Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з обслуговування системи пожежної сигналізації для закладів культури Подільського району
Очікувана вартість
488 400,00 UAH
UA-2020-02-06-001120-c 7182ad0815e14fd592128687f6a8c415
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

СІВОЗДРАВ НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА

380444251190 podil_kultura@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ культури, туризму та охорони культурної спадщини Подільської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37393721
Вебсайт: http://podil.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження: 04070, Україна , Київська обл., Київ, Борисоглібська, 14
Контактна особа: СІВОЗДРАВ НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА
380444251190
podil_kultura@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 лютого 2020 15:53
Звернення за роз’ясненнями: до 22 лютого 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 березня 2020 18:00
Початок аукціону: 04 березня 2020 13:19
Очікувана вартість: 488 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 442,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


Послуги з обслуговування системи пожежної сигналізації для дитячої музичної школи № 1 ім. Я.Степового (вул. Сагайдачного, 39), дитячої музичної школи № 12 (вул. Межова, 25),дитячої музичної школи № 31 (вул. Сирецька, 13),дитячої музичної школи № 35 (просп. Г.Гонгадзе, 9-А),дитячої школи мистецтв ім. С.Турчака (вул. Тираспільська, 49),дитячої хореографічної школа № 1 (вул. Порика, 3-А),дитячої художньої школа № 4 вул. (Світлицького, 26-Б),дитячої художньої школа № 10 (просп. Г.Гонгадзе, 14А), Центральної районної бібліотеки ім. І.Франка (вул. Кирилівська, 117), бібліотеки ім. Грибоєдова (вул. Вишгородська, 29/1), бібліотеки ім. Джамбула (вул. Червонопільська, 11/13), бібліотеки ім. Котика (вул. Межигірська, 25), бібліотеки ім. Айні (вул. О.Теліги, 55), бібліотеки ім. Некрасова (вул. Волоська, 33), бібліотеки ім. Копиленка (вул. Кирилівська, 118/2), бібліотеки Дружби народів (просп. Свободи, 15/1), бібліотеки ім. Збанацького (просп. Свободи, 28-А), бібліотеки ім. Чуковського (просп. Правди, 88-Б), бібліотеки ім. Головка (просп. Правди, 96), бібліотеки № 11 (вул. М.Гречка, 20-А), бібліотеки № 123 (просп. Свободи, 2-В).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21 послуга
Послуги з обслуговування системи пожежної сигналізації для дитячої музичної школи № 1 ім. Я.Степового (вул. Сагайдачного, 39), дитячої музичної школи № 12 (вул. Межова, 25),дитячої музичної школи № 31 (вул. Сирецька, 13),дитячої музичної школи № 35 (просп. Г.Гонгадзе, 9-А),дитячої школи мистецтв ім. С.Турчака (вул. Тираспільська, 49),дитячої хореографічної школа № 1 (вул. Порика, 3-А),дитячої художньої школа № 4 вул. (Світлицького, 26-Б),дитячої художньої школа № 10 (просп. Г.Гонгадзе, 14А), Центральної районної бібліотеки ім. І.Франка (вул. Кирилівська, 117), бібліотеки ім. Грибоєдова (вул. Вишгородська, 29/1), бібліотеки ім. Джамбула (вул. Червонопільська, 11/13), бібліотеки ім. Котика (вул. Межигірська, 25), бібліотеки ім. Айні (вул. О.Теліги, 55), бібліотеки ім. Некрасова (вул. Волоська, 33), бібліотеки ім. Копиленка (вул. Кирилівська, 118/2), бібліотеки Дружби народів (просп. Свободи, 15/1), бібліотеки ім. Збанацького (просп. Свободи, 28-А), бібліотеки ім. Чуковського (просп. Правди, 88-Б), бібліотеки ім. Головка (просп. Правди, 96), бібліотеки № 11 (вул. М.Гречка, 20-А), бібліотеки № 123 (просп. Свободи, 2-В).
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, Київська область, Київ, вул. Борисоглібська, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50413200-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки здійснюються в безготівковій формі за рахунок коштів місцевого бюджету. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 лютого 2020 17:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2020 14:52
ПЕРЕЛІК ЗМІН Пожежна сигналізація 2020.doc
18 лютого 2020 14:50
НОВА Пожежна сигналізація 2020.doc
14 лютого 2020 18:02
протокол 11.PDF
06 лютого 2020 15:54
оголошення пожежна сигналізація 2020.docx
25 лютого 2020 17:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2020 14:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2020 14:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2020 13:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2020 13:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2020 13:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 лютого 2020 16:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 лютого 2020 15:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 лютого 2020 15:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2020 14:52
ПЕРЕЛІК ЗМІН Пожежна сигналізація 2020.doc
18 лютого 2020 14:50
НОВА Пожежна сигналізація 2020.doc
06 лютого 2020 15:55
Пожежна сигналізація 2020.doc
14 лютого 2020 18:02
протокол 11.PDF
06 лютого 2020 15:54
оголошення пожежна сигналізація 2020.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Надання Сертифікатів
Дата подання: 10 лютого 2020 14:19
Дата відповіді: 13 лютого 2020 12:59
Доброго дня. Шановний замовнику Ви вимагаєте надати сертифікат ДСТУ ISO/ISE 27001:2015, прошу пояснити про яку інформаційну безпеку може йти у дитячих садках, про технологічне використання дитячих горщиків? А також може пояснити що означає Ваш вираз: «Замовник залишає за собою право запросити від учасника інші документи, які можуть бути необхідними для уточнення/підтвердження кваліфікаційних вимог до учасника. Замовник вчиняє всі можливі дії щодо боротьби з корупційними проявами, в зв’язку з чим просить Учасників у складі тендерної пропозиції надати сертифікат «Системи менеджменту щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» (ДСТУ ISO 37001:2017)», я так розумію, якщо не пройшов Ваш кандидат то буде прийнято рішення про надання переможцем вищевказаного Сертифікату?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! На Ваше запитання від 10 лютого 2020 року, повідомляємо наступне. Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити, зокрема: один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Тендерна документація може містити інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи те, що під час надання послуг Переможець фактично зможе отримати доступ до інформації Замовника, що є конфіденційною, останній вважає, що Переможець має відповідати системі менеджменту інформаційної безпеки, визначеними у спеціалізованому чинному нормативному акті - ДСТУ ISO/ISE 27001:2015. Адже цей стандарт створений для визначення вимог для розроблення, впровадження, функціонування, моніторингу, перегляду, підтримування та постійного вдосконалення системи управління інформаційною безпекою. Система управління інформаційною безпекою забезпечує збереження конфіденційності, цілісності й доступності інформації за допомогою запровадження процесу управління ризиками та надає впевненості зацікавленим сторонам, що ризиками належним чином управляють, а також певною мірою виступає гарантує стабільність своєї роботи в області інформаційної безпеки.
Щодо Сертифікату «Системи менеджменту щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» (ДСТУ ISO 37001:2017)». Система управління заходами боротьби з корупцією символізує собою тверду прихильність до етичної поведінки, яка допомагає суб’єкту господарювання добре функціонувати, підвищувати свою репутацію та уникати потенційних ризиків конфлікту інтересів. Участь у корупційних діях може призвести до підриву репутації та втрати довіри до організації. Відповідно, питання протидії корупції є невіддільним компонентом її діяльності. Усвідомлюючи, що корупція стала істотним ризиком і багато організацій розглядають її як найлегший спосіб проникнення на нові ринки, міжнародні конвенції вимагають вживати необхідних заходів, спрямованих на його запобігання та підвищення поінформованості у всьому світі щодо шкоди, яку організації можуть зазнати у випадку участі у корупційних діях. Метою даного стандарту є забезпечення підтримки у питаннях формування світової культури, яка здатна запобігти проявам корупції. Запобігання корупційних проявів стає глобальною ініціативою, починаючи з особистої поінформованості до організацій, відповідальних за забезпечення діяльності із запобігання корупційної складової. Цієї мети можна досягти лише шляхом неухильного виконання, прозорості та дотримання вимог концептуальної основи системи управління заходами боротьби з корупцією, викладеної у стандарті ISO 37001.
Також додатково повідомляємо, що відповідно до таблиці 1 додатку 4 до Тендерної документації на закупівлю послуг: Послуги з обслуговування системи пожежної сигналізації. Класифікатор ДК 021:2015(CPV):50413200-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання є перелік навчальних закладів на ремонт та технічне обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення та управління евакуацією людей та виведення сигналу від АПС на пульт цілодобового спостереження)» протягом 2020 року, а саме для дитячої музичної школи № 1 ім. Я.Степового (вул. Сагайдачного, 39), дитячої музичної школи № 12 (вул. Межова, 25),дитячої музичної школи № 31 (вул. Сирецька, 13),дитячої музичної школи № 35 (просп. Г.Гонгадзе, 9-А),дитячої школи мистецтв ім. С.Турчака (вул. Тираспільська, 49),дитячої хореографічної школа № 1 (вул. Порика, 3-А),дитячої художньої школа № 4 вул. (Світлицького, 26-Б),дитячої художньої школа № 10 (просп. Г.Гонгадзе, 14А), Центральної районної бібліотеки ім. І.Франка (вул. Кирилівська, 117), бібліотеки ім. Грибоєдова (вул. Вишгородська, 29/1), бібліотеки ім. Джамбула (вул. Червонопільська, 11/13), бібліотеки ім. Котика (вул. Межигірська, 25), бібліотеки ім. Айні (вул. О.Теліги, 55), бібліотеки ім. Некрасова (вул. Волоська, 33), бібліотеки ім. Копиленка (вул. Кирилівська, 118/2), бібліотеки Дружби народів (просп. Свободи, 15/1), бібліотеки ім. Збанацького (просп. Свободи, 28-А), бібліотеки ім. Чуковського (просп. Правди, 88-Б), бібліотеки ім. Головка (просп. Правди, 96), бібліотеки № 11 (вул. М.Гречка, 20-А), бібліотеки № 123 (просп. Свободи, 2-В). Дитячих садків у переліку об’єктів немає.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-06-001120-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ СБ "Статус", Код ЄДРПОУ:38975608
Дата подання: 11 лютого 2020 14:03
щодо вимоги наявність страхового полісу
дисримінаційні вимоги
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 лютого 2020 13:56
ПРОТОКОЛ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ № 10 від 14.02.2020
Номер вимоги: UA-2020-02-06-001120-c.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ СБ "Статус", Код ЄДРПОУ:38975608
Дата подання: 14 лютого 2020 11:21
дисримінація
Копію декларації
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 лютого 2020 13:54
ПРОТОКОЛ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ № 10 від 14.02.2020

Документи подані скаржником

Документи

14 лютого 2020 13:46
протокол 10.PDF

Документи подані скаржником

14 лютого 2020 11:20
вимога.rtf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 березня 2020 13:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СБ "Статус" 231 000,00
UAH з ПДВ
231 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Кронос Сервіс" 399 999,60
UAH з ПДВ
397 557,60
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОНДО ГРУП" 488 000,00
UAH з ПДВ
399 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКСПЕРТ112" 488 400,00
UAH з ПДВ
488 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 березня 2020 09:35
Кирилівська, 118.pdf
02 березня 2020 17:03
Оборотно-сальдова авто.pdf
02 березня 2020 17:02
Наявність автомобілів.pdf
28 лютого 2020 21:56
Довідки для тендера.pdf
28 лютого 2020 21:56
Наявність працівників.pdf
28 лютого 2020 21:56
Інформаційна довідка.pdf
28 лютого 2020 21:56
Проект договора.pdf
28 лютого 2020 21:56
Технічні вимоги.pdf
28 лютого 2020 21:56
Пропозиція.pdf
28 лютого 2020 21:56
Сертифікат_27001.pdf
28 лютого 2020 21:56
Сертифікат_14001.pdf
28 лютого 2020 21:56
Довідка2020.26.02..pdf
28 лютого 2020 21:56
Довідки_корупція.pdf
28 лютого 2020 21:56
Трудовая Керивник 4.pdf
28 лютого 2020 21:56
Трудовая Керивник 3.pdf
28 лютого 2020 21:56
Трудовая Керивник 2.pdf
28 лютого 2020 21:56
Трудовая Керивник 1.pdf
28 лютого 2020 21:56
Диплом Керивник С П 1.pdf
28 лютого 2020 21:56
Паспорт Сидько.docx
28 лютого 2020 21:56
Згода працівників.pdf
28 лютого 2020 21:56
Червонопільська.pdf
28 лютого 2020 21:56
Тираспільська, 49.pdf
28 лютого 2020 21:56
Теліги, 55.pdf
28 лютого 2020 21:56
Сирецька, 13_71.pdf
28 лютого 2020 21:56
Свободи, 28-А.pdf
28 лютого 2020 21:56
Свободи, 15_1.pdf
28 лютого 2020 21:56
Свободи, 2-А.pdf
28 лютого 2020 21:56
Світлицького, 26-Б.pdf
28 лютого 2020 21:56
Сагайдачного, 39.pdf
28 лютого 2020 21:56
Правди, 96.pdf
28 лютого 2020 21:56
Правди, 88-Б.pdf
28 лютого 2020 21:56
Правди, 88-Б.pdf
28 лютого 2020 21:56
Порика, 3-А.pdf
28 лютого 2020 21:56
Межова, 25.pdf
28 лютого 2020 21:56
Межигірська, 25.pdf
28 лютого 2020 21:56
Межигірська, 25.pdf
28 лютого 2020 21:56
Кирилівська, 117.pdf
28 лютого 2020 21:56
Гречка, 20-А.pdf
28 лютого 2020 21:56
Гречка, 20-А.pdf
28 лютого 2020 21:56
Гонгадзе, 14-А.pdf
28 лютого 2020 21:56
Гонгадзе, 9-А.pdf
28 лютого 2020 21:56
Волоська, 33.pdf
28 лютого 2020 21:56
Вишгородська, 29_1.pdf
28 лютого 2020 21:56
Сертификат УФПБ ПЦН.pdf
28 лютого 2020 21:56
СерЕлекdoc-5.pdf
28 лютого 2020 21:56
СерЕлекdoc-4.pdf
28 лютого 2020 21:56
СерЕлекdoc-3.pdf
28 лютого 2020 21:56
СерЕлекdoc-2.pdf
28 лютого 2020 21:56
Право підпису.pdf
28 лютого 2020 21:56
Сертификат Орлан нов.pdf
28 лютого 2020 21:56
Регистрация_пульта.jpg
28 лютого 2020 21:56
Сертифікат_37001 (1).pdf
28 лютого 2020 21:56
Сертифікат_18001.pdf
28 лютого 2020 21:56
Сертифікат_9001.pdf

Публічні документи

03 березня 2020 14:13
Пропозиція.pdf
03 березня 2020 14:13
Пропозиція.pdf

Публічні документи

01 квітня 2020 17:10
Електронний підпис
01 квітня 2020 17:08
кримін відп.pdf
01 квітня 2020 17:08
public_doc.pdf
01 квітня 2020 17:08
public_doc.p7s
01 квітня 2020 17:07
пропозиція.pdf
02 березня 2020 17:52
Електронний підпис
02 березня 2020 17:48
страховий поліс повний .pdf
02 березня 2020 17:48
декларація ОП к.pdf
02 березня 2020 17:48
декларація ОП .pdf
02 березня 2020 17:48
послужний список+диплом.pdf
02 березня 2020 17:48
оренда обладнання.pdf
02 березня 2020 17:48
оренда лабораторії.pdf
02 березня 2020 17:48
посвідчення ох.пр.к..pdf
02 березня 2020 17:48
проект договору.pdf
02 березня 2020 17:48
аналог.договір та акт о.pdf
02 березня 2020 17:48
аналог.дог.та акт.к.pdf
02 березня 2020 17:48
паспорт, код.pdf
02 березня 2020 17:48
тех.вимоги.pdf
02 березня 2020 17:48
витяг эдр о.pdf
02 березня 2020 17:48
видаткова на пульт.pdf
02 березня 2020 17:48
Статут.pdf
02 березня 2020 17:48
посвідчення еб к.pdf
02 березня 2020 17:48
посвідчення еб о.pdf
02 березня 2020 17:48
оренда складу.pdf
02 березня 2020 17:48
декларація ПБ.pdf
02 березня 2020 17:48
ліцензія+наказ.pdf
02 березня 2020 17:48
Кваліф_сертиф артон.pdf
02 березня 2020 17:48
мат.тех.база.pdf
02 березня 2020 17:48
посвідчення пб к.pdf
02 березня 2020 17:48
посвідчення пб о.pdf
02 березня 2020 17:48
відомості з єдпоу к.pdf
02 березня 2020 17:48
згода на обробку даних.pdf
02 березня 2020 17:48
лист виробника.pdf
02 березня 2020 17:48
відомості з єдрпоу.pdf
02 березня 2020 17:48
довідки з банку.pdf
02 березня 2020 17:47
ліцензія пояснення.pdf
02 березня 2020 17:47
опис до статуту.pdf
02 березня 2020 17:47
довідка ст.17.pdf
02 березня 2020 17:47
ISO 27001+додаток.pdf
02 березня 2020 17:47
ISO 3700 + додаток .pdf
02 березня 2020 17:47
Протокол опору_17.12.2019.pdf
02 березня 2020 17:47
ISO 14001+додаток.pdf
02 березня 2020 17:47
OHSAS 18001+додаток.pdf
02 березня 2020 17:47
ISO 9001+додаток.pdf
02 березня 2020 17:47
оренда приміщення.pdf
02 березня 2020 17:47
відгук.pdf
02 березня 2020 17:47
посвідчення ох.пр. о..pdf
02 березня 2020 17:47
гл про матеріали.pdf
02 березня 2020 17:47
дотрим. законод.pdf
02 березня 2020 17:47
довідка повноваження.pdf
02 березня 2020 17:47
гл еб та захист довкілля.pdf
02 березня 2020 17:47
довідка тех.вимоги.pdf
02 березня 2020 17:47
достовірність даних.pdf
02 березня 2020 17:47
гл київаудит.pdf
02 березня 2020 17:47
без субпідряду.pdf
02 березня 2020 17:47
довідка ст17.pdf
02 березня 2020 17:47
довідка працівники 1.pdf
02 березня 2020 17:47
погодження зі строками.pdf
02 березня 2020 17:47
довідка працівники 2.pdf
02 березня 2020 17:47
виписка з ЄДР о.pdf
02 березня 2020 17:47
погодження з умовами.pdf
02 березня 2020 17:47
довідка аналог.дог.pdf
02 березня 2020 17:47
довідка про печатку.pdf
02 березня 2020 17:47
лист виробника 3.pdf
02 березня 2020 17:47
гл вогнегасники.pdf
02 березня 2020 17:47
наказ ліцензія.pdf
02 березня 2020 17:47
сертифікати тірас.pdf
02 березня 2020 17:47
лист виробника 2.pdf
02 березня 2020 17:47
сертиф.омега.pdf
02 березня 2020 17:47
пропозиція.pdf

Публічні документи

27 лютого 2020 11:27
Електронний підпис
27 лютого 2020 11:26
Технічні умови .pdf
27 лютого 2020 11:26
Пропозиція.pdf
27 лютого 2020 11:26
проект договору1.pdf
27 лютого 2020 11:26
про субпідряд.pdf
27 лютого 2020 11:26
про строки .pdf
27 лютого 2020 11:26
про розуміння .pdf
27 лютого 2020 11:26
про можливість .pdf
27 лютого 2020 11:26
про київаудит .pdf
27 лютого 2020 11:26
про дотримання зак-ва .pdf
27 лютого 2020 11:26
про достовірність.pdf
27 лютого 2020 11:26
про договір .pdf
27 лютого 2020 11:26
про вартість вузлів.pdf
27 лютого 2020 11:26
про 24 год.pdf
27 лютого 2020 11:26
Навчання працівників.pdf
27 лютого 2020 11:26
Лист згода .pdf
27 лютого 2020 11:26
Лист гарантія.pdf
27 лютого 2020 11:26
Довідка про печатку .pdf
27 лютого 2020 11:26
Довідка МТБ.pdf
27 лютого 2020 11:26
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
27 лютого 2020 11:26
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СБ "Статус"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Кронос Сервіс"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОНДО ГРУП"

ТОВ "ЕКСПЕРТ112"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ СБ "Статус"
#38975608
Відхилено 231 000,00
UAH з ПДВ
30 березня 2020 20:17
Товариство з обмеженою відповідальністю "Кронос Сервіс"
#33747106
Відхилено 397 557,60
UAH з ПДВ
30 березня 2020 22:24
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОНДО ГРУП"
#41212299
Переможець 399 999,00
UAH з ПДВ
30 березня 2020 22:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 березня 2020 22:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОНДО ГРУП"
#41212299
399 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 лютого 2021 22:09
Електронний підпис укладений
10 квітня 2020 11:17
4030 1100.pdf укладений
10 квітня 2020 11:17

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 399 999,00
UAH