Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Refuse disposal and treatment
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 26323404 |
Вебсайт: | http://www.rada.cherkasy.ua |
Місцезнаходження: | 18000, Україна , Черкаська область обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ БАЙДИ ВИШНЕВЕЦЬКОГО, будинок 36 |
Контактна особа: |
Гайдуков Микола Олександрович +380939187480 DGKK_CK@I.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of housing and communal services of Cherkasy city council |
National ID: | 26323404 |
Contact point: |
Gaidukov Mykola +380939187480 DGKK_CK@I.UA |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 лютого 2020 10:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 лютого 2020 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 березня 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 01 квітня 2020 15:07 |
Очікувана вартість: | 4 054 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 274,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 40549 UAH |
Publication date: | 06 лютого 2020 10:56 |
Enquiries until: | 29 лютого 2020 12:00 |
Complaints submission until: | до 06 березня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 10 березня 2020 12:00 |
Information
Estimated total value: | 4 054 900 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 20 275 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані послуги здійснюються на умовах відстрочки платежу до 30 банківських днів з моменту підписання акту наданих послуг | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 лютого 2020 09:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 лютого 2020 09:10 |
зміни до тендерної документації 18022020.doc | |
18 лютого 2020 09:10 |
ТД Ліквідація стихійних сміттєзвалищ (нова редакція).doc |
18 лютого 2020 09:11 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 лютого 2020 09:10 |
зміни до тендерної документації 18022020.doc
|
|||
18 лютого 2020 09:10 |
ТД Ліквідація стихійних сміттєзвалищ (нова редакція).doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-31-000040 ● 2f488960ff46438186749f37fd0c2046
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 березня 2020 14:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
31.03.2020 № 20
Черкаси
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 31.03.2020 № 20
Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
2 UA-2020-02-06-000468-a, 06.02.2020 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-03-31 14:43:18
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-02-06-000468-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держуадитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, виникла необхідність в отриманні пояснень з наступного питання:
- з яких підстав тендерні пропозиції ФОП Гончаренко А.Ю. та ФОП Сук С.В. не відхилені на підставі пункту 3 частини першої статті 30 Закону та допущені до аукціону, тоді як учасники у 2019 році притягувалися до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів). Так, інформація про учасників торгів ФОП Гончаренко А.Ю. та ФОП Сук С.В. міститься у Зведених відомостях про рішення органів Комітету про визнання вчинення суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції, передбачених пунктом 1 статті 50, пунктом 4 частини 2 статті 6 Закону України «Про захист економнічної конкуренції» у вигляді спотворення результатів торгів (тендерів) та накладення штрафу, які розміщені на офіційному сайті Антимонопольного комітету України (станом на 26.03.2020)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-04-01 13:42:34
Відповідь на запит
Протокольним рішенням № 353 від 01.04.2020 замовником прийнято рішення відмінити процедуру закупівлі «Утилізація сміття та поводження зі сміттям» (Код ДК 021:2015 – 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям), ідентифікаційний номер на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-02-06-000468-a через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Протокольним рішенням № 353 від 01.04.2020 замовником прийнято рішення відмінити процедуру закупівлі «Утилізація сміття та поводження зі сміттям» (Код ДК 021:2015 – 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям), ідентифікаційний номер на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-02-06-000468-a через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
2020-04-15 10:33:02
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 квітня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Замовник відмінив процедуру закупівлі
2020-04-15 10:37:42
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 26323404 |
Місцезнаходження: | 18000, Україна, Черкаська область обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ БАЙДИ ВИШНЕВЕЦЬКОГО, будинок 36 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
КП Черкаська служба чистоти | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ФОП Прилепська Віолетта Сергіївна | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ФОП "Гончаренко Альона Юріївна" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ФОП "СУК СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 01 квітня 2020 13:25 |
Коментар щодо відміни: | Відмінити процедуру закупівлі «Утилізація сміття та поводження зі сміттям» (Код ДК 021:2015 – 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям), ідентифікаційний номер на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-02-06-000468-a через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. |
01 квітня 2020 13:25
|
ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ - 353 - 01.04.docx |