Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт та благоустрій Оболонської площі, 6 в Оболонському районі»
Очікувана вартість
10 048 744,00 UAH
UA-2020-02-06-001657-c 126bd95d7db94c9cba41766d1256a8bb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дарморос Олена Олексіївна

+380442723536 kievzelenbudtender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд"
Код ЄДРПОУ: 03362123
Вебсайт: http://kievzelenbud.com
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київська обл., Київ, вул Кудрявська 23
Контактна особа: Дарморос Олена Олексіївна
+380442723536
kievzelenbudtender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 лютого 2020 17:41
Звернення за роз’ясненнями: до 13 лютого 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 лютого 2020 18:00
Початок аукціону: 24 лютого 2020 14:25
Очікувана вартість: 10 048 744,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 243,72 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50243.72 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт та благоустрій Оболонської площі, 6 в Оболонському районі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04071, Україна, Київська область, м. Київ, Оболонська площа, 6 в Оболонському районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів після підписання Сторонами актів виконаних робіт та після надходження бюджетних коштів від головного розпорядника бюджетних коштів. Оплата виконаних робіт проводиться або після прийняття Замовником закінчених робіт (об’єкта будівництва) або поетапно проміжними платіжками в міру виконання робіт. Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 лютого 2020 18:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 лютого 2020 17:41
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо досвіду виконання аналогічного договору
Дата подання: 07 лютого 2020 10:59
Дата відповіді: 11 лютого 2020 16:22
Доброго дня! Умовами тендерної документації передбачається підтвердження учасниками досвіду виконання робіт зі створення сучасних об’єктів садово-паркового господарства. Надайте більш детальне роз'яснення поняття аналогічного договору. Чи вважатиметься аналогічним договір з реконструкції чи капітального ремонту об'єктів садово-паркового господарства та як саме підтвердити сучасніть об'єкту? Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Так, аналогічним договором буде вважатися договір з капітального ремонту об'єктів садово-паркового господарства.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 лютого 2020 14:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СІВІН ТРАНС 10 040 467,29
UAH з ПДВ
10 040 467,29
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНА ФІРМА "АЗУРИТ" 10 048 272,96
UAH з ПДВ
10 048 272,96
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 березня 2020 11:28
Електронний підпис
02 березня 2020 11:25
Довідка ДПС
02 березня 2020 11:25
Довідка МВС
23 лютого 2020 12:29
Електронний підпис
23 лютого 2020 12:28
Технічна частина.rar
23 лютого 2020 12:28
Додаток 3 Лист-згода.pdf
23 лютого 2020 12:28
Довідки.rar
23 лютого 2020 12:28
Довідка_субпідрядник.pdf
23 лютого 2020 12:28
Гарантія банка.rar
23 лютого 2020 12:28
Відповідність.rar
23 лютого 2020 12:28
6.rar

Публічні документи

21 лютого 2020 15:01
технічні вимоги.pdf
21 лютого 2020 15:01
тендерна пропозиція.pdf
21 лютого 2020 15:01
статут.pdf
21 лютого 2020 15:01
розрахунок 1-4.pdf
21 лютого 2020 15:01
пояснювальна записка.pdf
21 лютого 2020 15:01
обєктний кошторис 7-1.pdf
21 лютого 2020 15:01
обєктний кошторис 6-2.pdf
21 лютого 2020 15:01
обєктний кошторис 6-1.pdf
21 лютого 2020 15:01
обєктний кошторис 5-1.pdf
21 лютого 2020 15:01
обєктний кошторис 4-1.pdf
21 лютого 2020 15:01
обєктний кошторис 2-1.pdf
21 лютого 2020 15:01
наказ виконроб.pdf
21 лютого 2020 15:01
локальний кошторис 7-1-6.pdf
21 лютого 2020 15:01
локальний кошторис 7-1-5.pdf
21 лютого 2020 15:01
локальний кошторис 7-1-3.pdf
21 лютого 2020 15:01
локальний кошторис 2-1-8.pdf
21 лютого 2020 15:01
локальний кошторис 2-1-5.pdf
21 лютого 2020 15:01
локальний кошторис 2-1-4.pdf
21 лютого 2020 15:01
локальний кошторис 2-1-3.pdf
21 лютого 2020 15:01
локальний кошторис 2-1-2.pdf
21 лютого 2020 15:01
лист-згода.pdf
21 лютого 2020 15:01
лист згода 2.pdf
21 лютого 2020 15:01
договірна ціна.pdf
21 лютого 2020 15:01
відомсть зп 5-1.pdf
21 лютого 2020 15:01
відомість зп 7-1.pdf
21 лютого 2020 15:01
відомість зп 6-2.pdf
21 лютого 2020 15:01
відомість зп 6-1.pdf
21 лютого 2020 15:01
відомість зп 4-1.pdf
21 лютого 2020 15:01
відомість зп 2-1.pdf
21 лютого 2020 15:01
виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СІВІН ТРАНС

ПРИВАТНА ФІРМА "АЗУРИТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ СІВІН ТРАНС
#39535417
Переможець 10 040 467,29
UAH з ПДВ
28 лютого 2020 16:04
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ СІВІН ТРАНС #39535417

№ рішення у справі

60/10-р/к

Дата рішення у справі

19.03.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 лютого 2020 16:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СІВІН ТРАНС
#39535417
10 040 467,29
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 18:54
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 18:49
ду4_61-3.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 18:48
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 09:43
ду4_61-3.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 09:40
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 11:22
ДУ 3 до Д 61.3.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 10:05
Електронний підпис укладений
07 грудня 2020 11:00
Оболонська Площа 6..pdf зміни до договору
07 грудня 2020 10:55
Електронний підпис укладений
29 квітня 2020 14:48
ДУ _ 1 від 29.04.20 до Д _ 61.3 від 13.03.20.pdf зміни до договору
29 квітня 2020 14:47
Електронний підпис укладений
13 березня 2020 17:00
договір укладений
13 березня 2020 16:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 27.04.2020 № 641 «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26 лютого 2020 року № 327 «Про капітальний ремонт об'єктів, що фінансується в 2020 році за рахунок бюджетних коштів по Управлінню екології та природних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)», внесено зміни до п.п. 1.1. та п.п. 2.1 Договору та викладено їх у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 61/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з уточненням видів та обсягів робіт за Договором Сторони дійшли згоди викласти в новій редакції Договірну ціну (Додаток 1), Локальний кошторис (Додаток 3), Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 4), Дефектний акт ( Додаток 5), Календарний графік виконання робіт (Додаток 7).
Номер договору про закупівлю: 61/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з уточненням видів та обсягів робіт за Договором Сторони дійшли згоди зменшити загальну суму Договору та викласти п.п. 2.1. у новій редакції. Викладено в новій редакції Договірну ціну (Додаток 1), Локальний кошторис (Додаток 3), Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 4).
Номер договору про закупівлю: 61/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з уточненням видів та обсягів робіт за Договором Сторони дійшли згоди зменшити загальну суму Договору та викласти п.п. 2.1. у новій редакції. Викладено в новій редакції Договірну ціну (Додаток 1), Локальний кошторис (Додаток 3), Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 4), Дефектний акт (Додаток 5).
Номер договору про закупівлю: 61/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з уточненням видів та обсягів робіт за Договором Сторони дійшли згоди зменшити загальну суму Договору та викласти п.п. 2.1. у новій редакції. Викладено в новій редакції Договірну ціну (Додаток 1), Локальний кошторис (Додаток 3), Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 4), Дефектний акт (Додаток 5).
Номер договору про закупівлю: 61/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 10 039 803,36
UAH (в тому числі ПДВ 1 673 300,56 UAH)