Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Природний газ
Очікувана вартість
2 752 940,40 UAH
UA-2020-02-06-002867-b ● e7bdfb30177440e69e96717929e29433
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Сектор освіти та молоді Котелевської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02145547 |
Місцезнаходження: | 38600, Україна , Полтавська обл., Котелевський район, смт Котельва, вул. ПОЛТАВСЬКИЙ ШЛЯХ, 224 |
Контактна особа: |
Наталія Шматкова +380535021496 kotvo@adm-pl.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 лютого 2020 15:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 лютого 2020 16:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 лютого 2020 16:30 |
Початок аукціону: | 24 лютого 2020 14:35 |
Очікувана вартість: | 2 752 940,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 764,70 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
362229 метр кубічний
Природний газ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
38600, Україна, Полтавська область, Котельва, вул. Полтавський шлях,224
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 лютого 2020 16:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 лютого 2020 16:30 |
Тендерна документація відкриті торги редаг..docx | |
12 лютого 2020 16:30 |
зміни до тд.docx |
12 лютого 2020 16:30 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 лютого 2020 16:30 |
Тендерна документація відкриті торги редаг..docx
|
|||
12 лютого 2020 16:30 |
зміни до тд.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-06-002867-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ", Код ЄДРПОУ:36860996
Дата подання: 10 лютого 2020 12:07
Шановний Замовнику
Просимо розглянути вимогу щодо внесення змін до тендерної документації та надати відповідь у встановлений законодавством строк.
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 лютого 2020 16:29
Зміни будуть внесені до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2020-02-06-002867-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОВА КОМПАНІЯ "ІНВЕСТСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38983870
Дата подання: 11 лютого 2020 11:50
вимога
Так, згідно ТД, Учасник додатково повинен надати в складі своєї пропозиції копію чинного сертифікату на систему управління якістю згідно ДСТУ ISO 9001:2015 в частині торгівлі газоподібним паливом та/або копію чинного сертифікату на систему управління якістю згідно ISO 9001:2015 в частині торгівлі газоподібним паливом. Данні сертифікати повинні бути видані на ім’я Учасника.
1. Відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання.
Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015, Замовник ставить учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому, одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі.
Отже, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель (стаття 3 Закону України «Про публічні закупівлі»).
1.2. Для отримання такого Сертифікату (як, в принципі, і будь-якого іншого) потрібно великі затратити і тривалий час, хоч згідно законодавства отримання такого Сертифікату не є обов’язком для учасників.
Зокрема, в середньому, послуги з розробки і сертифікації ISO 9001 передбачають розробку пакету документації за вимогами стандарту ISO 9001, впровадження системи управління якістю та отримання сертифікату ISO 9001.
Термін виконання отримання сертифікату ISO 9001 становить від 2 тижнів, і коштує від 15 000 грн., що не враховує розробку СУЯ - для цього необхідно провести аналіз діяльності підприємства.
Отже, дана умова прямо порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме максимальна економія та ефективність (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Крім того, ще раз звертаємо увагу на недоречність такої вимоги, зокрема, частиною 1 ст.16 Закону України "Про стандартизацію" передбачено, що підприємства, установи та організації мають право у відповідних сферах діяльності та з урахуванням своїх господарських і професійних потреб організовувати та виконувати роботи із стандартизації.
Пунктом 01 Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015) передбачено, що система управління якістю є стратегічне рішення організації, яке може допомогти поліпшити її загальну дієвість та забезпечити міцну основу для ініціатив щодо сталого розвитку.
Тобто, запровадження такої системи це виключне право, бажання і волевиявлення самої організації, а не її обов’язок.
Виходячи з вищевикладеного, просимо усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
1. Відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання.
Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015, Замовник ставить учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому, одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі.
Отже, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель (стаття 3 Закону України «Про публічні закупівлі»).
1.2. Для отримання такого Сертифікату (як, в принципі, і будь-якого іншого) потрібно великі затратити і тривалий час, хоч згідно законодавства отримання такого Сертифікату не є обов’язком для учасників.
Зокрема, в середньому, послуги з розробки і сертифікації ISO 9001 передбачають розробку пакету документації за вимогами стандарту ISO 9001, впровадження системи управління якістю та отримання сертифікату ISO 9001.
Термін виконання отримання сертифікату ISO 9001 становить від 2 тижнів, і коштує від 15 000 грн., що не враховує розробку СУЯ - для цього необхідно провести аналіз діяльності підприємства.
Отже, дана умова прямо порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме максимальна економія та ефективність (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Крім того, ще раз звертаємо увагу на недоречність такої вимоги, зокрема, частиною 1 ст.16 Закону України "Про стандартизацію" передбачено, що підприємства, установи та організації мають право у відповідних сферах діяльності та з урахуванням своїх господарських і професійних потреб організовувати та виконувати роботи із стандартизації.
Пунктом 01 Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015) передбачено, що система управління якістю є стратегічне рішення організації, яке може допомогти поліпшити її загальну дієвість та забезпечити міцну основу для ініціатив щодо сталого розвитку.
Тобто, запровадження такої системи це виключне право, бажання і волевиявлення самої організації, а не її обов’язок.
Виходячи з вищевикладеного, просимо усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 лютого 2020 14:34
На сьогоднішній день Замовник здійснює замовлення всіх товарі, робіт та послуг через відкриту процедуру закупівлі, де єдиним критерієм визначення переможця є ціна. З метою отримання якісних послуг висунута вимога щодо надання Сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015. Відповідно до п. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Одним із доказів необхідного рівня якості послуг є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик послуг загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Тому Замовник вимагає від Учасників надання Сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, котрий підтверджує відповідність Замовника вимогам міжнародного стандарту ISO 9001, діючого в Україні. Наявність у підприємства сертифікату на систему управління якістю відповідно до вимог ISO 9001 свідчить про спроможність підприємства надавати послуги у відповідності з вимогами діючої нормативної – правової документації, а не містить жодних дискримінаційних елементів. Тому, Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 лютого 2020 15:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСГАЗПРОМ" |
1 340 247,30
UAH з ПДВ
|
1 340 247,30
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БЛАГОГАЗ ЗБУТ" |
1 485 138,90
UAH з ПДВ
|
1 470 649,74
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" |
1 492 383,48
UAH з ПДВ
|
1 478 618,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" |
1 572 073,86
UAH з ПДВ
|
1 572 073,86
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ АС |
1 782 166,68
UAH з ПДВ
|
1 782 166,68
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП" |
1 793 033,55
UAH з ПДВ
|
1 793 033,55
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСГАЗПРОМ" #41334204 |
Переможець |
1 340 247,30
UAH з ПДВ
|
28 лютого 2020 15:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 грудня 2020 08:47
|
ДУ 5 10%.pdf | зміни до договору |
08 грудня 2020 08:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 листопада 2020 14:56
|
дод.угода 4 10%.pdf | зміни до договору |
11 листопада 2020 14:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 жовтня 2020 13:34
|
ДУ №3.pdf | зміни до договору |
22 жовтня 2020 13:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 жовтня 2020 10:31
|
ДУ №2.pdf | зміни до договору |
02 жовтня 2020 10:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 вересня 2020 15:56
|
ДУ №1 газ.pdf | зміни до договору |
07 вересня 2020 15:54
|
Електронний підпис | укладений |
17 березня 2020 13:01
|
Договір 29-GAS-2020-86.pdf | укладений |
17 березня 2020 13:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 07 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни на 10 відсотків |
Номер договору про закупівлю: | 29-GAS-2020/86 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% |
Номер договору про закупівлю: | 29-GAS-2020/86 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків |
Номер договору про закупівлю: | 29-GAS-2020/86 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни на 10% |
Номер договору про закупівлю: | 29-GAS-2020/86 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 08 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни на 10% |
Номер договору про закупівлю: | 29-GAS-2020/86 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |