Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Бердянської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 25969699 |
Місцезнаходження: | 71100, Україна , Запорізька обл., місто Бердянськ, площа Єдності, будинок 2 |
Контактна особа: |
Калагірєва Галина Віталіївна +380615335364 gv.kalagireva@bmr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 лютого 2020 13:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 лютого 2020 13:42 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 лютого 2020 13:42 |
Початок аукціону: | 02 березня 2020 15:41 |
Очікувана вартість: | 864 633,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 323,17 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 4323.17 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77620000-2: Послуги з тимчасової ізоляції тварин
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після підписання Сторонами акту наданих послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Розрахунки за надані послуги здійснюються Замовником на підставі Бюджетного кодексу України по мірі надходження коштів з міського бюджету в межах бюджетних асигнувань. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 лютого 2020 16:30 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 лютого 2020 16:27 |
ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ.docx | |
20 лютого 2020 16:22 |
Протокол 19_2020.pdf | |
06 лютого 2020 13:37 |
Тендерна документація.doc | |
06 лютого 2020 13:37 |
Додаток 6_7.docx | |
06 лютого 2020 13:37 |
Додаток 5.docx | |
06 лютого 2020 13:37 |
Додаток 4.docx | |
06 лютого 2020 13:37 |
Протокол 13_2020.pdf |
20 лютого 2020 16:30 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 лютого 2020 16:27 |
ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ.docx
|
|||
20 лютого 2020 16:22 |
Протокол 19_2020.pdf
|
|||
06 лютого 2020 13:37 |
Тендерна документація.doc
|
|||
06 лютого 2020 13:37 |
Додаток 6_7.docx
|
|||
06 лютого 2020 13:37 |
Додаток 5.docx
|
|||
06 лютого 2020 13:37 |
Додаток 4.docx
|
|||
06 лютого 2020 13:37 |
Протокол 13_2020.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-09-000030 ● ce9495b831d4431baf15838be87f97a3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 квітня 2021 14:17 |
НАКАЗ
09.04.2021 №163
Дніпро
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу
Східного офісу Держаудитслужби
від 09.04.2021 № 163
Перелік процедур закупівель,
які підлягають моніторингу
1. UA-2020-02-06-001181-a, «ДК 021:2015:77620000-2 (Послуги з тимчасової ізоляції тварин)», яка проводиться Управлінням житлово-комунального господарства виконавчого комітету Бердянської міської ради;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-09 14:28:29
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-09
Про надання інформації
У межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-02-06-001181-a), яка проводиться Управлінням житлово-комунального господарства виконавчого комітету Бердянської міської ради (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зі змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень.
Під час моніторингу встановлено, що відповідно до п.10.1 Договору від 24.03.2020 №54 (далі – Договір) цей договір набирає чинності з моменту його укладання і діє до 31.12.2020, а в частині розрахунків – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань. При цьому, згідно інформації опублікованої на сайті Уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua), до зазначеного договору Замовником не вносились зміни шляхом укладання додаткових угод щодо подовження дії даного договору.
Відповідно до пункту 12 частини 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме, звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня закінчення строку дії договору про закупівлю або його виконання сторонами, або його розірвання.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-04-14 11:09:07
Пояснення
На запит Державної аудиторської служби України від 09.04.2021 про моніторинг до закупівлі «Тимчасове утримання безпритульних тварин (UA-2020-02-06-001181-a)», управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Бердянської міської ради надає наступні пояснення:
Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Бердянської міської ради, при здійсненні закупівель товарів, робіт і послуг, чітко дотримується вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закону).
Так, у відповідності до вимог статті 10 Закону, спеціалістом, відповідальним за проведення закупівель, 31 грудня 2020 року оприлюднювалися звіти про виконання договорів про закупівлю за 2020 рік.
Звіти про виконання договорів публікувалися за реєстром, сформованим https://prozorro.gov.ua щодо закупівель за процедурами: «Відкриті торги», «Переговорні процедури». За сформованим реєстром, управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету БМР повинно було оприлюднити 29 звітів.
Так, починаючи з 08:10 години 31.12.2020 року на телефон відповідальної особи стали надходити перші текстові повідомлення з dzo.com.ua щодо необхідності накладання КЕП та успішної публікації звітів за договорами про закупівлю. Опублікувавши 7 звітів, о 08:33 годині на https://www.dzo.com.ua відбувся збій системи, про що о 08:34:45 годині 31.12.2020 року було повідомлено за телефоном контакт центр dzo +380444659111.
Відновлення роботи електронного майданчика відбулося о 09:44:34 годині 31.12.2020 року, про що свідчать вхідні текстові повідомлення на телефон відповідальної особи. Останнє текстове повідомлення про публікацію звітів по виконаним договорам отримано відповідальною особою о 12:09 годині 31.12.2020 року. Загалом було 58 повідомлень.
Оскільки, при публікації звітів, dzo.com.ua перше текстове повідомлення наголошує на необхідності накладання КЕП/ЕЦП, а друге – повідомляє про успішну публікацію звіту, по даним надходженням, загалом опубліковано 29 звітів по виконаним договорам (58/2= 29), можливо дійти висновку, що всі 29 звітів опубліковано, що цілком співпадає з даними реєстру.
Станом на 12.04.2021 року (до моменту оприлюднення моніторингу Державною аудиторською службою України) відповідальний спеціаліст був абсолютно впевнений в розміщені всіх звітів, в повному обсязі, щодо всіх виконаних в 2020 році договорах за процедурами закупівель «Відкриті торги» та «Переговорні процедури» відповідно до пункту 12 частини 1 статті 10 Закону.
Зважаючи на вищезазначене, вважаємо, що не оприлюднення звіту за закупівлею «Тимчасове утримання безпритульних тварин» (UA-2020-02-06-001181-a) на електронному майданчику https://www.dzo.com.ua є збоєм системи електронного майданчику.
Додатково зазначаємо, що за результатом моніторингу Державної аудиторської служби України від 09.04.2021 по закупівлі «Тимчасове утримання безпритульних тварин (UA-2020-02-06-001181-a)», звіт про виконання договору від 24.03.2020 р. №54 буде опубліковано повторно.
Надання інформації про усунення порушення замовником
У період проведення моніторингу закупівлі Державною аудиторською службою України (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-02-06-001181-a), Управлінням житлово-комунального господарства виконавчого комітету Бердянської міської ради, 14.04.2021 о 11:09 годині, були надані пояснення щодо оприлюднення звітів про виконання договорів про закупівлю за 2020 рік. У тому числі зазначено, що за результатом моніторингу Державної аудиторської служби України від 09.04.2021 по закупівлі «Тимчасове утримання безпритульних тварин (UA-2020-02-06-001181-a)», звіт про виконання договору від 24.03.2020 р. №54 буде опубліковано повторно. На підтвердження повторної публікації 14.04.2021 звіту про виконання договору Замовником - управлінням житлово-комунального господарства виконавчого комітету Бердянської міської ради (про що Державною аудиторською службою України зазначено у інформація про результати моніторингу) надаємо print screen публікації на сайті https://www.dzo.com.ua/contracts/3992571 Враховуючи вказане повідомляємо, про усунення порушень вимог закону України про публічні закупівлі.
2021-04-21 12:59:02
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 травня 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ГО "Бердянська служба захисту тварин" #36963454 |
Переможець |
864 000,00
UAH з ПДВ
|
13 березня 2020 11:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 квітня 2021 11:26
|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2020 16:37
|
Калькуляція.pdf | зміни до договору |
02 квітня 2020 16:34
|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2020 16:26
|
Додаткова угода_1 від 01.04.2020.pdf | зміни до договору |
01 квітня 2020 16:24
|
Електронний підпис | укладений |
24 березня 2020 11:30
|
Договір | укладений |
24 березня 2020 11:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Замовник та Виконавець дійшли згоди про внесення змін до Договору, а саме: В пункті 1.2, слово «кошторису» замінити на «калькуляція» |
Номер договору про закупівлю: | 54 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | додано калькуляцію |
Номер договору про закупівлю: | 54 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |