Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 40506248 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А |
Контактна особа: |
Наталія Олексіївна Гомзякова +380964362090 gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 лютого 2020 15:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 лютого 2020 23:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 лютого 2020 23:00 |
Початок аукціону: | 24 лютого 2020 13:44 |
Очікувана вартість: | 396 550,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 982,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 лютого 2020 15:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 лютого 2020 15:44 |
Додаток 4 технічні, якісні та кількісні характеристики.docx | |
06 лютого 2020 15:44 |
Додаток 6 - Проект договору.docx | |
06 лютого 2020 15:44 |
Тендерна документація.rtf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-02-24-000001 ● 02e52c8a93784b00974da1c1c40df6ec
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 березня 2020 20:47 |
16.03.2020 № 57
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 16.03.2020 № 57
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
14
UA-2020-02-06-002974-b
06.02.2020 Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради (код ЄДРПОУ 40506248) Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-03-17 15:40:03
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за «ДК 021:2015: 39710000-2 — «Електричні побутові прилади» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-02-06-002974-b та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Відповідно до вимог частини 1 ст.23 та частини 1 ст.10 Закону просимо надати пояснення на підставі якого рішення уповноваженої особи було надано роз’яснення на запитання до процедури, яке оприлюднено в електронній системі закупівель 07.02.2020, надати копію протоколу.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-03-18 12:38:59
надання пояснень
надання пояснень стосовно закупівлі та надання роз'яснень
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-03-18 12:40:00
надання пояснень
надання пояснень
Відповіді ще немає
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-03-25 17:48:33
надайте будь ласка роз'яснення стосовно висновку
надайте будь ласка роз'яснення стосовно висновку
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2020-04-03 16:11:01
Розяснення щодо висновку
1. надайте будь ласка роз'яснення стосовно висновку.
Відповідно до частини 8 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
Моніторингом інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель встановлено, що на запитання від 07 лютого 2020 щодо процедури закупівлі Замовником надано відповідь – 14 лютого 2020, що на 2 робочих днів пізніше, ніж вимагається частиною 1 статті 23 Закону.
Відповідно до частини 1 статті 23 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Згідно абз.3 частини 1 статті 10 Закону Замовник оприлюднює зміни до тендерної документації та роз’яснення до неї (у разі наявності) - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз’яснень.
На запит щодо прийняття рішення про надання роз’яснень Замовник документально не підтвердив, що питання стосовно надання роз’яснень розглянуто у терміни, визначені частиною першою статті 23 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій ПП «Європа-Схід» установлено порушення вимог частини 6 статті 28, пункту четвертого частини 1 статті 30, частини 1 статті 32 Закону.
Відповідно до частини 6 статті 28 Закону за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом.
Відповідно до вимог частини 1 статті 32 Закону рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення переможця, та протягом одного дня після прийняття такого рішення замовник оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір та надсилає його переможцю.
На порушення вимог частини 6 статті 28 Закону в електронній системі закупівель відсутнє рішення Замовника про визначення переможця торгів за результатами розгляду тендерної пропозиції та рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог частини 1 статті 32 Закону.
Також, відповідно пункту четвертого частини 1 статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Так, пунктом 1 розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Замовником визначено, що тендерна пропозиція повинна складатися з «Листа-згоди учасника з проектом договору, засвідченого підписом уповноваженої особи, а також підписаний уповноваженою особою учасника Проект договору із обов’язковим зазначенням виразу «згодні із умовами договору» (без зазначення ціни (вартості) та без додатків до нього), що викладений в Додатку 6 до Документації». Учасником ПП «Європа-Схід» надано підписаний Проект договору без зазначення виразу «згодні із умовами договору» (без зазначення ціни (вартості) та без додатків до нього) (файл:_1.5 Проект договору.pdf - 17 лютого 2020 17:29).
Що стосується розгляду заперечень до висновку, то Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено надання відповіді на заперечення. Відповідно до частини 10 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», - у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду.
Надання інформації про усунення порушення замовником
незгода з висновком
2020-03-25 17:47:15
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 березня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 квітня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення термінів надання інформації)
Оскарження в суді
Опис: | Сканована Позовна заява |
Дата публікації: | 07 квітня 2020 |
Документи:
07 квітня 2020 16:42
|
Електронний підпис |
07 квітня 2020 16:41
|
Скан позовна заява.pdf |
Ризики, що спрацювали
RISK1-12
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 лютого 2020 14:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "Європа-Схід" |
339 900,00
UAH з ПДВ
|
339 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ДЕГТЯР ЄВГЕНІЙ ПЕТРОВИЧ" |
381 550,18
UAH з ПДВ
|
369 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Долгіх Антон Вікторович |
385 220,00
UAH з ПДВ
|
370 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ФУДПРОМ ДНІПРО" |
392 040,00
UAH з ПДВ
|
380 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "Європа-Схід" #31526583 |
Переможець |
339 900,00
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2020 15:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 червня 2020 14:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 березня 2020 12:08
|
дод.угода № від 20.03.2020.pdf | зміни до договору |
20 березня 2020 12:07
|
Електронний підпис | укладений |
17 березня 2020 12:14
|
Договір № 0120-МК20 від 17.03.2020.pdf | укладений |
17 березня 2020 12:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 0120-МК20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |