Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О150312 (Одеса-Новоазовськ) - Лимани - Вікторівка км14+900 - км21+900, Березанський район, Миколаївської області (45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Major overhaul of the public highway of local importance O150312 (Odessa-Novoazovsk) - Liman - Victorivka km14 + 900 - km21 + 900, Berezansky district, Mykolaiv region(45233000-9 Construction, foundation and surface works for highways, roads)
Очікувана вартість
51 519 070,00 UAH
UA-2020-02-06-000327-a f1bcadc5d58e4198b56721d8cedd1d55
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Управління інфраструктури

380512370205 uis_2017@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: УПРАВЛІННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 23626208
Місцезнаходження: 54009, Україна , Миколаївська область обл., Миколаїв, АДМІРАЛЬСЬКА, БУДИНОК № 22, кім. 712
Контактна особа: Управління інфраструктури
380512370205
uis_2017@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: UPRAVLINNYa INFRASTRUKTURI MIKOLAYiVSKOYi OBLASNOYi DERZhAVNOYi ADMINISTRATsIYi
National ID: 23626208
Contact point: UPRAVLINNYa INFRASTRUKTURI MIKOLAYiVSKOYi OBLASNOYi DERZhAVNOYi ADMINISTRATsIYi
380512370205
uis_2017@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 06 лютого 2020 10:16
Звернення за роз’ясненнями: до 08 березня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 березня 2020 20:00
Початок аукціону: 25 травня 2020 11:54
Очікувана вартість: 51 519 070,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 260 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 200000 UAH
Publication date: 06 лютого 2020 10:16
Enquiries until: 08 березня 2020 20:00
Complaints submission until: до 14 березня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 18 березня 2020 20:00

Information

Estimated total value: 51 519 070 UAH including VAT
Minimal lowering step: 260 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О150312 (Одеса-Новоазовськ) - Лимани - Вікторівка км14+900 - км21+900, Березанський район, Миколаївської області (45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Major overhaul of the public highway of local importance O150312 (Odessa-Novoazovsk) - Liman - Victorivka km14 + 900 - km21 + 900, Berezansky district, Mykolaiv region(45233000-9 Construction, foundation and surface works for highways, roads)
CPV: 45233000-9
Період постачання: по 27 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних робіт проводиться на підставі належним чином оформлених «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику, а також на підставі рахунку, в межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника, протягом 5 (п’яти) банківських днів при наявності коштів на рахунку Замовника на ці цілі Пiсляоплата 5 Банківські 70
Дата подання заявки За письмовим зверненням Підрядника останньому, протягом 5 банківських днів може бути наданий аванс на строк не більше 6 (шести) місяців у розмірі, що не перевищує 30% вартості річного обсягу робіт за Договором за умови отримання згоди Головного розпорядника коштів відповідно до вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070, при наявності фінансових ресурсів Аванс 5 Банківські 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 лютого 2020 16:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 лютого 2020 15:58
ТД 312 закреслені.rtf
28 лютого 2020 15:58
Перелік змін 312.doc
28 лютого 2020 15:57
ТД 312 нова редакція 28 02 20.rtf
06 лютого 2020 13:41
Проект договору 312.rtf
28 лютого 2020 16:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 лютого 2020 13:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 лютого 2020 10:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 лютого 2020 15:58
ТД 312 закреслені.rtf
28 лютого 2020 15:58
Перелік змін 312.doc
28 лютого 2020 15:57
ТД 312 нова редакція 28 02 20.rtf
06 лютого 2020 10:18
ТД 312 ок.rtf
06 лютого 2020 13:41
Проект договору 312.rtf
06 лютого 2020 10:18
Проект договору 312.rtf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Гарантійні листи
Дата подання: 07 березня 2020 18:50
Дата відповіді: 10 березня 2020 14:25
Шановний Замовнику! Відповідно до умов ТД : Якщо учасник має намір знизити ціну своєї пропозиції нижче ніж 80% від очікуваної вартості закупівлі- тендерна пропозиція має містити: Детальне обґрунтування ціни повинно містити: гарантійні листи від виробників/дилерів/ дистриб’юторів/ постачальників за предметом закупівлі, щодо поставки матеріалів та виробів в обсягах, необхідних для проведення закупівлі, з вказівкою вартості за одиницю. В звя'зку з вищенаведеним питання: чи потрібно приховувати ГАРАНТІЙНІ ЛИСТИ з вказівкою вартості за одиницю на єтапі предкваліфікації ??
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, згідно Закону України «Про Публічні закупівлі» тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Замовником в п.5.2. тендерної документації вказано, що: Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист довільної форми з інформацією, чи становитиме вартість його тендерної пропозиції за результатами аукціону менше ніж вісімдесят відсотків від загальної вартості закупівлі, або ні. Виходячи з вищевказаного учасник закупівлі при підготовці та наданні своєї тендерної пропозиції сам вирішує як і які документи він надає в тендерній пропозиції та як здійснює подання своєї тендерної пропозиції на закупівлю.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-02-06-000327-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПрАТ Броварське шляхово-будівельне управління №50, Код ЄДРПОУ:05408668
Дата подання: 17 квітня 2020 18:53
Скарга
на неправомірні дії Замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 квітня 2020 15:15
Рішення від 22.04.2020 №7649.pdf
Дата публікації: 23 квітня 2020 15:15
Рішення від 08.05.2020 №9037 .pdf
Дата публікації: 15 травня 2020 00:06
Коментар замовника щодо усунення порушення: ПРОТОКОЛ № 11/6/2020 засідання тендерного комітету Управління інфраструктури Миколаївської обласної державної адміністрації Скасувати рішення тендерного комітету (протокол розгляду тендерних пропозицій № 10/6/2020 від 15 квітня 2020 року) про відхилення тендерної пропозиції ПрАТ Броварське шляхово-будівельне управління №50 за процедурою закупівлі: Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О150312 (Одеса-Новоазовськ) - Лимани - Вікторівка км14+900 - км21+900, Березанський район, Миколаївської області (45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг).
Дата виконання рішення замовником: 19 травня 2020 15:46
Номер скарги: UA-2020-02-06-000327-a.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво”, Код ЄДРПОУ:33757711
Дата подання: 20 квітня 2020 15:27
СКАРГА на рішення Замовника та порушення у сфері публічних закупівель
Скарга
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 квітня 2020 20:37
Рішення від 23.04.2020 № 7792 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 23 квітня 2020 20:36
Рішення від 12.05.2020 № 9156.pdf
Дата публікації: 15 травня 2020 22:34
Коментар замовника щодо усунення порушення: ПРОТОКОЛ № 15/6/2020 засідання тендерного комітету Управління інфраструктури Миколаївської обласної державної адміністрації Скасувати рішення тендерного комітету (протокол розгляду тендерних пропозицій № 7/6/2020 від 15 квітня 2020 року) про відхилення тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” за процедурою закупівлі: Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О150312 (Одеса-Новоазовськ) - Лимани - Вікторівка км14+900 - км21+900, Березанський район, Миколаївської області (45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг).
Дата виконання рішення замовником: 19 травня 2020 15:42
Номер скарги: UA-2020-02-06-000327-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ ГРАНІТ-001, Код ЄДРПОУ:42751872
Дата подання: 18 квітня 2020 16:07
Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення пропозиції Скаржника
Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення пропозиції Скаржника.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 квітня 2020 20:37
Рішення від 23.04.2020 № 7793 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 23 квітня 2020 20:37
Рішення від 12.05.2020 № 9157.pdf
Дата публікації: 15 травня 2020 22:32
Коментар замовника щодо усунення порушення: ПРОТОКОЛ № 13/6/2020 засідання тендерного комітету Управління інфраструктури Миколаївської обласної державної адміністрації Скасувати рішення тендерного комітету (протокол розгляду тендерних пропозицій № 8/6/2020 від 15 квітня 2020 року) про відхилення тендерної пропозиції ТОВ ГРАНІТ-001 за процедурою закупівлі: Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О150312 (Одеса-Новоазовськ) - Лимани - Вікторівка км14+900 - км21+900, Березанський район, Миколаївської області (45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг).
Дата виконання рішення замовником: 19 травня 2020 15:44

Документи подані скаржником

17 квітня 2020 18:52
Скарга
17 квітня 2020 18:52
Платіжне доручення 1664

Документи подані замовником

05 травня 2020 16:23
ЗапереченняШБУ 50 312.doc
05 травня 2020 16:24
Заперечення шбу 312.pdf

Документи Органу Оскарження

23 квітня 2020 15:15
Рішення від 22.04.2020 №7649.pdf
15 травня 2020 00:06
Рішення від 08.05.2020 №9037 .pdf

Документи подані скаржником

20 квітня 2020 15:27
04-25 Скарга до АМКУ.pdf

Документи подані замовником

06 травня 2020 16:39
Заперечення ЕДБ 312.pdf

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-11-000011 ● e963b2ea02f246c7ad51f261bfc1f5bc
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 вересня 2020 12:06
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

11.09.2020 № 281

Миколаїв


Про початок моніторингу
процедури закупівлі

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2020-02-06-000327-a, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 06 лютого 2020 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.



Начальник Денис ЯКОВЛЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Статтею 180 Господарського кодексу України передбачено, що істотними умовами, є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода. При укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. У відповідності до роз’яснення від 22.04.2015 № 3302-05/13205-07 та листа від 01.12.2015 № 3302-05/40086-08 Міністерства економічного розвитку України, як уповноваженого органу у сфері державних закупівель, зазначено таке: «Законом не встановлені випадки внесення змін в інформацію про закупівлю, що оприлюднена на веб-порталі уповноваженого органу. Водночас згідно з частиною п’ятою статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема рішення комітету з конкурсних торгів оформляється протоколом, який підписується усіма членами комітету, присутніми на засіданні комітету конкурсних торгів. З огляду на викладене та враховуючи, що Закон не містить механізму виправлення технічних (механічних) помилок, допущених комітетом з конкурсних торгів при заповненні форм документів у сфері державних закупівель, комітет з конкурсних торгів може прийняти таке рішення шляхом оформлення протоколом, який підписується усіма членами комітету, присутніми на засіданні комітету конкурсних торгів». Відповідно до умов Договору № 21/КР від 17.07.2020 (розділу 22.) внесення змін у договір чи його розірвання допускається за згодою Сторін, за рішенням Замовника, за рішенням суду. Зміна умов Договору здійснюється шляхом укладення додаткових угод за ініціативою будь-якої Сторони, складених і підписаних в двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної Сторони. Крім того, статтями 651, 652 Цивільного кодексу України чітко визначені підстави для зміни або розірвання договору, у тому числі у зв'язку з істотною зміною обставин. При цьому «зміна обставин є істотною, якщо вони змінилися настільки, що, якби сторони могли це передбачити, вони не уклали б договір або уклали б його на інших умовах».

2020-10-01 16:28:18


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 10 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто

-

2020-10-12 13:17:11

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 19 травня 2020
UA-2020-02-06-000327-af1bcadc5d58e4198b56721d8cedd1d55
Найменування: УПРАВЛІННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 23626208
Місцезнаходження: 54009, Україна, Миколаївська область обл., Миколаїв, АДМІРАЛЬСЬКА, БУДИНОК № 22, кім. 712
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПрАТ Броварське шляхово-будівельне управління №50 Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ СОФІЯ-ГРАНІТ Документи
Відхилено
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” Документи
Рішення скасоване
Документи
ПП "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "МИКОЛАЇВАВТОДОР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ГРАНІТ-001 Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ ГРАНІТ-001 Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПрАТ Броварське шляхово-будівельне управління №50 Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

18 березня 2020 20:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

17 березня 2020 20:33
КБ часть 5.pdf
17 березня 2020 20:29
Скан тех паспортів.pdf
17 березня 2020 20:29
КБ 121.19 ч.7.pdf
17 березня 2020 20:28
КБ 121.19 ч.6.pdf
17 березня 2020 20:28
КБ 121.19 ч.2.pdf
17 березня 2020 20:28
КБ 121.19 ч.1.PDF
17 березня 2020 20:28
КБ 121.19 ч...4.pdf
17 березня 2020 20:28
КБ 121.19 ч...3.pdf
17 березня 2020 20:28
Договір №121-19.pdf
17 березня 2020 20:28
G7235.20.7z
17 березня 2020 20:28
Терміни експлуатації.PDF
17 березня 2020 20:28
Статут.PDF
17 березня 2020 20:28
Рішення від засновників.pdf
17 березня 2020 20:28
Лицензия Ростдорстрой.pdf
17 березня 2020 20:28
Лист від ТФ Ескадор.PDF
17 березня 2020 20:28
Лист від Рента Лізинг.PDF
17 березня 2020 20:28
Лист від Проспер Плюс.pdf
17 березня 2020 20:28
Лист від Ескадор.PDF
17 березня 2020 20:28
Лист від Бізань Плюс.pdf
17 березня 2020 20:28
Лист від Автотранслайн.pdf
17 березня 2020 20:28
Код доступу та опис.pdf
17 березня 2020 20:28
Доп №3 на лабораторию.PDF
17 березня 2020 20:28
Договір Лабораторія.pdf
17 березня 2020 20:28
Довідка про санкції.PDF
17 березня 2020 20:28
Довідка про довкілля.PDF
17 березня 2020 20:28
Довідка за ст 17.PDF
17 березня 2020 20:28
Гарантійний лист.PDF
17 березня 2020 20:28
Витяг зі статуту.PDF
17 березня 2020 20:28
Аналогічний договір.PDF

Документи

18 березня 2020 20:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

30 червня 2020 16:33
Інформація згідно ст17
18 березня 2020 13:37
Інші документи.7z
18 березня 2020 13:36
Копія опису до Статуту.pdf
18 березня 2020 13:36
Довіреність_на_Лахно.pdf

Документи

18 березня 2020 20:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

18 березня 2020 15:27
Електронний підпис
18 березня 2020 15:24
Трактор Т-130.pdf
18 березня 2020 15:24
Техпаспорт ДС-195.pdf
18 березня 2020 15:24
Техпаспорт SEM 518.pdf
18 березня 2020 15:24
тех.паспорт HAMM HD 90.pdf
18 березня 2020 15:24
МАЗ ВЕ 8716 АТ.pdf
18 березня 2020 15:24
Лист МГК.pdf
18 березня 2020 15:24
Краз ВЕ7363ВВ.pdf
18 березня 2020 15:24
Краз ВЕ7362ВВ.pdf
18 березня 2020 15:24
Краз ВЕ 7310 АВ.pdf
18 березня 2020 15:24
Краз 04392НК.pdf
18 березня 2020 15:24
Камаз ВЕ9120ВМ.pdf
18 березня 2020 15:24
Камаз ВЕ9115ВМ.pdf
18 березня 2020 15:24
дог. оренди техніки _7.pdf
18 березня 2020 15:24
дог. оренди техніки _5 .pdf
18 березня 2020 15:23
дог. оренди техніки _3 .pdf
18 березня 2020 15:23
Довідка.pdf
18 березня 2020 15:23
Довідка МТБ.pdf
18 березня 2020 15:23
Асфальтоукладчик ДС 143.pdf
18 березня 2020 15:23
Автогрейдер ДЗ-143.pdf
18 березня 2020 15:23
Автогрейдер SEM 919.pdf
18 березня 2020 15:23
Daewoo Mega 300V.pdf
18 березня 2020 15:23
Changlin 275F.pdf
18 березня 2020 15:23
CAT-434Є.pdf
18 березня 2020 15:23
CAT 330 CL.pdf
18 березня 2020 15:23
Позитивний відгук.pdf
18 березня 2020 15:23
балансоутримувач.pdf
18 березня 2020 15:23
Лист-пояснення.pdf
18 березня 2020 15:23
Аналогічний договір.pdf
18 березня 2020 15:23
Інформація СТ 17.pdf
18 березня 2020 15:23
Фотон.pdf
18 березня 2020 15:23
Довідка працівники.pdf

Документи

18 березня 2020 20:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

18 березня 2020 17:04
Електронний підпис
18 березня 2020 17:04
Електронний підпис
18 березня 2020 17:00
Електронний підпис
18 березня 2020 17:00
Електронний підпис
18 березня 2020 16:53
16. Довідка щодо санкцій .pdf
18 березня 2020 16:53
20. Гарантія.zip
18 березня 2020 16:53
11. Довідка ст.17.pdf
18 березня 2020 16:53
7. Копія Статуту.pdf
18 березня 2020 16:53
4. Повноваження.zip
18 березня 2020 16:53
7.1 Опис 21.05.19.pdf
18 березня 2020 16:53
7.2. Ліцензія .pdf
18 березня 2020 16:53
2.2. Виконання Договір №24.zip
18 березня 2020 16:53
2.3. Договір №197-19 Гуменці.pdf
18 березня 2020 16:53
2.1. Договір №24, ДУ 1-5 (1).pdf
18 березня 2020 16:53
1.5. Листи погодження.pdf
18 березня 2020 16:53
3. Працівники.pdf

Документи

18 березня 2020 20:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

18 березня 2020 17:18
Техпаспорти.rar
18 березня 2020 17:18
Техзавдання.pdf
18 березня 2020 17:18
Статут+опис.pdf
18 березня 2020 17:18
Ліцензія ПП БФ.pdf
18 березня 2020 17:18
Лист-згода БОРУМ.pdf
18 березня 2020 17:18
Договір БОРУМ.pdf
18 березня 2020 17:18
Довідка ст. 17.pdf
18 березня 2020 17:18
Довідка про санкції.pdf
18 березня 2020 17:18
Довідка про працівників.pdf
18 березня 2020 17:18
Довідка МТБ.pdf
18 березня 2020 17:18
Довідка аналог договір.pdf
18 березня 2020 17:18
Відомості про п-во.pdf
18 березня 2020 17:18
Відгук 1-й Електронний.PDF

Документи

18 березня 2020 20:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

03 червня 2020 21:17
Електронний підпис
03 червня 2020 20:55
ч.2 ст. 17
03 червня 2020 20:55
п. 8 ч.1 ст. 17
03 червня 2020 20:55
п. 6 ч.1 ст. 17
03 червня 2020 20:55
п. 5 ч.1 ст. 17
03 червня 2020 20:55
п. 3 ч.1 ст. 17
03 червня 2020 20:55
п. 2 ч.1 ст. 17
18 березня 2020 18:04
Електронний підпис
18 березня 2020 18:04
Електронний підпис
18 березня 2020 17:21
Електронний підпис
18 березня 2020 17:21
Електронний підпис
18 березня 2020 17:20
14. Банківська гарантія.rar
18 березня 2020 17:20
13. МТБ та договори.PDF
18 березня 2020 17:19
11. Технічне завдання.PDF
18 березня 2020 17:19
10. Досвід.PDF
18 березня 2020 17:19
9. Гарантійні листи.pdf
18 березня 2020 17:19
8. Субпідрядник.pdf
18 березня 2020 17:19
7. Строк дії пропозиції.PDF
18 березня 2020 17:19
6. СТ17.pdf
18 березня 2020 17:19
5. Працівники.pdf
18 березня 2020 17:19
4. Лабораторія.pdf

Документи

Публічні документи

03 червня 2020 21:17
Електронний підпис
03 червня 2020 20:55
ч.2 ст. 17
03 червня 2020 20:55
п. 8 ч.1 ст. 17
03 червня 2020 20:55
п. 6 ч.1 ст. 17
03 червня 2020 20:55
п. 5 ч.1 ст. 17
03 червня 2020 20:55
п. 3 ч.1 ст. 17
03 червня 2020 20:55
п. 2 ч.1 ст. 17
18 березня 2020 18:04
Електронний підпис
18 березня 2020 18:04
Електронний підпис
18 березня 2020 17:21
Електронний підпис
18 березня 2020 17:21
Електронний підпис
18 березня 2020 17:20
14. Банківська гарантія.rar
18 березня 2020 17:20
13. МТБ та договори.PDF
18 березня 2020 17:19
11. Технічне завдання.PDF
18 березня 2020 17:19
10. Досвід.PDF
18 березня 2020 17:19
9. Гарантійні листи.pdf
18 березня 2020 17:19
8. Субпідрядник.pdf
18 березня 2020 17:19
7. Строк дії пропозиції.PDF
18 березня 2020 17:19
6. СТ17.pdf
18 березня 2020 17:19
5. Працівники.pdf
18 березня 2020 17:19
4. Лабораторія.pdf

Документи

Публічні документи

30 червня 2020 16:33
Інформація згідно ст17
18 березня 2020 13:37
Інші документи.7z
18 березня 2020 13:36
Копія опису до Статуту.pdf
18 березня 2020 13:36
Довіреність_на_Лахно.pdf

Документи

Публічні документи

18 березня 2020 17:04
Електронний підпис
18 березня 2020 17:04
Електронний підпис
18 березня 2020 17:00
Електронний підпис
18 березня 2020 17:00
Електронний підпис
18 березня 2020 16:53
16. Довідка щодо санкцій .pdf
18 березня 2020 16:53
20. Гарантія.zip
18 березня 2020 16:53
11. Довідка ст.17.pdf
18 березня 2020 16:53
7. Копія Статуту.pdf
18 березня 2020 16:53
4. Повноваження.zip
18 березня 2020 16:53
7.1 Опис 21.05.19.pdf
18 березня 2020 16:53
7.2. Ліцензія .pdf
18 березня 2020 16:53
2.2. Виконання Договір №24.zip
18 березня 2020 16:53
2.3. Договір №197-19 Гуменці.pdf
18 березня 2020 16:53
2.1. Договір №24, ДУ 1-5 (1).pdf
18 березня 2020 16:53
1.5. Листи погодження.pdf
18 березня 2020 16:53
3. Працівники.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

ПрАТ Броварське шляхово-будівельне управління №50

ТОВ СОФІЯ-ГРАНІТ

Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво”

ПП "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "МИКОЛАЇВАВТОДОР"

ТОВ ГРАНІТ-001

ТОВ ГРАНІТ-001

ПрАТ Броварське шляхово-будівельне управління №50

Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво”

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 травня 2020 12:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ГРАНІТ-001 41 215 256,00
UAH з ПДВ
29 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ Броварське шляхово-будівельне управління №50 40 092 219,29
UAH з ПДВ
36 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "МИКОЛАЇВАВТОДОР" 46 520 000,00
UAH з ПДВ
36 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” 45 079 186,00
UAH з ПДВ
36 115 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" 41 215 256,00
UAH з ПДВ
41 215 256,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 червня 2020 21:17
Електронний підпис
03 червня 2020 20:55
ч.2 ст. 17
03 червня 2020 20:55
п. 8 ч.1 ст. 17
03 червня 2020 20:55
п. 6 ч.1 ст. 17
03 червня 2020 20:55
п. 5 ч.1 ст. 17
03 червня 2020 20:55
п. 3 ч.1 ст. 17
03 червня 2020 20:55
п. 2 ч.1 ст. 17
18 березня 2020 18:04
Електронний підпис
18 березня 2020 18:04
Електронний підпис
18 березня 2020 17:21
Електронний підпис
18 березня 2020 17:21
Електронний підпис
18 березня 2020 17:20
14. Банківська гарантія.rar
18 березня 2020 17:20
13. МТБ та договори.PDF
18 березня 2020 17:19
11. Технічне завдання.PDF
18 березня 2020 17:19
10. Досвід.PDF
18 березня 2020 17:19
9. Гарантійні листи.pdf
18 березня 2020 17:19
8. Субпідрядник.pdf
18 березня 2020 17:19
7. Строк дії пропозиції.PDF
18 березня 2020 17:19
6. СТ17.pdf
18 березня 2020 17:19
5. Працівники.pdf
18 березня 2020 17:19
4. Лабораторія.pdf

Публічні документи

30 червня 2020 16:33
Інформація згідно ст17
18 березня 2020 13:37
Інші документи.7z
18 березня 2020 13:36
Копія опису до Статуту.pdf
18 березня 2020 13:36
Довіреність_на_Лахно.pdf

Публічні документи

18 березня 2020 17:18
Техпаспорти.rar
18 березня 2020 17:18
Техзавдання.pdf
18 березня 2020 17:18
Статут+опис.pdf
18 березня 2020 17:18
Ліцензія ПП БФ.pdf
18 березня 2020 17:18
Лист-згода БОРУМ.pdf
18 березня 2020 17:18
Договір БОРУМ.pdf
18 березня 2020 17:18
Довідка ст. 17.pdf
18 березня 2020 17:18
Довідка про санкції.pdf
18 березня 2020 17:18
Довідка про працівників.pdf
18 березня 2020 17:18
Довідка МТБ.pdf
18 березня 2020 17:18
Довідка аналог договір.pdf
18 березня 2020 17:18
Відомості про п-во.pdf
18 березня 2020 17:18
Відгук 1-й Електронний.PDF

Публічні документи

18 березня 2020 17:04
Електронний підпис
18 березня 2020 17:04
Електронний підпис
18 березня 2020 17:00
Електронний підпис
18 березня 2020 17:00
Електронний підпис
18 березня 2020 16:53
16. Довідка щодо санкцій .pdf
18 березня 2020 16:53
20. Гарантія.zip
18 березня 2020 16:53
11. Довідка ст.17.pdf
18 березня 2020 16:53
7. Копія Статуту.pdf
18 березня 2020 16:53
4. Повноваження.zip
18 березня 2020 16:53
7.1 Опис 21.05.19.pdf
18 березня 2020 16:53
7.2. Ліцензія .pdf
18 березня 2020 16:53
2.2. Виконання Договір №24.zip
18 березня 2020 16:53
2.3. Договір №197-19 Гуменці.pdf
18 березня 2020 16:53
2.1. Договір №24, ДУ 1-5 (1).pdf
18 березня 2020 16:53
1.5. Листи погодження.pdf
18 березня 2020 16:53
3. Працівники.pdf

Публічні документи

17 березня 2020 20:33
КБ часть 5.pdf
17 березня 2020 20:29
Скан тех паспортів.pdf
17 березня 2020 20:29
КБ 121.19 ч.7.pdf
17 березня 2020 20:28
КБ 121.19 ч.6.pdf
17 березня 2020 20:28
КБ 121.19 ч.2.pdf
17 березня 2020 20:28
КБ 121.19 ч.1.PDF
17 березня 2020 20:28
КБ 121.19 ч...4.pdf
17 березня 2020 20:28
КБ 121.19 ч...3.pdf
17 березня 2020 20:28
Договір №121-19.pdf
17 березня 2020 20:28
G7235.20.7z
17 березня 2020 20:28
Терміни експлуатації.PDF
17 березня 2020 20:28
Статут.PDF
17 березня 2020 20:28
Рішення від засновників.pdf
17 березня 2020 20:28
Лицензия Ростдорстрой.pdf
17 березня 2020 20:28
Лист від ТФ Ескадор.PDF
17 березня 2020 20:28
Лист від Рента Лізинг.PDF
17 березня 2020 20:28
Лист від Проспер Плюс.pdf
17 березня 2020 20:28
Лист від Ескадор.PDF
17 березня 2020 20:28
Лист від Бізань Плюс.pdf
17 березня 2020 20:28
Лист від Автотранслайн.pdf
17 березня 2020 20:28
Код доступу та опис.pdf
17 березня 2020 20:28
Доп №3 на лабораторию.PDF
17 березня 2020 20:28
Договір Лабораторія.pdf
17 березня 2020 20:28
Довідка про санкції.PDF
17 березня 2020 20:28
Довідка про довкілля.PDF
17 березня 2020 20:28
Довідка за ст 17.PDF
17 березня 2020 20:28
Гарантійний лист.PDF
17 березня 2020 20:28
Витяг зі статуту.PDF
17 березня 2020 20:28
Аналогічний договір.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ГРАНІТ-001

ПрАТ Броварське шляхово-будівельне управління №50

ПП "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "МИКОЛАЇВАВТОДОР"

Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво”

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ГРАНІТ-001
#42751872
Рішення скасоване 29 000 000,00
UAH з ПДВ
25 червня 2020 17:36
ТОВ ГРАНІТ-001
#42751872
Відхилено 29 000 000,00
UAH з ПДВ
25 червня 2020 17:52
ПрАТ Броварське шляхово-будівельне управління №50
#05408668
Переможець 36 000 000,00
UAH з ПДВ
30 червня 2020 09:49

Документи

25 червня 2020 17:50
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 червня 2020 09:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ Броварське шляхово-будівельне управління №50
#05408668
36 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 липня 2021 11:37
Д.у. № 4 від 27.07.2021 до договору № 21 КР від 17.07.2020.pdf зміни до договору
27 липня 2021 11:02
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2020 10:30
Додатк. угода №1 до дог №21-КР від 17.07.2020.pdf зміни до договору
01 жовтня 2020 10:28
Електронний підпис укладений
17 липня 2020 10:30
Електронний підпис укладений
17 липня 2020 10:29
Договір №21-КР від 17.07.2020.pdf укладений
17 липня 2020 10:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони за взаємною згодою, вирішили привести у відповідність до проекту Договору наступні пункти та викласти їх в новій редакції: 1.1. «2.1. Строк виконання робіт визначається календарним графіком виконання робіт (Додаток 3 до Договору). Замовник може у разі необхідності прийняти рішення про уповільнення темпів виконання робіт, їх зупинення або прискорення, а Підрядник зобов’язаний виконати такі рішення Замовника». 1.2. «3.1. Ціна договору визначається на основі договірної ціни з розрахунками та зведеного кошторисного розрахунку (Додатки 1, 2 до договору) і становить 36 000 000,00 гри. (тридцять шість мільйонів гри. 00 коп.) у тому числі ПДВ 20 % - 6 000 000,00 гри. (шість мільйонів гри. 00 коп.). Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах бюджетних асигнувань на ці цілі, передбачених планом(ами) використання бюджетних коштів. Згідно плану використання бюджетних коштів бюджетні зобов’язання на 2020 рік становлять 35 950 000,00грн. (тридцять п’ять мільйонів дев’ятсот п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок.) Зобов’язання в межах суми 50 000,00 грн. (п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок) будуть зареєстровані при збільшенні плану використання бюджетних коштів на 2021 рік/затверджені плану використання бюджетних коштів на наступні роки та оформлені у передбаченому Договором порядку». 1.3. «12.3. Підрядник зобов’язаний забезпечити виконання робіт згідно з календарним графіком виконання робіт (Додаток 3 до Договору)». 1.4. «21.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє по 27.12.2021 року, а в частині виконання грошових зобов’язань - до повного їх виконання». 1.5. «24. ДОДАТКИ ДО ДОГОВОРУ 24.1.Додаток 1 – Договірна ціна з розрахунками. 24.2.Додаток 2 – Зведений кошторисний розрахунок. 24.3.Додаток 3 – Календарний графік виконання робіт. 24.4.Додаток 4 – План фінансування».
Номер договору про закупівлю: 21/КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі абзацу 2 підпункту 3.3.1. Договору Сторони домовились узгодити зміну ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) та викласти пункт 3.1. Договору в наступній редакції: 1.1. «3.1. Ціна договору визначається на основі договірної ціни з розрахунками та зведеного кошторисного розрахунку (Додатки 1, 2 до договору) і становить 35 519 809,96 грн. (тридцять п'ять мільйонів п'ятсот дев'ятнадцять тисяч вісімсот дев'ять гривень 96 копійок) у тому числі ПДВ 20 % - 5 919 968,33 грн. (п'ять мільйонів дев'ятсот дев'ятнадцять тисяч дев'ятсот шістдесят вісім гривень 33 копійки). Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах бюджетних асигнувань на ці цілі, передбачених планом(ами) використання бюджетних коштів. Згідно плану використання бюджетних коштів бюджетні зобов’язання на 2020 рік становлять 31 520 144,32 грн. (тридцять один мільйон п'ятсот двадцять тисяч сто сорок чотири гривні 32 копійки). Зобов’язання в межах суми 3 999 665,64 грн. (три мільйона дев'ятсот дев'яносто дев'ять тисяч шістсот шістдесят п'ять гривень 64 копійок) будуть зареєстровані при збільшенні плану використання бюджетних коштів на 2021 рік/затверджені плану використання бюджетних коштів на наступні роки та оформлені у передбаченому Договором порядку». 2. Додаток 1 - Договірна ціна з розрахунками до Договору викласти в новій редакції, що додається. 3. Додаток 2 – Зведений кошторисний розрахунок до Договору, викласти в новій редакції, що додається. 4. Додаток 3 - Календарний графік виконання робіт до Договору, викласти в новій редакції, що додається. 5. Додаток 4 - План фінансування до Договору, викласти в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 21/КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 липня 2020 — 27 грудня 2021
Сума оплати за договором: 35 519 809,96
UAH (в тому числі ПДВ 5 919 968,33 UAH)