Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Утилізація сміття та поводження зі сміттям
Refuse disposal and treatment
Очікувана вартість
4 054 900,00 UAH
UA-2020-02-06-000468-a 028ff694cf0b4da190e343daa3970a01
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гайдуков Микола Олександрович

+380939187480 DGKK_CK@I.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 26323404
Вебсайт: http://www.rada.cherkasy.ua
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська область обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ БАЙДИ ВИШНЕВЕЦЬКОГО, будинок 36
Контактна особа: Гайдуков Микола Олександрович
+380939187480
DGKK_CK@I.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of housing and communal services of Cherkasy city council
National ID: 26323404
Contact point: Gaidukov Mykola
+380939187480
DGKK_CK@I.UA

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 06 лютого 2020 10:56
Звернення за роз’ясненнями: до 29 лютого 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 березня 2020 12:00
Початок аукціону: 01 квітня 2020 15:07
Очікувана вартість: 4 054 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 274,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 40549 UAH
Publication date: 06 лютого 2020 10:56
Enquiries until: 29 лютого 2020 12:00
Complaints submission until: до 06 березня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 10 березня 2020 12:00

Information

Estimated total value: 4 054 900 UAH including VAT
Minimal lowering step: 20 275 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Ліквідація стихійних сміттєзвалищ на території міста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, вулиці міста Черкаси
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Disposal of natural landfills in the city
CPV: 90510000-5
Період постачання: з 01 березня 2020 по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги здійснюються на умовах відстрочки платежу до 30 банківських днів з моменту підписання акту наданих послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-31-000040 ● 2f488960ff46438186749f37fd0c2046
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 31 березня 2020 14:38
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

31.03.2020 № 20
Черкаси

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна ВЕЛЬКО

Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 31.03.2020 № 20

Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
2 UA-2020-02-06-000468-a, 06.02.2020 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-03-31 14:43:18

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-02-06-000468-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держуадитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, виникла необхідність в отриманні пояснень з наступного питання:
- з яких підстав тендерні пропозиції ФОП Гончаренко А.Ю. та ФОП Сук С.В. не відхилені на підставі пункту 3 частини першої статті 30 Закону та допущені до аукціону, тоді як учасники у 2019 році притягувалися до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів). Так, інформація про учасників торгів ФОП Гончаренко А.Ю. та ФОП Сук С.В. міститься у Зведених відомостях про рішення органів Комітету про визнання вчинення суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції, передбачених пунктом 1 статті 50, пунктом 4 частини 2 статті 6 Закону України «Про захист економнічної конкуренції» у вигляді спотворення результатів торгів (тендерів) та накладення штрафу, які розміщені на офіційному сайті Антимонопольного комітету України (станом на 26.03.2020)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-04-01 13:42:34

Відповідь на запит

Протокольним рішенням № 353 від 01.04.2020 замовником прийнято рішення відмінити процедуру закупівлі «Утилізація сміття та поводження зі сміттям» (Код ДК 021:2015 – 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям), ідентифікаційний номер на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-02-06-000468-a через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Протокольним рішенням № 353 від 01.04.2020 замовником прийнято рішення відмінити процедуру закупівлі «Утилізація сміття та поводження зі сміттям» (Код ДК 021:2015 – 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям), ідентифікаційний номер на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-02-06-000468-a через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.

2020-04-15 10:33:02


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 21 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Замовник відмінив процедуру закупівлі

2020-04-15 10:37:42

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 26 березня 2020
UA-2020-02-06-000468-a028ff694cf0b4da190e343daa3970a01
Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 26323404
Місцезнаходження: 18000, Україна, Черкаська область обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ БАЙДИ ВИШНЕВЕЦЬКОГО, будинок 36
Учасник Документи Рішення
КП Черкаська служба чистоти Документи
Допущено до аукціону
Документи
ФОП Прилепська Віолетта Сергіївна Документи
Допущено до аукціону
Документи
ФОП "Гончаренко Альона Юріївна" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ФОП "СУК СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

10 березня 2020 12:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

06 березня 2020 13:21
Електронний підпис
06 березня 2020 13:18
Підписаний_ЛИЦЕНЗИЯ-1.pdf
06 березня 2020 13:18
Підписаний_G0320-3517-GL_tender.pdf
06 березня 2020 13:18
КК.pdf
06 березня 2020 13:18
ІД.pdf
06 березня 2020 13:18
ВПВ.pdf

Документи

10 березня 2020 12:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

06 березня 2020 15:31
Проект договору.pdf
06 березня 2020 15:31
Інші документи.pdf
06 березня 2020 15:31
Довіреність Грицак.rar
06 березня 2020 15:31
Гарант_1461_GR_.rar
06 березня 2020 15:31
Банківська ліцензія.rar
06 березня 2020 15:31
119-К_прийом Грицак А.Г..rar

Документи

10 березня 2020 12:04
Звіт з ЄДР (припинено)
10 березня 2020 12:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

08 березня 2020 11:49
Електронний підпис
08 березня 2020 11:46
License with EDS .pdf
08 березня 2020 11:46
G0220-3225-GL_tender.pdf
08 березня 2020 11:46
Dovir_Mirgorodsky_4334-K-O with EDS.pdf
08 березня 2020 11:46
Проект Договору.PDF
08 березня 2020 11:46
Інші документи.pdf

Документи

10 березня 2020 12:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

10 березня 2020 11:26
Електронний підпис
10 березня 2020 11:25
КК виписка.pdf
10 березня 2020 10:07
Електронний підпис
10 березня 2020 10:05
ВПВ стаття 17.pdf
10 березня 2020 10:05
Проект договору.pdf
10 березня 2020 10:05
КК транспорт.pdf
10 березня 2020 10:05
КК досвід.pdf
10 березня 2020 10:05
КК відгук.pdf
10 березня 2020 10:05
ІД технічні умови.pdf
10 березня 2020 10:05
ІД про проект договору.pdf
10 березня 2020 10:05
ІД субпідрядники.pdf
10 березня 2020 10:05
License with EDS .pdf
10 березня 2020 10:05
G0320-3489-GL_tender.pdf
10 березня 2020 10:05
Dovir_Mirgorodsky_4334-K-O with EDS.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП Черкаська служба чистоти

ФОП Прилепська Віолетта Сергіївна

ФОП "Гончаренко Альона Юріївна"

ФОП "СУК СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 березня 2020 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КП Черкаська служба чистоти Документи
ФОП Прилепська Віолетта Сергіївна Документи
ФОП "Гончаренко Альона Юріївна" Документи
ФОП "СУК СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" Документи

Публічні документи

06 березня 2020 13:21
Електронний підпис
06 березня 2020 13:18
Підписаний_ЛИЦЕНЗИЯ-1.pdf
06 березня 2020 13:18
Підписаний_G0320-3517-GL_tender.pdf
06 березня 2020 13:18
КК.pdf
06 березня 2020 13:18
ІД.pdf
06 березня 2020 13:18
ВПВ.pdf

Публічні документи

06 березня 2020 15:31
Проект договору.pdf
06 березня 2020 15:31
Інші документи.pdf
06 березня 2020 15:31
Довіреність Грицак.rar
06 березня 2020 15:31
Гарант_1461_GR_.rar
06 березня 2020 15:31
Банківська ліцензія.rar
06 березня 2020 15:31
119-К_прийом Грицак А.Г..rar

Публічні документи

08 березня 2020 11:49
Електронний підпис
08 березня 2020 11:46
License with EDS .pdf
08 березня 2020 11:46
G0220-3225-GL_tender.pdf
08 березня 2020 11:46
Dovir_Mirgorodsky_4334-K-O with EDS.pdf
08 березня 2020 11:46
Проект Договору.PDF
08 березня 2020 11:46
Інші документи.pdf

Публічні документи

10 березня 2020 11:26
Електронний підпис
10 березня 2020 11:25
КК виписка.pdf
10 березня 2020 10:07
Електронний підпис
10 березня 2020 10:05
ВПВ стаття 17.pdf
10 березня 2020 10:05
Проект договору.pdf
10 березня 2020 10:05
КК транспорт.pdf
10 березня 2020 10:05
КК досвід.pdf
10 березня 2020 10:05
КК відгук.pdf
10 березня 2020 10:05
ІД технічні умови.pdf
10 березня 2020 10:05
ІД про проект договору.pdf
10 березня 2020 10:05
ІД субпідрядники.pdf
10 березня 2020 10:05
License with EDS .pdf
10 березня 2020 10:05
G0320-3489-GL_tender.pdf
10 березня 2020 10:05
Dovir_Mirgorodsky_4334-K-O with EDS.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП Черкаська служба чистоти

ФОП Прилепська Віолетта Сергіївна

ФОП "Гончаренко Альона Юріївна"

ФОП "СУК СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 01 квітня 2020 13:25
Коментар щодо відміни: Відмінити процедуру закупівлі «Утилізація сміття та поводження зі сміттям» (Код ДК 021:2015 – 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям), ідентифікаційний номер на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-02-06-000468-a через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
01 квітня 2020 13:25
ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ - 353 - 01.04.docx