Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current secondary repair of the highway Public use of the state value of the N-11 Dnipro-Mykolayiv (through Kryviy Rih) on the section km 112+608-km 127+110 (45233142-6 repair of roads)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області |
Код ЄДРПОУ: | 25843931 |
Місцезнаходження: | 49600, Україна , Дніпропетровська область обл., Дніпро, Воскресенська, 24 |
Контактна особа: |
Качан Валентина Федорівна 380567445263, tender@sad.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Dnipropetrovsk Oblast |
National ID: | 25843931 |
Contact point: |
Kachan Valentina Fedorivna 380567445263, tender@sad.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 лютого 2020 18:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 квітня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 травня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 30 червня 2020 14:27 |
Очікувана вартість: | 313 079 164,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 31 307,92 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,01% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 9392374 UAH |
Publication date: | 06 лютого 2020 18:36 |
Enquiries until: | 27 квітня 2020 17:00 |
Complaints submission until: | до 03 травня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 07 травня 2020 17:00 |
Information
Estimated total value: | 313 079 164 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 31 308 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,01 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Можливе здійснення попередньої оплати (аванс) у відповідності до Постанови КМУ від 04.12.2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Попередня оплата здійснюється у розмірі до 30% від річної вартості договору в межах ліміту за КЕКВ 2281, встановленого планом використання бюджетних коштів за КПКВК 3111020, на строк не більше трьох місяців. Використаний аванс погашається на підставі актів виконаних робіт по формі КБ-2, підписаних уповноваженими представниками Сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнту 1,2. | Аванс | 90 | Календарні | 29 |
Надання послуг | Оплата послуг проводиться в межах виділеного фінансування за фактично надані послуги згідно Ф № КБ-2в та Ф № КБ-3 по мірі надходження коштів на рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 71 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 квітня 2020 11:32 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 квітня 2020 11:30 |
Перелік змін від 22.04.2020.doc | |
22 квітня 2020 11:30 |
ТД Н-11 112-127-зі змінами від 22.04.2020р..doc | |
21 квітня 2020 16:26 |
Перелік змін від 21.04.2020.doc | |
21 квітня 2020 16:25 |
ТД Н-11 112-127-зі змінами від 21.04.2020р..doc | |
13 квітня 2020 14:58 |
Перелік змін від 13.04.2020.doc | |
13 квітня 2020 14:58 |
ТД Н-11 112-127-зі змінами від 13.04.2020р..doc | |
09 квітня 2020 12:11 |
Перелік змін від 09.04.2020.doc | |
09 квітня 2020 12:10 |
ТД Н-11 112-127-зі змінами від 09.04.2020р..doc | |
06 лютого 2020 18:59 |
Проект договору.docx | |
06 лютого 2020 18:58 |
ТД Н-11 112-127-3.doc |
22 квітня 2020 11:32 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||||||||
22 квітня 2020 11:30 |
Перелік змін від 22.04.2020.doc
|
||||||||||||||||||
22 квітня 2020 11:30 |
ТД Н-11 112-127-зі змінами від 22.04.2020р..doc
|
||||||||||||||||||
21 квітня 2020 16:26 |
Перелік змін від 21.04.2020.doc
|
||||||||||||||||||
21 квітня 2020 16:25 |
ТД Н-11 112-127-зі змінами від 21.04.2020р..doc
|
||||||||||||||||||
13 квітня 2020 14:58 |
Перелік змін від 13.04.2020.doc
|
||||||||||||||||||
13 квітня 2020 14:58 |
ТД Н-11 112-127-зі змінами від 13.04.2020р..doc
|
||||||||||||||||||
09 квітня 2020 12:11 |
Перелік змін від 09.04.2020.doc
|
||||||||||||||||||
09 квітня 2020 12:10 |
ТД Н-11 112-127-зі змінами від 09.04.2020р..doc
|
||||||||||||||||||
06 лютого 2020 18:59 |
Проект договору.docx
|
||||||||||||||||||
06 лютого 2020 18:58 |
ТД Н-11 112-127-3.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Оголошення оприлюднено за 30 календарних днів до дати подання тендерної пропозиції. Цього строку більш ніж достатньо для отримання відгуку, якщо учасником якісно та своєчасно були виконані роботи за аналогічним договором.
Асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015
Учасник розраховує відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 ДБН, із місця відпуску асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції) до об’єкту надання послуг.
посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін.
Вимоги про усунення порушення
Керуючись вищезазначеним, просимо Вас надати обґрунтовану інформацію стосовно причини невідповідності нашої тендерної пропозиції вимогам тендерної документації Замовника із конкретним посиланням на пункти (розділи) тендерної документації.
Керуючись вищезазначеним, просимо Вас надати обґрунтовану інформацію стосовно причини невідповідності нашої, ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСДОРСТРОЙ", тендерної пропозиції вимогам тендерної документації Замовника із конкретним посиланням на пункти (розділи) тендерної документації.
Скасувати рішення Служби автомобільних доріг Дніпропетровській області щодо відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Ростдорстрой» у зв’язку з тим, що транспортна схема, яка надана в тендерній пропозиції ТОВ «РДС», відповідає вимогам ДСТУ-Н Б Д.1.1-9:2013, а саме час транспортування асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС не перевищує трьох годин.
Також додаємо, що інформація щодо відставні перевезення асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС, яка зазначена в транспортній схемі ТОВ «РДС», відповідає дійсності, в підтвердженні вищезазначеного надаємо скріншот з Google Maps (карти Google) транспортної схеми (додається).
Керуючись вищезазначеним, просимо Вас надати обґрунтовану інформацію стосовно причини невідповідності нашої тендерної пропозиції вимогам тендерної документації Замовника із конкретним посиланням на пункти (розділи) тендерної документації.
Керуючись вищезазначеним, просимо Вас надати обґрунтовану інформацію стосовно причини невідповідності тендерної пропозиції ТОВ "СП "АВТОСТРАДА" вимогам тендерної документації Замовника із конкретним посиланням на пункти (розділи) тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, ВИМАГАЄМО:
1. Надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації З ПОСИЛАННЯМ НА ТІ УМОВИ, ЩО ВИМАГАЛИСЯ ТЕНДЕРНОЮ ДОКУМЕНТАЦІЄЮ.
Згідно ч. 3 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», у редакції, що діяла на момент оголошення процедури торгів: «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель».
ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» ПОВТОРНО ВИМАГАЄ:
1. Надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» умовам тендерної документації З ПОСИЛАННЯМ НА ТІ УМОВИ, ЩО ВИМАГАЛИСЯ ТЕНДЕРНОЮ ДОКУМЕНТАЦІЄЮ.
З повагою, ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР»
У відповідності до додатку 2.7. тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору.
Для підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт в інформації учасником ТОВ «Миколаївбудцентр» наданий договір субпідряду №44-Б/СУБ від 22.08.2017р. на надання послуг по поточному середньому ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-08 Калинівка – Снігурівка – Березнігувате на ділянці км 40+000 – км 48+342, Миколаївська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) укладений з ТОВ «БК «ДОРЛІДЕР» на суму 86760505,32 грн., що складає 100% від суми договору №44-Б від 19.08.2017р., що укладений Службою автомобільних доріг у Миколаївській області та ТОВ «БК «ДОРЛІДЕР». Між тим, Підрядник ТОВ «БК «ДОРЛІДЕР» в складі тендерної пропозиції при участі в закупівлі надав інформацію про незалучення субпідрядних організацій.
ТОВ «Миколаївбудцентр» також наданий договір від 22.08.2018р. № 43-Б/СУБ на надання послуг по поточному середньому ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-07 Миколаїв – Парутине – Очаків – база відпочинку «Чорноморка» на ділянці км 49+700- км 53+700, Миколаївська область укладений з ПП «Полтавабудцентр» на суму 44392662,00 грн. В складі тендерної пропозиції ПП «Полтавабудцентр» надана інформація про незалучення субпідрядних організацій. При цьому Службою автомобільних доріг у Миколаївській області та ПП «Полтавабудцентр» укладений договір на суму 43363387,20 грн
На наш запит від 20.05.2020р. №1-12/1196 отриманий лист від Служби автомобільних доріг у Миколаївській області від 21.05.2020р. № 1503/03-17 де вказано , що при виконанні договору №43-Б від 20.08.2018р. ПП «Полтавабудцентр» не залучало субпідрядну організацію ТОВ «Миколаївбудцентр» та виконувало роботи по вищезазначеному об’єкту власними силами.
Також при виконанні договору №44-Б від 19.08.2017р. ТОВ БК «Дорлідер» не залучало субпідрядну організацію ТОВ «Миколаївбудцентр» та виконувало роботи по вищезазначеному об’єкту власними силами.
Окрім того, при розгляді тендерної пропозиції тендерним комітетом враховані листи Укравтодору від 07.04.2020р. №1096/19.3-5 від 22.05.2020 №1614/1/9.3-5 та Офісу генерального прокурора від 06.04.20 №09/2/1-218вих-20, від 15.05.2020р.№10/1/1-8566-20.
Тим самим, учасником ТОВ «Миколаївбудцентр» не підтверджується досвід виконання аналогічних робіт згідно п.1 частини 1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» - учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям установленим статтею 16 Закону
Скарги до процедури
Дата подання: 05 березня 2020 23:21
Дата подання: 16 квітня 2020 17:11
Дата подання: 01 червня 2020 23:53
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-10-000012 ● 36616716777e4bf8a75797852fddfb69
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 липня 2020 14:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.07.2020 № 43
Кропивницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 15.07.2020 № 43
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2020-02-06-001733-с 06.02.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Лариса ЦАНДЕКОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-08-03 15:14:09
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-11 Дніпро – Миколаїв (через м. Кривий Ріг) на ділянці км 112+608-км 127+110 (45233142-6 ремонт доріг)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-02-06-001733-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань:
1. Чому Вами не правомірно відхилено тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «РОСТДОРСТРОЙ» та ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «АВТОСТРАДА» на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону, а саме – по причині надання в тендерній пропозиції транспортних схем, згідно вимогам додатків 2.3, 2.4 тендерної документації, що не відповідають дійсним розрахункам згідно наданого маршруту транспортування асфальтобетонної суміші.
При цьому, слід зазначити, що згідно рішення від 22.06.2020
№ 12314-р/пк-пз постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, аналогічна підстава щодо відхилення, за якою було відхилено учасника ТОВ «Миколаївбудцентр» є неправомірною, оскільки учасником не порушено умови тендерної документації в цій частині.
2. Також, просимо надати пояснення стосовно причин невідповідності тендерних пропозицій учасників ТОВ «БУД РЕГІОН» та товариства з обмеженою відповідальністю «Енергетично - дорожнє будівництво» умовам тендерної документації, яких було відхилено згідно пункту 4 частини 1 статті 30 Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-08-04 17:11:04
Пояснення
1.Згідно умовам тендерної документації, а саме додатку 2.4 до тендерної документації Учасник повинен надати транспортну схему, згідно якої відстань транспортування асфальтобетонних сумішей та /або ЩМАС від місця виробництва/постачання до місця доставки не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2 ДБН В.2.3-4 (зі зміною 1), при цьому час транспортування а/б сумішей не повинен перевищувати трьох годин. При розгляді тендерної пропозиції ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА» встановлено, що надана транспортна схема, де вказана відстань перевезення 17,0 км в населеному пункті та 106,0 км поза населеним пунктом, не відповідає дійсним розрахункам наданим Учасником згідно наданого маршруту транспортування, зазначеному у транспортній схемі. Замовник розглянувши тендерну пропозицію Учасника та перевіривши наявну інформацію спеціалістами Замовника було виявлено, що згідно, вказаної в транспортній схемі відстані перевезення в населеному пункті дорівнює 39,1 км, поза населеним пунктом 140,8 км, що дорівнює 4,4 години, та не відповідає умовам тендерної документації, де чітко вказана відстань транспортування асфальтобетонних сумішей та /або ЩМАС від місця виробництва/поставки до місця доставки не повинна перевищувати 3 годин. Інформація щодо перевірки найкоротшої відстані мережею автомобільних доріг є загальнодоступною та загальноприйнятою в мережі інтернет за допомогою Google Карти, учасник зазначив недостовірну інформацію яка є суттєвою при оцінки кваліфікаційних критеріїв. Згідно п.4 частини 1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам тендерної документації, тобто Учасник свідомо надав інформацію, недостовірність якої є суттєвою при кваліфікаційному аналізі.
Згідно умовам тендерної документації, а саме додатку 2.4 до тендерної документації Учасник повинен надати транспортну схему, згідно якої відстань транспортування асфальтобетонних сумішей та /або ЩМАС від місця виробництва/поставки до місця доставки не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2 ДБН В.2.3-4 (зі зміною 1), при цьому час транспортування а/б сумішей не повинен перевищувати трьох годин. При розгляді тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Ростдорстрой» встановлено, що надана транспортна схема, де вказана відстань перевезення 6,2 км в населеному пункті та 11,8 км поза населеним пунктом, не відповідає дійсним розрахункам наданим Учасником згідно наданого маршруту транспортування, зазначеному у транспортній схемі. Замовник розглянувши тендерну пропозицію Учасника та перевіривши наявну інформацію Учасника спеціалістами Замовника було виявлено, що згідно, вказаної в транспортній схемі відстань перевезення в населеному пункті дорівнює 39,1 км, поза населеним пунктом 140,8 км, що дорівнює 4,3 години, та не відповідає умовам тендерної документації, де чітко вказано відстань транспортування асфальтобетонних сумішей та /або ЩМАС від місця виробництва/поставки до місця доставки не повинна перевищувати 3 годин. Інформація щодо перевірки найкоротшої відстані мережею автомобільних доріг є загальнодоступною та загальноприйнятою в мережі інтернет за допомогою Google Карти, учасник зазначив недостовірну інформацію яка є суттєвою при оцінки кваліфікаційних критеріїв. Згідно п.4 частини 1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам тендерної документації, тобто Учасник свідомо надав інформацію, недостовірність якої є суттєвою при кваліфікаційному аналізі.
Замовником було виконані всі вимоги АМКУ відповідно до рішення 12314-р/пк-пз від 22.06.2020 р. Постійно діючої Адміністративної Колегії Антимонопольного Комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Учасники ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА» та Товариство з обмеженою відповідальністю «Ростдорстрой» не оскаржували дії Замовника в АМКУ, отже Замовник діє в рамках Закону України «Про публічні закупівлі», де Законом передбачено відхилення тендерних пропозицій згідно ст.30 частина 1 пункт 4 тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
2. За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Буд Регіон» встановлено: для підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт наданий договір №40 від 07.04.2017р. на капітальний ремонт дороги по вул. Волгоградській (від вул. Меркулова до вул. Володимира Великого) в м. Кривому Розі (категорія автомобільної дороги магістральна).
Наданий договір не являється аналогічним згідно умов тендерної документації, тим самим документально не підтверджений досвід виконання переліку аналогічних послуг, що визначені тендерною документацією.
Протоколом № 17 визначено: відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Буд Регіон» згідно п.1 частини 1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» - не відповідає кваліфікаційним критеріям установленим статтею 16 Закону.
За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Енергетичне-дорожнє будівництво» встановлено:
-до наданого договору оренди транспорту ФОП Назарян Лусіне Гаспарівна свідоцтво на реєстрацію не завірено нотаріально, як це зазначено умовами тендерної документації;
- відсутній гарантійний лист ФОП;
- в транспортній схемі відсутній перелік автодоріг, вулиць з зазначенням довжини відрізків маршруту транспортування асфальтобетонної суміші;
- відсутній лист-згода (додаток №8 до тендерної документації)
Згідно з інформацією роздрукованою з відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним на сьогоднішній час, та інформацією, яка була надана Учасником, підстави для відхилення тендерної пропозиції згідно із положеннями ст. 17 Закону відсутні.
Протоколом № 17 визначено: відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Буд Регіон» згідно п.1 частини 1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» - не відповідає кваліфікаційним критеріям установленим статтею 16 Закону.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-08-12 12:47:14
Відповідь на висновок
Начальнику
Управління Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області
Л. Цандековій
Про розгляд висновку
Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області розглянула висновок управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області про результати моніторингу закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-11 Дніпро - Миколаїв (через м. Кривий Ріг) на ділянці км 112+608– км 127+110 (45233142-6 ремонт доріг)» (дата публікації від 06.08.2020 року) та повідомляє наступне.
Моніторинг проведено Управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області на підставі наказу цього Управління від 15.07.2020 №43 «Про початок моніторингу».
Підставою для проведення моніторингу, згідно вказаного наказу, розміщеного в електронній системі закупівель, зазначено частину другу статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункт 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року №3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року №161.
При цьому, слід зазначити, що стаття 71 у Законі України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі», із змінами, взагалі відсутня, Закон містить всього 44 статті, а порядок здійснення моніторингу процедур публічних закупівель регулюється ст.8 зазначеного Закону.
Пунктом 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області визначені повноваження начальника Управління, який, зокрема, організовує та забезпечує виконання управлінням відповідно до актів законодавства, наказів Держаудитслужби та Східного офісу, а також доручень керівництва Держаудитслужби та Східного офісу; забезпечує проведення державного фінансового аудиту, перевірки закупівель, інспектування (ревізії), моніторингу закупівель.
Проте, згідно з п.1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби України від 02.06.2016 №23, із змінами, утворені як структурні підрозділи Східного офісу управління в Донецькій, Запорізькій та Кіровоградській областях здійснюють свої повноваження на території адміністративно-територіальної одиниці за їх місцезнаходженням відповідно. На території Дніпропетровської області реалізацію державного фінансового контролю здійснює апарат Офісу.
Пунктом 3 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року №3, із змінами, також зазначено, що основним завданням управління є реалізація повноважень Офісу на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці.
Ні Положення про Східний офіс, ні Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області не містить будь-яких виключень щодо здійснення управлінням у відповідній області державного фінансового контролю на територіях інших адміністративно-територіальних одиниць.
Пунктом 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області такі повноваження на підставі наказу або доручення Східного офісу або Держаудитслужби також не надані. Крім того, у наказі Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 15.07.2020 №43 «Про початок моніторингу, посилання на накази та доручення Східного офісу або Держаудитслужби, як підставу для проведення моніторингу, відсутні.
Таким чином, у Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області відсутні законодавчо визначені повноваження щодо здійснення моніторингу процедури закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-11 Дніпро - Миколаїв (через м. Кривий Ріг) на ділянці км 112+608– км 127+110 (45233142-6 ремонт доріг)», складання висновку про результати моніторингу та висування вимог (зобов’язань) щодо усунення встановлених, на думку Управління, порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 серпня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Ризики, що спрацювали
RISK1-5_2
RISK2-14
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області |
Код ЄДРПОУ: | 25843931 |
Місцезнаходження: | 49600, Україна, Дніпропетровська область обл., Дніпро, Воскресенська, 24 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "БУД РЕГІОН" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКО-ПОЛЬСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "УПС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ Миколаївбудцентр | Документи |
Відхилено
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 червня 2020 14:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
313 079 164,00
UAH з ПДВ
|
275 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКО-ПОЛЬСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "УПС" |
281 699 239,38
UAH з ПДВ
|
278 499 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |