Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Національний класифікатор "Єдиний закупівельний словник" ДК 021:2015 - 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (файли для документів)
Очікувана вартість
60 000,00 UAH
UA-2020-02-06-000422-c b899d30d4ddb4901add8bf3470e0bdbf
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Блінов Євген Миколайович

737-60-98 blinov.od@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент надання адміністративних послуг Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 38226516
Місцезнаходження: 65017, Україна , Одеська обл., ОДЕСА, вул. Косовська, 2-д
Контактна особа: Блінов Євген Миколайович
737-60-98
blinov.od@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 лютого 2020 11:47
Звернення за роз’ясненнями: до 12 лютого 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 лютого 2020 09:00
Початок аукціону: 24 лютого 2020 11:20
Очікувана вартість: 60 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


файли для документів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1100 упак.
Національний класифікатор "Єдиний закупівельний словник" ДК 021:2015 - 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (файли для документів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65017, Україна, Одеська область, ОДЕСА, вул. Косовська, 2-Д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 травня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 лютого 2020 11:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 лютого 2020 11:48
тендерна документація на закупівлю файлів для документів.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 07 лютого 2020 10:20
Дата відповіді: 10 лютого 2020 14:15
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваше звернення, опубліковане на веб-порталі Уповноваженого органу 07.02.2020 о 10.20 год. до закупівлі
№ UA-2020-02-06-000422-c, повідомляємо наступне.
1,2) Повідомляємо, що додаток 4 до Тендерної документації на закупівлю файлів для документів (Код за Національним класифікатором "Єдиний закупівельний словник" ДК 021:2015 - 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне) містить основні вимоги до закупівлі файлів для документів, та не містить посилань на торгову марку або модель товару. Наголошуємо, що пункт 3 частини 2 статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” встановлює, що технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Так, пункт 6 розділу 3 Тендерної документації на закупівлю файлів для документів (Код за Національним класифікатором "Єдиний закупівельний словник" ДК 021:2015 - 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне) містить інструкцію з підготовки тендерної пропозиції в частині підготовки інформації та документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим даною тендерною документацією. Крім цього, при заповнені Тендерної пропозиції учасник має зазначати найменування товару, виробника та країну походження.
3,4) Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини 1 статті 28 Закону України “Про публічні закупівлі”, критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування, тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-06-000422-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Сантарекс, Код ЄДРПОУ:30126040
Дата подання: 02 березня 2020 10:10
невідповідність вимогам тендерної документації
Відповідно до п.1.5 розділу 3 тендерної документації на закупівлю файлів для документів, учасник повинен надати повний витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, який повинен містити всі пункти відповідно до Єдиного державного реєстру (виняток може складати пункт щодо реєстраційних дій), не більше тридцятиденної давнини відносно дати розкриття тендерних пропозицій (24.02.2020р.). Учасником ТОВ "ТЕХНОЮГ" надано витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань станом на 16.01.2020р., що не відповідає умовам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 березня 2020 15:46
На Вашу вимогу № 201911 від 02.03.2020 р., опубліковану на веб-порталі Уповноваженого органу до закупівлі № UA-2020-02-06-000422-c, повідомляємо наступне.
Відповідно до ч. 4 ст. 28 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Частиною 6 ст. 28 Закону визначено, що за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом.
Відповідно до ч. 1 ст. 32 Закону, учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення.
При цьому, ч. 3 ст. 30 Закону визначено, що, у разі, якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Учасник може звернутися з вимогою до замовника на стадії укладення договору за результатами оцінки та розгляду тендерної пропозиції, зокрема у випадку здійснення оцінки та розгляду його тендерної пропозиції замовником.
Таким чином, оскільки під час здійснення закупівлі файлів для документів Національний класифікатор «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015-30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне - UA-2020-02-06-000422-c тендерним комітетом Департаменту не здійснювалась оцінка та розгляд тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Сантарекс». Порядок розгляду вимоги щодо оцінки тендерної пропозиції учасника на стадії укладання договору за результатами оцінки та розгляду тендерної пропозиції не визначено законодавством про публічні закупівлі.
Отже, відповідне звернення № 201911 від 02.03.2020 р. не може бути розглянуто тендерним комітетом Департаменту.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 лютого 2020 11:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНОЮГ" 39 336,00
UAH з ПДВ
35 904,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Сантарекс 37 620,00
UAH з ПДВ
35 970,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ" 41 844,00
UAH з ПДВ
41 844,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Епіцентр К" 51 480,00
UAH з ПДВ
51 480,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 лютого 2020 17:11
Лист- ліцензія.pdf
27 лютого 2020 17:11
Довідка на директора.pdf
27 лютого 2020 17:11
Довідка з ЄДР.pdf
19 лютого 2020 11:58
Частина 2.pdf
19 лютого 2020 11:58
Частина 1.pdf

Публічні документи

21 лютого 2020 10:06
Електронний підпис
21 лютого 2020 10:05
29 дов довкілля.PDF
21 лютого 2020 10:05
28 дов представник.PDF
21 лютого 2020 10:05
24 повноваження.pdf
21 лютого 2020 10:05
21 дов працівники.PDF
21 лютого 2020 10:05
16 дов не засуджений.PDF
21 лютого 2020 10:05
15 дов ст 50.PDF
21 лютого 2020 10:05
14 не було притягн.PDF
21 лютого 2020 10:05
13 дов не внесено.PDF
21 лютого 2020 10:05
9 Договір.PDF
21 лютого 2020 10:05
8 статут завірений.PDF
21 лютого 2020 10:05
7 витяг ПДВ завір.PDF
21 лютого 2020 10:05
6 витяг ПДВ.pdf
21 лютого 2020 10:05
3 тех вимоги.pdf
21 лютого 2020 10:05
2 тендерна пропозиція.pdf
21 лютого 2020 10:05
1 реєстр.PDF

Публічні документи

19 лютого 2020 16:14
Електронний підпис
19 лютого 2020 16:12
25 Мат-тех база.pdf
19 лютого 2020 16:12
23 Д-ка з банку 10.02.2020.pdf
19 лютого 2020 16:12
19 Д-ка ч9 ст9.pdf
19 лютого 2020 16:12
17 Д-ка про банкрутство.pdf
19 лютого 2020 16:12
14 Захист довкілля.pdf
19 лютого 2020 16:12
13 Відгук ДПП.pdf
19 лютого 2020 16:12
12 Відгук СЗРУ.pdf
19 лютого 2020 16:12
9 Аналогічні договори.pdf
19 лютого 2020 16:12
7 Проект договору.pdf
19 лютого 2020 16:12
3 Технічні вимоги.pdf
19 лютого 2020 16:12
2 Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕХНОЮГ"

ТОВ Сантарекс

ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ"

ТОВ "Епіцентр К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТЕХНОЮГ"
#23863399
Переможець 35 904,00
UAH з ПДВ
26 лютого 2020 14:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 лютого 2020 14:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНОЮГ"
#23863399
35 904,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 квітня 2020 10:15
Електронний підпис укладений
03 квітня 2020 10:14
Електронний підпис укладений
17 березня 2020 16:31
Договір №45.pdf укладений
17 березня 2020 16:30

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 35 904,00
UAH (в тому числі ПДВ 5 984,00 UAH)