Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне(Папір офісний А-4)
Очікувана вартість
47 000,00 UAH
UA-2020-02-06-003471-b ● 57cdc5b2ee064825b8804f9289771f05
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київська міська клінічна офтальмологічна лікарня "Центр мікрохірургії ока" |
Код ЄДРПОУ: | 05389534 |
Місцезнаходження: | 03680, Україна , Київська обл., Київ, проспект Комарова, 3 |
Контактна особа: |
Кривша Тетяна Федорівна +380444089243 economplan@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 лютого 2020 16:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 лютого 2020 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 лютого 2020 21:00 |
Очікувана вартість: | 47 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 235,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне(Папір офісний А-4)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
550 пачка
30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне(Папір офісний А-4)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03126, Україна, Київська область, м. Київ, пр-т Космонавта Комарова, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Папір офісний А-4 | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 лютого 2020 16:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 лютого 2020 16:34 |
Оголошення про закупівлю.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 07 лютого 2020 10:37
Дата відповіді: 07 лютого 2020 11:00
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання!
Замовником інші торгові марки або моделі розглядатися не будуть. До участі в закупівлі допускаються всі учасники без обмежень.Пропозіція ФОП буде розглядатися Замовником
як остаточна без додавання до його ціни ПДВ.
Замовником інші торгові марки або моделі розглядатися не будуть. До участі в закупівлі допускаються всі учасники без обмежень.Пропозіція ФОП буде розглядатися Замовником
як остаточна без додавання до його ціни ПДВ.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Переможець |
36 465,00
UAH з ПДВ
|
12 лютого 2020 16:59
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 лютого 2020 12:49
|
Договір | укладений |
18 лютого 2020 12:45
|