Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Постачання електричної енергії
Очікувана вартість
3 550 000,00 UAH
UA-2020-02-06-001617-c b4b4c74d4cb942beb5d3432411e96859
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Руденко Оксана Євгенівна

380472544493 oksekplan@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО “ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ”
Код ЄДРПОУ: 02005585
Вебсайт: http://obllik.ck.ua/
Місцезнаходження: 18009, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Менделєєва, 3
Контактна особа: Руденко Оксана Євгенівна
380472544493
oksekplan@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 лютого 2020 17:25
Звернення за роз’ясненнями: до 16 лютого 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 лютого 2020 16:00
Початок аукціону: 27 лютого 2020 15:17
Очікувана вартість: 3 550 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,56%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1487500 Кіловат-година
Постачання електричної енергії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, Менделєєва, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата платіжного документа Учасника за цим Договором має бути здійснена Замовником протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Акту прийняття-передавання (далі - Акт) товарної продукції за відповідний розрахунковий період. Акт складається щомісяця у двох примірниках та надається Замовнику протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів, місяця наступного за розрахунковим. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 лютого 2020 13:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2020 13:11
Перелік змін до ТД 19.02.2020.docx
19 лютого 2020 13:10
ТД зміни 19.02.2020 електроенергія.docx
07 лютого 2020 11:07
Перелік змін до ТД 07.02.2020.docx
19 лютого 2020 13:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 лютого 2020 11:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 лютого 2020 17:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2020 13:11
Перелік змін до ТД 19.02.2020.docx
19 лютого 2020 13:10
ТД зміни 19.02.2020 електроенергія.docx
07 лютого 2020 11:06
ТД зміни електроенергія 07.02.2020.docx
06 лютого 2020 17:30
ТД електроенергія 06.02.2020.docx
07 лютого 2020 11:07
Перелік змін до ТД 07.02.2020.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Погодинний графік
Дата подання: 07 лютого 2020 11:36
Дата відповіді: 11 лютого 2020 15:29
Шановний замовник, до якої групи відносяться площадки вимірювання на Ваших об'єктах, до групи А (з АСКОЕ), чи групи Б (без АСКОЕ). Якщо є група А, то з метою корректного розрахунку цінової пропозиції, просимо вказати плануємий відсоток споживання ел/ен такими об'єктами та надати погодинний графік споживання ними ел/ен за попередній місяць
Відповідь: - На території лікарні розміщено три ТП, в яких встановлено ЛУЗОД, ще дві точки обліку підключені до ТП що знаходяться за територією нашого закладу.
Направляємо вам графік добового споживання електричної енергії за 18.12.2020р.:
ДОБОВИЙ ГРАФІК
активного та реактивного навантаження КНП “ЧОЛ Черкаської обласної ради»
(найменування підприємства, відомча приналежність, галузь)
за “18” грудня 2019 р.

м.Черкаси, вул. Менделеєва, 3______________________________________________
(адреса підприємства)
Головний енергетик Стьопенко Є.А. Керівник підприємства Дудник О.М.
(особа відповідальна за електрогосподарство) (П.І.Б.) (П.І.Б.)

№ телефона 361057 Приймальна № телефона 373591



















Умовні позначення
Активне навантаження - ______________ РкВт
Реактивна потужність - _______________ QкВАр
“18” грудня 2019 р.
Керівник підприємства
Дудник Олександр Миколайович
(П. І. Б.) (підпис) 1.Приєднана потужність трансформаторів _______________кВА
2.Приєднана потужність в/в двигунів____ кВт
3. Приєднана потужність компенсувального
устаткування __________________кВАр
4. Максимальне активне навантаження в години контролю максимуму ОЕС
України Рмакс 825 кВт
5. Мінімальне активне навантаження протягом доби Рмін 176 кВт
6. Споживання активної електроенергії за добу
10167 кВт.год
7. Середньодобове активне навантаження
Рсер 423,62 кВт
8. Коефіцієнти заповнення добового графіку
Кз ранок 0,513 та Кз вечір 1,023
9.Максимальне добове реактивне навантаження
Qмакс 137 кВАр
10. Споживання реактивної електроенергії за
добу 1829 кВАр.год

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-06-001617-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АС", Код ЄДРПОУ:31915956
Дата подання: 05 березня 2020 17:27
Вимога щодо рішення замовника про визначення переможця
Тендерною документацією вимагалось надання учасниками у складі тендерної пропозиції проект договору за формою згідно додатка №3 до тендерної документації.
Невід'ємною частиною проекту договору є Додаток 3 до договору про постачання електричної енергії споживачу(Комерційна пропозиція) п.2.(Комерційної пропозиції) вказано перелік документів, що подаються разом із цією комерційною пропозицією,а саме :Копію документа на підтвердження повноважень особи на укладення договору (витяг з установчого документа про повноваження керівника, копію довіреності, виданої в установленому порядку); Витяг або копію довідки, або копію виписки з ЄДР; Документи, що підтверджують наявність договору, укладеного з операторам системи на послуги розподілу (передачі) електричної енергії (паспорт точки розподілу (передачі), інформацію про присвоєний ЕІС-код). В тендерній пропозиції переможця відсутні вказані документи. Отже пропозиція ТОВ "СІНЕРГІЯ ТРЕЙД" не відповідала умовам тендерної документації ,та повинна була відхилена замовником за п.4 ч.1 ст. 30 ЗУ "Про публічні закупівлі".На підставі викладеного просимо переглянути свої рішення щодо визначення переможцем ТОВ "СІНЕРГІЯ ТРЕЙД",в іншому випадку залишаємо за собою право звернутися з відповідною скаргою до АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 березня 2020 16:11
Згідно статті 32 учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов`язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п`ять днів з дня надходження такого звернення.
В тлумаченні цієї статті, Ви як учасник, не належите до учасника, «якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції», але Замовник вважає за доцільне надати Вам дану відповідь.
В Додатку 2 до тендерної документації «Технічні вимоги до предмета закупівлі» зазначено: «Під час укладання договору про постачання електричної енергії споживачу учасник повинен надати комерційну пропозицію електропостачальника, яка містить інформацію згідно п. 3.2.7 Правил роздрібного ринку електричної енергії і є Додатком 3 до Договору.». Перелік документів, які зазначені в комерційній пропозиції, подаються разом із цієї комерційною пропозицією, тобто під час укладання договору. Таким чином за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможцем ТОВ «СІНЕРГІЯ ТРЕЙД», тому що його пропозиція відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, визнана найбільш економічно вигідною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 лютого 2020 16:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНЕРГІЯ ТРЕЙД" 2 543 625,00
UAH з ПДВ
2 543 625,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРНЕРІНГ" 2 677 500,00
UAH з ПДВ
2 637 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АС" 2 748 900,00
UAH з ПДВ
2 642 623,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРКАСИЕНЕРГОЗБУТ" 2 761 514,00
UAH з ПДВ
2 642 624,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" 3 549 999,97
UAH з ПДВ
2 662 622,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" 2 781 625,00
UAH з ПДВ
2 662 625,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 березня 2020 17:19
Електронний підпис
05 березня 2020 17:19
ДПІ.pdf
05 березня 2020 17:19
Додаток 5.pdf
05 березня 2020 17:19
Довідка МВС на 15.02.2020.pdf
26 лютого 2020 15:10
Електронний підпис
26 лютого 2020 15:09
Протокол правочинів.pdf
26 лютого 2020 15:09
Довідка ст. 17.pdf
26 лютого 2020 15:09
Технічні вимоги.pdf
26 лютого 2020 15:09
Згода учасника.pdf
26 лютого 2020 15:09
Сінергія_Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

25 лютого 2020 11:10
Електронний підпис
25 лютого 2020 11:10
Статут.PDF
25 лютого 2020 11:10
Протокол зборів.PDF
25 лютого 2020 11:10
Проект Договору.PDF
25 лютого 2020 11:10
Паспорт Директора.PDF
25 лютого 2020 11:10
Ліцензія копія.PDF
25 лютого 2020 11:10
Довідки банк 20.02.pdf

Публічні документи

25 лютого 2020 09:36
Електронний підпис
25 лютого 2020 09:34
27. Фінансові документи.pdf
25 лютого 2020 09:34
17. Сертифікат ISO 9001-2015.pdf
25 лютого 2020 09:34
14. Довідка по санкціям.pdf
25 лютого 2020 09:34
6.1. Протокол(рішення)174.pdf
25 лютого 2020 09:34
2. Протокол 55.pdf

Публічні документи

20 лютого 2020 13:21
Електронний підпис
20 лютого 2020 13:19
Статут.pdf
20 лютого 2020 13:19
Форма Ф2 ІІІ квартал 2019.pdf
20 лютого 2020 13:19
Форма Ф1 ІІІ квартал 2019.pdf
20 лютого 2020 13:19
Проект договору.pdf
20 лютого 2020 13:19
Довідка довкілля.pdf
20 лютого 2020 13:19
Технічні вимоги.pdf
20 лютого 2020 13:19
Довідка Ліцензія.pdf
20 лютого 2020 13:19
Письмова згода.pdf
20 лютого 2020 13:19
Лист-гарантія ст.17.pdf
20 лютого 2020 13:19
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

21 лютого 2020 16:36
Електронний підпис
21 лютого 2020 16:34
тендерна пропозиція.PDF
21 лютого 2020 16:34
документація учасника.pdf

Публічні документи

24 лютого 2020 09:21
Електронний підпис
07 лютого 2020 14:38
Електронний підпис
07 лютого 2020 14:37
ТС.pdf
07 лютого 2020 14:37
ПД.pdf
07 лютого 2020 14:37
Згода учасника.pdf
07 лютого 2020 14:37
Баланс (за 2018 рік).pdf
07 лютого 2020 14:37
Баланс ( за 9 мес.).pdf
07 лютого 2020 14:37
9 Виписка коп..pdf
07 лютого 2020 14:37
4 Копія Витягу ПДВ.pdf
07 лютого 2020 14:37
21 Стаття 17.pdf
07 лютого 2020 14:37
19 ДОВКІЛЛЯ.pdf
07 лютого 2020 14:37
18. Санкції.pdf
07 лютого 2020 14:37
17.Закон.pdf
07 лютого 2020 14:37
13 ДСТУ ЛТД.pdf
07 лютого 2020 14:37
13 .1ДСТУ ЛТД 13109-97.pdf
07 лютого 2020 14:37
1 Копія Статуту+опис.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНЕРГІЯ ТРЕЙД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРНЕРІНГ"

ТОВ "АС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРКАСИЕНЕРГОЗБУТ"

ТОВ "ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ"

ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНЕРГІЯ ТРЕЙД"
#42616768
Переможець 2 543 625,00
UAH з ПДВ
05 березня 2020 16:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 березня 2020 16:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНЕРГІЯ ТРЕЙД"
#42616768
2 543 625,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2020 10:27
Додаткова угода №3 до Договору №23ЕЕ-28-2020 від 07.12.2020р.pdf зміни до договору
07 грудня 2020 10:27
Електронний підпис зміни до договору
28 вересня 2020 13:57
ДОД УГОДА № 2 до № 23ЕЕ-28-2020.pdf зміни до договору
28 вересня 2020 13:56
Електронний підпис зміни до договору
03 вересня 2020 13:19
Додаткова угода № 1 до Договору №23ЕЕ-28-2020.pdf зміни до договору
03 вересня 2020 13:15
Електронний підпис зміни до договору
18 травня 2020 12:29
ПРОТОКОЛ ВИПРАВЛЕННЯ ТЕХ.ПОМИЛКИ.pdf зміни до договору
18 травня 2020 12:29
Електронний підпис укладений
20 березня 2020 11:58
ДОГОВІР №23ЕЕ_28-2020 СІНЕРГІЯ ТРЕЙД.pdf укладений
20 березня 2020 11:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виправити технічну помилку та доповнити річний план закупівель інформацією про код економічної класифікації видатків 2610
Номер договору про закупівлю: 23ЕЕ/28-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.У з’язку з набуттям чинності Постанови НАЦІОНАЛЬНОЇ КОМІСІЇ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРАХ ЕНЕРГЕТИКИ ТА КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ (далі-НКРЕКП) №1329 від 11.07.2020 року змінюється тариф на передачу електричної енергії до 240,23 грн/МВт-год (без ПДВ), та враховуючи п.2,ч.5, ст.41 Закону України"Про публічні заупівлі" 2. У зв’язку із застосуванням п.1 цієї Додаткової угоди Сторони змінити та викласти п.5.3, розділу 5 Договору "Ціна та порядок оплати електричної енергії" у настіпній редакції: "5.3. Загальний обсяг споживання електричної енергії Замовником за цим Договором становить 1403921,51кВт*год." 3. У зв’язку із застосуванням п.1 цієї Додаткової угоди Сторони домовилися змінити розділ 3 "Спосіб визначення ціни ( тарифу0 на електричну енергію" Додатку №3 "Комерційна пропозиція" Договору №23ЕЕ/28-2020 від 20.03.2020рр.
Номер договору про закупівлю: 23ЕЕ/28-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п. 2 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони домовились змінити ціну за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. 2. У зв’язку із застосуванням п. 1 цієї Додаткової угоди Сторони домовились змінити та викласти п. 5.3. розділу 5 Договору «Ціна та порядок оплати електричної енергії» у наступній редакції: «5.3. Загальний обсяг споживання електричної енергії Замовником за цим Договором становить 1276292,29 кВт*год.». 3. У зв’язку із застосуванням п. 1 цієї Додаткової угоди Сторони домовились змінити розділ 3 «Спосіб визначення ціни (тарифу) на електричну енергію» Додатку № 3 «Комерційна пропозиція»
Номер договору про закупівлю: 23ЕЕ/28-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): , У зв’язку з припиненням постачання електричної енергії за ініціативою Замовника та зміною ним електропостачальника, відповідно до п.6.1.7, 12.1, 15.5.5. Договору 23 ЕЕ/28-2020 від 20.03.2020р ч.1., ч,4чп.1 ст.36 ЗУ " Про публічні закупівлі" ч.1 ст. 651 Цивільного кодексу України Сторони домовились :зменшити загальний обсяг закупівлі на 21937,35 грн в т. ч ПДВ 3656,23 та одсяг споживання відповідно на 11007,31 кВт.год.
Номер договору про закупівлю: 23ЕЕ/28-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 521 687,65
UAH (в тому числі ПДВ 420 281,27 UAH)