Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання проектних робіт «Реставрація покрівлі житлового будинку по пр. Соборний, 151/вул. Сталеварів, 11 в м. Запоріжжі (коригування)», отримання експертного висновку та здійснення авторського нагляду
Очікувана вартість
69 671,75 UAH
UA-2020-02-06-000365-a e74679f59b1a44388b9dbe475dfc0203
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чумак Олексій Олександрович

+380612237565 tendergkh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 06 лютого 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ З УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНИМ ГОСПОДАРСТВОМ ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38461952
Місцезнаходження: 69001, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Незалежної України, 46-а
Контактна особа: Чумак Олексій Олександрович
+380612237565
tendergkh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Виконання проектних робіт «Реставрація покрівлі житлового будинку по пр. Соборний, 151/вул. Сталеварів, 11 в м. Запоріжжі (коригування)», отримання експертного висновку та здійснення авторського нагляду
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69001, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул. Незалежної України, 46а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних робіт здійснюється на підставі підписаних Замовником відповідних актів виконаних робіт із виготовлення кошторисної документації та здійснення авторського нагляду у строк 10 календарних днів після надходження відповідного фінансування предмету Договору на рахунок Замовника Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

06 лютого 2020 10:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Проектний інститут "Запорізький Промбудпроект"
#37526987
Переможець 69 671,75
UAH з ПДВ
06 лютого 2020 10:30

Документи

06 лютого 2020 10:30
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 лютого 2020 10:32
Договір укладений
06 лютого 2020 10:32