Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021-2015 - 39830000-9 Продукція для чищення ( засоби для миття та чищення )
Очікувана вартість
115 000,00 UAH
UA-2020-02-06-001324-c 46d4952201154dcfb39f6f5211aefec3
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Клименко Людмила Вікторівна

380612875946 vesinternat@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Веселівський психоневрологічний інтернат" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 03191259
Місцезнаходження: 70404, Україна , Запорізька обл., с. Зоряне, Бойко, буд. 4
Контактна особа: Клименко Людмила Вікторівна
380612875946
vesinternat@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 лютого 2020 16:25
Звернення за роз’ясненнями: до 11 лютого 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 лютого 2020 20:00
Початок аукціону: 14 лютого 2020 14:59
Очікувана вартість: 115 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення


ДК 021-2015 - 39830000-9 Продукція для чищення ( засоби для миття та чищення )
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 лот
ДК 021-2015 - 39830000-9 Продукція для чищення ( засоби для миття та чищення )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70404, Україна, Запорізька область, с. Зоряне, Бойко 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 грудня 2020
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару ДК 021-2015 - 39830000-9 Продукція для чищення ( засоби для миття та чищення ) Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-06-001324-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Бабій С.П., Код ЄДРПОУ:2452014059
Дата подання: 19 лютого 2020 11:41
Порушення при визначенні Переможця
Суть у вкладеному файлі
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 лютого 2020 11:54
Взявши до розгляду та перевіривши вимогу учасника, Веселівський психоневрологічний інтернат повідомляє - що підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СВІКОМ» не має, оскільки :
Оскільки допорогові закупівлі не підпадають пі дію Закону про Публічні закупівлі від 25.12.20154 № 922-VIII, зі змінами. А керуються Згідно наказу ДП “Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35, Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель . 1.1. Цей Порядок розроблено на підставі абзацу 4 частини 1 статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) та абзацу 21 пункту 12 Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 N 166 (далі – Порядок функціонування Системи).

Порядок здійснення допорогових закупівель (далі – Порядок) застосовується у разі проведення замовником відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт із використанням електронної системи закупівель (далі – Системи) під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону.

КУ «Веселівський ПНІ» ЗОР не є прибутковою організацією, та не є платником податку на додану вартість. По № UA-2020-02-06-001324-c, на закупівлю ДК 021-2015 - 39830000-9 Продукція для чищення ( засоби для миття та чищення ), очікувана вартість предмету закупівлі була оголошена 115 000,00 UAH (без ПДВ). Тому учасник зайшов з пропозицією без ПДВ. Замовник не бачить и не може впливати на реєстрацію учасників та аукціон. За результатами аукціону учасника ТОВ «СВІКОМ» визнано переможцем.
А Згідно наказу ДП “Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35, Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель. . Кваліфікація, визначення переможця та завершення Закупівлі

9.1. Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі.
Також пропозиція учасника навіть з ПДВ не перевищує очікувану вартість закупівлі.
Тендерним комітетом вирішено відхилити вимогу ФОП БАБІЙ С.П. .
Згідно наказу ДП “Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35, Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель:
4.2. Замовник протягом 3 днів розглядає Вимогу, приймає і оприлюднює рішення щодо неї. За цей період Замовник повинен опублікувати відповідь на Вимогу і (у випадку задоволення Вимоги) внести відповідні зміни до умов Закупівлі або переглянути рішення про дискваліфікацію та/або рішення про визначення Переможця. Перегляд таких рішень можливий лише в період до підписання договору. Після обрання статусу рішення щодо Вимоги “Задоволено”, “Відхилено” або “Не задоволено” Замовник в обов’язковому порядку оприлюднює обґрунтування щодо свого рішення.
14.4. Розгляд Вимоги не зупиняє процесу проведення Закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Взявши до розгляду та перевіривши вимогу учасника, Веселівський психоневрологічний інтернат повідомляє - що підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СВІКОМ» не має, оскільки :
Оскільки допорогові закупівлі не підпадають пі дію Закону про Публічні закупівлі від 25.12.20154 № 922-VIII, зі змінами. А керуються Згідно наказу ДП “Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35, Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель . 1.1. Цей Порядок розроблено на підставі абзацу 4 частини 1 статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) та абзацу 21 пункту 12 Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 N 166 (далі – Порядок функціонування Системи).

Порядок здійснення допорогових закупівель (далі – Порядок) застосовується у разі проведення замовником відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт із використанням електронної системи закупівель (далі – Системи) під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону.

КУ «Веселівський ПНІ» ЗОР не є прибутковою організацією, та не є платником податку на додану вартість. По № UA-2020-02-06-001324-c, на закупівлю ДК 021-2015 - 39830000-9 Продукція для чищення ( засоби для миття та чищення ), очікувана вартість предмету закупівлі була оголошена 115 000,00 UAH (без ПДВ). Тому учасник зайшов з пропозицією без ПДВ. Замовник не бачить и не може впливати на реєстрацію учасників та аукціон. За результатами аукціону учасника ТОВ «СВІКОМ» визнано переможцем.
А Згідно наказу ДП “Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35, Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель. . Кваліфікація, визначення переможця та завершення Закупівлі

9.1. Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі.
Також пропозиція учасника навіть з ПДВ не перевищує очікувану вартість закупівлі.
Тендерним комітетом вирішено відхилити вимогу ФОП БАБІЙ С.П. .
Згідно наказу ДП “Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35, Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель:
4.2. Замовник протягом 3 днів розглядає Вимогу, приймає і оприлюднює рішення щодо неї. За цей період Замовник повинен опублікувати відповідь на Вимогу і (у випадку задоволення Вимоги) внести відповідні зміни до умов Закупівлі або переглянути рішення про дискваліфікацію та/або рішення про визначення Переможця. Перегляд таких рішень можливий лише в період до підписання договору. Після обрання статусу рішення щодо Вимоги “Задоволено”, “Відхилено” або “Не задоволено” Замовник в обов’язковому порядку оприлюднює обґрунтування щодо свого рішення.
14.4. Розгляд Вимоги не зупиняє процесу проведення Закупівлі.

Документи подані скаржником

19 лютого 2020 11:41
ВИМОГА UA-2020-02-06-001324-c.pdf

Документи

20 лютого 2020 11:49
відповідь на вимогу.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 лютого 2020 15:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СВІКОМ" 94 735,50
UAH
94 735,50
UAH
Документи
ФОП Бабій С.П. 112 760,76
UAH
112 760,76
UAH
Документи
ФОП "МАЗУРЕНКО РОМАН ВАЛЕНТИНОВИЧ" 114 945,00
UAH
114 945,00
UAH
Документи

Публічні документи

13 лютого 2020 19:35
Документи 5.pdf
13 лютого 2020 19:06
Докумети 4.pdf
13 лютого 2020 19:06
Білизна.pdf
13 лютого 2020 19:06
Гала, Аріель порошок.pdf
13 лютого 2020 19:06
Гала, Аріель порошок 2.pdf
13 лютого 2020 19:06
Містер Мускул скло.pdf
13 лютого 2020 19:06
Гала чищення.pdf
13 лютого 2020 19:06
Гала, Фейрі посуда.pdf
13 лютого 2020 19:06
Гала, Фейрі посуда 2.pdf
13 лютого 2020 19:06
Пропер.pdf
13 лютого 2020 19:06
Бреф гель унітаз.pdf
13 лютого 2020 19:06
ЛГ надан сертифікатів.pdf
13 лютого 2020 19:06
Статут.pdf

Публічні документи

13 лютого 2020 19:41
Електронний підпис
13 лютого 2020 19:41
Витяг з ПДВ печатка.pdf
13 лютого 2020 19:41
Витяг З ЄДР 27.01.20.pdf
13 лютого 2020 19:41
Сертифікати.rar
13 лютого 2020 19:41
Цінова пропозиція.pdf
13 лютого 2020 19:41
Технічна специфікація.pdf

Публічні документи

12 лютого 2020 14:27
Електронний підпис
12 лютого 2020 14:23
печать.doc
12 лютого 2020 14:23
единый.jpg
12 лютого 2020 14:23
list0004.JPG
12 лютого 2020 14:23
list0003.JPG
12 лютого 2020 14:23
list0002.JPG
12 лютого 2020 14:23
list0001.JPG
12 лютого 2020 14:23
list.JPG
12 лютого 2020 14:23
DSC_0452.JPG
12 лютого 2020 14:23
Document_USR_1005917446.rtf
12 лютого 2020 14:23
ценовоечасть2.pdf
12 лютого 2020 14:23
ценовоечасть1.pdf
12 лютого 2020 14:23
сертификаты.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СВІКОМ"

ФОП Бабій С.П.

ФОП "МАЗУРЕНКО РОМАН ВАЛЕНТИНОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СВІКОМ"
#37167117
Переможець 94 735,50
UAH
17 лютого 2020 13:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 лютого 2020 13:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СВІКОМ"
#37167117
94 735,50
UAH
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 21 лютого 2020 13:36
Коментар щодо відміни: Скасування процедуру закупівель № UA-2020-02-06-001324-c, на закупівлю ДК 021-2015 - 39830000-9 Продукція для чищення ( засоби для миття та чищення ), у зв’язку з неможливістю усунути порушення , що виникли в результаті оголошення закупівлі.
Документи:
21 лютого 2020 13:36
скасування процедури.pdf