Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

(М'якуш свинини з тазостегнової і лопаткової частини туші охолоджений або еквівалент*, м'якуш яловичини (телятини) з тазостегнової і лопаткової частини туші охолоджений або еквівалент*)
Очікувана вартість
247 100,00 UAH
UA-2020-02-06-002285-a 9262875ff31347d1b73c575bd9e44184
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кондратюк Людмила Володимирівна

+380334233200 vishivanka8@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: комунальний заклад «Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) №8 «Вишиванка» Володимир-Волинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 21755820
Місцезнаходження: 44700, Україна , Волинська обл., Володимир-Волинський, вул.Ковельська, 144
Контактна особа: Кондратюк Людмила Володимирівна
+380334233200
vishivanka8@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
У відповідності до п.п.4 п.2 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі» замовником двічі оголошено тендер на закупівлю - м’якуш свинини з тазостегнової і лопаткової частини туші охолоджений або еквівалент*, м’якуш яловичини (телятини) з тазостегнової і лопаткової частини туші охолоджений або еквівалент* (код за ДК 021:2015-15110000-2) – м’ясо (UA-2019-12-11-001012-а та UA-2019-12-30-000097-с) та двічі відмінено тендери через відсутність достатньої кількості учасників.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 лютого 2020 18:13
Оскарження наміру укласти договір: 17 лютого 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Товар має відповідати стандартам та мати сертифікати якості на кожну партію, оформлені відповідно до вимог законодавства України. Товар повинен відповідати Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1700 кг
(М'якуш свинини з тазостегнової і лопаткової частини туші охолоджений або еквівалент*)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44700, Україна, Волинська область, Володимир-Волинський, Ковельська, 144
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
800 кг
(М'якуш яловичини (телятини) з тазостегнової і лопаткової частини туші охолоджений або еквівалент*)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44700, Україна, Волинська область, Володимир-Волинський, Ковельська, 144
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений товар буде здійсненна протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання видаткової накладної Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

06 лютого 2020 17:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 лютого 2020 17:32
протокол переговорів.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Кобак Максим Миколайович
#3355406593
Переможець 247 100,00
UAH з ПДВ
06 лютого 2020 18:13

Документи

06 лютого 2020 18:12
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 лютого 2020 18:13

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Кобак Максим Миколайович
#3355406593
247 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 лютого 2020 18:12
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 березня 2021 14:02
Електронний підпис зміни до договору
04 березня 2021 13:59
додаткова угода (1).PDF зміни до договору
04 березня 2021 13:51
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 17:37
додаткова угода (1).PDF зміни до договору
30 грудня 2020 17:37
Електронний підпис укладений
18 лютого 2020 17:24
договір.PDF укладений
18 лютого 2020 17:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уклали цю додаткову угоду відповідно до п. 8 ч. 5 та ч. 6 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», ст. ст. 651, 653 та 654 Цивільного кодексу України та п. 10.2. Договору № 14 від 18.02.2020 року (далі – Договір), про таке: Замовник та Постачальник, керуючись нормами ЗУ «Про публічні закупівлі» чинного цивільного та господарського законодавства, прийшли до згоди продовжити строк дії Договору №14 від 18.02.2020 року для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 лютого 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 113 406,82
UAH (в тому числі ПДВ 18 901,14 UAH)