Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тимчасове утримання безпритульних тварин
Очікувана вартість
864 633,00 UAH
UA-2020-02-06-001181-a d7edfe351ea74732876205c1208458a2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Калагірєва Галина Віталіївна

+380615335364 gv.kalagireva@bmr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Бердянської міської ради
Код ЄДРПОУ: 25969699
Місцезнаходження: 71100, Україна , Запорізька обл., місто Бердянськ, площа Єдності, будинок 2
Контактна особа: Калагірєва Галина Віталіївна
+380615335364
gv.kalagireva@bmr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 лютого 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 18 лютого 2020 13:42
Оскарження умов закупівлі: до 24 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 лютого 2020 13:42
Початок аукціону: 02 березня 2020 15:41
Очікувана вартість: 864 633,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 323,17 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 4323.17 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77620000-2: Послуги з тимчасової ізоляції тварин


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Тимчасове утримання безпритульних тварин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: м. Бердянськ, м. Бердянськ, Запорізька область, 71100, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 77620000-2 — Послуги з тимчасової ізоляції тварин

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після підписання Сторонами акту наданих послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Розрахунки за надані послуги здійснюються Замовником на підставі Бюджетного кодексу України по мірі надходження коштів з міського бюджету в межах бюджетних асигнувань. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 лютого 2020 16:30
Електронний підпис
20 лютого 2020 16:27
ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ.docx
20 лютого 2020 16:22
Протокол 19_2020.pdf
06 лютого 2020 13:37
Тендерна документація.doc
06 лютого 2020 13:37
Додаток 6_7.docx
06 лютого 2020 13:37
Додаток 5.docx
06 лютого 2020 13:37
Додаток 4.docx
06 лютого 2020 13:37
Протокол 13_2020.pdf
20 лютого 2020 16:30
Електронний підпис
06 лютого 2020 13:39
Електронний підпис
20 лютого 2020 16:27
ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ.docx
20 лютого 2020 16:22
Протокол 19_2020.pdf
06 лютого 2020 13:37
Тендерна документація.doc
06 лютого 2020 13:37
Додаток 6_7.docx
06 лютого 2020 13:37
Додаток 5.docx
06 лютого 2020 13:37
Додаток 4.docx
06 лютого 2020 13:37
Протокол 13_2020.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-04-09-000030 ● ce9495b831d4431baf15838be87f97a3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 квітня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 квітня 2021 14:17
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

09.04.2021 №163

Дніпро

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.





Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО



Додаток до наказу
Східного офісу Держаудитслужби
від 09.04.2021 № 163

Перелік процедур закупівель,
які підлягають моніторингу

1. UA-2020-02-06-001181-a, «ДК 021:2015:77620000-2 (Послуги з тимчасової ізоляції тварин)», яка проводиться Управлінням житлово-комунального господарства виконавчого комітету Бердянської міської ради;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-04-09 14:28:29

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-04-09
Про надання інформації
У межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-02-06-001181-a), яка проводиться Управлінням житлово-комунального господарства виконавчого комітету Бердянської міської ради (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зі змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень.
Під час моніторингу встановлено, що відповідно до п.10.1 Договору від 24.03.2020 №54 (далі – Договір) цей договір набирає чинності з моменту його укладання і діє до 31.12.2020, а в частині розрахунків – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань. При цьому, згідно інформації опублікованої на сайті Уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua), до зазначеного договору Замовником не вносились зміни шляхом укладання додаткових угод щодо подовження дії даного договору.
Відповідно до пункту 12 частини 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме, звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня закінчення строку дії договору про закупівлю або його виконання сторонами, або його розірвання.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-04-14 11:09:07

Пояснення

На запит Державної аудиторської служби України від 09.04.2021 про моніторинг до закупівлі «Тимчасове утримання безпритульних тварин (UA-2020-02-06-001181-a)», управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Бердянської міської ради надає наступні пояснення:
Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Бердянської міської ради, при здійсненні закупівель товарів, робіт і послуг, чітко дотримується вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закону).
Так, у відповідності до вимог статті 10 Закону, спеціалістом, відповідальним за проведення закупівель, 31 грудня 2020 року оприлюднювалися звіти про виконання договорів про закупівлю за 2020 рік.
Звіти про виконання договорів публікувалися за реєстром, сформованим https://prozorro.gov.ua щодо закупівель за процедурами: «Відкриті торги», «Переговорні процедури». За сформованим реєстром, управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету БМР повинно було оприлюднити 29 звітів.
Так, починаючи з 08:10 години 31.12.2020 року на телефон відповідальної особи стали надходити перші текстові повідомлення з dzo.com.ua щодо необхідності накладання КЕП та успішної публікації звітів за договорами про закупівлю. Опублікувавши 7 звітів, о 08:33 годині на https://www.dzo.com.ua відбувся збій системи, про що о 08:34:45 годині 31.12.2020 року було повідомлено за телефоном контакт центр dzo +380444659111.
Відновлення роботи електронного майданчика відбулося о 09:44:34 годині 31.12.2020 року, про що свідчать вхідні текстові повідомлення на телефон відповідальної особи. Останнє текстове повідомлення про публікацію звітів по виконаним договорам отримано відповідальною особою о 12:09 годині 31.12.2020 року. Загалом було 58 повідомлень.
Оскільки, при публікації звітів, dzo.com.ua перше текстове повідомлення наголошує на необхідності накладання КЕП/ЕЦП, а друге – повідомляє про успішну публікацію звіту, по даним надходженням, загалом опубліковано 29 звітів по виконаним договорам (58/2= 29), можливо дійти висновку, що всі 29 звітів опубліковано, що цілком співпадає з даними реєстру.
Станом на 12.04.2021 року (до моменту оприлюднення моніторингу Державною аудиторською службою України) відповідальний спеціаліст був абсолютно впевнений в розміщені всіх звітів, в повному обсязі, щодо всіх виконаних в 2020 році договорах за процедурами закупівель «Відкриті торги» та «Переговорні процедури» відповідно до пункту 12 частини 1 статті 10 Закону.
Зважаючи на вищезазначене, вважаємо, що не оприлюднення звіту за закупівлею «Тимчасове утримання безпритульних тварин» (UA-2020-02-06-001181-a) на електронному майданчику https://www.dzo.com.ua є збоєм системи електронного майданчику.
Додатково зазначаємо, що за результатом моніторингу Державної аудиторської служби України від 09.04.2021 по закупівлі «Тимчасове утримання безпритульних тварин (UA-2020-02-06-001181-a)», звіт про виконання договору від 24.03.2020 р. №54 буде опубліковано повторно.

Надання інформації про усунення порушення замовником

У період проведення моніторингу закупівлі Державною аудиторською службою України (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-02-06-001181-a), Управлінням житлово-комунального господарства виконавчого комітету Бердянської міської ради, 14.04.2021 о 11:09 годині, були надані пояснення щодо оприлюднення звітів про виконання договорів про закупівлю за 2020 рік. У тому числі зазначено, що за результатом моніторингу Державної аудиторської служби України від 09.04.2021 по закупівлі «Тимчасове утримання безпритульних тварин (UA-2020-02-06-001181-a)», звіт про виконання договору від 24.03.2020 р. №54 буде опубліковано повторно. На підтвердження повторної публікації 14.04.2021 звіту про виконання договору Замовником - управлінням житлово-комунального господарства виконавчого комітету Бердянської міської ради (про що Державною аудиторською службою України зазначено у інформація про результати моніторингу) надаємо print screen публікації на сайті https://www.dzo.com.ua/contracts/3992571 Враховуючи вказане повідомляємо, про усунення порушень вимог закону України про публічні закупівлі.

2021-04-21 12:59:02


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 квітня 2021
Кінцевий строк оскарження: 06 травня 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 березня 2020 16:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ГО "Бердянська служба захисту тварин" 864 000,00
UAH з ПДВ
864 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Стівен Буд 864 630,00
UAH з ПДВ
864 630,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 березня 2020 12:28
Довідка МВС
17 березня 2020 13:31
Довідка ГУ ДПС
27 лютого 2020 12:46
Електронний підпис
27 лютого 2020 12:39
Тендерна пропозиція.PDF
27 лютого 2020 12:39
Протокол.PDF
27 лютого 2020 12:39
Інформація 10.PDF
27 лютого 2020 12:39
Інформація 9.PDF
27 лютого 2020 12:39
Інформація 8.PDF
27 лютого 2020 12:39
Інформація 7.PDF
27 лютого 2020 12:39
Інформація 6.PDF
27 лютого 2020 12:39
Інформація 5.PDF
27 лютого 2020 12:39
Інформація 4.PDF
27 лютого 2020 12:39
Інформація 3.PDF
27 лютого 2020 12:39
Інформація 2.PDF
27 лютого 2020 12:39
Інформація 1.PDF
27 лютого 2020 12:39
Додаток 7.PDF
27 лютого 2020 12:39
Додаток 7_ додаток.PDF
27 лютого 2020 12:39
Додаток 7_ додаток 2.PDF
27 лютого 2020 12:39
Додаток 6.PDF
27 лютого 2020 12:39
Додаток 6_ додаток.PDF
27 лютого 2020 12:39
Додаток 5.PDF
27 лютого 2020 12:39
Додаток 4.PDF
27 лютого 2020 12:39
Додаток 4_ розрахунки.PDF
27 лютого 2020 12:39
Додаток 4 довідка.PDF
27 лютого 2020 12:39
Додаток 2.PDF
27 лютого 2020 12:39
Довідка про санкції.PDF
27 лютого 2020 12:39
Довідка ГУ ДПС.PDF
27 лютого 2020 12:39
Виписка.PDF
27 лютого 2020 12:39
Dovir_Mirgorodsky_4334-K-O-verified.pdf

Публічні документи

27 лютого 2020 17:10
Інформація 11.PDF
27 лютого 2020 17:10
Інформація 10.PDF
27 лютого 2020 17:10
Інформація 9.PDF
27 лютого 2020 17:10
Інформація 8.PDF
27 лютого 2020 17:10
Інформація 7.PDF
27 лютого 2020 17:10
Інформація 6.PDF
27 лютого 2020 17:10
Інформація 5.PDF
27 лютого 2020 17:10
Інформація 4.PDF
27 лютого 2020 17:10
Інформація 3.PDF
27 лютого 2020 17:10
Інформація 2.PDF
27 лютого 2020 17:10
Інформація 1.PDF
27 лютого 2020 17:10
Додаток 7.PDF
27 лютого 2020 17:10
Додаток 6.PDF
27 лютого 2020 17:10
Додаток 5.PDF
27 лютого 2020 17:09
Додаток 4.PDF
27 лютого 2020 17:09
Додаток 3.PDF
27 лютого 2020 17:09
Додаток 2.PDF
27 лютого 2020 17:09
Додаток 1.PDF
27 лютого 2020 17:09
Довідка санкції.PDF
27 лютого 2020 17:09
Гарантійний лист.PDF
27 лютого 2020 17:09
Гарантійний лист 2.PDF
27 лютого 2020 17:09
Витяг_новий.rtf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ГО "Бердянська служба захисту тварин"

ТОВ Стівен Буд

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ГО "Бердянська служба захисту тварин"
#36963454
Переможець 864 000,00
UAH з ПДВ
13 березня 2020 11:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 березня 2020 11:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ГО "Бердянська служба захисту тварин"
#36963454
864 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 квітня 2021 11:26
Електронний підпис укладений
02 квітня 2020 16:37
Калькуляція.pdf зміни до договору
02 квітня 2020 16:34
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 16:26
Додаткова угода_1 від 01.04.2020.pdf зміни до договору
01 квітня 2020 16:24
Електронний підпис укладений
24 березня 2020 11:30
Договір укладений
24 березня 2020 11:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник та Виконавець дійшли згоди про внесення змін до Договору, а саме: В пункті 1.2, слово «кошторису» замінити на «калькуляція»
Номер договору про закупівлю: 54
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): додано калькуляцію
Номер договору про закупівлю: 54
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 863 021,00
UAH