Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дезинфекційні засоби
Очікувана вартість
120 000,00 UAH
UA-2020-02-06-001063-a ● e3afb615e85f400b8ba7d87d13df60d9
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київське міське клінічне бюро судово-медичної експертизи |
Код ЄДРПОУ: | 23698049 |
Місцезнаходження: | 03141, Україна , Київська обл., Київ, вул. Докучаєвська, 4 |
Контактна особа: |
Щуріна Ірина Олександрівна 080442751555 kmkb2018@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 лютого 2020 13:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 лютого 2020 14:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 лютого 2020 14:00 |
Початок аукціону: | 14 лютого 2020 11:50 |
Очікувана вартість: | 120 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
196 Одиниця
Дезинфекційні засоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03141, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Докучаєвська,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 24455000-8 — Дезинфекційні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 лютого 2020 13:02 |
Документація на проведення закупівлі дез засобів .doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-06-001063-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 11 лютого 2020 09:56
Вимога щодо внесення змін в Документацію на проведення закупівлі товарів через систему електронних закупівель!
Шановний Замовнику!
В Додатку №1 Документації на проведення закупівлі товарів через систему електронних закупівель по закупівлі «Дезинфекційні засоби (код ДК 021-2015-24455000-8)» (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-06-001063-a), зазначено, що «Аналоги не цікавлять, пропонувати тільки заявлений товар». Натомість в Додатку №3 вказано, що «Учасник повинен надати Пропозицію, оформлену на фірмовому бланку, у відповідності до вимог Додатку 3 до цієї документації, у вигляді сканованої копії у форматі pdf, завірену Учасником, в якому відображено якісні та/або кількісні характеристики (еквівалентні з зазначеними в технічних вимогах до предмета закупівлі) товару, запропонованого для закупівлі Замовнику, в т.ч. назва торгової марки та/або модель (артикул, шифр, код, тощо)», тобто Замовник все ж допускає до участі еквівалентні товари.
Закупівля оголошена Замовником є допороговою, тож підпадає під дію Наказу ДП «ПРОЗОРРО» № 10 від 19.03.2019р. (зі змінами), визначає саме порядок використання під час здійснення допорогових закупівель електронної системи закупівель, до складу якої згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) входять веб-портал Уповноваженого органу (Prozorro), авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами.
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Тож, звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель, де однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Натомість Замовник зазначив конкретну назву товару та інформацію про те, що еквіваленти не пропонувати. Такий підхід грубо порушує положення Закону «Про публічні закупівлі», де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників.
Зазначення найменувань засобів з його унікальними технічними характеристиками свідчить про те, що Замовник свідомо встановлює такі вимоги, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику. Зазначення в предметі закупівлі найменування засобів суперечать принципам закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Абз. 4 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору».
Законом України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
З метою уникнення непорозумінь між учасниками та Замовником Вимагаємо внести відповідні зміни згідно із зазначеними вище вимогами для проведення закупівлі через систему електронних торгів, якою передбачити можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції еквівалентів засобів, що зазначені в Документації на проведення закупівлі товарів через систему електронних закупівель по закупівлі «Дезинфекційні засоби (код ДК 021-2015-24455000-8)» (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-06-001063-a).
Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі.
У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам Документації на предмет встановлених дискримінаційний умов.
Розгорнути
Згорнути
В Додатку №1 Документації на проведення закупівлі товарів через систему електронних закупівель по закупівлі «Дезинфекційні засоби (код ДК 021-2015-24455000-8)» (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-06-001063-a), зазначено, що «Аналоги не цікавлять, пропонувати тільки заявлений товар». Натомість в Додатку №3 вказано, що «Учасник повинен надати Пропозицію, оформлену на фірмовому бланку, у відповідності до вимог Додатку 3 до цієї документації, у вигляді сканованої копії у форматі pdf, завірену Учасником, в якому відображено якісні та/або кількісні характеристики (еквівалентні з зазначеними в технічних вимогах до предмета закупівлі) товару, запропонованого для закупівлі Замовнику, в т.ч. назва торгової марки та/або модель (артикул, шифр, код, тощо)», тобто Замовник все ж допускає до участі еквівалентні товари.
Закупівля оголошена Замовником є допороговою, тож підпадає під дію Наказу ДП «ПРОЗОРРО» № 10 від 19.03.2019р. (зі змінами), визначає саме порядок використання під час здійснення допорогових закупівель електронної системи закупівель, до складу якої згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) входять веб-портал Уповноваженого органу (Prozorro), авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами.
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Тож, звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель, де однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Натомість Замовник зазначив конкретну назву товару та інформацію про те, що еквіваленти не пропонувати. Такий підхід грубо порушує положення Закону «Про публічні закупівлі», де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників.
Зазначення найменувань засобів з його унікальними технічними характеристиками свідчить про те, що Замовник свідомо встановлює такі вимоги, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику. Зазначення в предметі закупівлі найменування засобів суперечать принципам закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Абз. 4 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору».
Законом України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
З метою уникнення непорозумінь між учасниками та Замовником Вимагаємо внести відповідні зміни згідно із зазначеними вище вимогами для проведення закупівлі через систему електронних торгів, якою передбачити можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції еквівалентів засобів, що зазначені в Документації на проведення закупівлі товарів через систему електронних закупівель по закупівлі «Дезинфекційні засоби (код ДК 021-2015-24455000-8)» (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-06-001063-a).
Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі.
У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам Документації на предмет встановлених дискримінаційний умов.
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 лютого 2020 13:55
Шановний Учаснику! Дуже приємно, що ви обізнані в методиці проведення закупівель через електронний майданчик. Проте пропоную Вам переглянути Закон України "Про здійснення публічних закупівель" та Наказу ДП "ПРОЗОРРО" №10 від 19.03.2019р. (зі змінами). Замовник, тобто ми, в оголошенні допорогової закупівлі, в розділі (Додатку 1) ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ, зазначили назву товару, який бажаємо придбати, а не торгову марку. Тому Ваші вимоги та припущення щодо дискримінації Учасників є безпідставні.
Заявлені до закупівлі Замовником засоби знаходяться у вільному продажу, не є одного виробника, і навіть однієї країни походження. Зазначені препарати може пропонувати будь-який постачальник, який проводить діяльність на території України. Заявлені препарати будуть придбані у учасника, який запропонує нижчу ціну.
Заявлені до закупівлі Замовником засоби знаходяться у вільному продажу, не є одного виробника, і навіть однієї країни походження. Зазначені препарати може пропонувати будь-який постачальник, який проводить діяльність на території України. Заявлені препарати будуть придбані у учасника, який запропонує нижчу ціну.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІМЕД" #38703629 |
Відхилено |
67 440,00
UAH з ПДВ
|
18 лютого 2020 14:45
|
ТОВ Український центр дезінфекції #32961280 |
Переможець |
107 928,00
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2020 13:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 лютого 2020 11:44
|
Договір на деззасоби.pdf | укладений |
26 лютого 2020 11:42
|