 копійок); - фінансування 2021 року – 953 257,00 грн. (дев’ятсот п’ятдесят три тисячі двісті п’ятдесят сім гривень 00 копійок).» 2. Викласти Додаток № 2 в редакції, що додається. 3. Інші пункти Договору залишити без змін. 4. Дана додаткова угода вступає в силу з моменту підписання її Сторонами і діє в термін, визначений Договором. 5. Додаткова угода складена українською мовою в 2 (двох) примірниках, які мають однакову юридичну силу, є невід’ємною частиною Договору та зберігається по одному примірнику у кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 101
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись підпунктом 1 пункту 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», розділом 11 договору про надання послуг від 21.04.2020 № 101 (далі – Договір), дійшли згоди про наступне: 1. Викласти пункт 3.1 Договору в новій редакції: «3.1. Ціна Договору становить: 5 710 022,00 грн. (п’ять мільйонів сімсот десять тисяч двадцять дві гривні 00 копійок), без ПДВ, в т. ч.: - фінансування 2020 року – 4 783 565,00 грн. (чотири мільйони сімсот вісімдесят три тисячі п’ятсот шістдесят п’ять гривень 00 копійок); - фінансування 2021 року – 926 457,00 грн. (дев’ятсот двадцять шість тисяч чотириста п’ятдесят сім гривень 00 копійок).» 2. Викласти Додаток № 2 в редакції, що додається. 3. Інші пункти Договору залишити без змін. 4. Дана додаткова угода вступає в силу з моменту підписання її Сторонами і діє в термін, визначений Договором. 5. Додаткова угода складена українською мовою в 2 (двох) примірниках, які мають однакову юридичну силу, є невід’ємною частиною Договору та зберігається по одному примірнику у кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 101
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 квітня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 5 710 022,00
UAH