Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 79710000-4 - Охоронні послуги (Охорона приміщень КНП «Чернігівська обласна лікарня» ЧОР через пульт централізованого спостереження)
Очікувана вартість
40 000,00 UAH
UA-2020-02-06-003059-b 9b7efff5552740bda628f588295c55b5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Миколаївна Гайдай

+380462253021
+380462256412
kolujejka@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРНІГІВСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ" ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02006113
Місцезнаходження: 14029, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. Волковича, 25
Контактна особа: Валентина Миколаївна Гайдай
+380462253021,+380462256412
kolujejka@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 лютого 2020 15:52
Звернення за роз’ясненнями: до 14 лютого 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 лютого 2020 09:00
Початок аукціону: 25 лютого 2020 11:37
Очікувана вартість: 40 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Строк надання послуг: згідно договору.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Охорона приміщень КНП «Чернігівська обласна лікарня» ЧОР через пульт централізованого спостереження
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14029, Україна, Чернігівська область, г. Чернігів, вул. Волковича, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Порядок оплати - згідно підписаного договору. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 лютого 2020 15:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 лютого 2020 15:52
Додаток 3 проект договору ПУЛЬТ.docx
06 лютого 2020 15:52
ТД охорона пульт 2020.doc
06 лютого 2020 15:52
Додаток 2 тех. вимоги.doc
06 лютого 2020 15:52
Додаток 4 перелік докум учасника.doc
06 лютого 2020 15:52
Додаток 6 перелік інших докум.doc
06 лютого 2020 15:52
Додаток 1 (форма пропозиції).doc
06 лютого 2020 15:52
Додаток 5 перелік докум перемож.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-06-003059-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:37153018
Дата подання: 10 лютого 2020 16:59
ГШР і чергова частина
Шановний Замовник!
Згідно тендерної документації (далі - ТД) Учасник повинен підтвердити кваліфікацію:
« Учасник повинен підтвердити наявність в м. Чернігові цілодобової чергової частини (надати копії документів про право власності або оренди нежитлового приміщення, завірені підписом та печаткою Учасника*) та наявність власних, не менше 2-х груп оперативного реагування в м. Чернігові, у складі не менше 2-х працівників (надати довідку у довільній формі, за підписом та печаткою* Учасника)». Вважаємо, що умови, які наявні в ТД є дискримінаційними виходячи з наступного:
(1) ЦІЛОДОБОВА ЧЕРГОВА ЧАСТИНА У М. ЧЕРНІГОВІ. Вимога щодо місцезнаходження цілодобової чергової частини в конкретному регіоні (м. Чернігові), тобто територіальне чи географічне обмеження - є дискримінаційною стосовно учасників з інших регіонів, окрім м. Чернігова. Обов’язкове місцезнаходження цілодобової чергової частини Учасника в іншому місті не означає відсутність можливості надати якісно та в повному обсязі послуги, які закуповуються, Таким чином дана
вимога порушує наші права та інтереси, що охороняються законом, так як ми не можемо взяти участь у даній закупівлі через відсутності наявності та місцезнаходження власної/ орендованої цілодобової чергової частини у м. Чернігові. Законом України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012 № 4616-VI (зі змінами та доповненнями), а також Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960, якими у своїй діяльності керуються Учасники, не встановлені вимоги для суб’єктів охоронної діяльності, щодо обов’язкової наявності цілодобової чергової частини «представництв (територіального підрозділу охорони (з офісом) у кожному регіоні, де розташовані об’єкти охорони», оскільки учасник може мати офіс чи регіональне представництво в сусідньому місті, селі або в іншій області, і при цьому надати якісно послуги. Ліцензія про надання охоронних послуг, на підставі якої Учасник здійснює охоронну діяльність, діє на всій території України та не має обмежень ні по регіонам, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони. Ця вимога є дискримінаційною, тому що Ви зможете обрати Переможця, який має офіс в м. Чернігові, а інших Учасників, які не підтвердять дану вимогу - просто дисквиліфікувати.
(2) ГШР В М. ЧЕРНІГОВІ. При відсутності цілодобової чергової частини, ми не можемо забезпечити ГШР у Вашому регіоні. Хоча ГШР можуть бути передислоковані з одного регіону до іншого.
Таким чином, Вимагаємо, вимоги: «Учасник повинен підтвердити наявність в м. Чернігові цілодобової чергової частини (надати копії документів про право власності або оренди нежитлового приміщення, завірені підписом та печаткою Учасника*) та наявність власних, не менше 2-х груп оперативного реагування в м. Чернігові, у складі не менше 2-х працівників (надати довідку у довільній формі, за підписом та печаткою* Учасника)» - ВИКЛЮЧИТИ з тендерної документації.
З повагою!


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 лютого 2020 16:57
Уважно вивчивши Вашу вимогу, повідомляємо. З метою надання учасниками належної оцінки якості послуг, що належить їм виконувати, в Тендерній документації чітко визначено місце знаходження об’єктів охорони (КНП «Чернігівська обласна лікарня» ЧОР, 14029, м. Чернігів, вул. Волковича, 25).
Вимога Замовника щодо підтвердження Учасником наявності в м. Чернігові цілодобової чергової частини (з наданням копій документів про право власності або оренди нежитлового приміщення, завірених підписом та печаткою Учасника) та наявність власних, не менше 2-х груп оперативного реагування в м. Чернігові, у складі не менше 2-х працівників (з наданням довідки у довільній формі, за підписом та печаткою Учасника) вимагається з метою підтвердження та здійснення належного контролю за наданням послуг та ведення переговорів з представниками Учасника по вирішенню робочих питань, спорів за місцем знаходження цілодобової чергової частини у м. Чернігів. Дана вимога є повністю та цілком обгрунтованою, адже якщо матеріально-технічна база та групи оперативного реагування учасника будуть знаходитись в іншому місті, здійснення оперативного реагування буде неякісним чи взагалі неможливим. У даному випадку Замовник перш за все ставить за мету належне надання послуг з боку Учасника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 лютого 2020 11:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ННСО" 35 000,00
UAH з ПДВ
35 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Реламакс 40 000,00
UAH з ПДВ
40 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 лютого 2020 14:44
Електронний підпис
18 лютого 2020 14:43
Довідка довкілля.pdf
18 лютого 2020 14:43
Довідка мат тех база.pdf
18 лютого 2020 14:43
Наказ на директора.pdf
18 лютого 2020 14:43
Ліцензія.pdf
18 лютого 2020 14:43
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

28 лютого 2020 15:14
Електронний підпис
28 лютого 2020 15:10
Довідка
28 лютого 2020 15:10
Довідка про корупцію
28 лютого 2020 15:10
Довідка про банкрутство
27 лютого 2020 14:21
Електронний підпис
17 лютого 2020 16:58
Електронний підпис
17 лютого 2020 16:57
Фото авто.pdf
17 лютого 2020 16:57
Тех паспорт.pdf
17 лютого 2020 16:57
Тех завдання.pdf
17 лютого 2020 16:57
Тендерна пропозиція.pdf
17 лютого 2020 16:57
Статут.pdf
17 лютого 2020 16:57
Реєстр документів.pdf
17 лютого 2020 16:57
Рахунок пульт.pdf
17 лютого 2020 16:57
Проект договору.pdf
17 лютого 2020 16:57
План - схема.pdf
17 лютого 2020 16:57
Наказ директор.pdf
17 лютого 2020 16:57
Ліцензія.pdf
17 лютого 2020 16:56
Лист відгук.pdf
17 лютого 2020 16:56
Договір Соц страх.pdf
17 лютого 2020 16:56
Договір позички ТЗ.pdf
17 лютого 2020 16:56
Договір оренда офісу.pdf
17 лютого 2020 16:56
Довідка ст 17.pdf
17 лютого 2020 16:56
Довідка пульт.pdf
17 лютого 2020 16:56
Довідка персонал.pdf
17 лютого 2020 16:56
Довідка офіс авто.pdf
17 лютого 2020 16:56
Довідка довкілля.pdf
17 лютого 2020 16:56
Довідка ГШР.pdf
17 лютого 2020 16:56
Відгук Соц страх.pdf
17 лютого 2020 16:56
Витяг з ЄДР.pdf
17 лютого 2020 16:56
Аналог договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ННСО"

ПП Реламакс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ННСО"
#36362973
Відхилено 35 000,00
UAH з ПДВ
27 лютого 2020 12:18
ПП Реламакс
#34383169
Переможець 40 000,00
UAH з ПДВ
28 лютого 2020 12:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 лютого 2020 12:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Реламакс
#34383169
40 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 12:07
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2021 12:55
ДУ №4 до договору №19.pdf зміни до договору
31 березня 2021 12:54
ДУ №4 до договору №19.pdf зміни до договору
31 березня 2021 12:10
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2021 10:31
ДУ №3 до договору №19.pdf зміни до договору
21 січня 2021 10:29
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 12:24
ДУ №2 до договора № 19.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 12:23
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2020 11:51
ДУ №1 до договору №19.pdf зміни до договору
30 березня 2020 11:49
Електронний підпис укладений
11 березня 2020 15:45
Договір № 19.pdf укладений
11 березня 2020 15:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились привести у відповідність до договору кількість годин охорони. В результаті, сума Договору зменшується на 1161,29 грн. та складає 38838,71 грн. (кошти місцевого бюджету - 2338,71 грн., власні кошти - 36000,00 грн.)
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовження дію Договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на 2021 рік, а саме до 31.03.2021 року та в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились пролонгувати договір. Сума пролонгації становить 7767,74 грн. Загальна сума Договору разом із пролонгацією - 46606,45 грн.
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із закінченням процедури закупівлі на 2021 рік, Сторони домовились зменшити обсяги пролонгації на 2021 рік. В результаті, сума пролонгації становить 4000,00 грн. Додаткова угода та специфікація до неї додається.
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 березня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 42 838,71
UAH