Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М'ясо (Курятина та свинина охолоджена) за двома лотами за ДК 021:2015 код 15110000-2
Очікувана вартість
1 763 500,00 UAH
UA-2020-02-06-001949-a 7f55c890aa95451ebbb1a83c7e98f003
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Іваночко

+380322394261 iryna_ivanochko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівський національний університет імені Івана Франка
Код ЄДРПОУ: 02070987
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Університетська, буд. 1
Контактна особа: Ірина Іваночко
+380322394261
iryna_ivanochko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 лютого 2020 16:40
Звернення за роз’ясненнями: до 11 лютого 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 лютого 2020 23:00
Очікувана вартість: 1 763 500,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Тендерна документація

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-02-000028 ● 579990e5b5bd4a62af425bdf20ec81b0
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 квітня 2020 18:10
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


08.04.2020 № 83

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

до наказу Державної аудиторської служби України
08.04.2020 № 83

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
28 UA-2020-02-06-001949-a 06.02.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

За наслідками проведеного моніторингу Державна аудиторська служба України зобов’язала вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення. Після обговорення членами тендерного комітету висновку Державної аудиторської служби України секретар тендерного комітету Іваночко І. Б. узагальнила висловлені позиції та повідомила, що за наслідками обговорення висновку Державної аудиторської служби України (ID моніторингу: UA-M-2020-04-02-000028) встановлено, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТД «БІЗНЕС-ЦЕНТР» учасником фактично було допущено технічну описку, що є формальною опискою, і до додатку 3 «Проект договору» завантажено специфікацію із характеристиками щодо лоту №1. Тендерним комітетом вказаний недолік було розцінено у якості технічної помилки та віднесено до формальної (несуттєвої) помилки, оскільки Додаток 4 до тендерної документації замовника під назвою «Опис товару, їх технічні, якісні та кількісні характеристики М'ясо (Курятина та свинина охолоджена) за двома лотами за ДК 021:2015 код 15110000-2» та додаток 1 – «Тендерна пропозиція» подані учасником із урахуванням усіх технічних вимог і характеристик до товару, що висвітлені замовником у тендерній документації. Відтак, наявність двох документів із правильними характеристиками і одного, де учасником випадково завантажено документ із іншого лоту, дозволяє зробити висновок про присутність технічної помилки – формально помилки, що відповідно до Закону не може трактуватись як однозначна невідповідність вимогам тендерної документації. Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити (ч. 3 ст. 22 Закону № 922). Тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме — технічні помилки та описки. Щодо висновку Державної аудиторської служби України про необхідність розірвання договору через порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону необхідно врахувати наступне. ЗУ «Про публічні закупівлі» у редакції, яка діяла на момент оголошення (підлягає застосуванню згідно перехідних положень нової редакції закону) у статтях 36 та 37 передбачені лише основні вимоги до договору про закупівлю та підстави визнання його недійсним, водночас вказаний закон не регулює питання щодо можливості розірвання укладеного договору через підстави наведені у статті 30 закону. Відтак, згідно статті 37 закону підставами для визнання договору про закупівлю нікчемним є: його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 цього Закону; його укладення в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 цього Закону; його укладення з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32 та абзацом восьмим частини третьої статті 35 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону. Однак у випадку із договором, що укладений із учасником ТОВ «ТД «БІЗНЕС-ЦЕНТР» не підлягає застосуванню жодна із вказаних підстав. Статтею 36 ЗУ «Про публічні закупівлі», визначено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відтак, враховуючи відсутність у спеціальному законі положень, що регулюють відносини пов’язані із процедурою розірвання укладеного із учасником договору про закупівлю, застосуванню підлягають загальні правила визначені ЦК України та ГК України. Відповідно до статті 188 ГК України зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускається, якщо інше не передбачено законом або договором. П. 6.2 та п 6.4 Договору №08/04-Л2 від 08.04.2020 року передбачена лише одна підстава за якої кожна сторона вправі достроково в односторонньому порядку розірвати цей Договір, а саме - у разі невиконання зобов'язань іншою стороною. Відтак, у замовника відсутні підстави для одностороннього розірвання договору №08/04-Л2 про закупівлю М'ясо (Курятина та свинина охолоджена) за двома лотами за ДК 021:2015 код 15110000-2 від 08.04.2020 року. У вказаному випадку замовник керуючись статтею 188 ГК України з метою виконання рішення Державної аудиторської служби України взмозі лише направити ТОВ «ТД «БІЗНЕС-ЦЕНТР» пропозицію розірвати договір. Враховуючи вищенаведене, згідно із вимогами Закону голова тендерного комітету Лозинський М. В. поставив на голосування питання про направлення Товариству з обмеженою відповідальністю "ТОРГОВИЙ ДІМ "БІЗНЕС-ЦЕНТР" ЄДРПОУ: 43272454 пропозиції про надання відповіді про способи виконання рішення за результатами моніторингу та ініціювали розірвання Договору №08/04-Л2 про закупівлю від 08.04.2020 року.

2020-05-07 19:49:13


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 15 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Рішення про призначення перевірки

UA-I-2020-10-13-000001

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

13.10.2020 м. Львів № 195

Про призначення
перевірки закупівель

Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», абзаців другого та четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631 зі змінами, пункту 9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.

НАКАЗУЮ:

1. Провести з 15.10.2020 по 28.10.2020 перевірку закупівель UA-2020-02-06-001949-а, здійсненої Львівським національним університетом імені Івана Франка.
2. Призначити відповідального за проведення перевірки – головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Ірину ЯРОПУД.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Начальник Роман КРОЛЯК

2020-10-13 14:03:12


Ризики, що спрацювали

RISK1-4_1

RISK2-13

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: М'ясо (Курятина та свинина охолоджена) за двома лотами за ДК 021:2015 код 15110000-2: Лот 1 Курятина охолоджена
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 735 500,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 3 677,50 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 24 лютого 2020 15:53
Закінчення: 24 лютого 2020 16:26
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

7200 кг
М'ясо (Курятина та свинина охолоджена) за двома лотами за ДК 021:2015 код 15110000-2: Лот 1 Курятина охолоджена
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, м.Львів, вул. Університетська, 1
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата проводиться Покупцем в 10-ний термін, у безготівковому порядку, після отримання товару на склад, на банківський рахунок Продавця. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлену продукцію здійснюється протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі Пiсляоплата 10 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 лютого 2020 16:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГПК- М'ЯСО" 632 592,00
UAH з ПДВ
520 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Поронюк Богдан Юрійович 564 720,00
UAH з ПДВ
551 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КОНОНОВИЧ ХРИСТИНА АНДРІЇВНА" 735 480,00
UAH з ПДВ
522 330,90
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "БІЗНЕС-ЦЕНТР" 730 800,00
UAH з ПДВ
730 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 лютого 2020 15:08
Електронний підпис
21 лютого 2020 15:07
Статут.pdf
21 лютого 2020 15:07
Реєстр документів.pdf
21 лютого 2020 15:07
Лист відгук.pdf
21 лютого 2020 15:07
Проект договору.pdf
21 лютого 2020 15:07
Довідка Укргазбанк.pdf
21 лютого 2020 15:07
Паспорт Михайлюка Л.Р..pdf

Публічні документи

23 березня 2020 18:16
Лист-відмова
22 березня 2020 16:03
Довідка МВС
22 березня 2020 16:03
Довідка ДПС
21 лютого 2020 17:46
Електронний підпис
21 лютого 2020 17:45
Технічні вимоги Лот 1.PDF
21 лютого 2020 17:45
Протокол випробувань.pdf
21 лютого 2020 17:45
Проект договору Лот 1.PDF
21 лютого 2020 17:45
Техпаспорт автомобіля.pdf
21 лютого 2020 17:45
Право власності_витяг.pdf
21 лютого 2020 17:45
Паспорт Поронюк Б.Ю..PDF
21 лютого 2020 17:45
Лист-гарантія ст.17.pdf
21 лютого 2020 17:45
Лист відгук.PDF
21 лютого 2020 17:45
ІПН Поронюк.pdf
21 лютого 2020 17:44
Довідка банку.pdf
21 лютого 2020 17:44
Витяг ПДВ.PDF
21 лютого 2020 17:44
Витяг ЄДР 30012020.PDF
21 лютого 2020 17:44
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

21 лютого 2020 11:11
Технічні вимоги.pdf
21 лютого 2020 11:11
РЕЄСТР ДОКУМЕНТІВ.pdf
21 лютого 2020 11:11
Проект договору.pdf
21 лютого 2020 11:11
Опис документів ДР.pdf
21 лютого 2020 11:11
довідка ст.17.pdf
21 лютого 2020 11:11
Витяг з РПЄП.pdf
21 лютого 2020 11:11
Витяг ЄДР.pdf
21 лютого 2020 11:11
Виписка ЄДР.pdf

Публічні документи

27 березня 2020 10:52
Електронний підпис
27 березня 2020 10:46
Довідка МВС БЦ 10.03.pdf
21 лютого 2020 21:56
Електронний підпис
21 лютого 2020 21:53
Декларація виробника.jpg
21 лютого 2020 21:40
Тендерна пропозиція.pdf
21 лютого 2020 20:29
Відгук.pdf
21 лютого 2020 20:16
Електронний підпис
21 лютого 2020 20:15
ІСО.pdf
21 лютого 2020 20:00
Технічна специфікація.pdf
21 лютого 2020 20:00
Тендерна пропозиція.pdf
21 лютого 2020 20:00
Протокол тушки курей.pdf
21 лютого 2020 20:00
Проект договору.pdf
21 лютого 2020 20:00
Лист аторизації.jpg
21 лютого 2020 20:00
Декларація виробника.jpg
21 лютого 2020 20:00
Техпаспорт авто.pdf
21 лютого 2020 20:00
Статут.pdf
21 лютого 2020 20:00
Рішення учасника ТОВ.pdf
21 лютого 2020 20:00
Посвідчення водія.pdf
21 лютого 2020 20:00
Опис документів.pdf
21 лютого 2020 20:00
Медична книжка ВОДІЙ.pdf
21 лютого 2020 20:00
Лист представника.pdf
21 лютого 2020 20:00
Договір оренди ТЗ.pdf
21 лютого 2020 20:00
Договір оренди складу.pdf
21 лютого 2020 20:00
Довідки з банку.pdf
21 лютого 2020 20:00
Довідка ст. 17 ЗУ.pdf
21 лютого 2020 20:00
Відгук.pdf
21 лютого 2020 20:00
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
21 лютого 2020 20:00
Витяг ЄДР БЦ на 22.01.2020.pdf
21 лютого 2020 20:00
Виписка з ЄДР.pdf
21 лютого 2020 20:00
Аналогічний договір.pdf
21 лютого 2020 20:00
Акти дезинфекції авто.pdf
21 лютого 2020 20:00
Акт склад 03.02.pdf
21 лютого 2020 20:00
1 ДФ завірений.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГПК- М'ЯСО"

ФОП Поронюк Богдан Юрійович

ФОП "КОНОНОВИЧ ХРИСТИНА АНДРІЇВНА"

ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "БІЗНЕС-ЦЕНТР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ГПК- М'ЯСО"
#31789715
Відхилено 520 000,00
UAH з ПДВ
02 березня 2020 22:35
ФОП "КОНОНОВИЧ ХРИСТИНА АНДРІЇВНА"
#3353301265
Відхилено 522 330,90
UAH з ПДВ
16 березня 2020 18:41
ФОП Поронюк Богдан Юрійович
#2189819676
Рішення скасоване 551 000,00
UAH з ПДВ
24 березня 2020 18:42
ФОП Поронюк Богдан Юрійович
#2189819676
Відхилено 551 000,00
UAH з ПДВ
24 березня 2020 18:46
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "БІЗНЕС-ЦЕНТР"
#43272454
Переможець 730 800,00
UAH з ПДВ
26 березня 2020 21:06

Документи

02 березня 2020 22:35
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 березня 2020 21:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "БІЗНЕС-ЦЕНТР"
#43272454
730 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2020 18:00
Договір_розірвання_курятина .FR12.pdf укладений
16 жовтня 2020 17:57
Електронний підпис укладений
08 квітня 2020 14:47
Договір_курятина_Лот 1.pdf укладений
08 квітня 2020 14:19

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 010,00
UAH (в тому числі ПДВ 335,00 UAH)
Причини розірвання договору: Сторони погодили розірвати Договір за згодою Сторін.