Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Буряк, морква, цибуля, капуста. (медична субвенція, власні кошти)
Очікувана вартість
22 200,00 UAH
UA-2020-02-06-002070-b 27268e5e91a24c1c8dc16a65d909a463
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лілія Прокудіна

+380679890234 jcrl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МІСЬКА ЛІКАРНЯ №5"
Код ЄДРПОУ: 01998489
Місцезнаходження: 54051, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, просп. Богоявленський, 336
Контактна особа: Лілія Прокудіна
+380679890234
jcrl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 лютого 2020 14:08
Звернення за роз’ясненнями: до 12 лютого 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 лютого 2020 16:00
Початок аукціону: 18 лютого 2020 13:40
Очікувана вартість: 22 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 111,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 кілограми
капуста білоголова свіжа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54052, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, проспект Богоявленський,336
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
500 кілограми
буряк столовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54052, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, проспект Богоявленський,336
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
900 кілограми
морква столова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54052, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, проспект Богоявленський,336
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
500 кілограми
цибуля ріпчаста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54052, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, проспект Богоявленський,336
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник проводить оплату Товару після повної поставки товару згідно із заявкою та рахунками по мірі фінансування протягом 15 календарних, але не пізніше 30 числа поточного місяця. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 лютого 2020 14:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 лютого 2020 14:08
проект договору.doc
06 лютого 2020 14:08
оголошення овочі.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 лютого 2020 14:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ІВАНІШИНА ЛЮДМИЛА ОЛЕКСАНДРІВНА" 20 000,00
UAH з ПДВ
19 648,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа підприємець Калюжна Марина Миколаївна 21 650,00
UAH з ПДВ
19 649,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 лютого 2020 12:43
Витяг з ЄДР.pdf
17 лютого 2020 12:43
кваліфікаційні вимоги.pdf
17 лютого 2020 12:43
технічні вимоги.pdf
17 лютого 2020 12:43
цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

14 лютого 2020 10:09
пропозиція овощи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ІВАНІШИНА ЛЮДМИЛА ОЛЕКСАНДРІВНА"

Фізична особа підприємець Калюжна Марина Миколаївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ІВАНІШИНА ЛЮДМИЛА ОЛЕКСАНДРІВНА"
#2632807787
Переможець 19 648,00
UAH з ПДВ
20 лютого 2020 11:13

Документи

20 лютого 2020 11:13
Електронний підпис
20 лютого 2020 11:12
протокол акцепту.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 лютого 2020 11:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ІВАНІШИНА ЛЮДМИЛА ОЛЕКСАНДРІВНА"
#2632807787
19 648,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 лютого 2020 11:13
Електронний підпис
20 лютого 2020 11:12
протокол акцепту.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 вересня 2020 11:32
Електронний підпис зміни до договору
26 березня 2020 15:44
додаток 2 дог 9-х.pdf зміни до договору
26 березня 2020 15:43
Електронний підпис зміни до договору
20 березня 2020 11:08
додаток 1.pdf зміни до договору
20 березня 2020 11:07
Електронний підпис укладений
11 березня 2020 15:06
договір 9-х.pdf укладений
11 березня 2020 15:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Керуючись ст.188 кодексу України , ст.651,653,654 Цивільного кодексу України, п.11.1 розділу 11 договору вирішили внести наступні зміни до договору: 1.1. п.3.1. договору викласти в наступній редакції Загальна вартість договору складає: 19 648,00 грн. (девятнадцять тисяч шістсот сорок вісім грн. 00 коп.) без ПДВ, з яких 19 068,75 грн. за рахунок коштів загального фонду, 579,25 грн. за рахунок коштів лікарні, отриманих як плата за послуги згідно з її основною діяльністю. 2.Інші умови договору залтшаються незміннми, і сторони підтверджують за ними свої зобовязання.
Номер договору про закупівлю: 9-х
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.1.п.3.1 договору викласти в наступній редакції: Загальна вартість договору складає: 19 648,00 грн. (девятнадцять тисяч шістсот сорок вісім грн. 00 коп.) без ПДВ, з яких 15372,00 грн. за рахунок коштів загального фонду 4276,00 грн. за рахунок коштів лікарні, отриманих як плата за послуги згідно з її основною діяльністю.
Номер договору про закупівлю: 9-х
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 19 648,00
UAH