Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електричні побутові прилади (машини пральні фронтального завантаження)
Очікувана вартість
396 550,00 UAH
UA-2020-02-06-002974-b 26bf843df46547869132130f5373a2bd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Олексіївна Гомзякова

+380964362090 gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А
Контактна особа: Наталія Олексіївна Гомзякова
+380964362090
gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 лютого 2020 15:44
Звернення за роз’ясненнями: до 11 лютого 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 лютого 2020 23:00
Початок аукціону: 24 лютого 2020 13:44
Очікувана вартість: 396 550,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 982,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 штуки
машини пральні фронтального завантаження

Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, заклади освіти Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 березня 2020
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 лютого 2020 15:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 лютого 2020 15:44
Додаток 4 технічні, якісні та кількісні характеристики.docx
06 лютого 2020 15:44
Додаток 6 - Проект договору.docx
06 лютого 2020 15:44
Тендерна документація.rtf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

тех умови
Дата подання: 07 лютого 2020 13:10
Дата відповіді: 14 лютого 2020 16:26
Доброго дня . В тендрі Умови поставки: доставка товару, завантажувально – розвантажувальні, підключення, підведення в місці встановлення пральної машини електро та водопостачання, налагодження обладнання за рахунок постачальника. Але не вкзазали де плануєте її встановлювати 1. Кількість труб(метрах) 3, злив(канализация) 2. Відстань від розетки 4, ч має подвод води А у Вас 22 дошкілних начальних заклада ,але не надали жодної інформації для постовщика техніки (де як і що потрібно для запуску техніки)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Встановлення пральних машин передбачено в існуючих приміщеннях пралень ДНЗ (дивитися дислокацію). Підключення до водопроводу і каналізації передбачено гнучкими шлангами до існуючих мереж. Підведення електроенергії існуюче: необхідно встановити електророзетку і передбачити електрокабель з роз'ємом.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-24-000001 ● 02e52c8a93784b00974da1c1c40df6ec
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 березня 2020 20:47
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

16.03.2020 № 57

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 16.03.2020 № 57

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
14
UA-2020-02-06-002974-b
06.02.2020 Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради (код ЄДРПОУ 40506248) Дані автоматичних індикаторів ризиків

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-03-17 15:40:03

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за «ДК 021:2015: 39710000-2 — «Електричні побутові прилади» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-02-06-002974-b та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Відповідно до вимог частини 1 ст.23 та частини 1 ст.10 Закону просимо надати пояснення на підставі якого рішення уповноваженої особи було надано роз’яснення на запитання до процедури, яке оприлюднено в електронній системі закупівель 07.02.2020, надати копію протоколу.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-03-18 12:38:59

надання пояснень

надання пояснень стосовно закупівлі та надання роз'яснень

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-03-18 12:40:00

надання пояснень

надання пояснень

Відповіді ще немає

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-03-25 17:48:33

надайте будь ласка роз'яснення стосовно висновку

надайте будь ласка роз'яснення стосовно висновку

Відповідь на звернення щодо висновку

Дата: 2020-04-03 16:11:01

Розяснення щодо висновку

1. надайте будь ласка роз'яснення стосовно висновку.
Відповідно до частини 8 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
Моніторингом інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель встановлено, що на запитання від 07 лютого 2020 щодо процедури закупівлі Замовником надано відповідь – 14 лютого 2020, що на 2 робочих днів пізніше, ніж вимагається частиною 1 статті 23 Закону.
Відповідно до частини 1 статті 23 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Згідно абз.3 частини 1 статті 10 Закону Замовник оприлюднює зміни до тендерної документації та роз’яснення до неї (у разі наявності) - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз’яснень.
На запит щодо прийняття рішення про надання роз’яснень Замовник документально не підтвердив, що питання стосовно надання роз’яснень розглянуто у терміни, визначені частиною першою статті 23 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій ПП «Європа-Схід» установлено порушення вимог частини 6 статті 28, пункту четвертого частини 1 статті 30, частини 1 статті 32 Закону.
Відповідно до частини 6 статті 28 Закону за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом.
Відповідно до вимог частини 1 статті 32 Закону рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення переможця, та протягом одного дня після прийняття такого рішення замовник оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір та надсилає його переможцю.
На порушення вимог частини 6 статті 28 Закону в електронній системі закупівель відсутнє рішення Замовника про визначення переможця торгів за результатами розгляду тендерної пропозиції та рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог частини 1 статті 32 Закону.
Також, відповідно пункту четвертого частини 1 статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Так, пунктом 1 розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Замовником визначено, що тендерна пропозиція повинна складатися з «Листа-згоди учасника з проектом договору, засвідченого підписом уповноваженої особи, а також підписаний уповноваженою особою учасника Проект договору із обов’язковим зазначенням виразу «згодні із умовами договору» (без зазначення ціни (вартості) та без додатків до нього), що викладений в Додатку 6 до Документації». Учасником ПП «Європа-Схід» надано підписаний Проект договору без зазначення виразу «згодні із умовами договору» (без зазначення ціни (вартості) та без додатків до нього) (файл:_1.5 Проект договору.pdf - 17 лютого 2020 17:29).
Що стосується розгляду заперечень до висновку, то Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено надання відповіді на заперечення. Відповідно до частини 10 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», - у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду.

Надання інформації про усунення порушення замовником

незгода з висновком

2020-03-25 17:47:15


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 07 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення термінів надання інформації)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Сканована Позовна заява
Дата публікації: 07 квітня 2020

Документи:

07 квітня 2020 16:42
Електронний підпис
07 квітня 2020 16:41
Скан позовна заява.pdf

Ризики, що спрацювали

RISK1-12

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 лютого 2020 14:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Європа-Схід" 339 900,00
UAH з ПДВ
339 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ДЕГТЯР ЄВГЕНІЙ ПЕТРОВИЧ" 381 550,18
UAH з ПДВ
369 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Долгіх Антон Вікторович 385 220,00
UAH з ПДВ
370 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФУДПРОМ ДНІПРО" 392 040,00
UAH з ПДВ
380 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 лютого 2020 16:11
Електронний підпис
26 лютого 2020 16:10
МВС_2020_02_03_електронна.rar
26 лютого 2020 16:10
ДПА.rar
17 лютого 2020 17:41
Електронний підпис
17 лютого 2020 17:29
_1.27 Гарантія.pdf
17 лютого 2020 17:29
_1.16накладна Харків.pdf
17 лютого 2020 17:29
_1.14трудова Гринишин О..pdf
17 лютого 2020 17:29
_1.14трудова Гринишин В..pdf
17 лютого 2020 17:29
_1.14трудова Борис Ю..pdf
17 лютого 2020 17:29
_1.14 трудова Гребенюк Т..pdf
17 лютого 2020 17:29
_1.12 Оренда склада.pdf
17 лютого 2020 17:29
_1.5 Проект договору.pdf
17 лютого 2020 17:29
_1.3.11 висновок СЕС.pdf
17 лютого 2020 17:29
_1.3.1 Стаття 17.pdf
17 лютого 2020 17:29
_1.1. Специфікація.pdf
17 лютого 2020 17:29
_1 Довідка про бланк.pdf

Публічні документи

21 лютого 2020 12:29
Електронний підпис

Публічні документи

21 лютого 2020 18:42
Електронний підпис
21 лютого 2020 18:36
Щодо санкцій.pdf
21 лютого 2020 18:36
Щодо захисту довкілля.pdf
21 лютого 2020 18:36
Тенерна пропозиція.pdf
21 лютого 2020 18:36
Специфікація.pdf
21 лютого 2020 18:36
Паспорт1-16_код.pdf
21 лютого 2020 18:36
Лист про право підпису.pdf
21 лютого 2020 18:36
Довідка щодо санкцій.pdf
21 лютого 2020 18:36
Гарантійний лист.pdf
21 лютого 2020 18:36
гар.талон бытовой.pdf
21 лютого 2020 18:36
Відповідно до ст. 17.pdf
21 лютого 2020 18:36
Витяг.pdf
21 лютого 2020 18:36
Витяг з ЄДР.pdf
21 лютого 2020 18:36
Виписка з ЄДР.pdf
21 лютого 2020 18:36
UA1.001.012912-17.pdf
21 лютого 2020 18:36
AQ114D697DEUB мікрофіша.pdf
21 лютого 2020 18:36
AQ114D697DEUB інструкція RU UA.pdf
21 лютого 2020 18:36
03.07.2018 Whirlpool Washers hyg 2.jpg
21 лютого 2020 18:36
03.07.2018 Whirlpool Washers hyg 1.jpg

Публічні документи

21 лютого 2020 08:45
Електронний підпис
20 лютого 2020 15:39
тендерна пропозиція.pdf
20 лютого 2020 15:39
специфікація.pdf
20 лютого 2020 15:39
проект договору.pdf
20 лютого 2020 15:39
ОПИС.pdf
20 лютого 2020 15:39
наказ Мухаренко.pdf
20 лютого 2020 15:39
наказ Лось Л..pdf
20 лютого 2020 15:39
наказ Казачков.pdf
20 лютого 2020 15:39
лист ліцензування.pdf
20 лютого 2020 15:39
КОПІЯ ВИТЯГУ ПДВ.pdf
20 лютого 2020 15:39
довідка працівники.pdf
20 лютого 2020 15:39
довідка мтб.pdf
20 лютого 2020 15:39
довідка код доступу.pdf
20 лютого 2020 15:39
довідка довкілля.pdf
20 лютого 2020 15:39
Відгук Департамент.pdf
20 лютого 2020 15:39
висновок СЕЕ beko.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Європа-Схід"

ФОП "ДЕГТЯР ЄВГЕНІЙ ПЕТРОВИЧ"

ФОП Долгіх Антон Вікторович

ТОВ "ФУДПРОМ ДНІПРО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Європа-Схід"
#31526583
Переможець 339 900,00
UAH з ПДВ
26 лютого 2020 15:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 лютого 2020 15:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Європа-Схід"
#31526583
339 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 червня 2020 14:42
Електронний підпис зміни до договору
20 березня 2020 12:08
дод.угода № від 20.03.2020.pdf зміни до договору
20 березня 2020 12:07
Електронний підпис укладений
17 березня 2020 12:14
Договір № 0120-МК20 від 17.03.2020.pdf укладений
17 березня 2020 12:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 0120-МК20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 339 900,00
UAH (в тому числі ПДВ 56 650,00 UAH)