Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Реконструкція будівлі лікувального корпусу комунального закладу "Міська лікарня №1" на вул. Радіна М.В., у Кальміуському району м. Маріуполя" (код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція)
Очікувана вартість
53 688 503,00 UAH
UA-2020-02-05-004241-b d340c32faa7b42a3b24bfaee42dec7d7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тимур Свиридовський

+380688651117 m.uks2018eib@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Міське управління капітального будівництва"
Код ЄДРПОУ: 04011733
Місцезнаходження: 87535, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. КУПРІНА, 23А
Контактна особа: Тимур Свиридовський
+380688651117
m.uks2018eib@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 лютого 2020 18:08
Звернення за роз’ясненнями: до 11 лютого 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 лютого 2020 00:00
Початок аукціону: 21 лютого 2020 14:50
Очікувана вартість: 53 688 503,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 53 688,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 265000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерелами фінансування робіт за цим договором є субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів у рамках «Надзвичайної кредитної програми для відновлення України» та/або кошти місцевих бюджетів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
закупівля робіт "Реконструкція будівлі лікувального корпусу комунального закладу "Міська лікарня №1" на вул. Радіна М.В., у Кальміуському району м. Маріуполя" (код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція)


Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Радіна М.В., 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2020  —  31 березня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Перед початком робіт Замовник сплачує Підряднику попередню оплату (аванс) для виконання будівельно-монтажних робіт, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (аванс надається на 3 місяці з моменту виплати) Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Оплата за підряд відбувається шляхом авансу і поточних платежів. Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою Пiсляоплата 45 Календарні 65
Iнша подія Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації. Пiсляоплата 45 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 лютого 2020 12:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2020 12:18
зміни лікарня 1.docx
11 лютого 2020 12:18
додатки ТД лікарня 1 нова редакція.pdf
05 лютого 2020 18:08
ТД лікарня.pdf
11 лютого 2020 12:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 лютого 2020 18:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2020 12:18
зміни лікарня 1.docx
11 лютого 2020 12:18
додатки ТД лікарня 1 нова редакція.pdf
05 лютого 2020 18:08
додатки ТД лікарня 1.pdf
05 лютого 2020 18:08
ТД лікарня.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 лютого 2020 15:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІРТУМ СТРОЙ" 53 590 425,00
UAH з ПДВ
53 590 425,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ГЕРЦ" 53 687 738,40
UAH з ПДВ
53 687 738,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 лютого 2020 16:50
24 Гарантійні листи.pdf
20 лютого 2020 16:50
31 Лист-пояснення.pdf
20 лютого 2020 16:50
15. Ліцензія будівельна.PDF
20 лютого 2020 16:50
25 Довідки з банку.pdf
20 лютого 2020 16:50
23 Банківська гарантія.zip
20 лютого 2020 16:50
13.Пакт про згоду.pdf
20 лютого 2020 16:50
26 Фінасова звітінсть.pdf
20 лютого 2020 16:50
16. Пакт екологія.pdf
20 лютого 2020 16:50
9. Статут.pdf
20 лютого 2020 16:50
10. Витяг з ЄДР.pdf
20 лютого 2020 16:50
22. Платник ПДВ.pdf
20 лютого 2020 16:50
3. Аналогічний договір.pdf
20 лютого 2020 16:50
7. Довідка обладнання.pdf
20 лютого 2020 16:50
30 Кошторис.pdf
20 лютого 2020 16:50
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

02 березня 2020 17:32
довідка НАЗК.pdf
20 лютого 2020 17:32
8 Пояснення податки.pdf
20 лютого 2020 17:32
7 Витяг ПДВ.pdf
20 лютого 2020 17:32
6 Свідоцтво ПДВ.pdf
20 лютого 2020 17:32
5 Статут.pdf
20 лютого 2020 17:32
46 Лист субпідрядники.pdf
20 лютого 2020 17:32
44 Цінова пропозиція.pdf
20 лютого 2020 17:32
41 Лист гарантія ціна.pdf
20 лютого 2020 17:32
39 Кошторисна частина.imd
20 лютого 2020 17:32
38 Кошторисна частина.pdf
20 лютого 2020 17:32
37 Відомості ЄДРПОУ.pdf
20 лютого 2020 17:32
36 Ст.17 5.pdf
20 лютого 2020 17:32
35 Ст.17 4.pdf
20 лютого 2020 17:32
34 Ст.17 3.pdf
20 лютого 2020 17:31
32 Ст.17 2.pdf
20 лютого 2020 17:31
31 Ст.17 1.pdf
20 лютого 2020 17:31
3 Паспорт директора.pdf
20 лютого 2020 17:31
29 Фінансова звітність.pdf
20 лютого 2020 17:31
25 Штатний розпис.pdf
20 лютого 2020 17:31
24 1-дф.pdf
20 лютого 2020 17:31
22 Довідка працівники.pdf
20 лютого 2020 17:31
20 Довідка МТБ.pdf
20 лютого 2020 17:31
16 Довідка з банку.pdf
20 лютого 2020 17:31
15 Лист пояснення.pdf
20 лютого 2020 17:31
13 Ліцензія, дозвіл.pdf
20 лютого 2020 17:31
12 Пакт соціальні.pdf
20 лютого 2020 17:31
11 Пакт згода.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІРТУМ СТРОЙ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ГЕРЦ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІРТУМ СТРОЙ"
#40317544
Відхилено 53 590 425,00
UAH з ПДВ
28 лютого 2020 15:10
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ГЕРЦ"
#35270468
Переможець 53 687 738,40
UAH з ПДВ
02 березня 2020 12:37

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІРТУМ СТРОЙ" #40317544

№ рішення у справі

122-р/тк

Дата рішення у справі

02.09.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

№ рішення у справі

42-р/тк

Дата рішення у справі

10.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

28 лютого 2020 15:10
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 березня 2020 12:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ГЕРЦ"
#35270468
53 687 738,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
05 квітня 2023 15:49
Додаткова угода № 15 до договору № 38-2020.pdf зміни до договору
05 квітня 2023 15:47
Повідомлення про внесення змін ДУ 15.doc зміни до договору
05 квітня 2023 15:47
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2022 18:24
Дод. угода № 14 до договору № 38-2020 від 16.03.2020.pdf зміни до договору
30 вересня 2022 18:23
Електронний підпис зміни до договору
15 лютого 2022 11:06
Дод. угода №13 від 15.02.2022 до договору №38-2020 від 16.03.2020.PDF зміни до договору
15 лютого 2022 11:04
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2021 09:40
Дод уг №12 від 08.12.21 до дог №38 2020.PDF зміни до договору
09 грудня 2021 09:39
Електронний підпис зміни до договору
07 жовтня 2021 10:34
Дод уг №11 від 07.10.21 до дог №38 2020.PDF зміни до договору
07 жовтня 2021 10:33
Електронний підпис зміни до договору
27 липня 2021 15:41
Дод уг №10 від 26.07.21 до дог №38 2020.PDF зміни до договору
27 липня 2021 15:41
Електронний підпис зміни до договору
07 червня 2021 13:38
Дод уг №9 від 07.06.21 до дог №38 2020.PDF зміни до договору
07 червня 2021 13:38
Електронний підпис зміни до договору
06 травня 2021 15:32
Дод уг №8 від 30.04.21 до дог №38 2020.pdf зміни до договору
06 травня 2021 15:31
Електронний підпис зміни до договору
05 травня 2021 09:21
Дод уг №7 від 29.04.21 до дог №38 2020.PDF зміни до договору
05 травня 2021 09:20
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 13:25
Дод уг №6 выд 28.12.20 до дог №38 2020.PDF зміни до договору
28 грудня 2020 13:24
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2020 13:03
Дод уг №5 від 02.12.2020 до дог №38 2020.PDF зміни до договору
03 грудня 2020 13:02
Електронний підпис зміни до договору
13 жовтня 2020 09:47
Дод угода №4 від 12.10.20 до дог №38 2020.PDF зміни до договору
13 жовтня 2020 09:47
Електронний підпис зміни до договору
30 червня 2020 13:28
Дод угода №3 від 30.06.20 до дог №38 2020.pdf зміни до договору
30 червня 2020 13:27
Електронний підпис зміни до договору
12 червня 2020 14:21
Дод угода №2 від 12.06.20 до дог №38 2020.PDF зміни до договору
12 червня 2020 14:20
Електронний підпис зміни до договору
29 травня 2020 14:57
Дод уг №1 від 29.05.20 до дог №38 2020.pdf зміни до договору
29 травня 2020 14:56
Електронний підпис укладений
17 березня 2020 11:55
договір лікарня1.pdf укладений
17 березня 2020 11:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 38/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Календарний графік робіт та план фінансування викладено в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 38/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виправлення технічної помилки
Номер договору про закупівлю: 38/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункти 12.3, 12.3.1 та 12.3.2 договору викладені в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 38/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди п. 20 договору (банківські реквізити підрядника) викладено в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 38/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строк дії договору до 30.10.2021
Номер договору про закупівлю: 38/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пункт 13.4 договору викладений в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 38/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з коригуванням ПКД , договірна ціна викладена в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 38/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строк дії договору до 01.02.2022 р
Номер договору про закупівлю: 38/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної помилки
Номер договору про закупівлю: 38/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з отриманням відкоригованої проєктної документації та нового експертного звіту, сторони дійшли згоди викласти договірну ціну та зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 38/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строк дії договору до 30.09.2022р
Номер договору про закупівлю: 38/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
15 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення строків фінансування робіт
Номер договору про закупівлю: 38/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 38/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 38/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML