Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Electrical energy
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Каховське міжрайонне управління водного господарства |
Код ЄДРПОУ: | 04394579 |
Місцезнаходження: | 74800, Україна , Херсонська область обл., Каховка, вул.Соборності,132, Південна промбаза, |
Контактна особа: |
Схаба Сергій Степанович 380553655565 kah.muvh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Kakhovka Interregional Administration of Water Managemet |
National ID: | 04394579 |
Contact point: |
Shaba Sergiy Stepanovich 380553655565 kah.muvh@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 лютого 2020 16:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 лютого 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 березня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 18 травня 2020 12:28 |
Очікувана вартість: | 92 892 762,64 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 928 927,63 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 2786700 UAH |
Publication date: | 06 лютого 2020 16:51 |
Enquiries until: | 27 лютого 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 04 березня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 08 березня 2020 00:00 |
Information
Estimated total value: | 92 892 763 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 928 928 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
2. Customer’s code in the Unified State Register of Enterprises and Organisations of Ukraine*: 04394579.
3. Customer’s address*: 74800, Ukraine, Kherson region, Kakhovka, Sobornosti str., 132, South industrial base.
4. Customer’s contact officer authorised to communicate with participants:
On organizational issues - Shaba Sergiy Stepanovich - the head of the
of the tender committee, address: 74800, Ukraine, Kherson region, Kakhovka, Sobornosti str., 132, South industrial base; 380553655565kah.muvh@ukr.net
5. The specified name of the subject of procurement: Electrical energy.
6. Codes and names of the relevant classifiers of the subject of purchase and parts of the subject of purchase (lots) (if any): DK 021: 2015 code 09310000-5 « Electrical energy».
7. Number of wares or effort of fulfillment of works or supply services: Electrical energy 1 class 47832630 kW*hr.; Electrical energy 2 class - 1092807 kW*hr.
8. Place of delivery of wares, fulfillment of works or supply services: 00000, Ukraine, Kherson region, At the location of the Customer's objects in the territory of Kherson region, Skadovsk, str. Lazurna 38, Nova Kakhovka, Tavriysk, vul. Industrialna 1, Tavriysk, vul. Independence 23, Kakhovka, village. Chernyanka, village. Tavrichenko str. Melitopol 8, village. Bogdanivka str. Central 1, Kakhovka Southern Promaza, vul. Sobornosti 132, Kakhovka Southern building, ul. Sobornosti 132, Kakhovka, str. 417 Rifle Division 65
9. Term of delivery of wares, fulfillment of works or supply services: Until 31.12.2020.
91. Terms of payment of the contract (procedure for settlement). The consumer pays for the actual electricity consumed according to the actual indications of the electricity metering devices at the end of the billing period. - the payment of the electricity price under the contract is made on the basis of the act of acceptance and transmission of electricity. - payment term within 90 calendar days from the date of receipt of the act of acceptance - transmission of electricity.
10. The size of the budget assigned by the budget or the expected value of the parts of the object of procurement.:
10 1 The size of the budget assigned by the budget or the expected value of the parts of the object of procurement (lots) (if any) 92 892 762,64 UAH VAT.
102. Source of procurement financing. state budget funds.
11. The size of the minimum step of lowering the price. 928 927,63 UAH.
12. A mathematical formula that will be used when conducting an electronic auction to determine the indicators of other evaluation criteria * (the price is the only criterion)
12 1Other criteria to be used when assessing bids and their relative weight (if any).
13. The deadline for submission of tenders: 08.03.2020*
14. The scale of providing tender offers (if the customer requires it): 2 786 700,00 UAH.
15. The type of supply of tender offers (if requested by the customer): Electronic Bank Guarantee.
16. Date and time of disclosure of tender offers **:
17. Date and time of electronic auction*:
18. Signing terms for a framework agreement **
19. Number of bidders for signing framework agreement **
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Споживач здійснює оплату за фактично спожиту електричну енергію за фактичними показами засобів обліку електричної енергії по закінченні розрахункового періоду. - оплата вартості електричної енергії за договором здійснюється на підставі акту приймання-передачі електричної енергії. - строк оплати протягом 90 календарних днів від дати отримання акту приймання – передачі електричної енергії. Джерело фінансування закупівлі - кошти державного бюджету. The consumer pays for the actual electricity consumed according to the actual indications of the electricity metering devices at the end of the billing period. - the payment of the electricity price under the contract is made on the basis of the act of acceptance and transmission of electricity. - payment term within 90 calendar days from the date of receipt of the act of acceptance - transmission of electricity. Source of procurement financing. state budget funds. | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 лютого 2020 15:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 лютого 2020 15:20 |
Перелік змін до ТД.pdf | |
27 лютого 2020 15:19 |
Зміни до тендерної документації.pdf | |
06 лютого 2020 16:52 |
Додаток 6.pdf | |
06 лютого 2020 16:52 |
Додаток 7.pdf | |
06 лютого 2020 16:52 |
Додаток 2.pdf | |
06 лютого 2020 16:52 |
Додаток 1.pdf | |
06 лютого 2020 16:52 |
Додаток 3.pdf | |
06 лютого 2020 16:52 |
Додаток 4.pdf | |
06 лютого 2020 16:52 |
Додаток 5.pdf | |
06 лютого 2020 16:52 |
Додаток 8.pdf |
27 лютого 2020 15:21 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 лютого 2020 15:20 |
Перелік змін до ТД.pdf
|
|||
27 лютого 2020 15:19 |
Зміни до тендерної документації.pdf
|
|||
06 лютого 2020 16:52 |
Додаток 6.pdf
|
|||
06 лютого 2020 16:52 |
Додаток 7.pdf
|
|||
06 лютого 2020 16:52 |
Додаток 2.pdf
|
|||
06 лютого 2020 16:52 |
Додаток 1.pdf
|
|||
06 лютого 2020 16:52 |
Додаток 3.pdf
|
|||
06 лютого 2020 16:52 |
Додаток 4.pdf
|
|||
06 лютого 2020 16:52 |
Додаток 5.pdf
|
|||
06 лютого 2020 16:52 |
Додаток 8.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Планові платежі здійснюється в наступному порядку:- 1-й платіж за 5 днів до початку місяця поставки - у розмірі 35 % вартості заявленого обсягу споживання ;- 2-й платіж до 09 числа розрахункового місяця - у розмірі 25 % вартості заявленого обсягу споживання ; 3-й платіж до 12 числа розрахункового місяця - у розмірі 20 % вартості заявленого обсягу споживання; - 4-й платіж до 19 числа розрахункового місяця - у розмірі 20 % вартості заявленого обсягу споживання електроенергії.
Скарги до процедури
Дата подання: 14 березня 2020 14:36
Дата подання: 16 квітня 2020 11:31
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-02-17-000018 ● a30db35706154203bbed852297d07fe7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 лютого 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 лютого 2020 12:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.02.2020 № 33
Херсон
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2020-02-06-001489-c.
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-02-17 14:06:31
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі електричної енергії, що проводить Каховське міжрайонне управління водного господарства (далі – Замовник) за номером UA-2020-02-06-001489-c та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з такого питання:
Чому Замовником не оприлюднено одночасно додаткового оголошення про закупівлю англійською мовою згідно затвердженої форми?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-02-19 17:55:20
Пояснення на запит
Тендерний комітет розглянув запит вирішив надати відповідь наступного змісту: відповідно до чинного законодавства процедура закупівлі товарів, робіт і послуг, що повністю або частково здійснюється за рахунок державних коштів регламентується Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), який встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до ч. 1 ст. 12 Закону, закупівля може здійснюватися шляхом застосування однієї з таких процедур: відкриті торги; конкурентний діалог; переговорна процедура закупівлі.
Відповідно до абзацу першого частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію – не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині четвертій цієї статті, та не пізніш 30 днів у разі перевищення таких меж Поряд з цим, згідно з частиною четвертою статті 10 Закону оголошення про проведення процедури закупівлі у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну:для товарів і послуг - 133 тисячам євро;для робіт - 5150 тисячам євро. Порядок дій на початку «європейських» відкритих торгів практично збігається з «українськими», оскільки замовник так само має оприлюднити в системі ProZorro оголошення про проведення відкритих торгів і тендерну документацію. Однак додатково до оголошення українською мовою замовник заповнює основні пункти оголошення англійською мовою. При цьому, замовник не зобов’язаний перекладати англійською мовою тендерну документацію.
Згідно з Порядком функціонування системи адміністратор системи (далі — адміністратор) — юридична особа, визначена Мінекономрозвитку (Уповноваженим органом) відповідальною за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу. Наказом Мінекономрозвитку від 18.03 2016 № 473 (зі змінами) веб-порталом Уповноваженого органу у складі системи визначено інформаційно-телекомунікаційну систему «Prozorro» за адресою в мережі інтернет: www. prozorro.gov.ua, а відповідальним за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу — Державне підприємство «ПРОЗОРРО».
Поряд з цим користувач — учасник, постачальник товарів, надавач послуг, виконавець робіт, замовник, орган оскарження, органи, які уповноважені здійснювати контроль у сфері закупівель, і Казначейство та його територіальні органи в межах своїх повноважень та інші заінтересовані особи (абзац п’ятий пункту 2 Порядку функціонування системи).
Таким чином, оскільки відповідальним за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу є ДП «ПРОЗОРРО», щодо технічних питань, у тому числі пов’язаних з реалізацією в системі вимог законодавства у сфері публічних закупівель, користувачам системи необхідно звертатись до зазначеного підприємства, як адміністратора системи.
При цьому, виходячи зі змісту пункту 8 Порядку функціонування системи, оператор зокрема повинен забезпечувати усім користувачам на безоплатній основі інформаційну підтримку, рівний доступ до інформації про закупівлі, можливість вчинення усіх необхідних дій для проведення процедури закупівлі та виконання інших вимог, встановлених у Законі та безперебійний обмін інформацією з веб-порталом Уповноваженого органу
Разом з тим, згідно з Порядком розміщення інформації про публічні закупівлі (далі — Порядок розміщення інформації), затвердженим наказом Мінекономрозвитку від 18.03.2016 № 477, зокрема замовник/учасник для отримання доступу до автоматизованого робочого місця безоплатно проходить реєстрацію на авторизованому електронному майданчику шляхом здійснення одного зі способів ідентифікації/авторизації відповідно до порядку, установленого Кабінетом Міністрів України.
Крім того, пунктом 6 Порядку розміщення інформації встановлено, що у випадку технічних збоїв під час унесення та/або заповнення інформації через автоматизовані робочі місця на авторизованих електронних майданчиках, які призводять до того, що інформація не розміщується або не оприлюднюється на веб-порталі чи в електронній системі закупівель, замовник/учасник отримує технічну підтримку на авторизованому електронному майданчику, на якому здійснюється внесення та заповнення інформації і документів.
Просимо Вас звернути увагу на те, що станом на сьогоднішній день нажаль, інтерфейс електронного майданчику та платформи PROZZORO не має функції обрання таких значень на англійській мові як: вид предмету закупівлі, адреса поставки проте має незмінні дані про Замовника в частині його найменування, особи відповідальної та можливості внесення інформації виключно до назви предмета закупівлі. Технічні можливості оприлюднення оголошення на англійській мові обмежено лише кількома строчками. При цьому, жодним нормативно – правовим актом не встановлено яким способом/ механізмом замовник оприлюднює оголошення англійською мовою. Зважаючи на те, що електронна система закупівлі дає можливість оприлюднити оголошення лише на українській мові тому на момент подання нами інформації англійською мовою було її оприлюднено в полі «Примітки». Кожна зацікавлена особа в тому числі нерезидент може ознайомитися з процедурою відкритих торгів з публікацією англійською мовою за предметом ДК 021: 2015: 09310000-5 – Електрична енергія (Електрична енергія). Отже замовник оприлюднив оголошення як на українській так і на англійській мові.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-02-24 17:46:13
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі електричної енергії, що проводить Каховське міжрайонне управління водного господарства (далі – Замовник) за номером UA-2020-02-06-001489-c та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з такого питання:
Чому Замовником у п.4 Розділу ІІІ тендерної документації встановлена вимога щодо строку дії тендерної пропозиції 90 робочих днів, що суперечить п.7 Додатку 4 тендерної документації, в якому визначено строк дії в календарних днях?
Відповідно до п.8 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Мінекономрозитку 18.03.2016 № 477, зареєстровано в Міністерстві юстиції України від 25.032016 за № 447/28577 (далі Порядок №477) визначено, що у разі якщо інформація (оголошення про проведення процедури закупівлі) відповідно до вимог Закону повинна бути додатково оприлюднена англійською мовою, така інформація розміщується замовником одночасно з відповідною інформацією українською мовою. Відповідно до наданих пояснень від 19.02.2020 Замовником надана відповідь про оприлюднення оголошення англійською мовою в полі «Примітки», проте не зазначено дату оприлюднення цієї інформації, у зв’язку з чим просимо пояснити коли Замовником здійснено дії щодо оприлюднення додаткового оголошення англійською мовою?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-02-27 14:47:45
Пояснення на запит
24 лютого 2020 рок оприлюднено «Запит замовнику на пояснення» У межах проведення моніторингу закупівлі електричної енергії, що проводить Каховське міжрайонне управління водного господарства (далі – Замовник) за номером UA-2020-02-06-001489-c та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з такого питання:
Чому Замовником у п.4 Розділу ІІІ тендерної документації встановлена вимога щодо строку дії тендерної пропозиції 90 робочих днів, що суперечить п.7 Додатку 4 тендерної документації, в якому визначено строк дії в календарних днях?
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: тендерну документацію. Тендерним комітетом 06 лютого 2020 року було складено та затверджено тендерну документацію на закупівлю ДК 021: 2015: 09310000-5 – Електрична енергія (Електрична енергія). Пунктом 10 частини другої статті 22 Закону зазначено, що строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Пунктом 4 розділу розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» затвердженої тендерної документації зазачено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 робочих днів з дати розкриття тендерних пропозицій, пропозиція з меншим строком підлягає відхиленню, як така, що не відповідає вищезазначеній вимозі. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів зокрема з тендерною пропозицію за формою, викладеною в Додатку 4 до тендерної документації. Невід’ємна частина до тендерної документації - додаток №4 форма «Тендерна пропозиція», яка заповнюється з боку учасника під час підготовки своєї пропозиції. Отже, учасник повинен врахувати всі положення тендерної документації та заповнити даний додаток як в частині пункту 3 «Строк поставки товару (постачання електричної енергії)»; пункту 4.Умови розрахунків; пункту 5. Умови поставки товару (постачання електричної енергії) так і пункту 7. «Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї тендерної пропозиції протягом _днів з дати розкриття тендерних пропозицій….». Враховуючи вище наведене, учасник під час підготовки цього додатку №4 в пункті 7 учасник повинен самостійно зазначити строк дії тендерної пропозиції з урахуванням вимог тендерної документації.
Відповідно до п.8 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Мінекономрозитку 18.03.2016 № 477, зареєстровано в Міністерстві юстиції України від 25.032016 за № 447/28577 (далі Порядок №477) визначено, що у разі якщо інформація (оголошення про проведення процедури закупівлі) відповідно до вимог Закону повинна бути додатково оприлюднена англійською мовою, така інформація розміщується замовником одночасно з відповідною інформацією українською мовою. Відповідно до наданих пояснень від 19.02.2020 Замовником надана відповідь про оприлюднення оголошення англійською мовою в полі «Примітки», проте не зазначено дату оприлюднення цієї інформації, у зв’язку з чим просимо пояснити коли Замовником здійснено дії щодо оприлюднення додаткового оголошення англійською мовою?
Тендерний комітет розглянув запит вирішив надати відповідь наступного змісту: Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Як зазначено в системі PROZZORO https://prozorro.gov.ua/ в розділі «Інформація про процедуру» дата оприлюднення 06 лютого 2020. Відповідно до пункту 11 частини першої статті 8 Закону форми документів у сфері публічних закупівель затверджені наказом Мінекономрозитку від 22.03.2016 № 490 (далі – Наказ). При цьому, виходячи зі змісту пункту 2 Наказу формами документів у сфері публічних закупівель затверджено обов'язкові поля, що заповнюються замовником в електронній системі закупівель (далі – система), шляхом унесення в них наявної інформації. Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» № 490 від 22.03.2016 року, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 затверджені форми документів, зазначених у пункті 1 цього наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. Просимо Вас звернути увагу на те, що серед затверджених форм відсутня безпосередньо саме оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою. Крім того, відповідно до пункту 2 цього Наказу чітко обумовлено, що додаток до річного плану закупівель, до якого вноситься інформація про закупівлі, очікувана вартість яких не перевищує сум, зазначених в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону, складається за формою річного плану закупівель шляхом заповнення відповідних полів в електронній системі закупівель. Отже, форми оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою не затверджено та крім того, інтерфейс електронного майданчику та платформи PROZZORO не має функції обрання таких значень на англійській мові як: вид предмету закупівлі, адреса поставки проте має незмінні дані про Замовника в частині його найменування, особи відповідальної та можливості внесення інформації виключно до назви предмета закупівлі. Технічні можливості оприлюднення оголошення на англійській мові обмежено лише кількома строчками. При цьому, жодним нормативно – правовим актом не встановлено яким способом/механізмом замовник оприлюднює оголошення англійською мовою. Зважаючи на те, що електронна система закупівлі дає можливість оприлюднити оголошення лише на українській мові тому на момент подання нами інформації англійською мовою було її оприлюднено в полі «Примітки». Кожна зацікавлена особа в тому числі нерезидент може ознайомитися з процедурою відкритих торгів з публікацією англійською мовою за предметом ДК 021: 2015: 09310000-5 – Електрична енергія (Електрична енергія). Отже замовник оприлюднив оголошення як на українській так і на англійській мові.
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі На виконання вимог, викладених у висновку Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області про результати моніторингу закупівлі №UA-2020-02-06-001489-c та положень частини 8 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» Каховське міжрайонне управління водного господарства повідомляє про наступне: У відповідності до положень Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII зі змінами та доповненнями (надалі за текстом - Закон) тендерним комітетом Каховського міжрайонного управління водного господарства «06» лютого 2020 року через авторизований електронний майданчик було оприлюднено тендерну документацію та оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою на закупівлю товару: ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія (Електрична енергія) Ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-06-001489-c. Відповідно до змісту пункту 2 констатуючої частини висновку Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області про результати моніторингу закупівлі №UA-2020-02-06-001489-c за результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення вимог абзацу другого частини першої статті 10 Закону та пункту 8 Порядку №477. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не установлено. Відповідно до положень частини 8 статті 7-1 Закону Замовник торгів вважає за необхідне надати аргументовані заперечення до висновку Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області про результати моніторингу закупівлі №UA-2020-02-06-001489-c наступного змісту: Щодо порушення вимог абзацу другого частини першої статті 10 Закону та пункту 8 Порядку №477 Перш за все слід зазначити, що відповідно до ч. 1 ст. 12 Закону, закупівля може здійснюватися шляхом застосування однієї з таких процедур: відкриті торги; конкурентний діалог; переговорна процедура закупівлі. Відповідно до абзацу першого частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію – не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині четвертій цієї статті, та не пізніш 30 днів у разі перевищення таких меж Поряд з цим, згідно з частиною четвертою статті 10 Закону оголошення про проведення процедури закупівлі у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну: для товарів і послуг - 133 тисячам євро;для робіт - 5150 тисячам євро. Порядок дій на початку «європейських» відкритих торгів практично збігається з «українськими», оскільки замовник так само має оприлюднити в системі ProZorro оголошення про проведення відкритих торгів і тендерну документацію. Однак додатково до оголошення українською мовою замовник заповнює основні пункти оголошення англійською мовою, При цьому, замовник не зобов’язаний перекладати англійською мовою тендерну документацію. Згідно з Порядком функціонування системи адміністратор системи (далі — адміністратор) — юридична особа, визначена Мінекономрозвитку (Уповноваженим органом) відповідальною за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу. Наказом Мінекономрозвитку від 18.03 2016 № 473 (зі змінами) веб-порталом Уповноваженого органу у складі системи визначено інформаційно-телекомунікаційну систему «Prozorro» за адресою в мережі інтернет: www. prozorro.gov.ua, а відповідальним за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу — Державне підприємство «ПРОЗОРРО». Поряд з цим користувач — учасник, постачальник товарів, надавач послуг, виконавець робіт, замовник, орган оскарження, органи, які уповноважені здійснювати контроль у сфері закупівель, і Казначейство та його територіальні органи в межах своїх повноважень та інші заінтересовані особи (абзац п’ятий пункту 2 Порядку функціонування системи). Таким чином, оскільки відповідальним за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу є ДП «ПРОЗОРРО», щодо технічних питань, у тому числі пов’язаних з реалізацією в системі вимог законодавства у сфері публічних закупівель, користувачам системи необхідно звертатись до зазначеного підприємства, як адміністратора системи. При цьому, виходячи зі змісту пункту 8 Порядку функціонування системи, оператор зокрема повинен забезпечувати усім користувачам на безоплатній основі інформаційну підтримку, рівний доступ до інформації про закупівлі, можливість вчинення усіх необхідних дій для проведення процедури закупівлі та виконання інших вимог, встановлених у Законі та безперебійний обмін інформацією з веб-порталом Уповноваженого органу Разом з тим, згідно з Порядком розміщення інформації про публічні закупівлі (далі — Порядок розміщення інформації), затвердженим наказом Мінекономрозвитку від 18.03.2016 № 477, зокрема замовник/учасник для отримання доступу до автоматизованого робочого місця безоплатно проходить реєстрацію на авторизованому електронному майданчику шляхом здійснення одного зі способів ідентифікації/авторизації відповідно до порядку, установленого Кабінетом Міністрів України. Крім того, пунктом 6 Порядку розміщення інформації встановлено, що у випадку технічних збоїв під час унесення та/або заповнення інформації через автоматизовані робочі місця на авторизованих електронних майданчиках, які призводять до того, що інформація не розміщується або не оприлюднюється на веб-порталі чи в електронній системі закупівель, замовник/учасник отримує технічну підтримку на авторизованому електронному майданчику, на якому здійснюється внесення та заповнення інформації і документів. Просимо Вас звернути увагу на те, що станом на сьогоднішній день нажаль, інтерфейс електронного майданчику та платформи PROZZORO не передбачає технічної можливості заповнення (зазначення) таких пунктів на англійській мові як: вид предмету закупівлі, адреса поставки проте має незмінні дані про Замовника в частині його найменування, особи відповідальної та можливості внесення інформації виключно до назви предмета закупівлі. Технічні можливості оприлюднення оголошення на англійській мові обмежено лише кількома строчками. При цьому, жодним нормативно – правовим актом не встановлено яким способом/ механізмом замовник оприлюднює оголошення англійською мовою. Зважаючи на те, що електронна система закупівлі дає можливість оприлюднити оголошення лише на українській мові тому на момент подання нами інформації англійською мовою було її оприлюднено в полі «Примітки». Кожна зацікавлена особа в тому числі нерезидент може ознайомитися з процедурою відкритих торгів з публікацією англійською мовою за предметом ДК 021: 2015: 09310000-5 – Електрична енергія (Електрична енергія). Як зазначено в системі PROZZORO https://prozorro.gov.ua/ в розділі «Інформація про процедуру» дата оприлюднення 06 лютого 2020. Відповідно до пункту 11 частини першої статті 8 Закону форми документів у сфері публічних закупівель затверджені наказом Мінекономрозитку від 22.03.2016 № 490 (далі – Наказ). При цьому, виходячи зі змісту пункту 2 Наказу формами документів у сфері публічних закупівель затверджено обов'язкові поля, що заповнюються замовником в електронній системі закупівель (далі – система), шляхом унесення в них наявної інформації. Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» № 490 від 22.03.2016 року, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 затверджені форми документів, зазначених у пункті 1 цього наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. Просимо Вас звернути увагу на те, що серед затверджених форм відсутня безпосередньо саме оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою. Крім того, відповідно до пункту 2 цього Наказу чітко обумовлено, що додаток до річного плану закупівель, до якого вноситься інформація про закупівлі, очікувана вартість яких не перевищує сум, зазначених в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону, складається за формою річного плану закупівель шляхом заповнення відповідних полів в електронній системі закупівель. Отже, форми оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою не затверджено та не встановлено обов’язку замовника здійснювати переклад оголошення за всіма пунктами. Крім того, інтерфейс електронного майданчику та платформи PROZZORO не має функції обрання таких значень на англійській мові як: вид предмету закупівлі, адреса поставки проте має незмінні дані про Замовника в частині його найменування, особи відповідальної та можливості внесення інформації виключно до назви предмета закупівлі. Технічні можливості оприлюднення оголошення на англійській мові обмежено лише кількома строчками. Таким чином, жодним нормативно – правовим актом не встановлено яким способом/механізмом замовник оприлюднює оголошення англійською мовою, що підвертдується відсутністю технічної можливості заповнення форм оголошення відповідно до кожного пункту оголошення (на підтвердження відсутності технічної можливості заповнення форм всіх пунктів за оголошенням (наприклад виду предмету закупівлі) замовник надає інструкцію шодо заповнення інформації на електронному майданчику, на якому замовник зареєстрований та оприлюднює інформацію у системі ProZorro). Звертаємо Вашу увагу та надаємо до розгляду приклад порушення порядку оприлюднення оголошення на англ.мові, зокрема в частині його не оприлюднення на англійській мові, вибору процедури закупівлі та встановлення строку подання тендерних пропозицій менш ніж 30 календарних днів, а саме: оголошення про проведення відкритих торів №UA-2019-09-09-001872-b. Рекомендуємо Вам звернути увагу на очікувану вартість закупівлі послуг, яка перевищує суму, еквівалентну: для товарів і послуг - 133 тисячам євро (оголошення додається до зазначеного листа). Повторно наголошуємо, що Замовником було дотримано всі вимоги законодавства у сфері закупівель та на виконання положень Закону було обрано вид процедури закупівлі – «Відкриті торги з публікацією англійською мовою», визначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій – не раніше ніж 30 календарних днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерної документації. Відсутність технічної можливості заповнення всіх полів оголошення про проведення відкритих торгів не може бути законною підставою для встановлення факту порушення законодавства у сфері публічних закупівель, оскільки Замовник був фактично позбавлений права сформувати форму оголошення (шляхом заповнення полів на електронному майданчику) згідно встановленої форми, якої не існує. Так відповідно до положень пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ЦЗО/учасником/органом оскарження/органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних форм, реалізованих в електронній системі закупівель, з окремими полями та завантаження відповідних електронних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ЦЗО/учасника/органу оскарження / органів державного фінансового контролю. У разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження електронних документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних форм з окремими полями. Оприлюднення інформації на веб-порталі здійснюється електронною системою закупівель автоматично. Таким чином, оприлюднення іншої (додаткової) інформації, яка відрізняється за змістом інформації, оприлюдненої автоматичною системою фактично створить суперечливість оприлюдненої інформації у електронній системі та не впливатиме на зміст автоматично сформованого системою оголошення, переклад всіх пунктів якого технічно не передбачено електронною системою закупівель (на підтвердження зазначеного факту замовник долучає до цього листа скрін-шот електронного майданчика e-tender інструкції заповнення форм та оприлюднення оголошення на англ.мові). Додатково, вважаємо за необхідне повідомити, що відповідно до ч. 2 статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Правові та організаційні засади здійснення фінансового контролю в Україні, визначені Законом України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» (далі- Закон №2939). Відповідно до ст.2 Закону №2939 головними завданнями органу державного фінансового контролю є: здійснення державного фінансового контролю за використанням і збереженням державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, правильністю визначення потреби в бюджетних коштах та взяттям зобов`язань, ефективним використанням коштів і майна, станом і достовірністю бухгалтерського обліку і фінансової звітності у міністерствах та інших органах виконавчої влади, державних фондах, фондах загальнообов`язкового державного соціального страхування, бюджетних установах і суб`єктах господарювання державного сектору економіки, а також на підприємствах, в установах та організаціях, які отримують (отримували у періоді, який перевіряється) кошти з бюджетів усіх рівнів, державних фондів та фондів загальнообов`язкового державного соціального страхування або використовують (використовували у періоді, який перевіряється) державне чи комунальне майно (далі - підконтрольні установи), за дотриманням бюджетного законодавства, дотриманням законодавства про закупівлі, діяльністю суб`єктів господарської діяльності незалежно від форми власності, які не віднесені законодавством до підконтрольних установ, за судовим рішенням, ухваленим у кримінальному провадженні. Державний фінансовий контроль забезпечується органом державного фінансового контролю через проведення державного фінансового аудиту, інспектування, перевірки закупівель та моніторингу закупівлі. У той же час, згідно з Положенням про Державну аудиторську службу України (далі - Положення №43), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №43 від 03.02.2016 року, Державна аудиторська служба України (далі - Держаудитслужба) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України, який забезпечує формування і реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю. Держаудитслужба, відповідно до п.п.3 п.4 Положення, реалізує державний фінансовий контроль через здійснення: державного фінансового аудиту; перевірки державних закупівель; інспектування (ревізії); моніторингу закупівель. відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 10 та ч. 2 ст. 10 Закону № 922 Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію - не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині четвертій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж. Вимоги до оголошення про проведення процедури відкритих торгів врегульовано статтею 21 Закону № 922, частиною другою якої встановлено, що в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов`язково зазначаються: найменування та місцезнаходження замовника; назва предмета закупівлі; кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг; очікувана вартість закупівлі товарів, робіт або послуг із зазначенням інформації про включення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів; строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; кінцевий строк подання тендерних пропозицій; розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати); дата та час розкриття тендерних пропозицій, у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону; розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у відсотках або грошових одиницях та математична формула, що буде застосовуватися при проведенні електронного аукціону для визначення показників інших критеріїв оцінки. В оголошенні може зазначатися додаткова інформація, визначена замовником. Отже, вказані приписи Закону визначають обов`язкову та додаткову інформацію, яка має міститися в оголошенні. При чому, обсяг обов`язкової інформації встановлений вказаним Законом є вичерпним, а визначення обсягу додаткової інформації віднесено до виключної компетенції Замовника. Звертаємо Вашу увагу, що положеннями Закону встановлено право замовника торгів зазначити додаткову інформацію, та користуючись зазначеним правом Замовником було оприлюднено у примітках інформацію на англ. мові, що не зазначена у оголошенні за умови відсутності технічної можливості. Поряд з цим згідно п.п. 3, 6 ч. 1. ст. 1 Закону № 922 визначено, що веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель - інформаційно-телекомунікаційна система, до складу якої входять модуль електронного аукціону і база даних, та який є частиною електронної системи закупівель та забезпечує створення, зберігання та оприлюднення всієї інформації про закупівлі, проведення електронного аукціону, автоматичний обмін інформацією і документами та користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет, а електронна система закупівель - інформаційно-телекомунікаційна система, що забезпечує проведення процедур закупівель, створення, розміщення, оприлюднення та обмін інформацією і документами в електронному вигляді, до складу якої входять веб-портал Уповноваженого органу, авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами. Постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 року № 166 «Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків» затверджено Порядок функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, згідно з яким адміністратором електронної системи закупівель є юридична особа, визначена Мінекономрозвитку відповідальною за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель. З метою забезпечення належного функціонування електронної системи закупівель Мінекономрозвитку своїм наказом від 18.03.2016 року № 473 «Про визначення веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель та забезпечення його функціонування» відповідальним за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу визначено державне підприємство «ПРОЗОРРО» (далі по тексту - ДП «ПРОЗОРРО»), яке належить до сфери управління Мінекономрозвитку. Так, згідно оголошення про проведення процедури відкритих торгів UA-2020-02-06-001489-c останнє містить всі вимоги встановлені до нього ч. 2 ст. 21 Закону № 922. У той же час, щодо не зазначення в ньому перекладу всіх пунктів на англійській мові, замовник зазначає таке. Виходячи з визнання поняття «закону», закон - нормативний акт, прийнятий органом законодавчої влади або всенародним референдумом, що має вищу юридичну силу і містить первинні правові норми. У той же час, «нормативно-правовий акт» - письмовий документ, виданий у встановленому порядку компетентним органом держави, що містить правові норми загального характеру. Підзаконні акти - це нормативно-правові акти, видані на основі, на виконання, з метою конкретизації та деталізації положень законів. Згідно наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579, встановлено, що останній було видано Міністерством економічного розвитку і торгівлі України відповідно до пункту 11 частини першої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі". Таким чином, оскільки вказаний наказ було прийнято на підставі Закону України "Про публічні закупівлі", який має вищу юридичну силу, останній не повинен йому суперечити. У той же час, відповідно до правової позиції, викладеної Конституційним судом у рішенні від 28.10.2009 року по справі №28-рп/2009 та рішенні від 17.02.2010 року по справі №6-рп/2010, органи, які мають регуляторні функції, керуючись у своїй діяльності законами при врегулюванні у своїх актах відповідних питань, не можуть змінювати, доповнювати чи розширювати зміст цих законів. Вищезазначеного аналогічного висновку дійшов Шостий апеляційний адміністративний суд, викладеного у рішенні від 03.03.2020 року під час розгляду апеляційної скарги Південного офісу Держаудитслужби на рішення Окружного адміністративного суду міста Києва у справі №640/17311/19. Враховуючи викладене, керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами та доповненнями повідомляємо, що замовником було дотримано у повному обсязі порядок оприлюднення оголошення з публікацією англійською мовою №UA-2020-02-06-001489-c у відповідності до положень Закону з урахуванням відсутності технічної можливості заповнення всіх полів оголошення на англійській мові та зазначення необхідної інформації у примітках до оголошення. Додатково повідомляємо, що відповідно до положень статті 7 Закону Органи, уповноважені на здійснення контролю у сфері закупівель, не мають права втручатися у проведення процедур закупівель. Повідомляємо, що користуючись правом, наданим частиною десятою статті Закону у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, розглядається питання щодо оскарження вищезазначеного висновку у судовому порядку протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що буде зазначено в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Додатки до заперечення: 1. Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі, затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 18.03.2016 №477. 2. Оголошення про проведення відкритих торгів №UA-2019-09-09-001872-b. 3. Скрін-шот з електронного майданчика e-tender інструкції заповнення форм та оприлюднення оголошення на англ.мовою. 4. Рішення Шостого апеляційного адміністративного суду від 03.03.2020 року під час розгляду апеляційної скарги Південного офісу Держаудитслужби на рішення Окружного адміністративного суду міста Києва у справі №640/17311/19. З повагою, Тендерний комітет Каховського міжрайонного управління водного господарства
2020-03-10 17:56:45
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 березня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 березня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Каховське міжрайонне управління водного господарства |
Код ЄДРПОУ: | 04394579 |
Місцезнаходження: | 74800, Україна, Херсонська область обл., Каховка, вул.Соборності,132, Південна промбаза, |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВ "ЕК "ЕНОЛЛ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОЗБУТ-СЕРВІС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 травня 2020 12:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕК "ЕНОЛЛ" |
80 163 350,01
UAH з ПДВ
|
79 233 962,41
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОЗБУТ-СЕРВІС" |
91 318 349,65
UAH з ПДВ
|
80 133 994,75
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕК "ЕНОЛЛ" #38157139 |
Переможець |
79 233 962,41
UAH з ПДВ
|
20 травня 2020 17:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 травня 2021 09:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 травня 2021 11:20
|
Додаткова № 13 від 18.05.2021.pdf | зміни до договору |
19 травня 2021 11:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 березня 2021 15:53
|
Додаткова № 12 від 15.03.2021.pdf | зміни до договору |
16 березня 2021 15:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 січня 2021 13:55
|
Додаткова № 11 від 25.01.2021.pdf | зміни до договору |
25 січня 2021 13:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 січня 2021 13:36
|
додаткова № 10 від 11.01.2021.pdf | зміни до договору |
12 січня 2021 13:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 08:38
|
Додаткова № 9 від 29.12.2020.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 08:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 08:14
|
Додаткова № 8 від 29.12.2020.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 08:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2020 09:01
|
додаткова № 7 від 24.12.2020.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2020 09:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 вересня 2020 12:54
|
Додаткова № 6 від 29.09.2020.pdf | зміни до договору |
30 вересня 2020 12:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 вересня 2020 10:20
|
Додаткова № 5 від 22.09.2020.pdf | зміни до договору |
23 вересня 2020 10:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 серпня 2020 11:34
|
Додаткова № 4 від 13.08.2020.pdf | зміни до договору |
13 серпня 2020 11:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 серпня 2020 14:50
|
Додаткова № 3 від 06.08.2020.pdf | зміни до договору |
06 серпня 2020 14:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 червня 2020 09:34
|
Додаткова № 2 від 25.06.2020.pdf | зміни до договору |
26 червня 2020 09:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 червня 2020 13:16
|
Додаткова № 1 від 01.06.2020.pdf | зміни до договору |
01 червня 2020 13:14
|
Електронний підпис | укладений |
01 червня 2020 11:25
|
Договор № 193т.НР.ХеОЕ від 01.06.2020.pdf | укладений |
01 червня 2020 11:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | З метою виправлення помилки у нумерації розділів Договору № 193т/НР/ХеОЕ від 01.06.2020 року, розділ 14. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН вважати розділом 16. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН та виправлення помилки у нумерації першого стовпця «№ з/п» таблиці «МІСЦЕ ПОСТАВКИ ТОВАРІВ (ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ)» Додатку 2 до Договору. |
Номер договору про закупівлю: | № 193т/НР/ХеОЕ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 26 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до статей 651 - 654 Цивільного кодексу України та ст.188 Господарського кодексу України, Сторони уклали дану додаткову угоду до Договору №193т/НР/ХеОЕ про постачання електричної енергії споживачу від «01» червня 2020 року про таке: Пункт 2.1. Договору викласти у наступній редакції: «2.1. За цим Договором Постачальник продає електричну енергію Споживачу для забезпечення потреб електроустановок Споживача, а Споживач оплачує Постачальнику вартість використаної (купованої) електричної енергії згідно з умовами цього Договору. Кількість - Електрична енергія 1 клас - 43 387 170 кВт-год; Електрична енергія 2 клас 1 092 807 кВт-год. Пункт 5.1. Договору викласти у наступній редакції: «5.1. Ціна за 1 кВт/год електричної енергії за цим договором становить 1,48445 грн. без ПДВ, ПДВ 0,29689 грн, разом з ПДВ 1,78134 грн. (одна грн. 78134 коп,),». Пункт 5.2. Договору викласти у наступній редакції: «5.2. Загальна вартість цього Договору становить 66 028 301,86 грн, крім того ПДВ -13 205 660,37 грн., разом з ПДВ - 79 233 962,23 грн. (сімдесят дев’ять мільйонів двісті тридцять три тисячі дев’ятсот шістдесят дві грн. 23 коп.).». 1.4. Пункт 1 Додатку до Договору «КОМЕРЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ» викласти у наступній редакції: «1. Ціна (тариф) електричної енергії, у тому числі диференційовані ціни (тарифи). Ціна (тариф) 1 кВт*год електричної енергії на дату укладання Договору становить 1,48445грн. без ПДВ, ПДВ 0,29689 грн., разом з ПДВ 1,78134грн. (одна грн. 78134 коп.)» |
Номер договору про закупівлю: | № 193т/НР/ХеОЕ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 06 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв’язку зі зміною розрахункового рахунку Каховського міжрайонного управління водного господарства, Сторони домовились Розділ 14 «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» Договору викласти в наступній редакції. |
Номер договору про закупівлю: | № 193т/НР/ХеОЕ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 13 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до статей 651 - 654 Цивільного кодексу України та ст.188 Господарського кодексу України, експертного висновку № Ц-722 від 20.07.2020 року Київської торгово-промислової палати, керуючись п. 7 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 7 пункту 13.9. Договору №193т/НР/ХеОЕ про постачання електричної енергії споживачу від «01» червня 2020 року та Постанови НКРЕКП №1329 від 11.07.2020 року «Про внесення змін до постанови НКРЕКП від 10 грудня 2019 року №2668» у зв’язку зі зміною регульованих цін (тарифів) уклали дану додаткову угоду до Договору №193т/НР/ХеОЕ про постачання електричної енергії споживачу від «01» червня 2020 року про таке: Пункт 2.1. Договору викласти у наступній редакції: «2.1. За цим Договором Постачальник продає електричну енергію Споживачу для забезпечення потреб електроустановок Споживача, а Споживач оплачує Постачальнику вартість використаної (купованої) електричної енергії згідно з умовами цього Договору. Найменування предмету закупівлі ДК 021: 2015: 09310000-5 - Електрична енергія (Електрична енергія). Кількість - Електрична енергія 1 клас - 40 982 732 кВт*год; Електрична енергія 2 клас 1 092 807 кВт*год. Пункт 5.1. Договору викласти у наступній редакції: «5.1. Ціна за 1 кВт/год електричної енергії за цим договором становить 1,56928 грн. без ПДВ, ПДВ 0,313856 грн, разом з ПДВ 1,883136 грн. (одна грн. 883136 коп.).» Пункт 5.2. Договору викласти у наступній редакції: «5.2. Загальна вартість цього Договору становить 66 028 301,84 грн, крім того ПДВ -13 205 660,37 грн., разом з ПДВ - 79 233 962,21 грн. (сімдесят дев’ять мільйонів двісті тридцять три тисячі дев’ятсот шістдесят дві грн. 21 коп.).». Пункт 1 Додатку до Договору «КОМЕРЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ» викласти у наступній редакції: «1. Ціна (тарифі електричної енергії, у тому числі диференційовані піни (тарифи). Ціна (тариф) 1 кВт*год електричної енергії на дату укладання Договору становить 1,56928 грн. без ПДВ, ПДВ 0,313856 грн, разом з ПДВ 1,883136 грн. (одна грн. 883136 коп.).» |
Номер договору про закупівлю: | № 193т/НР/ХеОЕ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до статей 651-654 Цивільного кодексу України та ст. 188 Господарського кодексу України, цінової довідки № 909/20 від 31 серпня 2020 року Харківської ТПП, цінової довідки № 1016/20 від 15 вересня 2020 року Харківської ТПП, керуючись п. 2 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 2 пункту 13.9. Договору №193т/НР/ХеОЕ про постачання електричної енергії споживачу від «01» червня 2020 року уклали дану додаткову угоду до Договору №193т/НР/ХеОЕ про постачання електричної енергії споживачу від «01» червня 2020 року (далі - Договір) про таке: Сторони домовились з 01 вересня 2020 року внести наступні зміни до умов Договору: Пункт 2.1. Договору викласти у наступній редакції: «2.1. За цим Договором Постачальник продає електричну енергію Споживачу для забезпечення потреб електроустановок Споживача, а Споживач оплачує Постачальнику вартість використаної (купованої) електричної енергії згідно з умовами цього Договору. Найменування предмету закупівлі ДК 021: 2015: 09310000-5 - Електрична енергія (Електрична енергія). Кількість - Електрична енергія 1 клас - 38 238 000 кВт-год; Електрична енергія 2 клас 1 084 933 кВт-год. Пункт 5.1. Договору викласти у наступній редакції: «5.1. Ціна за 1 кВт/год електричної енергії за цим договором становить 1,6791296 грн. без ПДВ, ПДВ 0,33582592 грн, разом з ПДВ 2,01495552 грн. (дві грн. 01495552 коп.).». Пункт 5.2. Договору викласти у наступній редакції: «5.2. Загальна вартість цього Договору становить 66 028 300,76 грн, крім того ПДВ -13 205 660,15 грн., разом з ПДВ - 79 233 960,91 грн. (сімдесят дев’ять мільйонів двісті тридцять три тисячі дев’ятсот шістдесят грн. 91 коп.).» Пункт 1 Додатку до Договору «КОМЕРЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ» викласти у наступній редакції: «1. Ціна (тариф) електричної енергії, у тому числі диференційовані ціни (тарифи). Ціна (тариф) 1 кВт*год електричної енергії на дату укладання Договору становить 1,6791296 грн. без ПДВ, ПДВ 0,33582592 грн, разом з ПДВ 2,01495552 грн. (дві грн. 01495552 коп.).» |
Номер договору про закупівлю: | № 193т/НР/ХеОЕ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до статей 651 - 654 Цивільного кодексу України та ст.188 Господарського кодексу України, цінової довідки №1058/20 від 22 вересня 2020 року Харківської ТТП, керуючись п. 2 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 2 пункту 13.9. Договору № 193т/НР/ХеОЕ про постачання електричної енергії споживач}' від «01» червня 2020 року уклали дану додаткову угоду до Договору №193т/НР/ХеОЕ про постачання електричної енергії споживачу від «01» червня 2020 року (далі - Договір) про таке: Сторони домовились з 09 вересня 2020 року внести наступні зміни до умов Договору: Пункт 2.1. Договору викласти у наступній редакції: «2.1. За цим Договором Постачальник продає електричну енергію Споживачу для забезпечення потреб електроустановок Споживача, а Споживач оплачує Постачальнику вартість використаної (купованої) електричної енергії згідно з умовами цього Договору. Найменувайня предмету закупівлі ДК 021: 2015: 09310000-5 - Електрична енергія (Електрична енергія). Кількість - Електрична енергія 1 клас - 34 666 438 кВт-год; Електрична енергія 2 клас 1 084 933 кВт-год. Пункт 5.1. Договору викласти у наступній редакції: «5.1. Ціна за 1 кВт/год електричної енергії за цим договором становить 1.8468746 грн. без ПДВ, ПДВ 0,36937492 грн, разом з ГІДВ 2,21624952 грн. (дві грн. 21624952 коп.).». Пункт 5.2. Договору викласти у наступній редакції: «5.2. Загальна вартість цього Договору становить 66 028 299,02 грн, крім того ПДВ -13 205 659,80 грн., разом з ПДВ - 79 233 958,82 грн. (сімдесят дев’ять мільйонів двісті тридцять три тисячі дев’ятсот п’ятдесят вісім грн. 82 коп.).» Пункт 1 Додатку до Договору «КОМЕРЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ» викласти у наступній редакції: «1, Ціна (тариф) електричної енергії, у тому числі диференційовані ціни (тарифи). Ціна (тариф) 1 кВт*год електричної енергії на дату укладання Договору становить 1,8468746 грн. без ПДВ, ПДВ 0,36937492 грн, разом з ПДВ 2,21624952 грн. (дві грн. 21624952 коп.).» |
Номер договору про закупівлю: | № 193т/НР/ХеОЕ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | З метою забезпечення своєчасного виконання обов’язків Споживача щодо оплати електричної енергії за грудень 2020 року на підставі п.5.17 Договору у зв’язку із закінченням бюджетного року, Сторони погодили наступний порядок складання акту прийому-передачі електричної енергії за Договором за грудень 2020 року: - 28-го грудня 2020 року Сторони складають Акт прийому-передачі електричної енергії на підставі фактичних даних про обсяги споживання електричної енергії Споживачем та заявлених Споживачем (прогнозних) даних щодо обсягів споживання електричної енергії у грудні 2020 року; - 31-го грудня 2020 року Сторони складають Акт коригування до Акту прийому-передачі електричної енергії за грудень 2020 року на підставі фактичних даних про обсяги споживання електричної енергії Споживачем. Всі інші умови Договору, про які не зазначено Сторонами в цій Додатковій угоді, залишаються незмінними та Сторони підтверджують свої зобов’язання за ними. |
Номер договору про закупівлю: | № 193т/НР/ХеОЕ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись вимогами ст. 651-654 Цивільного кодексу України, ст. 188 Господарського кодексу України, уклали Додаткову угоду до договору № 193т/НР/ХеОЕ про постачання електричної енергії споживачу від "01" червня 2020 року (далі - Договор) про наступне: Сторони дійшли взаємної згоди зменшити загальну суму договору № 193т/НР/ХеОЕ від 01.06.2020 року (далі - Договор) на 27 902 121,35 (двадцять сім мільйонів дев'яносто дві тисячі сто двадцять одна грн., 35 коп.) з ПДВ. Кінцева сума Договору становить 51 331 837,47 грн. (п'ятдесят один мільйон триста одна тисяча вісімсот тридцять сім грн., 47 коп.) з ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | № 193т/НР/ХеОЕ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись вимогами ст. 651-654 Цивільного кодексу України, ст. 188 Господарського кодексу України, Закону України "Про публічні закупівлі" ( в редакції Закону № 922-VIII від 25.12.2015 року), Закону України "Про ринок електричної енергії", Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою НКРЕКП від 14 березня 2018 року № 312, уклали Додаткову угоду до договору № 193т/НР/ХеОЕ про постачання електричної енергії споживачу від "01"червня 2020 року (далі - Договор) про наступе: відповідно до ч.5 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" Сторони погодили з 01 січня 2021 року продовжити строк дії Договору на строк, достатній для проведення закупівлі на початку 2021 року в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної у Договорі. |
Номер договору про закупівлю: | № 193т/НР/ХеОЕ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з необхідністю виправлення технічної помилки (описки), допущеної у Додатковій угоді № 7 від 24.12.2020 до Договору, Сторони дійшли згоди в абзаці 2 пункту 1 Додаткової угоди № 7 від 24.12.2020 замість помилково вказаного тексту «28-го грудня 2020 року» вважати вірним наступний текст: «21-го грудня 2020 року». |
Номер договору про закупівлю: | № 193т/НР/ХеОЕ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись вимогами ст. 651-654 Цивільного кодексу України, ст.. 188 Господарського кодексу України, Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону' № 922-VIII від 25.12.2015 року), Закону України «Про ринок електричної енергії», Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою НКРЕКП від 14 березня 2018 року № 312, уклали Додаткову угоду до договору №193т/НР/ХеОЕ про постачання електричної енергії споживачу від «01» червня 2020 року (далі - Договір) про наступне: Відповідно до положень додаткової угоди № 9 від 29 грудня 2020 року до Договору Сторони погодили розмір суми, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі, укладеному в попередньому році та становить 10 266 367,50 грн. (десять мільйонів двісті шістдесят шість тисяч триста шістдесят сім грн., 50 коп.). з ПДВ. Ця Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору та складена у двох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. |
Номер договору про закупівлю: | № 193т/НР/ХеОЕ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до статей 651 - 654 Цивільного кодексу України та ст.188 Господарського кодексу України, цінової довідки №480/21 від 01 березня 2021 року Харківської ТТП, керуючись п. 2 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 2 пункту 13.9. Договору Н«193т/НР/ХеОЕ про постачання електричної енергії споживачу від «01» червня 2020 року уклали дану додаткову угоду до Договору №193т/НР/ХеОЕ про постачання електричної енергії споживачу від «01» червня 2020 року (далі - Договір) про наступне: Сторони домовились з 01 березня 2021 року внести наступні зміни до умов Договору: Пункт 5.1. Договору викласти у наступній редакції: «5.1. Ціна за 1 кВт/год електричної енергії за цим договором становить 2,03137737254 грн, без ПДВ, ПДВ 0,40627547451 грн, разом з ПДВ 2,43765284705 грн. (дві грн. 43765284705 коп.).» Пункт 5.2. Договору викласти у наступній редакції: «5.2. Загальна вартість цього Договору становить 51 331 837,47 грн, крім того ПДВ -10 266 367,50 грн., разом з ПДВ - 61 598 204,97 грн. (шістдесят один мільйон п’ятсот дев’яносто вісім тисяч двісті чотири грн. 97 коп.).». Пункт 1 Додатку до Договору «КОМЕРЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ» викласти у наступній редакції: «1. Ціна (тариф) електричної енергії, у тому числі диференційовані піни (тарифи). Ціна (тариф) 1 кВт*год електричної енергії на дату укладання Договору становить 2,03137737254 грн. без ПДВ, ПДВ 0,40627547451 грн, разом з ПДВ 2,43765284705 грн. (дві грн. 43765284705 коп.).». Пункт 3.4 Договору викласти в наступній редакції: «Строк поставки: до 30.04.2021 року.» Пункт 13.1 Договору викласти в наступній редакції: «Цей Договір набуває чинності з дня його підписання та діє до 30.04.2021 року, а в частині виконання зобов’язань щодо поставки та оплати товару - до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за Договором.»; абзац перший пункту 9 Додатку «Комерційна пропозиція» до Договору викласти в наступній редакції: «Договір набирає чинності з дня його підписання та діє до 30.04.2021 року, а в частині виконання зобов’язань щодо поставки та оплати товару - до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за Договором.» |
Номер договору про закупівлю: | № 193т/НР/ХеОЕ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли взаємної згоди зменшити загальну суму договору №193т/НР/ХеОЕ від 01.06.2020 року (далі-Договір) на 9 516 863,75 грн. (дев’ять мільйонів п’ятсот шістнадцять тисяч вісімсот шістдесят три грн., 75 коп.) з ПДВ. Кінцева сума Договору становить 52 081 341,22 грн. (п’ятдесят два мільйони вісімдесят одна тисяча триста сорок одна грн., 22 коп.) з ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | № 193т/НР/ХеОЕ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 13 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |