Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Хлібобулочні вироби
Очікувана вартість
672 895,00 UAH
UA-2020-02-06-002459-b 8eb0ee0069104952a0c2dbd6edac5866
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Васковець

+380634106136 yurist.osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02141680
Місцезнаходження: 45000, Україна , Волинська обл., м. Ковель, вул. Незалежності, буд. 101
Контактна особа: Ірина Васковець
+380634106136
yurist.osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Тендерним комітетом управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради по даному предмету закупівлі було двічі проведено процедуру відкритих торгів. Проте закупівлі було відмінено з причини: подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій, що підтверджується звітами. Враховуючи вищевикладене, замовником з метою забезпечення якісного та збалансованого харчування дітей у закладах освіти, керуючись п.4 ч.2 ст. 35 Закону України "Про публічні закупівлі" було вирішено провести переговорну процедуру закупівлі, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 лютого 2020 14:53
Оскарження наміру укласти договір: 17 лютого 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби


Місцевий бюджет, власний бюджет. Поставка у заклади освіти Замовника
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
32400 кілограми
Хліб
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45000, Україна, Волинська область, Ковель, заклади освіти замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
12206 кілограми
Батон
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45000, Україна, Волинська область, Ковель, заклади освіти замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки здійснюються в безготівковому вигляді, в національній валюті України, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Учасника Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

06 лютого 2020 14:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ТЕРЕМНО ХЛІБ"
#05509694
Переможець 569 527,92
UAH з ПДВ
06 лютого 2020 14:53

Документи

06 лютого 2020 14:53
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 лютого 2020 14:53

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ТЕРЕМНО ХЛІБ"
#05509694
569 527,92
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 лютого 2020 14:53
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 березня 2021 12:45
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 15:28
дод. угода хліб.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 15:27
дод. угода хліб 20.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 09:50
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 14:52
дод. угода 2.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 14:48
Електронний підпис зміни до договору
26 червня 2020 14:07
дод. угода 1 хлібобулочні.pdf зміни до договору
26 червня 2020 13:59
Електронний підпис укладений
18 лютого 2020 14:31
112-У.pdf укладений
18 лютого 2020 13:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 112-У
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 112-У
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дію договору продовжено на строк, достатній для проведення процедури закупівлі закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 112-У
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 лютого 2020 — 28 лютого 2021
Сума оплати за договором: 391 732,01
UAH (в тому числі ПДВ 65 288,66 UAH)