Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські та офісні товари
Очікувана вартість
11 100,00 UAH
UA-2020-02-06-000995-c 7caf78e943cc48fabd5605f937c5e0d8
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Коваленко Алла Михайлівна

380445630532 darssm@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Центр соціальних служб для сім"ї, дітей та молоді Дарницького району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 26064256
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київська обл., Київ, Харківське шосе, 57
Контактна особа: Коваленко Алла Михайлівна
380445630532
darssm@ukr.net
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 лютого 2020 15:31
Звернення за роз’ясненнями: до 07 лютого 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 лютого 2020 15:00
Початок аукціону: 13 лютого 2020 11:23
Очікувана вартість: 11 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 55,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Канцелярські та офісні товари
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Канцелярські та офісні товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, м. Київ, м. Київ, Харківське шосе, 57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 лютого 2020
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 07 лютого 2020 10:30
Дата відповіді: 07 лютого 2020 11:26
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Еквіваленти (аналоги) не допускаються. 2) Участь в закупівлі можуть приймати як юридичні особи так і фізичні особи-підприємці, незалежно від системи оподаткування, на рівних умовах. Ціна пропозиції розглядається як остаточна. У випадку укладання договору з фізичною особою-підприємцем, його дані та дохід (перераховані в звітний період кошти) включаються до форми 1-ДФ та подаються до ДПІ у Дарницькому районі ГУ ДФС у м. Києві.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 лютого 2020 11:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 8 165,82
UAH з ПДВ
8 165,82
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КАМРАДОН" 10 165,80
UAH з ПДВ
9 755,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 лютого 2020 14:54
Електронний підпис
12 лютого 2020 14:53
Згода з договором.pdf

Публічні документи

12 лютого 2020 14:59
КАМРАДОН РЕКВІЗИТИ.pdf
12 лютого 2020 14:59
Витяг ЄДР 040418.pdf
12 лютого 2020 14:59
Статут ТОВ_КАМРАДОН 3mb.pdf
12 лютого 2020 14:59
досвід.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

ТОВ "КАМРАДОН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
Переможець 8 165,82
UAH з ПДВ
13 лютого 2020 14:07

Документи

13 лютого 2020 14:07
протокол 3.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 лютого 2020 14:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
8 165,82
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 лютого 2020 14:07
протокол 3.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 квітня 2020 15:48
Електронний підпис укладений
10 квітня 2020 15:48
Договір 2.pdf укладений
01 квітня 2020 15:07