Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "СЕРЕДНЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА №38 ІМ.І.О.СЕКРЕТНЮКА" КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 23371354 |
Місцезнаходження: | 51990, Україна , Дніпропетровська обл., смт. Карнаухівка, вул. Пушкіна, 14б |
Контактна особа: |
Людмила Людмила +380935864465 dzsch138@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15800000-6: Продукти харчування різні
Тендерна документація
06 лютого 2020 13:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-02-12-000037 ● a211c90649df4f5893dfdbc1a688abd4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 квітня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 травня 2020 12:59 |
30.04.2020 № 84
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 30.04.2020 № 84
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
33
UA-2020-02-06-001691-b
06.02.2020 Комунальний заклад освіти «Середня загальноосвітня школа № 38 ім. І.О.Секретнюка» (код ЄДРПОУ 23371354) Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення ( порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-05-04 15:17:16
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товару ДК 021:2015: 15800000-6 — Продукти харчування різні (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-02-06-001691-b) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» , постала потреба в отриманні пояснень.
Відповідно до інформації, яка міститься в електронній системі закупівель, процедура закупівлі розпочата відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, у редакції, що діяла до 19.04.2020 (далі Закон). Згідно з частиною 5 Прикінцевих та перехідних положень Закону у новій редакції, процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію змін до цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону. З огляду на зазначене просимо надати пояснення з наступних питань:
1.Відповідно до якого річного плану закупівель здійснювалась закупівля ID: UA-2020-02-06-001691-b?
2. Чому замовником не дотримано Порядку визначення предмета закупівлі затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454, та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” (cpv), затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 не визначено предмет закупівлі за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги?
3.Чому код предмету закупівлі не відповідає переліку товарів в специфікації відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” (cpv)?
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-05-07 12:27:06
Відповідь на запит
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 травня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 червня 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення частини першої статті 4 Закону щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку).)
Ризики, що спрацювали
RISK1-10_1
RISK2-5_2
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Міщенко Євген Валерійович #2725922936 |
Переможець |
460 464,00
UAH
|
06 лютого 2020 13:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 травня 2020 10:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 травня 2020 14:24
|
ФОП Мищенко (1).pdf | зміни до договору |
08 травня 2020 14:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 травня 2020 15:37
|
ДУ№1ФОП Міщенко (1).pdf | зміни до договору |
06 травня 2020 15:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 травня 2020 15:29
|
дод.уг.1Міщенко2.pdf | зміни до договору |
06 травня 2020 15:08
|
Електронний підпис | укладений |
06 травня 2020 14:31
|
Електронний підпис | укладений |
06 травня 2020 14:31
|
Електронний підпис | укладений |
06 лютого 2020 13:39
|
дог.харч4.pdf | укладений |
06 лютого 2020 13:38
|
дог.харч3.pdf | укладений |
06 лютого 2020 13:37
|
дог.харч2.pdf | укладений |
06 лютого 2020 13:37
|
дог харч1.pdf | укладений |
06 лютого 2020 13:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 06 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягу закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 07 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 06 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Умови праці на карантині |
Номер договору про закупівлю: | 07 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 08 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Закриття договору |
Номер договору про закупівлю: | 07 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |