Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Флеш-накопичувачі
Очікувана вартість
3 500,00 UAH
UA-2020-02-06-003044-b 72ca11e147194c5db8451c12aad20dc6
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Еліна Яніва

+380669899069 elina.karpitzka@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Першотравенське управління праці та соціального захисту населення
Код ЄДРПОУ: 20241102
Місцезнаходження: 52803, Україна , Дніпропетровська обл., м. Першотравенськ, вул. Кобзаря, 15А
Контактна особа: Еліна Яніва
+380669899069
elina.karpitzka@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 лютого 2020 15:50
Звернення за роз’ясненнями: до 07 лютого 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 лютого 2020 16:00
Очікувана вартість: 3 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штуки
Флеш-накопичувачі (Token)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52803, Україна, Дніпропетровська область, місто Першотравенськ, вул. Кобзаря, буд. 15А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30233180-6 — Флеш-накопичувачі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 лютого 2020 15:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 лютого 2020 15:50
флеш.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання
Дата подання: 07 лютого 2020 10:00
Дата відповіді: 07 лютого 2020 11:24
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так дискваліфікуємо в обох випадках.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 07 лютого 2020 10:33
Дата відповіді: 07 лютого 2020 11:33
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ми не можемо допускати або недопускати до участі в торгах. Ми не маємо можливості зобов'язати будь-якого учасника вчиняти певні дії. Всі подані пропозиції ми бачимо тільки після аукціону, отже і оцінюємо після нього. Якщо не дотримані всі вимоги тендерної документації, дискваліфіковуємо. Якщо не платник ПДВ, зазначає що не платник ПДВ і ми розглядаємо її як остаточну.
Ми закликаємо усих до принципу відкритості, прозорості на ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 лютого 2020 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ФУРТУНЕ Д.В. 3 450,00
UAH з ПДВ
3 450,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ФУРТУНЕ Д.В.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ФУРТУНЕ Д.В.
#3558900510
Відхилено 3 450,00
UAH з ПДВ
17 лютого 2020 15:24

Документи

17 лютого 2020 15:24
Електронний підпис
17 лютого 2020 15:22
протокол 001.jpg
17 лютого 2020 15:22
протокол2 001.jpg

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій