Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021-2015 - 39830000-9 Продукція для чищення ( засоби для миття та чищення )
Очікувана вартість
115 000,00 UAH
UA-2020-02-06-001324-c ● 46d4952201154dcfb39f6f5211aefec3
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "Веселівський психоневрологічний інтернат" Запорізької обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 03191259 |
Місцезнаходження: | 70404, Україна , Запорізька обл., с. Зоряне, Бойко, буд. 4 |
Контактна особа: |
Клименко Людмила Вікторівна 380612875946 vesinternat@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 лютого 2020 16:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 лютого 2020 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 лютого 2020 20:00 |
Початок аукціону: | 14 лютого 2020 14:59 |
Очікувана вартість: | 115 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 150,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення
ДК 021-2015 - 39830000-9 Продукція для чищення ( засоби для миття та чищення )
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 лот
ДК 021-2015 - 39830000-9 Продукція для чищення ( засоби для миття та чищення )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
70404, Україна, Запорізька область, с. Зоряне, Бойко 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 грудня 2020
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | ДК 021-2015 - 39830000-9 Продукція для чищення ( засоби для миття та чищення ) | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 лютого 2020 16:26 |
Оголошення - чищення прання 2.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-06-001324-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Бабій С.П., Код ЄДРПОУ:2452014059
Дата подання: 19 лютого 2020 11:41
Порушення при визначенні Переможця
Суть у вкладеному файлі
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 лютого 2020 11:54
Взявши до розгляду та перевіривши вимогу учасника, Веселівський психоневрологічний інтернат повідомляє - що підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СВІКОМ» не має, оскільки :
Оскільки допорогові закупівлі не підпадають пі дію Закону про Публічні закупівлі від 25.12.20154 № 922-VIII, зі змінами. А керуються Згідно наказу ДП “Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35, Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель . 1.1. Цей Порядок розроблено на підставі абзацу 4 частини 1 статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) та абзацу 21 пункту 12 Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 N 166 (далі – Порядок функціонування Системи).
Порядок здійснення допорогових закупівель (далі – Порядок) застосовується у разі проведення замовником відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт із використанням електронної системи закупівель (далі – Системи) під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону.
КУ «Веселівський ПНІ» ЗОР не є прибутковою організацією, та не є платником податку на додану вартість. По № UA-2020-02-06-001324-c, на закупівлю ДК 021-2015 - 39830000-9 Продукція для чищення ( засоби для миття та чищення ), очікувана вартість предмету закупівлі була оголошена 115 000,00 UAH (без ПДВ). Тому учасник зайшов з пропозицією без ПДВ. Замовник не бачить и не може впливати на реєстрацію учасників та аукціон. За результатами аукціону учасника ТОВ «СВІКОМ» визнано переможцем.
А Згідно наказу ДП “Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35, Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель. . Кваліфікація, визначення переможця та завершення Закупівлі
9.1. Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі.
Також пропозиція учасника навіть з ПДВ не перевищує очікувану вартість закупівлі.
Тендерним комітетом вирішено відхилити вимогу ФОП БАБІЙ С.П. .
Згідно наказу ДП “Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35, Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель:
4.2. Замовник протягом 3 днів розглядає Вимогу, приймає і оприлюднює рішення щодо неї. За цей період Замовник повинен опублікувати відповідь на Вимогу і (у випадку задоволення Вимоги) внести відповідні зміни до умов Закупівлі або переглянути рішення про дискваліфікацію та/або рішення про визначення Переможця. Перегляд таких рішень можливий лише в період до підписання договору. Після обрання статусу рішення щодо Вимоги “Задоволено”, “Відхилено” або “Не задоволено” Замовник в обов’язковому порядку оприлюднює обґрунтування щодо свого рішення.
14.4. Розгляд Вимоги не зупиняє процесу проведення Закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Оскільки допорогові закупівлі не підпадають пі дію Закону про Публічні закупівлі від 25.12.20154 № 922-VIII, зі змінами. А керуються Згідно наказу ДП “Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35, Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель . 1.1. Цей Порядок розроблено на підставі абзацу 4 частини 1 статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) та абзацу 21 пункту 12 Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 N 166 (далі – Порядок функціонування Системи).
Порядок здійснення допорогових закупівель (далі – Порядок) застосовується у разі проведення замовником відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт із використанням електронної системи закупівель (далі – Системи) під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону.
КУ «Веселівський ПНІ» ЗОР не є прибутковою організацією, та не є платником податку на додану вартість. По № UA-2020-02-06-001324-c, на закупівлю ДК 021-2015 - 39830000-9 Продукція для чищення ( засоби для миття та чищення ), очікувана вартість предмету закупівлі була оголошена 115 000,00 UAH (без ПДВ). Тому учасник зайшов з пропозицією без ПДВ. Замовник не бачить и не може впливати на реєстрацію учасників та аукціон. За результатами аукціону учасника ТОВ «СВІКОМ» визнано переможцем.
А Згідно наказу ДП “Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35, Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель. . Кваліфікація, визначення переможця та завершення Закупівлі
9.1. Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі.
Також пропозиція учасника навіть з ПДВ не перевищує очікувану вартість закупівлі.
Тендерним комітетом вирішено відхилити вимогу ФОП БАБІЙ С.П. .
Згідно наказу ДП “Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35, Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель:
4.2. Замовник протягом 3 днів розглядає Вимогу, приймає і оприлюднює рішення щодо неї. За цей період Замовник повинен опублікувати відповідь на Вимогу і (у випадку задоволення Вимоги) внести відповідні зміни до умов Закупівлі або переглянути рішення про дискваліфікацію та/або рішення про визначення Переможця. Перегляд таких рішень можливий лише в період до підписання договору. Після обрання статусу рішення щодо Вимоги “Задоволено”, “Відхилено” або “Не задоволено” Замовник в обов’язковому порядку оприлюднює обґрунтування щодо свого рішення.
14.4. Розгляд Вимоги не зупиняє процесу проведення Закупівлі.
Взявши до розгляду та перевіривши вимогу учасника, Веселівський психоневрологічний інтернат повідомляє - що підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СВІКОМ» не має, оскільки :
Оскільки допорогові закупівлі не підпадають пі дію Закону про Публічні закупівлі від 25.12.20154 № 922-VIII, зі змінами. А керуються Згідно наказу ДП “Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35, Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель . 1.1. Цей Порядок розроблено на підставі абзацу 4 частини 1 статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) та абзацу 21 пункту 12 Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 N 166 (далі – Порядок функціонування Системи).
Порядок здійснення допорогових закупівель (далі – Порядок) застосовується у разі проведення замовником відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт із використанням електронної системи закупівель (далі – Системи) під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону.
КУ «Веселівський ПНІ» ЗОР не є прибутковою організацією, та не є платником податку на додану вартість. По № UA-2020-02-06-001324-c, на закупівлю ДК 021-2015 - 39830000-9 Продукція для чищення ( засоби для миття та чищення ), очікувана вартість предмету закупівлі була оголошена 115 000,00 UAH (без ПДВ). Тому учасник зайшов з пропозицією без ПДВ. Замовник не бачить и не може впливати на реєстрацію учасників та аукціон. За результатами аукціону учасника ТОВ «СВІКОМ» визнано переможцем.
А Згідно наказу ДП “Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35, Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель. . Кваліфікація, визначення переможця та завершення Закупівлі
9.1. Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі.
Також пропозиція учасника навіть з ПДВ не перевищує очікувану вартість закупівлі.
Тендерним комітетом вирішено відхилити вимогу ФОП БАБІЙ С.П. .
Згідно наказу ДП “Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35, Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель:
4.2. Замовник протягом 3 днів розглядає Вимогу, приймає і оприлюднює рішення щодо неї. За цей період Замовник повинен опублікувати відповідь на Вимогу і (у випадку задоволення Вимоги) внести відповідні зміни до умов Закупівлі або переглянути рішення про дискваліфікацію та/або рішення про визначення Переможця. Перегляд таких рішень можливий лише в період до підписання договору. Після обрання статусу рішення щодо Вимоги “Задоволено”, “Відхилено” або “Не задоволено” Замовник в обов’язковому порядку оприлюднює обґрунтування щодо свого рішення.
14.4. Розгляд Вимоги не зупиняє процесу проведення Закупівлі.
Оскільки допорогові закупівлі не підпадають пі дію Закону про Публічні закупівлі від 25.12.20154 № 922-VIII, зі змінами. А керуються Згідно наказу ДП “Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35, Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель . 1.1. Цей Порядок розроблено на підставі абзацу 4 частини 1 статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) та абзацу 21 пункту 12 Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 N 166 (далі – Порядок функціонування Системи).
Порядок здійснення допорогових закупівель (далі – Порядок) застосовується у разі проведення замовником відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт із використанням електронної системи закупівель (далі – Системи) під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону.
КУ «Веселівський ПНІ» ЗОР не є прибутковою організацією, та не є платником податку на додану вартість. По № UA-2020-02-06-001324-c, на закупівлю ДК 021-2015 - 39830000-9 Продукція для чищення ( засоби для миття та чищення ), очікувана вартість предмету закупівлі була оголошена 115 000,00 UAH (без ПДВ). Тому учасник зайшов з пропозицією без ПДВ. Замовник не бачить и не може впливати на реєстрацію учасників та аукціон. За результатами аукціону учасника ТОВ «СВІКОМ» визнано переможцем.
А Згідно наказу ДП “Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35, Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель. . Кваліфікація, визначення переможця та завершення Закупівлі
9.1. Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі.
Також пропозиція учасника навіть з ПДВ не перевищує очікувану вартість закупівлі.
Тендерним комітетом вирішено відхилити вимогу ФОП БАБІЙ С.П. .
Згідно наказу ДП “Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35, Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель:
4.2. Замовник протягом 3 днів розглядає Вимогу, приймає і оприлюднює рішення щодо неї. За цей період Замовник повинен опублікувати відповідь на Вимогу і (у випадку задоволення Вимоги) внести відповідні зміни до умов Закупівлі або переглянути рішення про дискваліфікацію та/або рішення про визначення Переможця. Перегляд таких рішень можливий лише в період до підписання договору. Після обрання статусу рішення щодо Вимоги “Задоволено”, “Відхилено” або “Не задоволено” Замовник в обов’язковому порядку оприлюднює обґрунтування щодо свого рішення.
14.4. Розгляд Вимоги не зупиняє процесу проведення Закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 лютого 2020 15:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СВІКОМ" |
94 735,50
UAH
|
94 735,50
UAH
|
Документи |
ФОП Бабій С.П. |
112 760,76
UAH
|
112 760,76
UAH
|
Документи |
ФОП "МАЗУРЕНКО РОМАН ВАЛЕНТИНОВИЧ" |
114 945,00
UAH
|
114 945,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СВІКОМ" #37167117 |
Переможець |
94 735,50
UAH
|
17 лютого 2020 13:40
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 21 лютого 2020 13:36 |
Коментар щодо відміни: | Скасування процедуру закупівель № UA-2020-02-06-001324-c, на закупівлю ДК 021-2015 - 39830000-9 Продукція для чищення ( засоби для миття та чищення ), у зв’язку з неможливістю усунути порушення , що виникли в результаті оголошення закупівлі. |
Документи:
21 лютого 2020 13:36
|
скасування процедури.pdf |