Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пакети для сміття.
Очікувана вартість
11 800,00 UAH
UA-2020-02-06-000129-c c4c1118260fd47ff81526522397e8e3d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Тригубенко Олена

+380444503875 spbi1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Святошинський психоневрологічний інтернат
Код ЄДРПОУ: 03188777
Місцезнаходження: 03115, Україна , Київська обл., Київ, вул. Івана Крамського, 16, м. Київ
Контактна особа: Тригубенко Олена
+380444503875
spbi1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 лютого 2020 09:59
Звернення за роз’ясненнями: до 07 лютого 2020 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 лютого 2020 12:00
Початок аукціону: 11 лютого 2020 11:14
Очікувана вартість: 11 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 59,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19640000-4: Поліетиленові мішки та пакети для сміття


Пакети для сміття.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
400 упаков
Пакети для сміття.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, Київська область, Київ, І.Крамського,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 лютого 2020  —  24 лютого 2020
ДК 021:2015: 19640000-4 — Поліетиленові мішки та пакети для сміття

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 07 лютого 2020 10:10
Дата відповіді: 07 лютого 2020 10:52
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учасник! В даній закупівлі аналоги і еквіваленти товару не передбачаються згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель» ми можемо (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Товар повинен бути сертифікований, відповідати всім санітарним, гігієнічним, технічним та іншим нормам, стандартам і правилам, встановленим діючим законодавством України. Стосовно зобов’язання всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, то це описано в додатку1 технічного завдання, а саме Найменування товару та Детальний опис які подають учасники. Ключовими критеріями відбору переможця є якість та безпечність виробів, документальне підтвердження якості товару – обов’язково. Згідно з п. 6.6 «Порядку здійснення допорогових закупівель» допускаються до участі будь-які Учасники, зареєстровані у Системі (електронні системі закупівель) в тому числі фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Остаточна найнижча ціна пропозиції визначається за результатами аукціону, до остаточної ціни ще додатково сума ПДВ додаватись не буде. І ми радимо Вам ознайомитись з Наказом ДП “Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 лютого 2020 11:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Дебют-центр 9 792,00
UAH з ПДВ
9 792,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Укрспоживспілка 11 800,00
UAH з ПДВ
11 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 лютого 2020 11:47
висновок
11 лютого 2020 11:46
ту Помічниця
11 лютого 2020 11:45
лист про дилерство
10 лютого 2020 11:26
цінова пропозиція.pdf
10 лютого 2020 11:26
проект договору.pdf
10 лютого 2020 11:26
Лист про дилерство.pdf
10 лютого 2020 11:26
ЛИСТ ВІДГУК фиск.pdf
10 лютого 2020 11:26
лист відгук додаток _2.pdf
10 лютого 2020 11:26
ДЦ_Виписка з ЕДР_16 01 2016.pdf
10 лютого 2020 11:26
ДЦ_ Витяг ПДВ_21.01.2016.PDF
10 лютого 2020 11:26
довідка про товар.pdf
10 лютого 2020 11:26
Довідка ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

10 лютого 2020 10:10
Статистика Бельдій М.pdf
10 лютого 2020 10:10
пропозиція.pdf
10 лютого 2020 10:10
склад.pdf
10 лютого 2020 10:10
проект договору.pdf
10 лютого 2020 10:10
накладна поставки.pdf
10 лютого 2020 10:10
лист.pdf
10 лютого 2020 10:10
лист відгук.pdf
10 лютого 2020 10:10
договір з виробником.pdf
10 лютого 2020 10:10
якість.pdf
10 лютого 2020 10:10
довідка щодо ціни.pdf
10 лютого 2020 10:10
технічне завдання.pdf
10 лютого 2020 10:10
Витяг.rtf
10 лютого 2020 10:10
аналогічні договори.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Дебют-центр

ПП Укрспоживспілка

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Дебют-центр
#39421842
Переможець 9 792,00
UAH з ПДВ
12 лютого 2020 16:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 лютого 2020 16:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Дебют-центр
#39421842
9 792,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 листопада 2020 15:03
28-20 Дебют Центр (пакети для сміття).pdf укладений
17 лютого 2020 09:15

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 9 792,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 632,00 UAH)